Jump to content

Noul motor 1.2 TDI - 75CP


en3rgy
 Share

Recommended Posts

gimsava, de ce nu te orientezi spre 1.6 TDI ? La consum sta cam la fel, in schimb puterea este alta. Totodata sunt mai multe 1.6 tdi decat 1.2 tdi, deci si piese seccond mai multe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am luat un Polo 1,2 tdi 75cp . My 2013 (07.2012) comfortline + pachet iarna + BT  . Masina cumparata de la porsche la 140.000 km . Full istoric in mare parte doar revizii plus compresor/condensor la ac pe la 120.000 km si alte consumabile placute , discuri, etc . Motorul este CFWA am inteles ca sunt mult mult mai fiabile decat cel de 1,6 . Masina arata impecabil ca noua la int/ext dar e cam f puturoasa daca mai pornesti si aerul conditionat trebuie sa ai grija cum pleci de pe loc sa nu se opreasca masina . Nu mi-a placut deloc motorul, trage greu de masina, dar pentru pustoaica proaspat posesoare de 18 ani si de permis am zis ca este tocmai potrivita . 

Consumul este intradevar f mic chiar am facut si eu o cursa cu masina pana la Eforie dus intors si am scos un 4% cu calcat ceva pe pedala (cateodata Mcalci degeaba ... ) . Una peste alta sper sa fie o alegere buna . M-am ferit sa iau golf 1,6 tdi (toate 2009-2010 aveau de la 200k km in sus) si de 2,0 tdi 140 cp pentru o lamaita nici nu incape vorba . Asa ca am ales un polo .

Link to comment
Share on other sites

Salut,asa este mai ales ca este incepatoare....cam in ce bani ai luat masinuta?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare la toti , 

Sunt nou pe acest forum si nu prea ma pricep, dar am vazut ca sunt discutii foarte interesante . Am un VW Polo 1.2 TDI bluemotion 75CP si porneste destul de creu dimineata cand e rece... , mai exact motorul are un sunet ciudat 3-4 secunde in care tremura toata si si mai palpaie si becul de la baterie tot asa de 2- 3 ori dupa care porneste si totul e ok, deci totul dureaza 3-4 secunde doar cand motorul e rece, dar face foarte urat si cateodata mai da semne ca merge intrerup, dar de tras trage. Stie cineva ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
savugheorghe1938

Salutare la toti,

 

Am luat si au anul trecut un polo 1.2 TDI. din Germania, direct de la sursa, un fost coleg de seviciu, m-am tinut mult de el pana mi-a dat -o. Sunt foarte multumit, oricum stiam ce iau dinainte, consum mediu 3.2 - 3.8/100km.

Acum o sa deviez de la subiect un pic, si imi cer scuze pt asta,rog modelatorul sa directioneze mesajul meu catre zona mai buna, dar as vrea sa-I pun pe polo anvelope de 195/60/15.

Intebarea se pune daca are cineva pe polo 6R acest tip de anvelope, avand in vedere ca cele originale sunt 185/60/16.

Am analizat si a constatat ca ar fi o crestere/diferenta de 6mm pe raza..sau 12 mm pe diametru..fata de anvelopele originale.

Unde ar fi problema..pe fata?,,,,pe spate???...diferenta de viteza este cam de 1.1 km..la 100km/h... se incadreaza in cei 3%..zic eu...

Mai jos am pus un table..cat de correct ..nu stiu..dar astept de la dvs. pareri si experiente..MULTUMESC

 

 

Tire 

Rim 

Bolt pattern 

THD 

CB 

 

175/70 R14

5Jx14 ET35

5x100

M14 x 1.5

57.1

OEM

185/60 R15

6Jx15 ET38

5x100

M14 x 1.5

57.1

OEM

185/60 R15

6Jx15 ET38 / 6Jx15 ET40

5x100

M14 x 1.5

57.1

OEM

195/55 R15

6.5Jx15 ET35

5x100

M14 x 1.5

57.1

 

195/50 R16

6.5Jx16 ET35

5x100

M14 x 1.5

57.1

 

195/50 R16

6.5Jx16 ET35 / 6Jx16 ET38

5x100

M14 x 1.5

57.1

 

215/40/R17

215/45/R16


Verifica bateria...pune o baterie buna de test.. atunci cind ai afara -16 C..sau tem scazute..asa cum ai constatat...si o sa vezi ca va fi bine...

Edited by savugheorghe1938
Link to comment
Share on other sites

merg fara probleme 195/60/15, am in familie un polo 1.2 tsi 105cp echipat cu aceasta marime.

 

de 25.000km se merge asa si totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

De mentionat ca atunci cand ajungi la ITP,ar fi bine sa ai dimensiunea din CIV.

Link to comment
Share on other sites

savugheorghe1938

Da, correct...multumesc

Am primit un comentariu de genul ..ca daca anvelopele originale ar fi 175/70 R14 , nu se mai incadreaza in abaterea de 3%...oricum verificarea se va face si la diferenta de viteza dar si la pozitionarea anvelopelor sub aripa.

Totodata un user a mentionat ca daca greutatea pe spate ar fi mai mare, ar atinge anvelopa de protectia deplastic...dar eu cred la fel se poate intampla si la anvelopele pe 14...

