Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

@rdirectoru: optic vorbind, daca vrei 3 vol. Skoda Superb arat rau de tot (lateral si spate) deci ia-ti Passat (care are fata urata iar spatele este neutru); daca vrei break, fara sa stai pe ganduri, ia-ti SS.

Eu asa as face.

Stima si succes/placere la alegere, plata si utilizare.

Modificat de TEHNO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

desi sunt fan VAG , Opel Insignia arata bestial, a castigat f multe premii internationale din cate am citit si datorita succesului mare a relansat producatorul Opel care a avut grave probleme acum vreo 2-3 ani din cauza crizei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact anul trecut pe vremea asta am avut de facut o alegere asemanatoare. Mi s-a comunicat bugetul de la firma pentru masina de serviciu si m-am pus pe cautat. Pe langa buget am mai fost conditionat de firma pe partea de emisii de CO2 (max 145 g / km) si pe partea de motorizare - musai diesel.

Ca obiective personale, am avut in vedere caroserie break sau 5 usi pt acces facil in portbagaj si cutia automata ( pe langa cateva optionale gen climatronic, xenon, geamurii fumurii pe spate, un touch, niste comenzi pe volan, care se pot pune la toate marcile in principiu).

Mai jos cateva pareri subiective cu care am ramas:

- Honda Accord -cel mai frumos design, au avut cateva oferte bune la sfarsit de 2010, dar pana in iunie 2011 au epuizat stocurile si nici nu se putea comanda din cauza de ceva probleme la fabrica ( probabil tsunami)

- skoda superb - probleme cu emisiile de CO2, pe langa asta la caroseria break trebuia sa astept 6 luni; cautam o masina mare dar asta mi s-a parut inutil de mare in spate pt mine, cadea copilul cine stie printre banchete la frane; pret nefiresc de mare comparativ cu passat-ul, n-or fi ele aceeasi clasa dar pt mine nu e relevant; dpdv estetic eu zic ca chiar nu se compara skoda superb combi cu passat variant (si cu multe altele); punctele forte la superb sunt pana la urma ca e VW, ca ofera f multe optiuni in echiparea elegance, interior ok si ca este ff mare - pt cine are importanta

- passat variant - pana la urma asta mi-am luat desi a fost poate cea mai scumpa dintre marcile avute in vedere, dotari comparabile la toate; pe scurt regret doar ca nu m-am incadrat cu bugetul la 170 CP, nu ca n-ar fi ok si 140; in rest finisaje ok, foarte silentioasa, o placere la condus; ca bile negre ma exaspereaza luneta pe timp ploios, este incredibil cat de repede se murdareste, stergatoarele parca nu isi fac treaba prea bine nici pe fata, nici pe spate; era sa uit, are si cele mai mici emisii dintre masinile studiate

- opel insignia si ford mondeo mi s-au parut slabe pe partea de finisari si interior in general, impresia mea a fost ca sunt pozitionate pe o treapta inferioara fata de passat, atat calitativ cat si ca pret; mai era problema si cu cutia automata, era mai complicat un pic, plus ca nu era DSG:)

- toyota avensis - era o promotie, parca executive ii spunea, practic masina cheala + climatronic si pregatire telefon; mi-a lasat cea mai proasta impresie

- mazda 6 mi-a placut foarte mult (echipare GTA), interior ok, estetic ok, 180 CP ok, cutie automata mai greu, motorizare 2.2 l deci impozit 8 mil / an; pt mine a fost a doua optiune dupa Passat chiar si fara automata, si acum ma uit lung cand mai vad cate una pe strada

Imi cer scuze daca am plictisit pe cineva, daca e nevoie de ceva detalii despre passat variant sunt aici :)

Seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai plictisit pe nimeni dar esti extrem de subiectiv si implicit pierzi unele detalii ce fac diferenta pe care majoritatea o catalogheaza indreptatita. Nu judec partea de estetica intrucat tine de preferintele si personalitatea fiecaruia dar un facelift/model nou vine cu noutati ce incadreaza in tiparele momentului in prima faza design-ul (Superb 2/Passat/Avensis).

