Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

La interioare parerea mea este asa:

1) Insignia

2) Skoda

3) Passat (daca pui un passat din 2005 cu unu din 2011 unul langa altul la interior nu e mare branza schimbat)

Dupa pozele de mai sus topul parca e facut de mine :)

Skoda si Passat seamana perfect numai culorile difera.

Ca - pt VAG si + Opel e afisajul cass&stuff in cimpul vizual...asta ce sare in fata...si o caruta de butoane la cass :))

Iar daca vrei si interior "high" holbe-vu la dotare L&K.

Inca un + pt Superb pt astia mai "tineri si nelinistiti", ai loc de "intors" pe bancheta din spate :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

La pozele de sus, topul meu e exact invers: Passat, Skoda, Opel :).

PS: mult prea multe butoane la Insignia, dupa gustul meu...

Modificat de Valix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca toata lumea isi da cu parerea , doar din poze...Eu am mers cu toate pana acuma , cam tot ce exista pe stoc ca si motorizari, insignia diesel 4x4 standard sau cum o fi chiar si alba cu pachet opc sau jante de 18 19 sau 20 ca merg puse din lista de optionale e mai tare la aspect la motorizare la tinuta de drum la optionale la orice.

Probabil ca Opel nu prezinta asa de mare incredere dar la vanzari sunt pe locul 2 in germania...insignia este oricum peste to a fost opel pana acuma.

Skoda mi se pare ok dar am deja una si nu m-a atras superbul asta deloc.

Cel mai mult imi place insignia brec :D

O parere personala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte chestia cu gusturile, care nu se discuta, nu inteleg care e problema celor care si acum (2011) bat campii despre fiabilitatea B6-lui cu problemele din 2006-2007.

Omul isi ia masina noua, daca isi lua masina din 2007 vedeam legatura cu fiabilitatea, insa cand iei "facelift" la o masina care deja este aranjata si care se produce de 3-4 ani fara probleme de fiabilitate, cu acelasi motoare, de ce se discuta despre fiabilitatea suspecta a B7-lui? sa ne aflam in treaba sau sa para ca stim cate ceva din auzite? Ca toti care au zis asta au modele mai vechi. Strugurii prea acrii?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica...interiorul il alegi in primul rand la o masina, ca acolo iti petreci cel mai mult timp...probabil asa si e!

Mie cel mai mult imi place interiorul passatului..oricat ar zice lumea ca nu e diferenta fata de b6...se inseala...poate nu e diferenta ca de la opel vectra la insignia..sau de la superb la superb2..insa sunt foarte multe lucruri schimbate in b7 fata de b6..navigatia..comenzile de clima..tot bordul..etc..poate ca nu sunteti de acord cu mine dar eu zic ca lucrurile mici fac diferenta...

Interiorul la insignia e demential!! dar cum zicea si "Valix" sunt prea multe butoane...in schimb la pasat si superb..avem toutch screen...iata ceva din mileniul 3, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da touch screen,dar totusi e mult mai usor de manevrat un Idrive de bmw sau de mercedes decat touch screnul ala.

Nu sunt sigur dar in privinta touchscreenului, parca toate 3 il au disponibil.

Oriucm sunt disponibile comenzile pe volan si credca toate 3 le au si se poate face orice din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

navigatia sau climatronicul nou s-au pus si pe b6,parca,in ultima faza a productiei,sa ma corecteze cineva daca gresesc,parca vazusem la pbn...asa ca,schimbarea interioara tinde spre 0,in afara ceasului cu limbi...ideea este sa iti placa tie,oricat de mult am abera noi pe aici.

desigur ca oricare dintre ele in varianta ultra full cu jante pe 18,piele,navi,trapa,xe,arata infiorator de frumoasa,oricat de anonima ar parea in varianta de baza.dar daca ai un buget oarecum fix,si vrei sa alegi pe criterii de dotari,e mai greu.

alege ce ii place ochiului mai mult,in care te simti tu mai bine in interior,pt ca o masina nu este o pereche de pantofi,ma bat ii pun sus in debara.

daca o alegi gresit,vei ofta tot timpul cand vei fi in parcare la supermarket si o sa treaca alta fosta posibila alegere pe langa tine.

brgds

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre Passat B7 si Superb este putin sub 2000 eur TVA inclus cam pe toate nivelurile de exchipare. Aveti grija ce alegeti prin configuratoare, Passatul la 2.0 TDI 170 cai are DSG sau 4x4 neexistand cutie manuala. E usor sa te pacalesti daca compari cu un superb de 170 cai si cutie manuala de exemplu.

Calculatie voi insiva, nu va lasati pacaliti de anumite posturi pe forumuri.

