Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Eu am alta problema si anume cum pot pune ca default temp interioara la climatronic ?ca imi ajunge in bord aia exterioara si as vrea sa o pun pe cea interioara acolo sa stiu ce si cum . Si de optiunea de mai sus am citit pe undeva si eu pe forum dar nu mai stiu pe unde si parca impunea folosirea vagului...

small-logo.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum. Doar cu modificare hardware - adaugarea unui senzor suplimentar in habitaclu. Altfel, poti vedea temperatura interioara, dar intrand in meniul suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze de dublu post ,dar din cauza ca mi-am pierdut vreo 2 ore pe vwvortex citind despre tot ce tine g4 sa gasesc treaba cu temperatura , nu am mai avut rabdare sa vad ca s-a raspuns deja la intrebarea asta ,oricum mc frumos pt nu ati tipat la mine :(

small-logo.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema la climatronic la un passat din 2000 nu imi functioneaza (nu se activeaza)pe climatronic dezaburire geam fata si nu stiu ce sa fac ca imi cam trebuie dezaburirea geamului.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza si posteaza erorile de pe AutoHvac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna AutoHvac?La climatronic daca am facut scanare imi apare eroarea 318 00 si 4b6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AutoHVAC = modul de climatronic sau climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

37-00 - Faulty

am aceasta eroare (la o diagnoza de acum 2 ani facuta de AlBundy) si as vrea sa stiu ce este...climatronicul functioneaza bine dar am demontat torpedoul si vreau sa stiu daca tot sunt bagat sub bord sa pot remedia ceva sau nu.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motorasul care da aer catre picioare sau parbriz, Si nu se ajunge la el pe la torpedou. ci este sub toata aeroterma, in fata schimbatorului de viteze,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicureddogsflo

la mine la octavia 2 cu climatronic nu trebuie sa mai fac readaptarea motoraselor si clapetelor din vcds ci din climatronic econ + tasta aer picioare de sub tasta recirculare aer ,am gasit functia asta intimplator .

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un prieten cu o Octavia si la el cand modifica temperatura de la sofer se modifica si la pasager. Este posibil si la Golf 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Sorinel tine apasat butonul auto de la clima pt citeva secunde si o sa iti mearga si tie

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Pt AC cum pot vedea codurile de eroare?

Un prieten are un G5 care nu baga aer rece.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe adresa 08-HVAC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pentru ibiza din 2000 se pot 'activa' setarile alea din clima? sunt curios. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Audi A3 2005 si as vrea sa stiu cum se poate intra in sistemul diagnoza al climatronicului

Inaintea am avut un G4 care avea posibilitatea de autotest la climatonic. La A3 exista aceasta posibilitatea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Passat B6 2009 ( Dublu climatronic ) pot vedea functiile climatronicului pe care le are ( temperatura interior de exemplu si mai multe ) si cum fac sa le vad? Mersi

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As avea si eu o nelamurire cu privire la functionarea climatronicului. In primavara am cumparat o Skoda Octavia 2, 1.9 TDI. Vara aceasta am observat ca daca setez climatronicul pe 20 - 22 de grade, nu ajunge niciodata temperatura interioara la valoarea respectiva. Am facut un drum de Austria si afara erau 38 de grade, climatronicul era setat pe 21 de grade si pe AUTO dupa 2 - 3 ore de mers continuu nu cred sa fi fost mai putin de 28 de grade in masina. Initial am crezut ca am o problema cu compresorul asa ca am facut reincarcare cu freon, verificare compresor, verificare pierderi de freon, totul pare ok pe partea asta. Cu climatronicul setat pe LOW toti parametrii (presiune, temp pe evaporator, temp aerului pe gurile de ventilatie, etc.) afisati de VCDS par sa fie ok. Nu am nici o eroare in VCDS la climatronic.

Pe urma am facut si o diagnoza in mers cu VCDS, afara erau vreo 30 de grade, climatronic setat pe 20 de grade, AUTO, dupa 20 de min de mers nu a coborat Interior temperature sub 27 de grade. Senzorul de temperatura interioara pare sa indice ok, caci am verificat si cu un termometru.

Am fost cu masina la un electrician/electronist auto...care cica candva a lucrat in ceva reprezentanta Audi...dar a recunoscut ca nu s-a mai intalnit cu asemenea problema. A facut si el diagnoza cu VCDS a tot masurat temperatura interioara cu un termometru si el zice ca functioneaza ok climatronicul la masina mea. El zice ca temperatura pe care o setezi pe climatronic este temperatura cu care ajunge aerul pe tine. Si intradevar, daca a indreptat gurile de ventilatie sa sufle pe el si a pus senzorul de la termometru aproape de corpul lui, temperatura indicata de termometru era cam aceeasi cu cea setata pe climatronic. El zice ca Interior Temperature afisat de VCDS nu o sa ajunga niciodata la valoarea setata pe climatronic, cand afara este cald. E drept ca eu cand mergeam cu masina orientam gurile de ventilatie sa bata spre plafonul masinii, nu pe mine, ca era deranjant altfel.

