Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

am observat ca nu functioneaza recircularea , se si aude cum motorasul se tot chinuie si am dat ansamblu de inchidere a clapetei jos.dupa cum spunea si aryes3 rotita cea mare de pe ax care transmite miscarea s-a crapat si scapa pe ax.daca cineva a rezolvat problema il rog sa imi spuna si mie ce pot face,se gaseste rotita separat sau trebuie alt ansamblu nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, azi am incercat sa aflu ce ascunde climatronicul, am vazut toate functiile.Dar a trecut de la grade celsius la farenheit si viteza mi-o arata in mile in loc de km. Stiti ce pot face ca sa revin la celsius?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o combinatie de 2 butoane dar nu mai stiu care. Incearca si tu cate 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius_the_one am primit PM de la tine, pacat ca dormeam deja :icon_thumleft:. Eu am 2 erori V85 si V68. Te rog cand ai timp sa faci un DIY, cred ca 80% din cei care au passat B5 stam dupa un DIY clapetele de la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihihi.... si ce simplu sunt de scos si mai ales de remediat :blink:. o sa ma ocup in acest sens :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte:imi puteti da "mura-n gura" pe unde sa umblu ca sa remediez 4FA si 4F9?Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca nu functioneaza recircularea , se si aude cum motorasul se tot chinuie si am dat ansamblu de inchidere a clapetei jos.dupa cum spunea si aryes3 rotita cea mare de pe ax care transmite miscarea s-a crapat si scapa pe ax.daca cineva a rezolvat problema il rog sa imi spuna si mie ce pot face,se gaseste rotita separat sau trebuie alt ansamblu nou.
aveti idee daca nu functioneaza clapeta de recirculare daca se mai respecta temperatura climatronicului?ca mie mi se pare ca ie cam tare aeru la 26 de grade cind normal ar trebui sa fie mai caldut.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul care actioneaza clapeta de recirculare actioneaza de fapt 2 clapete. Odata ce pleci cu masina de pe loc, de la 20 km /h in sus, regleaza prin cealalta clapeta volumul de aer care intra in habitaclu, altfel ai pati ca la dacie la care cu cat mergeai mai tare, cu atat intra aerul mai tare in masina. Nu cred ca de la ea ai asa rece. Ci de la clapeta motorasului v68, responsabil cu cald/rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate arata cineva un desen sa vad unde este situat PTC de la climatronic la skoda octavia 2, va rog frumos? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult, Al Bundy. Ca de obicei, f amabil. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa demontez elementul Z35, urmand pasii indicati in documentul postat de Al Bundy. Din pacate m-am impotmolit la final; desi am desfacut cele 3 suruburi si cele 2 cabluri ( + si -) si mufa de la z35, elementul n-a vrut sa iasa din locas. Resemnat, am pus la loc cablurile, dar inainte de a monta si componentele bordului am zis sa fac un mic test. Am incercat sa vad daca am curent pe cele 2 fire principale si SURPRIZA, firul nr 3 (+) nu avea curent (vezi firul rosu din poza atasata!); am luat un plus de la baterie si l-am legat direct la z35 si apoi am testat cu vag com. Nu mai da nicio eroare legata de climatronic. In concluzie, se pare ca elementul z35 este functional, dar nu primeste curent.

Cauza propabila a defectiunii: in trecut, cand am demontat bordul in cautarea greierasilor, mi-aduc aminte ca la un moment dat am pus bateria la loc sa fac teste cu bordul scos (pt depistarea zgomotelor), am uitat cele doua fire ( rosu si maro, din figura atasata) atarnand si lipite unul de altul si am provocat un scurt circuit :)) in fine, n-am "prajit" nimic, mi-am zis eu, pt ca instalatia de climatronic a functionat bine.

Am verificat acum si sigurantele sa vad daca e vreuna arsa (atat in panoul din bord lateral st, cat si pe cele din compartimentul motor). Niciuna nu e arsa. Si totusi nu am curent pe cablul rosu. Unde ar mai trebui sa verific? Acel cablu rosu are cumva si sigurante pe fir (pe traseu)? De unde vine acel cablu rosu, stie cineva?

multumesc anticipat pentru ajutor.

post-34158-1250600456_thumb.jpg

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentarea PTC vine la tine diferit de passat, scrisesem gresit de aia am modificat. Ai schema electrica si se vede de unde vine alimentarea PTC, de la cutia cu sigurante si relee de la compartimentul motor, se numeste E-box. Siguranta arsa e de 100A si o gasesti la motor in E-box. Iata si pozele cu schema si cu E-box-ul

post-15891-1250602411_thumb.jpg

post-15891-1250602415_thumb.png

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de amabilitate. sincers a fiu nu prea am inteles unde gasesc siguranta asta. UIte cum arata cutia de sigurante de la mine:

post-34158-1250604082_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt sigurantele de verificat. Siguranta in cauza trebuie sa fie pozitionata intr-un locas numerotat - pozitia 5

LE : In a 2-a poza se vede unde e rezistenta, pe lateral la E-box, are culoarea albastra. e 10 ton la repr.

post-15891-1250605739_thumb.jpg

post-15891-1250606438_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta asta:

post-1788-1250623827_thumb.jpg

post-1788-1250623973_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema :unsure: . Asa cum am vorbit cu Vlad, era vorba de siguranta din exteriorul cutiei (zona incercuita de Al Bundy in figura nr 2). Siguranta am gasit-o la Delcar Bv cu 9 lei. Multumesc amandorura pentru amabilitate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am testat si eu climatronicul cu ajutorul tastelor recirculare si econ si mi-a afisat eroarea 4FA.

Am sters-o, l-am mai frecat un pic apoi l-am retestat si eroarea a disparut.

Desi am citit topicul pe de-a-ntregul, toate cele 46 de pagini nu am gasit pentru un Golf 4, unde este plasat si cum s-ar demonta celebrul

V 71 vinovat pentru eroarea de mai sus.

Toate referirile din topic cu privire la V 71 sunt pentru passat.

As vrea sa-l demontez daca accesul ar fi relativ facil.

Poate pune cineva poze cu amplasamentul si modul de demontare a lui V 71 la Golf 4 ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, aceste poze sunt foarte bune si dealtfel le-am vazut undeva si in posturile anterioare dar colegul care le postase era un posesor de Passat si de aceea am ramas cu impresia ca sunt pentru Passat.

Totusi pentru a fi sigur ca am inteles bine este suficient sa demontez numai cutia de acte (torpedoul) pentru a avea acces la V71 sau mai trebuie demontat si altceva ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si este, doar torpedo jos. Vezi ca am eu un diy cu motorasele de clima, dar pentru passat. Stai linistit e aproximativ la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O serie de functiuni sunt ascunse in display-ul climatronicului si se pot activa prin apasarea simultana a tastelor ECON + Temp DOWN (albastru) + Viteza ventilator viteza mica (sageata in jos)

Apoi din butoanele de temperatura (albastru - rosu) se modifica meniul afisat.

Registrul nr. 16 ofera informatia digitala despre viteza de deplasare.

Conform altor discutii intalnite exista si afisarea temperaturii uleiului, a agentului de racire, temp interioara, etc. dar nu am confirmat registrul.

Orice alte informatii sunt asteptate cu nerabdare.

Salut,tu vorbesti acum de climatronicul de pe Audi,ai idee la Vw Touareg care este procedura?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca intrai pe profilul lui ai fi vazut ca Andi TDI n-a mai intrat pe forum din...

Last Active 23rd August 2006 - 18:08

Crezi ca-ti poate raspunde? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!