Jump to content

De unde se regleaza ambreiaju'?


Adi_UZI
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

 

Am incercat sa reglez tija respectiva, dupa cum s-a discutat mai sus. Dupa aprox 20 de rotatii conform acelor de ceasornic (asta am presupus eu ca ar fi "stanga") nu se simtea o diferenta notabila, asa ce am readus-o la reglajul initial, de frica sa nu fac ceva care sa dauneze ambreajului.

Directia de rotatie a fost cea incercata si de voi sau am facut invers?

 

 

Merci!

Modificat de jsn02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am făcut 15 rotiri pe jumătate asta din cauza poziției incomode deci ar veni cam 7-8 rotiri întregi. Menționez ca sunt destul de mulțumit si ca nu am văzut nici o diferența in ceea ce privește schimbul rapoartelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am citit tot topicul asta pentru ca am schimbat recent volant si ambreiaj. ce ma nemultumeste pe mine, e ca pedala tine jos. poate parea paradoxal, dar cred ca este o problema. daca e sa o luam logic, avem doua pistoane, master si slave,si o conducta umpluta cu lichid. tija aia o reglati ca sa modificati punctul de actionare al pedalei. asta poate sa duca la o scadere a presiunii transmise de pompa master la slave si automat la patinarea ambreiajului. eu cred ca cu cat punctul de actionare al pedalei este mai sus presiunea transmisa este mai mare si automat debreierea mai buna. la mine cred ca exista uzura la una din cele doua pompe, sau nemernicii nu mi-au aerisit corespunzator circuitul. ( doar una dintre multele probleme descoperite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mk4 1998 1.4 nu cred ca se poate regla din tija,poti invarti cat poti ca nu se intampla absolut nimic.are cineva vreo idee?cod motor cred ca e AHW (si asa nu inteleg marea diferenta intre ele,98-99 1.4 16V par cam la fel,in afara de dotari : climatronic,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianhir1984iasi

Ciao la toti , eram si eu interesat de ceea ce ați vorbit despre tija la ambreiaj , va zic una si buna , ieri am fos la amicul meu mecanic , care lucrează la VOLKSWAGEN TORINO (Italia) CENTRO ASISTENZA UFFICIALE WOLKSVAGEN , si i-am explicat de ceea ce voi a-ti discutat despre ambreiaj si mia zis Sa nu umblu la tija aia ca imi ard ambreiajul; nu stiu ce a vrut Sa zica prin asta . Asa ca aveți grija cei care a-ti încercat deja. Deci intr-un cuvânt nu umblați unde nu știți .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ciao la toti , eram si eu interesat de ceea ce ați vorbit despre tija la ambreiaj , va zic una si buna , ieri am fos la amicul meu mecanic , care lucrează la VOLKSWAGEN TORINO (Italia) CENTRO ASISTENZA UFFICIALE WOLKSVAGEN , si i-am explicat de ceea ce voi a-ti discutat despre ambreiaj si mia zis Sa nu umblu la tija aia ca imi ard ambreiajul; nu stiu ce a vrut Sa zica prin asta . Asa ca aveți grija cei care a-ti încercat deja. Deci intr-un cuvânt nu umblați unde nu știți .

 

Atunci descopera despre ce vorbim. Verifica in ELSA si vezi ce face tija aia, ce actioneaza si cum ar avea vreo sansa sa iti "arda" ambreiajul si apoi lumineaza-ne. Eu unul nu am gasit nicio varianta in care acest lucru se poate intampla, poate doar daca o infiletezi de tot sau o desfaci de tot.

 

Dar mecanicii sunt experti, mai ales daca sunt in reprezentante, ce stim noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianhir1984iasi