Edited by savugheorghe1938
Link to comment
Share on other sites

Nu iti va atinge,stai linistit,eu am 205/45 ZR 17 ( dimensiune mai mare cu 0,2% decat 195/60 R 15 ) si arcuri sport de la Eibach -30mm si nu am nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutari. De 2 saptamani mi-am cumparat prima mea masina. M-am documentat foarte mult inainte si ajunsesem la 2 alegeri: vw polo6r sau golf 6. Si am gasit la reprezentanta un polo 6r 1.2 tdi 75cp, 68k km. E varianta Atractive. Am fost surprins de motoras pt ca trage foarte bine si am mers cu 176 pe autostrada cu 4 persoane. Consumul mediu e undeva in jur de 4,8-5,2.

 

Dar chiar ieri am remarcat primele probleme: rotile de pe spate imi sunt infrante (de 2 zile am simtit ca trage mai greu si ieri am schimbat jantele si am vazut ca sunt infranate) si a doua problema ar fi ca tot ieri seara am observat ca dupa 2 ore de stat in garaj aripile fata erau foarte fierbinti. Am deschis capota si am observat ca si capacu de la motor era fierbinte si condensatoru. Si toate astea dupa doar 50 de km de mers. Azi merg la reprezentanta si sa vad ce o sa zica. Am garantie 6 luni si sper sa nu fie probleme.

Link to comment
Share on other sites

savugheorghe1938

Referitor la rotile din spate, mergeti la service e foarte simplu, sis de franare pe tambur, o sa verifice si rulmenti...au un huruit????..sper ca nu!

Partea din fata, ..nu am priceput exact.."dupa 2 ore de stat in garaj aripile fata erau foarte fierbinti"... sau "Si toate astea dupa doar 50 de km de mers"...

condensatoru...sau radiatorul ????

 

Motorul se incalzeste destul de repede....

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ma intereseaza si pe mine un Polo 1.2 tdi 75cp. Distributia am inteles ca e pe curea sau ma insel? Sunt ceva probleme cunoscute la acest motor?

Sunt nou pe forum...am mai avut in trecut un Golf 5 1.4 benzina 75cp cumparat de nou de care am fost multumit. Momentan am un bmw F10 525d 2012 si doresc o masina mai mica de oras. Oscilez intre Golf VI 1.6 tdi sau Polo 1.2 tdi.

Edited by a_andrei
Link to comment
Share on other sites

Ramaneti, va rog, la subiectul topicului descris in titlu si lasati derapajele gen benzina la o parte.

Multumesc pentru intelegere.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare,

O mica problema la 6R. S-a oprit in mers; S-a stins bordul; Dupa repornire directia mergea greu; Repornita in garaj nu mai avea nimic.

Atasat un diagnostic.

A mai vazut cineva asa ceva? Mie imi pare mai mult un contact imperfect, dar unde...??

Multumesc.

Log-72-xkp-6-WVWZZZ6RZCY124928-109103.txt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

cati litri de ulei sunt necesari pentru un schimb la acest tip motor ? 1,2 tdi CFWA ?

Link to comment
Share on other sites

Engine oil with filter 4,30  litres

Engine oil viscosity VW 507 00 SAE 5W-30 

Engine oil specification VW 507 00 

Manual gearbox oil 5 gear 02R 2,00  litres

Manual gearbox oil specification Gearbox 02RG 052 512 A2

Power steering oil with electro-hydraulic servo steering0,80  litres

Power steering oil specification with electro-hydraulic servo steering G 004 000 M2

Coolant 8,00  litres

Cooling fluid specification TL 774 G 

Brake fluid when changing 1,15  litres

Brake fluid specification VW 501 14 

Air-conditioning system refrigerant 485 - 515 Gram

Refrigerant specification R134a 

Air-conditioning system oil

Compressor DELPHI 6CVC100 - 120 cm³

Compressor -Sanden- 11PXE1465 - 85 cm³

Compressor -Sanden- 6PXE14100 - 120 cm³

Compressor -Sanden- 7PXE16100 - 120 cm³

Compressor Denso 6SEU1480 - 100 cm³

Air-conditioning compressor oil specification

Delphi compressorG 052 154 A2 Original oil

Sanden compressorG 052 154 A2 Original oil

Denso compressorG 052 300 A2 Original oil

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

La acest tip de motor se face distribuția tot la 210 000 km?  TOT caut si nu gasesc..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nu mai e nimeni pe aici? Si pe mine ma intereseaza la cati km se schimba distributia! Si de ce nu are ceas de temperatura apei (antigel) pe bord? Acum o saptamana si-a luat fiica-mea un Polo 1.2 diesel BM si cand caut sa vad la ce temperatura ajunge apa in raport cu distanta parcursa, mirat vad ca nu este asa ceva😮

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A trecut un an de când tot caut la cat se schimba distributia  la 1.2 tdi 75 cp CFWA. Si tot nu am gasit. 

Am făcut si eu cam 15000 km cu masina 

Si singurul lucru negativ e plecarea de pe loc cu clima  si demarat mai slab   în rest e un motoras perfect pt stilul meu de condus.

În oraș cam 4,8 -5 %   

Cluj București  3.8 cu medie de 70km/h

Inapoi 3.9 % cu 74km/h medie.

Cluj praga  4.2% cu medie de 100km/h

Cu 2 pasageri și bagaje 40 kg .Rezervor plin.

Chiar am cântări masina  1200 fix  ( seat ibiza).

20210125_002431.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept