Jump to content

JUST QUATTRO


hangyouridols

Postare recomandată

Vreo 2poze cu interiorul si o prezentare a dotarilor:

-BC cu navigatie mica color

-pachet lumini

-dublu climatronic

-geamuri electrice fata-spate

-oglinzi electrice,incalzite,retractabile si antiorbire

-pachet aluminum

-scaune sport cu reglaj lombar electric,restul reglajelor manual

-symphony2+8boxe si un subwooferpost-30690-0-81750600-1295306524_thumb.j

-volan sport in 3spite imbracat in piele

-schimbator viteze imbracat in piele

-alarma,senzori prezenta si inclinatie

-air bag frontal,lateral si cortina

-cotiera fata-spate

-priza aditionala 12v in portbagaj

cam atat :rolleyes:

post-30690-0-94915500-1295307038_thumb.j

post-30690-0-59320500-1295307098_thumb.j

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    105

  • Turbocip

    11

  • Circoloco

    11

  • rotitza

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si poze cu navigatia complet functionala,mai am de cumparat 2 SD carduri si cd cu east Europe map(nu am decat vestul);ignorati semnul avertizare placute uzate din FIS,am cumparat etrieri de S4 B5,cand vor ajunge,voi schimba placutele si discurile :Driver:

post-30690-0-27808000-1296541657_thumb.j

post-30690-0-49185900-1296541676_thumb.j

post-30690-0-00213700-1296541699_thumb.j

post-30690-0-07966200-1296541721_thumb.j

post-30690-0-51164800-1296541738_thumb.j

Link către comentariu

370lire cumparat la licitatie din Germania,cu cabluri adaptoare,cablu adaptor antena radio,antena gps si cd clona cu Europa de vest 2010;pot sa zic ca am fost norocos,l-am prins la pret bun,de obicei ajunge la vreo 500lire.Faza e ca trebuie sa pandesti mereu pe ebay,sa licitezi pretul care iti convine,pana prinzi ceva convenabil.

Spre exemplu am cumparat etrieri de S4 cu 104lire,dar tot asa,am stat la vanatoare :lol:

Si o poza cu FMIC-ul care vine montat pe masina :rolleyes:

post-30690-0-44428000-1296555373_thumb.j

Link către comentariu

Te salut domnul Cornel !Am intrat azi pe ''old style' ca nu mai primeam stiri noi si...nimic,topic inchis :| .Dar,ma bucur pentru noua achizitie,ai dat-o pe dric-uri :wub: .Forate frumoasa ,arata foarte bine si suna bine si planurile ce le ai de gand cu ea,bafta multa !Interiorul este pe masura ,mai ales cu asa ''add'' in consola :).Spor la treaba cu ea si drumuri bune :icon_thumright:

Modificat de mabial
Link către comentariu

Multumesc mabial,masina veche a fost terminata,dar mi s-a pus pata pe asta,asa ca nu prea am mai avut timp sa ma bucur de vechea,iar sotia nu vrea sa invete sa conduca sa o pastrez in familie :vaidecapulmeu: ;am luat-o pe asta pt ca e quattro,un lucru pe care mi-l doream f mult,motorul are potential de tuning mult mai mare,masina e mare si confortabila,iar ca e dric,lucrez cu sotia intens sa ne sporim familia :rolleyes: ,asa ca am nevoie de unul :)

Cele bune si tie ;)

Modificat de mcornel
Link către comentariu

My big boys :rolleyes:

etrieri S4 B5 cu 2pistonase,discuri frana 321mm

vs

etrieri A4 B6 cu 1pistonas,discuri frana 288mm

in prima faza voi folosi discuri brembo max cu placute ferodo premier mogul(numai placute de astea am folosit pana acum si sunt multumit de ele),iar dupa tuning motor daca nu se vor dovedi suficient de eficiente,voi trece pe ebc yellowstuff.

etrierii vor fi vopsiti in auriu(culoarea lor originala) sau negru si cu un sticker s line :rolleyes:

post-30690-0-67916700-1296812238_thumb.j

post-30690-0-42562900-1296812255_thumb.j

post-30690-0-80730600-1296812269_thumb.j

post-30690-0-68962600-1296812281_thumb.j

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Uau!ce intorsatura de situatie!pacat de old school,dar welcome quattro!

Am urmarit cu interes celalalt topic,asa va fi si cu acesta!spor la treaba man!

Brgds

Link către comentariu

Multumesc :icon_thumright: ,sincer am vrut quattro,plus ca aceasta masina are un potential de tuning mai mare decat b5-ul :Driver:

Planurile mele pe scurt:

-kit S line(am inceput cumparaturile)

-tapiterie custom piele&alcantara

-full led interior,mai ales ca am pachet lumini :rolleyes:

-turbina mai mare(sunt cateva oferte pe piata,ramane sa ma decid care o voi alege)+soft custom

-frani mai mari(etrierii sunt cumparati,urmeaza placute+discuri)

Cam atat,consider ca ar fi suficient pt personalizarea masinii :icon_cool:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pana la urma m-am decis sa merg pe BV43 turbo de pe pd 170cp,sustine 1,7bar continu si e buna pt cei 200cp propusi :Driver:

Turbina este plug and play :rolleyes:

post-30690-0-28858700-1297935523_thumb.j

post-30690-0-33966700-1297935538_thumb.j

post-30690-0-18088900-1297935552_thumb.j

post-30690-0-16977900-1297935564_thumb.j

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Turbina Bv-43 este foarte buna, exact asa am pus si eu pe masina( passat AFN Syncro ) si tot la 1,7mbar merge!

