Jump to content

Pompa de injectie 1.6td


dan66
 Share

Postare recomandată

in sfarsit am scapat de toate problemele care le aveam cu pornitul cu pompa si cu bujiile am schimbat senzorii de apa si electrovalva aceea de la pompa de injectie si acum porneste la sfert cred ca nu deschidea de ajuns pentru ca acum se simte diferenta merge mai rotund asa motorul...merci pentru sfaturi au fost utile :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna, am si eu o problema cu o pompa de injectie de pe un motor 1,6td Cod JR. Pompa originala a inceput sa-mi curga la partea inferioara la imbinarea dintre cele doua parti ale pompei. Am schimbat pompa cu una de la dezmebrari nu am mers 2000 de km si a inceput sa curga si asta care am aschimbat-o. asta curge undeva spre motor.

Va rog recomandati-mi si mie un pompagiu bun daca cunoasteti. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal , referitor la curgerea de motorina prin supapa aceea laterala , se rezolva usor cu schimbarea unor garnituri si o-ringuri (NU TREBUIE SCHIMBATA POMPA).

Offtopic : Daca are cineva vreo pompa stricata de 1.6td gtd , de vanzare ! rog sa ma contacteze , imi trebuie doar boost pin`ul ! va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , referitor la curgerea de motorina prin supapa aceea laterala , se rezolva usor cu schimbarea unor garnituri si o-ringuri (NU TREBUIE SCHIMBATA POMPA).

Offtopic : Daca are cineva vreo pompa stricata de 1.6td gtd , de vanzare ! rog sa ma contacteze , imi trebuie doar boost pin`ul ! va multumesc !

ai perfecta dreptate, am una de rezerva cu aceasi problema. pompa de TD difera de celelalte in sens negativ, adica pentru e se putea schimba o-ringul trebuie sa se dea filet si sa se puna suruburi in loc de sistemul de fixare cu bile.

post-3219-0-71566200-1334649691_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, de curand am achizitionat o pompa de injectie de pe un passat b3 motor RA de 80cp,imi poate spune si mie cineva cum imi pot da seama de cat e capul hidraulic? unde scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

invii si eu putin topicul pana ma dumiresc

Am o pmpa de 1.6 td, la care bucsele de la ax erau praf, implicit scotea span pompa, si imi arunca cureaua afara

am desfacut-o si am ajuns la bucse, si am cautat, kit de reparatie, dar nu am gasit

ma poate ajuta cineva cu un cod pe bosch sau altceva in care sa imi dea bucsele si semeringurile, la care sa ma duc la un magazin si sa cumpar

mentionez ca axul este de 17 mm

maine mai caut, si daca gasesc o sa postez un cod, asta in cazul in care gasesc

asa arata bucsa http://www.dieselkontor.de/product_info.php?products_id=3134&osCsid=be40dc29d41ab90f7372dae61fd5b01e

iar ca si dimensiuni masurate este 17 interior 21 exterior si latime 15mm

mult zumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele bucse au diametru gauri de asezare pe ax mai mic, si trebuie alezate, uni meseriasi in loc sa majoreze bucsa ,subtiau axu,.total gresit.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in cazul in care axul este uzat si vrei sa il salvezi, poti sa rectifici axul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1460400004

asta e codul de la bucsele de la pompa de injectie.

sunt undeva la 10 ron bucata, dar dupa ce le bagi mai trebuie prelucrate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor de 1.6 td nu are nimeni de vanzare complet si cutia disel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la o pompa bosch de 1.6d...curge motorina printre corpul pompei si capull hidraulic. Daca cumpar un set de garnituri le-as putea schimba eu sau daca umblu la ea se deregleaza ceva pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am si eu o problema , am un motor 1.6 td cod JR , cand am cumparat masina , motorul nu avea turbo. deci era diesel non turbo. Acum vreau sa ii montez turbo si nu stiu unde trebuia sa ajunga furtunul/conducta care pleaca din pompa de injectie (incercuit cu rosu) deoarece e astupat.

Va rog daca ma puteti lamurii careva as aprecia mult.

post-101404-0-44133800-1369148010_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai incercuit tu, este doar o aerisire de sub lda, ca sa nu creeze presiune sub capsula

acolo trebuie sa fie traseu liber, dar se poate sa fie corpul pompei, sau axul uzat incat sa iti curga motorina pe acolo, de accea este astupat

oricum nu este bine nici astupat, ca dupaia creeaza presiune sub capsula si nu mai lucreaza lda-ul

cel mai bine desfaci surubul ala, si vezi daca iti curge motorina cand mergi cu mainsa, si daca iti curge, ptr ca se mergi cu masina, pui un holener, cu o iesire, si te infigi cu furtunu in futrunu de retur de la pompa sau de la injectoare!

