Jump to content

De unde se regleaza ambreiaju'?


Adi_UZI
 Share

Postare recomandată

De dus, nu ma mai duc la ei; eu sunt din Bucuresti, analfabetii sunt in Bacau..

Incerc sa-mi fac o iedee si sa-mi acumulez ceva cunostinte pentru un service din Bucuresti..

O intrebare: daca imi cumpar alta cutie, mai am de-a face cu ambreiajul, adica sistemul de ambreiaj face parte din cutie sau nu? (intreb din cauza ca nu stiu).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de ambreiaj e separat se poate schimba tot kitul (placa presiune, rulment presiune , disc ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat si mi-au zis ca n-au desfacut cutia si nici sa n-o desfac ca s-ar putea sa nu am ce pune napoi.. Cand le-am zis ca patineaza ambreiajul, mi-au zis s-o las asa ca o sa se usuce uleiul si n-o sa mai patineze..

Am pornit-o in viteza si nu se aude nimic, am si urnit-o un pic inainte si inapoi si nu se aude nimic; insa nu vreau sa mai circul cu ea, tocmai din cauza ca ultima data imi patina ambreiajul si se auzeau parca niste trepidatii dupa ce schimbam in viteza mai mare, apoi am auzit si ceva ce a pocnit pe-acolo; deci ma tem dracu` sa circul cu ea.. Trebuie sa aflu ce si cum si s-o duc apoi la service ca am aici aproape si merg usor cu ea pan-acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mie imi zicea ca sa o mai las sa se usuce uleiul de pe ambreiaj cred ca in secunda 2 il dadeam cu capu de cutie

pai cum sa faca asa ceva,sincer parca nu imi vine sa cred ce povestesti

dute usor cu ea pana la servisul respectiv si poate dai de niste mecanicii calumea si vezi exact cauza

Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Solomon

O intrebare: daca imi cumpar alta cutie, mai am de-a face cu ambreiajul, adica sistemul de ambreiaj face parte din cutie sau nu? (intreb din cauza ca nu stiu).

Multumesc!

Cutia de viteze e separata de ambreiaj.

Cauta la dezmembrari o cutie ...ca noua e f scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un cunoscut care are service la 40 km de Bucuresti, acolo sigur nu iau teapa; daca merg usor cu ea pana acolo nu cred ca se-ntampla ceva grav, dat fiind faptul ca am venit din Bacau 300 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata sistemul de ambreiaj la golf 4 1.4,1.6 16V.

In privinta cutiei iti spun din experienta,incearca sa o repari pe aceasta,numai ca pacat ca ai dat de niste mecanicii nepriceputii.

In alta ordine de idei normal trebuia:

-sa dea jos ambreiajul si sa degreseze discul,placa de presiune si volant

-sa desfaca toata cutia de viteze si sa vada daca atunci cand a crapat sa nu fii afectat ceva pe la sincroane,pinioane,coroana de la diferential

-sa spele toata carcasa cutiei si sa se verifica daca nu au ramas bucatele de metal prin ea

Si este foarte mare probabil ca in timp ambreiajul sa nu isi mai faca treaba pentru ca daca nu a fost curatat de ulei este foarte posibil ca in timp sa se decaleasca placa de presiune si te vei ruga de ea sa mai intre in viteze

Asa am patit eu si a trebuit sa schimb ambreiajul ca o data ce a ajuns ulei pe el iti poti lua adio de la el

post-46557-0-87050000-1343668959_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor! am si eu prolema la golfu din semnatura. ieri am vrut sa plec cu masina,pornesc masina pe liber si cand sa bag in viteza nu mai intra. opesc motorul,bag in viteza ,apas ambreajul si plec de pe loc. cand sa schimb viteza nu merge ,ramane blocata in acea treapta. pana la urma am bagat in a doua cu motorul oprit si am mers cu ea pana acasa. mentionez k motorul trage normal nu se tureaza in gol,ambreajul nu patina doar k nu merge sa schimb nici o viteza cu motorul pornit . trebuie sa schimb ambreajul sau altceva? aveti idee ce ar putea fi? a mai patit cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor! am si eu prolema la golfu din semnatura. ieri am vrut sa plec cu masina,pornesc masina pe liber si cand sa bag in viteza nu mai intra. opesc motorul,bag in viteza ,apas ambreajul si plec de pe loc. cand sa schimb viteza nu merge ,ramane blocata in acea treapta. pana la urma am bagat in a doua cu motorul oprit si am mers cu ea pana acasa. mentionez k motorul trage normal nu se tureaza in gol,ambreajul nu patina doar k nu merge sa schimb nici o viteza cu motorul pornit . trebuie sa schimb ambreajul sau altceva? aveti idee ce ar putea fi? a mai patit cineva??

in prima faza verifica nivelul lichidului de frana si fa-i o aerisire a ambreiajului su dupa vezi daca se schimba ceva

Daca dupa aerisire face tot asa atunci e clar ca ambreaijul sa dus,mai exact placa de presiune.Datorita ei nu te mai lasa sa bagi in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mda, deci pana la urma am dus masina la un Service cunoscut, baietii mi-au schimbat chitul de ambreiaj, iar in legatura cu cutia, au desfacut-o si mi-au zis ca sunt dusi pinionii si ca nu mai are rost s-o pun inapoi.

Am cumparat o cutie SH de la o firma de dezmembrari auto, 1500 lei, am pus-o, dar nu sunt multumit de ea: cand merg in marsariel se aude un zgomot, iar treapta 1 cam agata..

Nu stiu ce sa fac, ala de la dezmembrari mi-o zis ca daca o sa-mi faca probleme, s-o duc inapoi si-mi intoarce banii.