Opel Insignia are in probe un facelift.. pierd teren pana la inaugurare dar au prevenit eficient miscarea VAG prin Superb / Passat. Ford Mondeo de asemenea are la sertar noul model care am inteles ca e similar/deriva din varianta Fusion . Ar avea rost sa judecam aceste 2 modele cu cartile prezentului pe masa, miscare care probabil va influenta superficial preturile si politica de marketing VAG.

Accord il consider cam scump pentru ceea ce ofera iar avensis/mazda 6 nu cred ca au suficienta priza la publicul roman si de aici echiparea ceva mai nefireasca..

Partea cu emisiile recunosc ca-i amuzanta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plusuri la Passat: sistem start/stop...

Asta nu e plus, dimpotriva. Pe acelasi principiu tampit (save the earth) s-au mai implementat si DPF-ul si opritul din functionare a cilindrilor. REvenind la start/stop, economisesti 3 lei la 100 km pentru privilegiul de a avea un sistem suplimentar care se va stica dupa ce iesi din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este dar ai emisii mai mici deci taxa de inmatriculare mai mica, zgomot 0 cand stai la semafor, consum 0 cand stai blocat in trafic.

E adevarat ca in Bucuresti unde clima e extrema (fie e cald de mori fie e ger de crapa pitrele) si iti trebuie fie AC sie caldura/incalzire in scaune nu o sa functioneze sistemul start/stop (motorul va ramane pornit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Si am inteles ca nici macar nu are demaror mai mare sau baterie de capacitate superioara celei stock - nu cred ajuta faptul ca porneste de zeci de ori zilnic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start-stop se poate dezactiva din buton la B7 ( de fiecare data cand se porneste motorul). La cutie manuala cred ca e chiar enervant sa-ti opreasca motorul de fiecare data cand esti la punctul mort si iei piciorul de pe ambreiaj. La DSG e mai bine deoarece iti opreste motorul numai daca intarzii cu piciorul pe frana dupa ce masina s-a oprit. Te poti obisnui rapid sa controlezi cand iti opreste motorul si cand nu.

Una peste alta eu nu-i vad vreo mare utilitate sistemului start-stop dar cum nu e optional, vine standard pe passat B7, asta e...

Util este auto-hold ( tot standard la Passat B7) mai ales in combinatie cu DSG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La autohold nu imi place (la Superb cu manuala) ca nu are buton de dezactivare. Sunt momente, cand parchez, in care vreau sa las masina sa vina un pic la vale dar cu autohold trebuie sa astept 2 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate trei ca si design cel mai reusit mi se pare Insignia. Nu imi plac formele "patratoase" ale noului Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La autohold nu imi place (la Superb cu manuala) ca nu are buton de dezactivare. Sunt momente, cand parchez, in care vreau sa las masina sa vina un pic la vale dar cu autohold trebuie sa astept 2 sec.

Ala e hill hold, nu autohold. Cu autohold poti sa astepti toata ziua:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Azi m-am suit intr-un Mondeo in showroom si e departe de Passat - vorbesc de B6-le din dotare. Si asta o zic ca fost fan Ford (Focus 1, Mondeo mk3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

departe..... in oglinda retrovizoare. Plastice urate, culoarea argintie... zici ca sunt de la chinezarii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru aspect 10 pt insignia, pentru fiabilitate 10 pentru passat .. cam grea alegerea .. :P dar tinand cont ca s-a ridicat mult, eu as merge pe insignia .. :D sau chiar pe skoda .. mi se pare ca din toate 3 passat-ul, spre dezamagirea multora, inclusiv a mea .. arata cam urat ..

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Azi m-am suit intr-un Mondeo in showroom si e departe de Passat - vorbesc de B6-le din dotare. Si asta o zic ca fost fan Ford (Focus 1, Mondeo mk3).