Salut , sambata ma întâlnesc cu amicul meu mecanicul, si am sa il întreb sa imi explice ce a vrut Sa zica cu "arde" si ce se intampla invartind de acea tija . O Sa revin cu amănunte dupa ce aflu mai multe . Un salut la toti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 4 1998 1.4 16v nu cred ca se poate regla din tija ambreajul,poti invarti cat vrei in stanga si in dreapta ca nu se intampla absolut nimic.are cineva vreo idee?cod motor cred ca e AHW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La mine tinea extrem de sus, am reglat astazi spre stanga si am lasat-o sa tina cat mai jos si acum e mult mai bine, intra la fel in viteze, era foarte enervant inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit topicul de la început dețin un Bora de 1.6 benzină cumpărat recent în Germania , pe mine nu m-a mirat poziția ambreiajul deoarece mai dețin un Ford Mondeo tot cu ambreiaj hidraulic și tot sus prinde. Nu poate fi vorba de uzură deoarece și la 50000 km tot așa prindea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Bai baieti, eu am invartit de tija aia de mi-a venit rau si tot degeaba, nu s-a schimbat deloc pozitia in care cupleaza ambreiajul.

Am un golf 4 1.6 16v AZD, si ambreiajul l-am schimbat anul trecut si prinde sus din prima zi de cand l-am schimbat. Cel uzat dinainte prindea si mai sus, dar nici asta nu e prea grozav, as vrea sa coboare macar la jumatatea cursei.

M-am gandit ca poate trebuie tinut contra intr-un punct cand invarti de tija aia? Am tinut de piulita aia de jos prin care trece tija, care in mod normal se invarte odata cu ea, dar tot degeaba, orice am incercat tot nu s-a schimbat nimic.

Sunt curios daca reuseste cineva sa gaseasca o metoda la acest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat kit-ul de ambreiaj la Bora și acum pot zice că am ambreiaj. Prinde imediat cum îi dau drumul. Toată nebunia m-a costat 1000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa tii apasata  pedala 1/4 din cursa si dupa aceea misti de tija poate merge asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul are mai putin de 20.000 KM, deci e ca si nou. Asa a fost de cand l-am pus pe masina.

Am tinut putin apasat pe pedala cand am rotit de tija, dar nu a avut efect.

O sa mai incerc o data cu pedala apasata mai mult, poate asa o sa mearga.

Altfel mi-am cam pierdut speranta  :icon_cry:  am vazut ca multi zic ca asa e la benzinare, prinde sus, dar nu mi se pare totusi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AUS si la mine undeva intre treimea de jos si jumatatea cursei...deci nu-i asa la toate benzinarele. Asa a prins mereu de 12 ani de cand am masina. Am schimbat si lichidul de frana si tot asa a ramas dupa aerisirile de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am invartit si eu vreo 20 de jumatati de ture sau poate  mai multe ca la un moment dat nu le am mai numarat...(inspre stanga adica portiera soferului)Am fost intr o parcare  si am tot facut reglaje la acea tija in speranta ca mai scap din cursa pedalei asa mare(ambreiajul nu patineaza dar plecatul  de pe loc in pante foarte inclinate(aici ma refer la pante chiar inclinate si cine sta prin zona mea stie ce zic...)nu ma multumeste...Parca este ceva mai bine(il prind de ''urechi'' mult mai precis pentru ca are un punct unde prinde si de acolo cupleaza...pana sa invart de tija mereu imi dadea falsa impresie ca a prins dar de fapt el tot prindea...pana si debreierea inainte parca o simteam prea lunga...prea multa frecare ca mdeh...nu poti sa i drumul la ambreiaj ca din pod...dar nici sa fie prea lung ca deja iti piere chefu' sofatului si am avut placerea sa conduc destule masini ca sa mi dau seama ca la mine ceva...am inteles ca la benzinare trebuie sa prinda mai sus dar inclin sa cred ca se mai pot face reglaje...acum am sa vad la un drum mai lung cum se prezinta si aici ma refer la schimbatul in ture mari daca agata vreo viteza iar debreierea mai este asa lunguta...

Am sa revin cu impresii sau dezamagiri...la primul semn cum ca s ar comporta mai deficitar ca pana acum refac turele spre dreapta cu aproximatie si ma impac cu gandul dar pana atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa circa 50 de km  pe o scara de la 1 la 10 nota este de 6...nici nu mai invart ca deja este destul de ok(deci am invartit undeva intre  20-25 de jumatati de ture inspre stanga adica portiera soferului)...nu agata nicio viteza sau ceva sunete ciudate...totul este ca inainte doar ca prinde ceva mai binisor...

Ca si concluzie asa mai prematura o schimbare in bine care este destul de utila.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!