Ma gandesc sa-i propun sa-mi dea jumatate din bani si sa o pastrez pe asta, iar in cazul in care nu vrea, sa caut alta si asta s-o duc inapoi; dar o sa ma coste iar manopera vreo 300 lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as vrea sa intreb ce as putea sa fac cu cutia veche si cu chitul de ambreiaj vechi ca sa recuperez niste bani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Reinvii topicul cu o intrebare. Am schimbat la golful fratelui meu 1,6 AUS kitul complet de ambreiaj, tine tot ff sus. Daca tija nu se regleaza atunci ce e de facut. Aerisirea cilindrului s-a facut. Nu cred ca sunt nemtii atat de inamti sa lase ambreiajul sa tina asa sus, ma gandesc ca se uzeaza discul mult mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1. Tija dintre pedala de ambreiaj şi pompa de ambreiaj se reglează (foarte uşor, doar cu mâna, fără patent :) ).

2. Ajustarea tijei schimbă punctul în care ambreiajul prinde (spre exemplu, ~10 rotaţii spre stânga fac ca ambreiajul care înainte cupla la 3/4 din cursă să cupleze acum la jumătate) şi jocul pedalei (care trebuie să fie lăsat măcar 1 cm).

3. Ajustarea tijei nu face ca ambreiajul să fie "mai strâns" (aşa cum făcea ajustarea cablului la maşinile cu ambreiaj pe cablu), adică dacă patina înainte, nu poate fi compensată uzura discului/plăcii de presiune, va patina în continuare.

Pe vremea ambreiajelor pe cablu, această ajustare era posibilă: pe măsură ce discul se uza, placa de presiune se apropia de volant, ridicând lamelele până atingeau rulmentul de presiune. Slăbind cablul, se recăpăta jocul dintre rulment şi lamele şi astfel ambreiajul ţinea mai bine.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat la mine ce spui tu cu rotirea tijei , dar nu am obtinut vreun rezultat. Poate confirma cineva ca intr-adevar a mers acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgy23 eu am incercat pe golfu lu nevast-mea cel din semnatura....la fel tine sus... nici o modificare...datui 2 ture si tine le fel.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa dai multe ture nu numai doua trei.... 20 cam pe acolo pt ceva semnificativ...

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 e excesiv.

Încearcă pedala de ambreiaj cu degetul după fiecare 5 rotaţii, trebuie să aibă cam 1 cm de joc înainte să simţi rezistenţă (dacă nu are joc deloc, atunci nu va funcţiona bine, fiindcă nu permite revenirea normală a pistonului în pompa de ambreiaj).

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai doua ture cu masina sa vad unde tine :D nici o schimbare, am tinut apasat pe pedala ca altfel nu se rasuceste....mai incerc diseara odata sa vedem ce iese

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
denny_the_one

Fratilor .. am schimbat si eu discul de ambreiaj (1.4 16V)  impreuna cu un prieten si nu mai stiu ce sa ii fac ! Tipu a zis ca nu a mai vazut asa model ca e invers montat cu rulmentul in cealalta parte si cu o tija care impinge in nu stiu ce .. ma rog am schimbat discul atat nimic altceva montat tot la loc si in primu rand nu mai intra calumea in viteza dar dupa ce am rezolvat pe la timonerie merge bine totusi nu intra pornita in marsarier oprita e ok ..cand apas abreiajul este elastic opune rezistenta si nu are cursa pana jos la jumatate se oprete ceva de genul franei .. am aerisit instalatia tot nimic .. aveti idee ? pleasee help me

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu a schimbat multe ambreiaje la viata lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am citit in acest topic despre reglarea tijei de la pompa de ambreiaj. Azi am incercat si eu sa vad daca merge la mine la masina, insa nici o schimbare am rasucit cred ca 20 ture. Anul trecut am schimbat ambreiajul la 160000km si acum are 177000km, de cand am montat ambreiajul personal tine sus de nou. Ambreiajul vechi tot sus cupla, a fost schimbat datorita defectarii rulmentului de priza care se afla in volant, acel rulmentel mic. Ce sunt eu nedumerit de ce tine tot sus ca cel vechi? Deja era si discul uzat la ala vechi am inteles da asta la fel prinde. Lucrez ca si mecanic dar deja m-am lasat de cautat unde este problema. Am avut o seperanta cand am vazut ca se poate regla din tija dar nimic nou :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , nici la mine nu are efect tija respectiva , am invartit chiar si de 60 de ori spre stanga dar fara efect , al meu tine la fel foarte sus dar intra perfect in viteza m-am obisnuit cu el nu e problema dar ar fi mult mai usor daca ar tine mai jos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, referitor la sensul de rotire al tijei de la pedala de ambreiaj, unii spun ca pt. a face ca pedala sa tina mai jos trebuie sa rotim spre stanga iar altii spun ca trebuie sa rotim ca si cum infiletam un surub (spre dreapta). Poate din aceasta cauza la unii nu se simte nicio diferenta. As dori sa incerc si eu sa reglez pedala dar sa stiu sigur in ce sens trebuie rotita; in sensul acelor de ceasornic sau invers?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce sa reglati pedala sa tina mai jos?In mod normal cand pedala de la ambreiaj tine sus asta inseamna ca discul de frictiune este uzat si in timp va necesita inlocuire.Daca nu stiti exact cum se regleaza nu va apucati ca s-ar putea ca ambreiajul sa nu mai decupleze corect si uite asa pot aparea probleme la ambreiaj sau la cutie.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E cam vechi topic-ul,dar pentru a lamuri problema pt cei care vor sa incerce pe pielea lor,as ruga colegii forumisti (care stiu)sa incarce pozele de pe primele pagini cu tija respectiva si desenate sageti ce indica sensul de rotire [pentru a evita intrebari de genul sa se repete]

 

hai noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!