Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Va multumesc tuturor pentru sfaturi !

De nr. de km nu ma indoiesc deoarece am vazut masina la anumite intervale de timp cu cateva mii de km in plus fata de data anterioara .

Proprietarul actual a implinit recent frumoasa varsta de 70 de ani si nu cred ca ar da tepe de genul asta nici macar unui necunoscut si pe deasupra nici nu se grabeste cu vanzarea .

Vroia initial s-o foloseasca ca masina de iarna ca sa n-o uzeze pe ceea noua ( audi a6 ) .

Probabil ca o s-o iau sapt. viitoare si promit ca pun poze ca sa va dati cu parerea ... :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, nu ti-am spus? Ce-o fi asa imposibil?

Cel mai important la o masina second este sa stii de la cine o cumperi, sa cunosti cum a intretinut respectivul acea masina.

uite ca am si niste poze, nu foarte reusite dar va puteti face o idee ...

post-63677-1266048889_thumb.jpg

post-63677-1266048903_thumb.jpg

post-63677-1266048919_thumb.jpg

post-63677-1266048889_thumb.jpg

post-63677-1266048903_thumb.jpg

post-63677-1266048919_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a cerut 20.000 ron pe ea ... pana la urma !

vine vreo 4.850 in euro !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o iei. Mai ales daca cunosti proprietarul. Oricum poti sa o duci la reprezentanta sa ii faca un control inainte, numa asa ca sa fi tu linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o iei. Mai ales daca cunosti proprietarul. Oricum poti sa o duci la reprezentanta sa ii faca un control inainte, numa asa ca sa fi tu linistit.

maine ma duc s-o iau ...

nu pot sa-i fac un control la service decat dupa achizitie pt. ca l-as jigni pe proprietar, care considera ca tb. sa am incredere in cele afirmate de el doarece se cunoaste cu ai mei de zeci de ani :) ...

pe de alta parte sunt convins in sinea mea ca daca are vreun defect nici el nu-l cunoaste .

mie, personal mi se pare ca cupleaza ambreiajul foarte sus dar el sustine ca asa a fost de la 0 km...

intr-adevar nu patineaza deloc dar cupleaza in ultimii 10% ai cursei ;) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu ambreiajul este normala.....oricum nu ai cum sa iti dai seama de uzura ambreiajului dupa cat de sus cupleaza pentru ca se regleaza hidraulic automat deci de nou si pana se strica si patineaza cupleaza aproximativ la acelasi nivel.

Daca are km astia si o iei la asa ptini bani nu mai sta pe ganduri ...Passat-ul B5 este o masina foarte fiabila daca ai grija de ea si o intretii.

Spor la sofat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !

Eu pana acum am avut si am numai BMW-uri pe benzina dar chiar mi-a placut cum merge masina asta diesel si nu vreau s-o ratez .

O s-o tin ca masina de zi cu zi o perioada cel mai probabil ...

Spune-mi si mie te rog :

Se poate regla cumva sa tina mai jos chiar daca are reglaj automat ?!?

Mie mi se pare ca tine exagerat de sus totusi ...

La tine de ex. tot asa tine ?

Multumesc !

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la a mea ambreiajul prinde tot acolo....undeva f f sus. Nu cred ca e vreo problema. Am facut cu ea vreo 45000 km se de cand o am (un an si jumate) si tot acolo sus prinde ambreajul...daca o dau l acineva si face pornire din panta...se sperie omul:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la a mea ambreiajul prinde tot acolo....undeva f f sus. Nu cred ca e vreo problema. Am facut cu ea vreo 45000 km se de cand o am (un an si jumate) si tot acolo sus prinde ambreajul...daca o dau l acineva si face pornire din panta...se sperie omul:))

multumesc frumos de informatie .

probabil ca este vorba doar de obisnuinta .

eu eram obisnuit cu ambreiaje care cupleaza imediat, in prima parte a cursei ...

dar ma obisnuiesc eu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ai cumparat Passatul?

Urmeaza sa ma intalnesc maine cu proprietarul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei VL - zi-mi si mie unde este regulatorul acela automat ca sa port o discutie cu el. Nu cred ca exista asa ceva fiindca eu am pedala cam la 1 cm de la PMS. Asa este de cand am cumparat masina am parcurs cam 20.000 km, nu patineza doar prinde ff sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:D momentan este plecat din tara si nu stiu cand se intoarce....

