Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

deci teoretic tu deja ai cea mai noua versiune de clapeta... .

 

vad ca s-a mai schimbat codul chiar in iulie 2013..... deci tu pe masina ar trebui sa ai acum codul cu AC la final.... 

 

post-17228-0-05993200-1390339490_thumb.j

 

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si intr-adevar codul este 03L128063AC

Acest cod era pe cea originala a masinii si este si pe cea montata ulterior in garantie.

De cateva zile functioneaza normal, dar este suparator ca "sporadic" mai are mici scapari care, dupa cum am mai spus, nu pot considerate defecte si ca urmare piesa nu se poate inlocui in garantie.

Din cauza atentiei pe care o acord acestei piesei, o aud cateodata cum se redeschide la cca 30 secunde de la oprirea motorului (este un sunet de genul "clamp"). Acum nu stiu daca este normal sa se auda asa, dar parca nu tot timpul se poate auzi. Trebuie sa mentionez ca in general ma deranjeaza orice zgomot anormal sau suspect pe care il produce masina :)

Nu-mi ramane decat sa o tin sub supraveghere si sa vedem cum evolueaza.

 

post-90323-0-37983300-1390548930_thumb.j      post-90323-0-35273600-1390548970_thumb.j

 

@Andrei: din experienta ta, este posibil ca piesa sa lucreze diferit (adica corect) daca se face o rescriere sau o reinitializare a clapetei ? Sau aceasta inchidere intarziata sporadica tine mai mult de partea mecanica (actuator, parghii, tije, etc). Mentionez ca cea schimbata (care lucra catastrofal) nu a generat erori la diagnoza.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula cand au probleme, genereaza cod de eroare. Insa mai sunt si cazuri cand genereaza coduri abia cand defectiunea atinge o anumita limita. 

 

Poti incerca sa faci o setare de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema cu vibratia motorului la oprire persista. Nu tot timpul, dar suficient de des. Am fost la reprezentanta 2 zile la rand dar nu a mai facut. A facut dupa aceea. Nu ramane decat sa filmez fiecare oprire. La cei cu motorizare 2.0 TDI 140 CP cum se opreste motorul ? Se opreste lin sau se mai aude o vibratie de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu, nu gasesti nicio clapeta pe la garantii sa faci o proba mai lunga  ?    :D

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Superb din 2012, iar în 03 09 2013 am constatat că, toate cauciucurile de vară, marca Continental Sportcontact 2, au mici crăpături, pe partea laterală, aproape de partea plană. Am mers la reprezentanţă şi am deschis dosar de solicitare de garanţie. Pe data de 03 11 2013 am fost chemat să predau cauciucurile pentru a fi trimise la verificare. În data de 03 03 2014, după 6 luni primesc de la Delcar Braşov răspuns că producătorul a evaluat cele patru anvelope şi că a acordat ca şi compensaţie două anvelope noi.
În fişa de la Continental apar două coduri de defecţiuni 700 şi 100. Doua cauciucuri au codul 700 şi sunt compensate iar cele cu codul 100 nu. Am vorbit inclusiv la Porsche Romania prin telefon de nenumărate ori, iar azi am fost peste ei, şi am reuşit să vorbesc cu cineva de la reclamaţii. Oricum nu cred că vor face ceva. Părerea mea este că trag de timp ca să vină căldura şi să trebuiască să încalţ maşina cu anvelopele de vară. Interesant este faptul că în răspunsul oficial nu se vorbeşte de defect de fabricaţie, despre faptul că celelalte două cauciucuri necompensate sunt OK, este o tăcere sumbră. Ce îmi recomandaţi să fac?

post-134219-0-24379200-1395088395_thumb.

Modificat de 24Cata72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce data (DOT) au cauciucurile? Am aceleasi anvelope de vara cu care a venit masina. Saptamana viitoare cand le montez o sa ma uit sa vad daca am ceva asemanator.

Din poza nu pare a fi ceva in profunzime. In functie de km rulati si pe unde au fost rulate cred ca astfel de deteriorari pot avea loc la o anvelopa. Dar daca ce se vede in poza de mai sus apare pe toate cele 4 anvelope cam in aceeasi zona atunci sunt sanse minime sa fie factori externi si posibil sa fie un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Eu spun ca este OK sa se compenseze partea de folosinta de care nu ai beneficiat, totusi pe principiul ca in garantie piesa defecta se inlocuieste si isi capata garantia initiala ar dicta sa fie inlocuite toate 4. Macar sa iti dea banii pentru 2 sa iti poti alege alte anvelope si poate alt model.

Achizitia tot prin PR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data fabricaţiei este 2012 dar nu stiu saptamâna, deoarece cauciucurile sunt la Delcar Braşov. Oricum sunt fabricate până la 01 iunie 2012.

 

 Anvelopele aveau o adâncime pe profil de 6,5 mm la data constatării.

 

Ce se vede în poză apare pe toate anvelopele în aceeaşi zonă.

 

Astăzi, cei de la Delcar Braşov m-au anunţat că anvelopele vor fi reevaluate săptămâna următoare de către cei de la Continental.

Oricum am contactat şi un avocat care le va face o sesizare în cel mai scurt timp, deoarece ei aveau obligaţia ca în termen de 30 de zile de la data sesizării să-mi comunice un rezultat al verificărilor făcute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2012 inseamna saptamana 20 din 2012, adica a 2-a saptamana din Mai 2012.