Eu personal as alege Passat B7 oricand pentru acei 2000 eur diferenta chiar si numai prin prisma faptului ca e produs in germania.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill - ai dreptate legat de Passat B6. A aparut un facelift prin care comenzile de pe volan, ceasurile de bord si panoul de clima arata exact ca la Passat CC sau ca noul Passat B7.

Passat B7 ar trebui vazut si din prisma noilor tehnologii:

- orice motor diesel vine standard cu sistem START/STOP

- echipare Comfortline si Highline au in standard un sistem de detectie a nivelului de oboseala

- daca se alege display-ul premium color in combinatie cu sistemul de monitorizare presiunii din pneuri, se poate vedea presiunea pe fiecare roata in parte

Personal, daca bugetul nu ar fi limitat, as alege Passat-ul. Dar, Superb-ul reprezinta o alegere mai buna din punctul de vedere al raportului calitate/pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe scurt la interior nu s-au schimbat multe, dar au 3 noi tehnologii... uau... un sistem start/stop care e ok din punctul meu de vedere, treaba aia cu oboseala e o prostie nemaivazuta, si sitemul de vizualizare a presiunii in pneuri indivitual un moft, sistemul clasic era la fel de bun, oricum la o vulcanizare dai 2 lei si iti umfla toate rotile la presiunea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu s-au schimbat multe? S-a schimbat IC-ul,volanul,consola centrala,fetele de usi,forma arnamentelor interioare in jurul IC,maneta schimbatorului de viteze la DSG si astea le-am scris din ce-mi aduc aminte. Iar modificarile majore sunt la exterior. Va rog nu pierdeti din vedere ca Passat B7 este un FACELIFT. In 2001 cand a iesit Passat-ul B5.5 ce modificari monumentale au avut loc la interior..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola centrala si volanul sunt si pe B6, deci pica treaba asta.

P.S.: la b5.5 in 2001 nu s-a schimbat nimic la interior, este perfect asa cum este el :blah_:

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt la fel bre,fi atent :)) au mutat butonul franei de mana in stanga schimbatorului si toate butoanele pt optionale in partea dreapta,sunt alte linii..miroase a nou :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva din dotarile STANDARD incluse in Superb, echiparea Elegance(cea mai completa/scumpa)

- Afisaj Maxi-DOT

- Climatronic - instalatie de aerconditionat automata cu reglajelectronic, in 2 zone (sofer/pasager),cu distributia aerului si catre locurile din spate

- Faruri Bi-Xenon cu functie AFS (Adaptive Frontlight System)

- Jante aliaj usor 7Jx17"

- Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light)

- Oglinda retrovizoare interioara cu efect anti-orbire automat

- Oglinzi laterale efect anti-orbire automat

- Oglinzi laterale pliabile electric, cu functie de memorie

- Scaune fata incalzite, cu reglaj termic separat

- Scaun pasager reglabil electric, fara compartiment de depozitare sub scaun

- Scaun sofer reglabil electric, cu functie de memorie

- Senzor de ploaie

- Senzori parcare spate

- Tempomat

- TPM - monitorizarea presiunii in pneuri

+ alte dotari gen lumini la picioare fata/spate, lumini in oglinzi si alte dotari de confort si design

Pretul pentru:

- motorizarea 1.8 TSI 160 cp - 19.544 euro fara TVA.

- motorizarea 2.0 TDI 140 cp - 19.986 euro fara TVA.

Ambele variante sunt cu cutie manuala in 6 trepte. Eu zic ca la pretul asta primesti extrem de multe dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aiurea sa discuti la general...

Pune pe forum 3 configuratii la care te-ai oprit, 3 preturi finale. Si atunci vei obtine argumente raportate la fiecare masina.

Altfel vorbim despre masini ca despre femei...uite blonda ce misto e, dar ai vazut ce sani are bruneta, dar ce cur are roscata, ce zici...

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe varianta Passat desi am un gust amar atunci cand ma gandesc la problemele pe care primele modele de b6 le au!

Avand in vedere ca noul B7 este un facelift la b6 cred ca nu se mai pune problema fiabilitatii! Cam toate aspectele negative au fost remediate inca din 2008!

Ca dotari minime: climatronic, 4 geamuri electrice, jante, computer max. si daca financiar iti permiti, poate DSG!

Daca insa renunti la clima, 4 geamuri el. doar pentru a aveam passat si nu o skoda cu acelasi pret, dar mai optionat, atunci nu ai facut o alegere buna!

Opelul are un design exterior f. frumos doar ca multitudinea de butoane de pe consola centrala nu ma incanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca multi spuneti de passat ca e asemanator in interioru cu b6...in fine..nu stiu cati dintre voi ati urcat in el..ati mers cu el..e foarte mare diferenta...da..la modelele din 2009 si 2010 vitezometru,turometrul si compiuterul de bord sun ca pe b7..in schimb totul difera...climatronicul..navigatia..usile..exterior sa nu mai zic faruri stopuri...capota.....intradevar nu e diferenta asa mare ca intre bmw e46 si e90...sau mai evident ca intre e39 sau e 60..nu?

