Jump to content

Pompa de injectie 1.6td


dan66
 Share

Postare recomandată

pe retur nu cred ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pus pe tur, porneste fara probleme acum dar gasesc returul gol dimineata. Ma gandeam ca poate sa mai lovit careva de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta. Furtunul de retur nu era prins perfect etans, tragea aer fals pe acolo si incet incet se golea pompa. Cauta orice loc posibil pe unde se poate pierde etanseitatea in circuitul de tur/retur. Scurgerile de motorina pot fi f mici, greu de observat. In mod normal, nu e nevoie de supapa, multe Golfuri merg fara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti!  vin si eu cu niste probleme la al meu audi 80 B2 motor 1.6td 69 cp.

Masina  de cand am luat-o are montate pe motor injectoare pe care scrie 135 bar in loc de 155 bar,

totodata in piesele de rezerva am si cutia cu injectoarele de 155 bar,

acum masina porneste repede , dar cand e motorul rece zici ca merge in trei pistoane si scoate un fum de te ustura ochii cand se incalzeste e ok,

plus ca pompa a inceput sa piarda motorina.

eu acum vreau sa rezolv pompa si sa-i montez injectoarele de 155 cu duze noi, dar problema este ca nu stiu daca pompa are suficienta presiune sa deschida injectoarele de 155.

Oare daca se schimba platoul cu came (cam plate) cu unu de 1.9 ar rezolva problema? Si daca da unde as putea face asta?

Orice sfat este binevenit. Multumesc anticipat.

Cea din dreapta este de 1.9 si si se zice  ca ridica mai mult din ce aminteles eu.

post-25917-0-61486600-1404299074_thumb.j

Modificat de binisor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staicu Florin

   Salut,in legatura cu presiunea de deschidere eu zic sa nu-ti faci probleme.In mod normal o pompa de injectie buna face pana la 600 bari asa ca,daca iti porneste bine cu 135 si o sa le pui pe cele care deschid la 155 nu o sa simti nimic.Cama daca vrei sa o schimbi trebuie montata de cineva care are putin habar in pompe.Cu cat este mai inalta cama trebuie facuta cursa pistonasului de la capul hidrulic+set arcuri+pastila.Scurgerea la pompa se rezolva,da-mi un PM daca vrei sa o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) sigur 600 bari pe pompee de 1,6????   Nu cumva mai aproape de 350-400...... si, cand "oboseste" ( ca deh are si ea 20 de ani), mai pupi 150-200, in ce mai fericit caz 200..........

Daca capul hidraulic mai face inca ceva presiune, scade forta cu care TRAGE motorina, si implicit nici nu mai tine motorina in ea, de pe o zi pe alta.....

Io am scris mai sus, ca-s aia si ieftini si buni, si cu garantie, si in mare..... cam la o saptamana-doua cineva se duce acoo trimis.

Daca vreti sa o faceti singurei...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staicu Florin

 Eu am cap hidraulic de 10 mm pe golful meu(1.6Td-JR) si imi face pe manometru 650 bari.Normal ca nu o sa aiba 600 bari la un cap de 20+ani.Un cap hidraulic bun de 9 mm face intre 400-600 bari.Asa ca nu mai rade si nu mai "tine in brate" acel service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin in brate, un service unde am trimis zeci de oameni, si unde au venit cu multumirea ca sa facut ce trebuia, si sa schimbat masina. Daca asta nu e deasjuns, mai iei si 1 an garantie, si .......... ESTE CEL MAI MIC PRET DE PANA ACUMA DE PRIN ZONA BUCURESTIULUI. Daca garantia unui lucru bun, la restaurarea integrala a unei pompe intre 180 si 300 lei, ti se pare ca nu e ok.... atunci.....

Cat despre pompitza dumneavoastra, dupa cum bine ai remarcat.... AI ALT CAP HIDRAULIC, pompa STOC DIN FABRICA FACE MAX 400 DE BARI. Am mai scris si prin alte posturi, cand nu stiu ceva nu stiu, cand stiu......... 

 

Una peste alta, PROMIT SOLEMN CA DE AZI INCOLO ORICINE MAI ARE NEVOIE DE SFATURI DE DIESEL SA MA SUNE, NU VOI MAI DA NICI CEL MAI MIC SFAT NIMANUI DESPRE NIMIC DIN CE AM INVATAT IN ULTIMII 3-4 ANI, SI CHESTII PE CARE INCA LE DEFINITIVEZ. Ca de obicei, TREBUIE sa existe unu mic, care sa contrazica experienta.

Spor la stricat, si cine mai are nevoie..... siti unde sa cereti un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din acest moment discutia se muta pe privat ca sa nu degenereze, cei care vor continua vor fi premiati cu warning si zile de suspendare pentru flame!

 

multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am creat discutii sau polemici, eu doar vroiam sa gasesc o modalitate de a face pompa sa mearga ca noua, treaba facuta la specialist bineinteles.

Am sunat la cei din Tantareni si le-am spus de treaba cu "platoul cu came" si a omu a zis ca-l depaseste chestia asta.

A zis ca-mi rezolva problema cu scurgerile si ii face reglajul de debit pe banc.

Chestia este ca eu la masina anterioara motor 1.6D motorul pornea la sfert oricat de frig era afara cu electromotor de benzina si

fiind prea zgomotos am zis sa ii fac pompa si injectoarele la pompagiu si dupa aia itr-adevar motorul era putin mai silentios asta a fost pe timp de vara,

in prima iarna motorul nu a mai pornit niciodata la sfert ba chiar destul de greu.