Daca l-ai fi scos din showroom ai fi avut o surpriza in privinta tinutei de drum. La interior iti dau dreptate, arata destul de ieftin.

Eu din astea trei as alege Passat-ul pentru finisaje si spatiu, Insignia arata interesant, dar e relativ mica la interior si nu atat de bine finisata plus diesel galagios, iar Superb arata vechi la interior si urat la exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Mondeo mk3, avea un pret sensibil sub Passat ca masina noua.

Cand m-am decis intre Mondeo mk4 si Passat a durat o fractiune de secunda. La aceiasi bani a castigat Passat cu DSG.

La mine conteaza tinuta de drum, daca nu luam Passat cu pachet sport (inclusiv suspensii coborate) cred ca aveam o problema :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos Si Rolls-ul arata vechi la interior :D dar ... asta e si idee sa dea o nota de lux, retro.

Bordul de Superb este mai nou cu 4 ani ca cel de Passat B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai totusi sa nu comparam Skoda cu Rolls ca ne da cu virgula :)

Ontopic, am un prieten cu un Insignia 2.0 diesel, l-a cumparat de nou acu' vreo 3 luni, e disperat omul, din 14-16L/100km nu-l scoate in Bucuresti, mers normal, nu alergat. A fost de enshpe ori inapoi la garantie, intr-un final i-au dat alta masina de test-drive pentru o saptamana ca sa se convinga ca "asa consuma toate, n-avem ce-i face". Acum a inceput cu scrisori trimise prin Germania (consumul este foarte departe de ce zice cartea) dar ma indoiesc ca va rezolva ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Opel m-am lecuit de cand am condus Vectra ultimul model dinainte de Insignia si mi-a dat senzatia de cazan pe roti.

Vreau sa spun, accept orice masina care te duce din A in B, dar la pretul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

nu sunt fan opel, dar chiar cazan pe 4 roti ma indoiesc sa fie, cel putin insignia a luat o multime de premii internationale, dar daca zici tu....asa o fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rationamentul meu este ca daca Vectra la vremea lui mi-a dat senzatia respectiva, Opel este o firma care traieste in trecut.

La vremea aia am facut comparatia cu Mondeo si un Passat.

Astept sa mai ia Insignia ceva premii si mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insignia n-am condus, dar ca aspect exterior imi place, e chiar foarte OK. Eu merg pe Skoda Superb 2 ,dar numai modelul variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati in talon/date tehnice la orcie Opel (Corsa, Astra, Insignia) si apoi la VW echivalente o sa constatati ca fiecare VW echivalent are 100-200 Kg in minus, cativa cm mai putin dar portbagaj/spatiu picioare un pic mai mare.

Si asta nu e valabil doar ptr linia curenta de modele.

Opel Astra 1.6 benzina ia 13-16 l/100 in Bucuresti indiferent de stil de condus/sofer (am avut la firma mai multe bucati) Opel Corsa 1.2 benzina ia 12 l/100 in Bucuresti.

Polo 1.2 tsi ia 7-8l/100 mediu in Bucuresti

Tot ce vorbesc, este din experienta.

Concluzie greutate mare, consum mai mare. E fizica simpla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aruncati un ochi si la Peugeot 508, masina este reusita, cu ampatament mai mare decat la astea trei (tinuta de drum mai buna, spatiu interior mai mare), dimensiuni echivalente si greutate mai mica plus cx record in clasa 0.25.

Ce ma enerveaza la Skoda sunt consolele lungi si ampatamentul destul de mic ceea ce se rasfrange intr-o tinuta de drum mediocra si senzatia de barca/autobuz.

Insignia diesel nu poate sa consume 12% in oras si Passat 8%. Masinile sunt foarte apropiata din toate punctele de vedere.

Asa poti argumenta ca Passat-ul te lasa in drum pentru ca si la CR pica injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insignia diesel nu poate sa consume 12% in oras

Total de-acord :) Orice i-ai face, nu vrea sa coboare sub 14 :) Nu glumesc, este tristul adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!