Modificat de AndreiVL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi doua variante:

1- daca masina a fost cumparata de noua din Romania este posibil sa aiba numarul de km. reali afisati

2- daca a fost adusa de afara este imposibil sa aiba numai atatia km. parcursi

Daca duci masina sa-i faca un test pe calculator si toti parametrii de functionare sunt ok, atunci nu vad de ce trebuie sa-ti faci griji si pretul ar fi bun. Din cate se vede in poze cred ca tapiteria de pe scaune nu ar fi originala, dar asta sa fie cea mai mare problema.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul 3bg este o masina reusita , eu am vrut sa schimb masina mea de la semnatura cu un passat 3c si cei de la service de la Porsche (niste amici ) miau recomandat sa mai astept sa nu ma pripesc pentru ca este mai slab decat modelul anterior. Motoru 1.9 tdi daca este intretinut este un motor foarte bun , ai si variante sa ii maresti puterea , la consum este destul de bine , mai are mania sa consume ulei ( dar daca este intretinut nu cred ca apare problema asta ) . Ca si puncte slabe eu zic ca o mare problema o are cu plasticele care sunt d proasta calitate si in timp apar greierasi si alte chestii , dar in rest pentru drumurile noastre proaste este un "tanc" :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
- mersul "in forta" te rupe la consum la benzina. Cu un diesel la 180-200 km/h in afara nu iti sare 7.00

spui tu ca nu iti sare???? cat te duci mai mult peste 110 -120 ti se duce consumu la dumnezeu.. cel mai bn mergi pana in suta adica 90-100 cu cutia in 5 trepte.. si credema, am passatu de cv timp si is si sofer pe camion.. deci stiu cum sa scot consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate dar vezi ca comentezi un post de 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Dragi colegi,

As dori sa ma sfatuiesc cu dumneavoastra in vederea achizitionarii unui VW Passat B5.5.

Luna/An fabricatie - dec.2003

Motor - 1.8T benzina

KM - 100.000

CV - Manuala, 5+1 trepte

Dotari vizibile:

- Piele

- Incalzire scaune, climatronic

- 4 geamuri electrice

Pretul convenit este de 5000euro.

Cu toate ca masina a fost cumparata de noua din Romania, iar persoana de la care o cumpar este o cunostinta destul de buna, ma indoiesc de kilometrii reali ai acesteia.

Locurile uzate care mi-au ridicat semnele de intrebare sunt, camasa schimbatorului de viteze si consola de actionare a geamurilor electrice, care din punctul meu de vedere sunt mult prea uzate pentru 100.000km.

Ma gandesc numai la vechea Skoda cu care am facut 70.000km in conditii de santier si cu toate astea, interiorul era ca nou.

post-21100-0-51051600-1294770444_thumb.j

Modificat de shcoada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia nu rata masina. Daca era diesel era cu atat mai bine dar totusi e bun si un 1.8T. Eu ,cel putin, as prefera o masina cu mai multi kilometri si ingrijita ecat una cu putini si mai putin ingrijita. Acum fiecare ce crede de cuviinta ca e mai bine sa achizitioneze (masina sau kilometrajul). Drumuri bune.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prostia aia de husa de vinilin de la schimbator se uzeaza destul de repede, la fel si consola aia de la butoanele de geamuri de pe usa soferului - se duce vopseaua aia cauciucata. Nu sunt scumpe, dar se modifica in bine interiorul dupa schimbare.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. M-am mai linistit putin.

Nu vreau sa cumpar kilometri, dar nici sa fiu prostit. As prefera sa cumpar o masina cu 200.000km reali, afisati pe bord, decat una cu 100.000km manariti.

Masina arata impecabil in rest. Bordul, tapiteria, volanul, fetele de usi, butoanele de la CD si clima sunt ca noi, de fapt, cum trebuie sa fie la 100.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Locurile uzate care mi-au ridicat semnele de intrebare sunt, camasa schimbatorului de viteze si consola de actionare a geamurilor electrice, care din punctul meu de vedere sunt mult prea uzate pentru 100.000km.

Sa-ti arat husa schimb de viteze la mine dupa 100.000 km facuti de mine cu ea noua din piele (schimbata de mine dupa ce am luat masina) si sa vezi daca mai ai vreun semn de intrebare. ;)

Masina arata impecabil in rest. Bordul, tapiteria, volanul, fetele de usi, butoanele de la CD si clima sunt ca noi, de fapt, cum trebuie sa fie la 100.000km.

Daca volanul si tapiteria erau uzate sau foarte uzate, abia atunci trebuia sa-ti pui intrebari.

In rest succes si vorbeste cu un coleg cu o interfata VAG-COM sa te insoteasca si sa-i faca o scanare pentru linistea ta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul meu arata de zici ca are 400 de mii de km, dar masina a fost a unui prieten, o stiu din prima zi de cand a ridicat-o de la porsche (30 ianuarie 2001) iar de aproape 4 ani e la mine. Are 147 de mii de km in 10 ani, iar in 2007, cand am luat-o eu, facuse doar 83 de mii de km (nu era singura lui masina). Si scaunele din fata au inceput sa prezinte urme de uzura.

Cateodata, si trecerea timpului isi spune cuvantul aspra anumitor materiale, nu doar kilometrii.

Cel mai bun test al numarului de kilometrii este vag-com.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Astfel poti vedea eventualele probleme. In rest, e dupa noroc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic in legatura cu husa de la schimbator, a mea dupa 147.000km arata ca noua dar e din piele OEM. Cele care sunt din musama se strica mult mai repede.

In legatura cu volanul conteaza foarte mult cine conduce masina daca e o persoana care poata inel sau ii transpira mainile. Asa se poate uza mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!