 

Mie mi se par OK Delcar pe reclamatii in garantie: la mine s-au miscat foarte bine cu constatarea/sesizarea importatorului/obtinerea acceptului pe schimbarea in garantie a sezutului scaunului soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul anvelopelor garanţia o dă producătorul de cauciucuri, dar viaţa bate filmul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea multi factori de luat in calcul in Romania. Eu unul nu as acorda garantie la anvelope ..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

Este uşor să-ţi dai seama dacă o anvelopă a fost lovită sau nu. Dar toate patru, în aceeaşi zonă? Eu ştiu pe unde mă deplasez şi nu am boala gropilor. Atunci nu ar trebui să acordăm garanţie la nimica, deoarece am folosit maşina în loc să o păstrăm în parcare, ca bibelou! Atunci pentru ce este garanţia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca nu te acuzai de nimic.

Spun doar ca anvelopele sunt primele piese afectate de drumurile patriei si chiar dac anu dai in gropi, crede-ma ca sunt supuse la multe alte stresuri.

 

Acum cativa ani, la niste anvelope Matador (asa se echipau atunci diverse modele Skoda) au venit niste loturi ce prezentau galci (umflaturile pe flancuri).

Producatorul ( matador) a spus ca sunt normale si nu afecteaza siguranta autovehiculului si nu a acceptat nicio inlocuire.....

Drept e ca nici probleme nu au avut si erau destul de durabile Matadoarele, duceau multi km.

 

deci ce sa mai zicem de niste crapaturi.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@24Cata72 Este posibil ca furnizorul sa fi compensat 2 bucati pentru ca masura sa fie direct proportionala cu uzura anvelopelor. Nu avea cum sa-ti acorde 4 bucati noi deoarece tu ai reclamat 4 bucati uzate. Si deoarece nu iti poate oferi la schimb 4 anvelope uzate ti-a oferit 2 anvelope noi. Sper ca m-am facut inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, multa lume nu prea intelege cum functioneaza treaba cu garantiile.

Asa incercam eu sa explic cuiva de ce nu i s-a aprobat garantie la toate 4 amortizoarele odata.... 

 

Pe de o parte lumea are dreptate, pe de alta parte, producatorii gandesc altfel.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Exista legi aplicabile tuturor metehnelor. Eu am schimbat pe garantie toate 4 amortizoarele dintr-o singura actiune. Si nici macar nu erau defecte... :D

Si cand spun legi nu ma refer la RO, ci la cele din spatiul UE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara.

După lupte seculare, cei de la garanții Porche Romania mi-au schimbat în garanție cele 4 cauciucuri și mi-au dat ContiEcoContact5 XL produse în Cehia. Sper să fie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era prea frumos ca Superbul meu sa scape teafar si nevatamat dupa acest sezon in care reparatiile de drumuri sunt in toi, cel putin pe unde umblu eu zilnic. Ma indreptam luni spre servici, cand din senin aud o piatra (mare) care s-a izbit in parbrizul meu. Ma uit atent, si nu vad nimic. Ca sa aflu ieri, cu ajutorul pasagerului din dreapta ca aveam parbrizul spart. De pe scaunul soferului nu se vedea, pentru ca era chiar in dreptul oglinzii. Din pacate spartura are aproape 2cm, si seamana cu o mustata - deci va creste sigur in timp. Din fericire am casco, si implicit voi schimba parbrizul. Recomandati o anumita reprezentanta Skoda (Buc/Ploiesti) la care sa am parte de un motaj cat mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand Avia. Am schimbat la ei la fostul Passat B6 si au lucrat impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat un parbriz de Octavia in Ploiesti la Mobel si am fost multumit de servicii si de cum au avut grija la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radumelinte

Daca spartura nu se mareste si nu este in campul vizual (cu atat mai mult daca nu se observa), iti recomand sa deschizi dosarul de reparatie pe casco si apoi sa pastrezi cu grija toate actele. Mai poti merge astfel cu masina timp de 2 ani de la data dosarului. In acest fel mergi relaxat si in caz ca iti mai sare alta piatra nu trebuie sa faci alt dosar si alta schimbare de parbriz. Eu asa am procedat la fosta masina O2, dupa ce am capatat o ciobitura in partea stanga sus a parbrizului (care nu se observa), am deschis dosar si am mai mers cca 1 an si jumatate pana la schimbare. Intre timp am mai adunat mici puncte de la pietricele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru recomandari. Intrand pe site-ul Generali, am vazut ca sunt in colaborare cu CarGlass pentru reparatie/inlocuire parbriz. Pe site-ul lor se specifica ca o ciobitura cu diametrul de maxim 2.5cm se poate repara, si ca nu ar necesita inlocuirea parbrizului. In plus, nu as mai plati franciza (100E) si nu s-ar pune ca dauna, Generali suportand costul. Avand in vedere ca voi mai pati asta in viitor, si ca nu este deloc in campul meu vizual, inclin spre o reparatie cu inlocuire la urmatorul incident. A mai inlocuit cineva parbriz la CarGlass pana acum? merita sa il repar vs sa il schimb?

Atasat 2 poze.

20140521_172111_zpsdcaf0610.jpg

20140521_172123_zps736e3d17.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam marisoara si urata crapatura, dar cred ca merita incercata reparatia in prima faza avand in vedere deranjul unui schimb si avantajele legate de asigurare. Doar ca daca te hotarasti tb s-o faci cat mai curand. Chiar daca nu-ti dai seama, in crapatura intra praf si apa, facand succesul reparatiei mai greu de obtinut. Se recomanda chiar sa acoperi zona cu o banda impermeabila. Daca ai un pliant de la ei o sa gasesti un plasture lipit tocmai pt a-l folosi la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!