Am luat si baterie noua crezand ca asta era buba si degeaba si cand l-am sunat pe pompagiu sa-i spun problema a zis : " pai cumvrei ma baiatule sa-ti porneasca cu electomotoru ala de bezina".

Tocmai de aceea as vrea sa nu mai patesc la fel si sa ma trezec la iarna ca ma rog de ea sa porneasca.

Toate cele bune!


Si totodata ii multumesc lui Cornel pentru recomandare itr-adevar 150 -200 Ron este un pret super ok.

Eu cand am facut pompa si injectoarele la 1.6D am platit 1000 ron tot cu demomtat - montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut ,am si eu o problema cu pompa mea de injectie 1.6d cod jp ,dimineata invarte mult pana porneste si nu se accelereaza ,tin apasata pedala la podea si treptat incepe si se accelereaza.Daca aveti ceva sfaturi....,nu pierde motorina deloc(adica pompa e uscata).

Modificat de toninastase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce te ai gandit direct la pompa??

Eu as spune sa te uiti/verifici de ce se dezamorseaza instalatia de alimentare in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu are se poate pune o supapa de sens pe tur. teoretic pompa trebuie sa ramina cu motorina in ea.tuul s returul sunt sus, pe capac.nu curge pe la clapeta de soc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as recomanda si verificarea sorbului din rezervor, exista acolo o sita ce se infunda cu mizerii din rezervor, eu am ramas socat ce am scos din rezervor la spalare. Sorbul se scoate repede, e o operatiune de 5 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri baieti nu credeam ca veti fi asa rapizi.in primul rand am sa schimb furtunurile si colierele, cu 2-2.5m din acela bun (nu transparent) rezolv treaba,supapa de sens am intre filtru si pompa,pe la clapeta nu curge,am sa umblu si la sorb dar trb sa rog pe cineva ,eu sunt cu handicap (nu am piciorul stang),nu fac nici pe victima caci am proteza si pot sa fac schimbul de furtune dar nu stiu la sorb cum sa umblu.Sorbul este prin portbagaj sau sub bancheta din spate,eu am golf 2 automat 2 usi.Ma uit si am sa va spun cum sta treaba.Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.Salutari si La multi ani!

Modificat de toninastase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Dan Manastur
On 12/2/2010 at 6:56 PM, Jurasik said:

Am o pompa de 1.6 TDi de pe un Passat B3 din 1989. Este reconditionata si functioneaza perfect. Daca esti interesat da-mi un PM. La pret ne intelegem. Vreau sa nu mai imi tina loc in garaj. Se poate verifica intai local si se achita dupa aia. Daca te intereseaza , da-mi un e-mail pe

catalinmircea@clicknet.ro

( sunt din Brasov ).

In 1989 inca nu s-au inventat motoarele TDI doar TD ,deci 1,6 TD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am un motor de 1,6TD, cred ca are codul CY, provine de la un Audi 80 fabricat  in 1986. Pana anul trecut il porneam frecvent si mergea foarte bine dar am incercat de curand sa-l pornesc si nu a mai vrut. Am verificat distributia, injectoarele si bujiile si sunt OK. S-a intamplat ceva cu pompa care intre timp a ramas fara motorina. Dupa ce am amorsat-o porneste doar cu socul tras si merge prost si doar la relanti iar daca accelerez se opreste. Ce se poate infunda sau intepeni in pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit cauza. Paletele pompei de motorina erau intepenite. Am demontat pompa de toate elementele interne, am curatat-o am  pus totul la loc, am masurat inainte de demontare pozitia surubului de relanti, de maxim, regulatorul de turatie si sarcina si totul a revenit la normal.

Fara banc de proba sau scule speciale.Doar cateva videoclipuri de pe YouTube si multa rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut!  Vin si eu cu o problema legata de pompa de injectie si mecanismul de pornire la rece. Poate cineva s-a mai lovit de aceasta chestie... Este vorba de 1.6 TD - JR

Dupa reconditionarea pompei de injectie nu se mai ridica relantiul la actionarea socului.

In rest pompa merge impecabil. Pornirea este foarte usoara , consum bun, avansul se modifica la actionarea socului (apare o usoara modificare in mersul motorului), singura problema este ca la rece trebuie sa ii tin acceleratia apasata putin , pana se incalzeste si ramane la o turatie cat de cat normala. Dupa ce se incalzeste motorul merge normal.

Exista posibilitatea sa fie ceva montat gresit la pompa... vreun arculet lipsa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu stiu ca prin actionarea socului se modifica de fapt avansul si implicit creste foarte putin acceleratia.Poti sa mai strangi surubul de relanti ca sa maresti acceleratia dar  parerea mea este ca pompa nu este perfect pusa la punct adica cu un ceas comparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare,
Am un Audi 80 cu motor 1.6TD nu stiu codul exact dar din ce am vazut e acelasi motor ca si pe Golf, problema mea e ca fostul proprietar cand am cumparat-o a zis ca pompa e "reglata" pentru consum mic. Nu ma pot plange de consum doar ca e tare lesinat motorul, nu poti face o depasire cu el sau sa accelerezi mai brusc ca nu trage deloc trebuie sa il tin mereu foarte turat ca sa aiba vlaga. Intrebarea mea e, pot umbla la avans si la debit sa incerc sa "inviu" putin motorul? Si daca se poate imi poate spune cineva de unde se regleaza avansul? Debitul am gasit cum se regleaza dar de avans nu am gasit nimic. Masina porneste ok mereu, scoate putin fum alb doar cand e rece si socul nu pare sa faca nimic, cu el tras sau netras tot scoate fum alb la pornirea la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!