Ca echipare imi voi lua Confortline(cea de mijloc)plus climatronic...care e 420eu...foarte aiurea si fata de standard:senzori de parcare,radio cd cu touchscreen,vw sound 300watts, bixenon(cu leduri far si stopuri) arata super tare, lampi ceata cu functie cornering,camera video pt marsarier.. Masina a iesit la 28de mii...in fine eu am optat doar pt ce e necesar...si problema de bani nu e...dar nici nu m-as avanta la o suma ff mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai ajuns la 28 mii de europeni, nu ar fi mai tentant un Passat CC TDI decat noul-vechiul Passat? Chiar daca ai avea mai putine optiuni pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am avut ocazia sa conduc un Passat B6 din iunie 2010(cred ca in afara ceasului din bord , interiorul nu difera fata de facelift).

minusuri:

-usile par "subtiri", cu muchii ascutite, mie personal nu mi-au placut

-echiparea era comfortline-scaunele mi s-au parut foarte "inguste" in partea superioara, nu ofera srijin lateral suficient, sezutul parca prea scurt

-servotronicul(comparat cu setarea pe care o am la A3) mi se pare prea "moale"

-cutia de viteze "agata" putin

-o suspensie mai tare te-ar face sa te simti mai "bine" pe viraje atacate sportiv

plusuri:

-motorizarea 2.0 TDI CR, motorul suna frumos si trage bine

-bordul arata bine, volanul la fel(avea volan cu comenzi), RNS 510

Fiecare isi cheltuie cum vrea banii, dar la suma pe care o ai tu disponibila, gasesti in Germania si Audi A4 din 2010 cu km putini, sau Passat B6 2010 cu cel putin 4-5000 mai ieftin.

Succes in alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intr-adevar as putea sa imi iau si second dar nu ma incumet sa dau 25mii pe o masina second...ca as putea sa imi iau A8 si sa ma dau rotund...am avut o tentativa sa imi iau bmw320 e90 sau 520e60...dar am zis ca mai bine noua mai ales ca am ceva bani la dispozitie. Am vazut ca multi ziceti de passat CC...e frumos nu pot sa zic ca nu...dar mie nu-mi place...stopuri imense..botul e foarte lasat..in schimb spatele e prea ridicat...

MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU INTERESUL VOSTRU DE A MA SFATUI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina ai lua dintre cele din versus, sfatul meu este sa nu o iei noua.

Orienteaza-te catre second din Germania de maxim 1-2 ani inca in garantie. Cam acesta este cel mai bun raport al pretului platit (maxim 2 ani vechime, km pana in 50.000 si -40% din pretul de nou).

OnTOPIC: am mai spus-o: SKODA SUPERB (calitate si dotari Volkswagen la cateva mii de euro mai putin)

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca multi ziceti de passat CC...e frumos nu pot sa zic ca nu...dar mie nu-mi place...stopuri imense..botul e foarte lasat..in schimb spatele e prea ridicat...

Cum vine asta, "e frumos dar nu-mi place", e o contradictie intre termeni.

Ce e interesant, n-am auzit pe nimeni care sa zica ca Passat B7 e o masina frumoasa. Passat-ul CC e cel mai reusit Passat de la Passat B3 incoace.

Dar...de gustibus...

Sunt foarte multi proprietari de B6 care nu si-ar lua acum B7 dar sunt convins ca si-ar schimba B6-le pe un Passat CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege un Passat nou, chiar daca mai slab echipat. Am condus B6-le lui unchiu-meu de multe ori, este o masina de familie cu stil, el n-a avut probleme in 80k - masina e din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are vreo relevanta si daca e obiectiv, dar am inteles ca va aparea un test mai amplu in promotor pentru clasa passatului, si include passatul nou. O parte a testului este chiar pusa pe siteul lor, si ciudat, dar deocamdata dintre Passat B7, Laguna si C5, Laguna pare cea mai buna optiune..

Cine stie, fa un test drive cu toate pe care le-ai enumerat aici, dar incearca sa treci si pe la altii, nu stii ce poti sa gasesti sa iti placa.

Treaba cu fan vw, sau al grupului vag tine pana la un moment dat, eu zic ca ar trebui sa depasesti momentul, pt ca incep sa apara optiuni mai bune, si deja nu mai e diferenta mare intre masinile din aceeasi clasa cum era inainte.

Sper ca nu o sa imi sara unii in cap, insa eu nu prea mai vad vw ca o alternativa reala. E o parere personala..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand e Promotor o emisiune serioasa care sa faca un test concludent ? :vaidecapulmeu: Fara suprarare dar in ultimul timp e de toata jena emisiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!