Ce parere aveti? Are dreptate electronistul acesta? A verificat cineva daca pe caldura chiar se atinge in interiorul masinii temperatura setata pe climatronic? Cumnatul meu avea un Passat din 2007 si el daca seta pe 20 de grade climatronicul in 30 min simteai ca ti frig in masina. La mine la Octavia nu s-a intamplat niciodata chestia asta. E drept ca Octavia nu se poate compara cu Passat-ul...dar totusi principiul de functionare al climatronicului ar trebui sa fie la fel.

L.E. Pt moderatori...daca considerati ca nu e potrivita intrebarea mea aici, va rog sa faceti un topic nou in aria Octavia 2 cu prolema mea. Multumesc.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa e si la mine (Golf 5, 1.9TDI, 90CP). Chiar daca am schimbat freonul si tot sistemul este OK (ala de la service a mai si incercat sa ma abureasca sa schimb compresorul / nu costa decat 1500 ron ^^), in interior tot cald este, desi setez pe minim (16 grade), abia dupa 15 / 20 min de mers e cat de cat respirabil aerul (oricum sunt cam 22 grade reale, fata de cele 16 setate). Nu stiu solutia. Poate ne lamureste careva mai specialist :)

rog mutarea replay la sectiunea Golf 5, topic Probleme climatronic. ms.

Modificat de Mykidutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mykydutza, cam aceeasi diferenta o estimez si eu, intre temperatura setata pe climatronic si cea din interiorul masinii...cam 6 - 7 grade. Eu cand setez climatronicul pe 21 de grade si afara sunt peste 30 de grade nu am vazut sa scada temperatura interioara sub 27 de grade.

Daca gasesti vreo solutie te rog anunta-ma si pe mine, chiar daca va fi anul viitor...caci anul asta eu nu cred sa mai pot rezolva ceva...ca de la mijlocul saptamanii viitoare se raceste vremea la Cluj si nu se mai poate testa problema.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti expresia, RTFM!

In manual scrie ca pe modul automat clima incearca sa raceasca interiorul masinii intr-un mod in care sa nu fie deranjant pentru pasageri.

Daca va uitati cu VCDS o sa vedeti ca este monitorizata temperatura la fiecare gura de ventilatie, de ex. o sa observati ca temp aerului suflat la picioare o sa fie mai mare cu cateva grade fata de aceea de la gurile de ventilatie frontale .

Se monitorizeaza de asemenea si intensitatea solara la nivelul parbrizului, stg./dr.

NU se detecteaza daca o gura de ventilatie este inchisa.

NU trebuie obturat senzorul de temperatura de la bordul masinii (aflat pe bord).

Rezultate optime se obtin daca toate gurile de ventilatie sunt deschise.

Singurul moment in care clima isi suspenda inteligenta si ofera doar "frig" este atunci cand pe display este afisat "Low" sau este selectata temperatura cea mai mica posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca afara sunt 38 grade si tu dai la climatronic la 20 mi se pare si normal ca in masina sa nu scada temperatura sub sa zic 25 grade pentru ca este practic imposibil.A fost gandit bine sistemul de climatizare asta e sigur dar nici sa faca minuni + ca e si sanatos sa nu ai o asa diferenta intre temperatura interioara si cea exterioara pentru ca vorbim de o diferenta de aproape 20 grade.Si trebuie sa tinem cont ca masina nu este perfect izolata de radiatiile solare si aici ma gandesc doar la geamuri pentru ca e practic o sera(mai ales pentru cei care nu au folii sau geamuri tratate).

La masina personala tin vara tot timpul la 22 grade pe auto si nu am avut nici o problema la nici peste 37 grade.La temperaturi exterioare de 35 grade ventilatorul sta la 5 linii din 7 si dupa sa zic 10 km max se reduce la 3-2 si este perfect.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca asa am incercat sa merg si eu cu climatronicul setat de 21 - 22 de grade, dar cum spuneam la mine e prea cald in masina cu temperatura setata asa, cand afara sunt peste 30 de grade.Cand afara sunt 25 - 26 atunci e suficient de rece cu aceleasi setari. Poate ca ar trebui sa setez si eu la 16 - 17 grade climatronicul...ca sa faca suficient de rece. M-am uitat si in manualul masinii mele si zice clar ca temperatura pe care o setezi pe climatronic este temperatura interioara dorita. Stiu unde este localizat senzorul de temperatura interioara...si nu este acoperit si toate gurile de ventilatie sunt deschise la masina.

Eu cred ca managementul climatronicului e prost...pt ca reduce ventilatia si creste temperatura aerului pe gurile de ventilatie prea repede. Am discutat pe un alt forum cu cineva care avea o Skoda Octavia din 2008 cu climatronic, si zicea ca el daca seteaza climatronicul pe 20 de grade este prea frig in masina...chiar daca afara este canicula. A mea e din 2005....poate ca pana in 2008 au imbunatatit softul climatronicului.

@fiestax, tu ai folii aplicate pe toate geamurile masinii? Poate ca asta ar fi solutia si la mine...ca sa fie mai eficient climatronicul.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!