Felicitari pentru noua achizitie, o intrebare: Intercoolerul ce dimensiuni de core are si la ce dimensiune te-ai gandit pentru traseu, 63 sau 76 cu reductie la turbina?

Iesirea la turbina are 50-52mm

merci!

Link către comentariu

Tubulatura va fi de 63mm,76 e prea mult;nu mai tin minte de cat este intercoolerul,dar este suficient de mare.Am sa vad pe loc ce adaptari trebuie facute,am experienta de la fosta masina.

La tine tur-retur conducte de ulei pt turbina au fost indentice?

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Frumoasa noua achizitie,acum si eu imi aduc aminte de fostul tau Audi.

Bafta cu cel nou! :icon_thumright:

Link către comentariu

salutare, da....turul de ulei si returul sunt identice ca la fosta turbina vnt 15 si vnt 17, practic turbina este 99% plug&play, doar furtunul de la admisie ce pleaca spre intercooler are nevoie de un mic ajutor sa intre iar la mine a mai fost un heat shield care a trebuit schimbat( tabla de aluminiu pe evacuare ), era prea mare dar multumita lui Alex - Xanu, mi-a dat unul de golf 5 care a mai scurt!

Eu tot pe 63mm il fac, numai ca nu ma decid daca sa cumpar o teava speciala pentru map sau sa sudez suportul de mufa pe tevile mele!

Link către comentariu

Eu nu schimb toata tubulatura,de la iesirea din fostul intercooler stock merg pe tubulatura originala a masinii,nu vad rostul sa le schimb si pe acestea;tu unde ai situat senzorul MAP,pe intercooler?,la audi sunt pe tubulatura.

Link către comentariu

pai de ce sa nu schimbi toate tevile, la mine e sus pe tubulatura aproape de admisie, dar tot le schimb pentru ca au 52 mm in diametru + ca nu sunt din aluminiu, ci din acel abs/plastic ce-o fi!

Link către comentariu

Stiu ca la motoarele de 90 si 110cp au diametrul tubulaturii de 50mm,asa aveam si la a4 b5;eu nu schimb toata tubulatura ca nu vad rostul sa ma scarpin daca nu ma mananca :),la tine e alta treaba pt ca ai nevoie de o tubulatura mai mare ;)

Link către comentariu

Azi am reusit in sfarsit sa pun etrierii de S4;totul a decurs frumos,e plug and play,chiar eram bucuros cat de usor a decurs,gandindu-ma ca o sa am de facut modificari,pana cand...am vrut sa pun janta la loc!Si am observat ca spitele jantei se lovesc de etrier!Ma asteptam la orice,dar sa nu intre jantele de 18 din cauza etrierului in nici un caz ;asa ca am fost nevoit sa cumpar la urgenta distantiere de 3mm(au fost singurele care le-am gasit in graba) si sa pun cate 2 pe fiecare parte,deci in total 6mm.Acum voi fi nevoit sa cumpar alte prezoane cu filet mai lung,pt ca inafara de distantiere si discul fiind mai gros,abia prinde varful prezonului in butuc.Bineinteles,va trebui sa pun distantiere si pe spate pt ca jantele fata stau mai iesite inafara in raport cu cele fata

In prima poza se vede o comparatie intre discul stock de 288mm si cel de S4 de 321mm;le-am si cantarit,cel stock are 6kg,iar cel de S4 10kg!

Si cand ma gandesc ca initial am vrut sa pun etrieri de RS4 b5 care au discurile de 360mm!

Dupa schimbare,am condus masina vreo 2km si cu toate ca placutele si discurile nu si-au facut rodajul,efectiv frana este brutala,de abia astept sa se rodeze sa vad cum tin ;btw,am folosit discuri pagid si placute ferodo premier.

Am schimbar si pe spate placutele si discurile,folosind numai pagid.

post-30690-0-24441400-1298400689_thumb.j

post-30690-0-84451200-1298400756_thumb.j

post-30690-0-58203100-1298400835_thumb.j

post-30690-0-47869700-1298401397_thumb.j

post-30690-0-58257200-1298401464_thumb.j

post-30690-0-70089600-1298401534_thumb.j

post-30690-0-65656300-1298402482_thumb.j

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Arata fain cu S-line acolo :coolpics: Ca sa nu mai vorbim de imbunatatirea la franare :icon_thumright:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Felicitari. Numai din poze si e clar ca ai frane bune. Sa le rulezi cum trebuie si apoi sa te bucuri de ele in siguranta :salut:

PS: ce ai zice daca ai pune distantiere dintr-o bucata de 10mm cu prezoanele cu care vin, si nu mai ai nici o treaba. Cred ca e mai safe decat cu 2 sau cel putin asa imi suna mie :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu are treaba ca sunt 2,fiind f bine presate intre janta,disc si butucul rotii;10mm e prea mult,cautam acum pe internet niste prezoane lungi si distantiare de 6mm,iar pe cele actuale sa le trec pe spate.

Multumesc de urari :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!