sper ca ai inteles!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , o sa testez cand o sa fie masina functionala, dar totusi , de la pompa , vine ceva furtun catre turbina ? ca am un furtun la ea , si nu stiu unde merge :P

Mersii de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si deasupra de iesirea ce am incercuito este tot un fel de aerisire , deci sunt 2 aerisiri ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cealalta de deasupra e intrarea presiunii venite de pe admisie in LDA (un furtun face legatura)

 

s10504902.jpg

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aveam un motor CY ce a cedat, un piston reusind sa iasa prim blocul motor, gata nu se mai poate recupera. Am gasit un motor cod 1V ce a venit pe un jetta din 92' ce a stat  2 ani intr-o curte, facut proba a pornit cu ceva fum dar mergea,dupa care a fost dat jos de pe masina si pus pe masina mea. Am pastrat pompa mea de injectie ce functiona ok. Pornirea la rece destul de greoaie, si cand se incalzeste incepe sa varieze turatia la relanti si se opreste. Pana nu se raceste nu mai vrea sa plece. Am facut la un service cateva probe compresia ok, verificat distributie, am dus si pompa la verificat, toate par in ordine. Mecanicul zice ca motorul se poate sa fie rectificat si sa aibe camasi interioare ce au inceput sa se dilate diferit si sa ingreuneze miscarea pistoanelor pana se opreste.  Se poate sa fie totusi pompa care este de pe alt motor si nu isi face treaba corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai dus pompa la verificat???in ultima perioada toata piata se afla sub asalt de piese proaste , contrafacute , mecanici incepatori etc.

Monteaza pompa lui  de 1v si vezi daca mai face asa. Avansul e reglat cu ceasul comparator??
Daca pompa e foarte uzata,valorile nu mai corespund cu cele de fabrica, de acolo si cardul de probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti, intervin si eu cu problemele mele.. de vro 4-5 zile am observat ca imi tot curge motorina pe la pompa de injectie in zona socului, pompa e de TD golf 2.. am vorbit cu un pompangiu si a zis ca problema vine de la garnituri si imi rezolva pompa pentru suma de 200 lei.. in asta intra toate garniturile,sper ca si reglatul/curatatul, e ok pretul ? A doua problema care e cea mai grava.. imi porneste de multe ori destul de greu la cald si nu mai trage bine. Cand e rece motorul nu am problema asta si asta ma duce cu gandul la capul hidraulic al pompei. :| Am vorbit cu pompangiul si a zis ca ma costa cam in jur de 650 lei schimbatul lui cu unul nou aftermarket. Exista o alta solutie in legatura cu capul hidraulic ? si unde gasesc capul hidraulic ? sau daca are cineva un cod de la el ? Exclus sa schimb pompa.

 

Ca simptom al capului hidraulic e si puterea scazuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, call me, sau da un beep sa te lamuresc cu ambele probleme

0728797479

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut archanghel, am incercat sa te sun azi dar numarul pe care l.ai postat este gresit, a raspuns o tanti.. uite nr meu 0724014115 . Ca simptom mai e si ca pompa se dezamorseaza in cateva ore. La ce.pret se invarte un cap hidraulic ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ups , scuze 0726797479, dar te sun eu azi cand ma trezesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staicu Florin

Salut,daca mai ai nevoie de reconditioanrea pompei de inj da-mi un PM(ieftin si bun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ieftin si cu garantie decat cei de la Tantareni (a doua localitate dupa ploiesti mergand pe centura ploiestiului, venind din Bucuresti) eu nu am gasit nicaieri. si am dus multe pompe la ei, si 2 de-ale mele, si am si trimis oameni acolo, e intre 150 si 200 kei, si dau oamenii garantie.

Nu le fac reclama daca nu ar merita. Acolo se pot face si injectoarele care-s in jur de 30 lei /bucata, si se poate face si montaj, demontaj, cu reglajele aferente...(contra cost bineinteles). Pentru cei din tara, se poate trimite pompa, ei, o fac, si se returneaza cusigilii reconditionata, gata de montaj.

Si daca tot e aici pot pune si numarul lor , poate ajuta pe toti care au probleme, in special Bucurestiul, unde asa ceva costa 600-900 lei

0244411458

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vin si eu cu o problema a pompei. Am schimbat pompa de pe motorul meu sb din cauza ca nu ii dadeam de cap fumului excesiv pe care il scotea masina. Am pus o pompa de jr am pornito, nu mai e nici galagios motorul, am scapat de fum, masina trage foarte bine etc. Problema este urmatoarea: dupa ce o opresc pierd presiune pe retur si dimineata la prima pornire scoate fum alb pana se amorseaza ea. Ce se poate face? Ea fizic nu pierde motorina deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!