Jump to content

De unde se regleaza ambreiaju'?


Adi_UZI
 Share

Postare recomandată

am citit topicul si pare interesant si un lucru "bun" zic eu sa tina ambreiajul mai jos.mai ales la cei care avem benzina.insa parerile sunt impartite,dar o sa incerc si eu totusi sa vad ce o sa se intample:)) mi-as dori si eu sa tina mai jos.mie uneori knd bag marsarier si ridic piciorul de pe ambreiaj imi pleaka dintro data mai brusc are asa o zvacnire.dar nu mereu.de ce oare?:-? imi debraiaza aiurea sau nu stiu stiti ceva de asta? ati mai intalnit si voi?si mie imi tine sus ambreiaju tin sa precizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF IV 1.6 16v motor AUS,cand bag in viteza 1 si dau drumu usor la ambreiaj se aude un sunet urat.Inseamna ca imi patineaza ambreiaju?Daca da,ce trebuie schimbat?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand SALUT si bine ai venit pe forum.

In al doilea rand, vad ca este primul post al tau si nu ai invatat inca sa nu scrii cu BOLD

In al treilea rand, un raspuns pe masura intrebarii. Schimba masina cu totul :frigbaitata:

Investigare problema On Topic, Trage frana de serviciu (Frana de mana, maneta aia dintre scaune cu un mot lucios, cat poti de sus, baga treapta 1 si incearca sa pleci de pe loc. Daca masina se tureaza prea mult si nu se misca de pe loc sau se misca foarte putin comparand cu turatia, atunci este dus ambreiajul, pe care este recomandat sa il schimbi cu totu (Placa de presiune, rulment, disc de ambreiaj etc)

PS: Ai gresit aria de postare

Drive Safe!

:vaidecapulmeu:

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca patineaza ambreajul o va face de la treapta superioara in jos . Adica prima data incepe sa patineze in treapta a 5-a apoi a 4 -a pana cand nu mai poti pleca de pe loc . La tine cred ca ai un corp intre placa de presiune \ disc ambreiaj \ volant , care face zgomot cand debraiezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

La mine a inceput sa se inmoaie pedala de ambreiaj, la inceput 3 cm apoi pana la jumatate si acum de cateva zile apas pana dupa jumatate si nu se intampla, nimic pedala e moale ca si cum ar fi numai un arc pe care apas. Ambreajul nu patineaza, are cursa mai mica acum. A mai aparut si un tremurat la relantiu, nu stiu daca are legatura cu ambrejul. Ceva idei? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine, cel mai probabil, trebuie aerisit circuitul hidraulic al ambreiajului...

aceasta poate fi o solutie temporara dat fiind ca circuitul nu ''trage aer'' decat daca apare o defectiune (garnituri uzate in pompele hidraulice, uzura neuniforma a cilindrilor pompelor) si nu vei rezolva definitiv problema decat remediind acele defectiuni!

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa aerisesc ambreiajul numai ca nu stiu sigur de unde.imi poate spune cineva care este aerisitorul?atasez 2 poze.mersi

post-17682-1261570874_thumb.jpg

post-17682-1261570885_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Readuc la viata topicul. Care stie unde este ventilul de aerisire? Si eu ma uit pe la conducte si la cilindru dar nu vad surubul de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai poze si cu cilindrul receptor de pe carter cutie si cu pompa de la pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vezi bine,dai bateria jos si demontezi tavita(ca sa ai acces lejer).De acolo urmaresti reperele mentionate de GABIVVX.Aerisitorul e protejat de o "caciulita" de cauciuc,asemanatoare etrierilor.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am totusi o nedumerire, am citi tot topicul asta.....in fine.... am mare incredere in calitatea germana dar daca oamenii aia au facut acea tija cu reglaj eu nu cred ca au facut-o degeaba, ci au facut-o ca trebuie reglata, nu? masinile mai imbatranesc, se uzeaza cursa unor piese si de aceea au facut reglaje sa aducem la normal anumiti parametri ai acestor piese, eu nu cred ca au facut asta ca sa ne stricam noi masinile ci ca sa le avem de durata pentru ca asta inseamna Vw, masini rezistente si de durata.....RESPECT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Sunt posesorul unui Golf IV 1.6 16V. Ambreiajul prinde foarte sus si mă intreb dacă nu este vreo problema. Nu am in schimb dificultati la schimbatul treptelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este hidrauluc si nu se regleaza. Cu cat prinde mai sus, cu atat insemna ca discul este mai uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.in legatura cu aerisirea ambreiaj.am dat suportul de baterie jos

am gasit cilindrul receptor cu aerisitorul si caciulita lui de cauciuc.bun.acuma pe aerisitor are o piulita sau asa ceva de 11.am incercat sa desfac eu de ea

dar nu merge si mie cam frica sa nu fac altele.intrebare este acea piulita trebuie desurubata ca sa aerisesc nu?sa mai trag de ea sau sa ii dau cu degripant ceva ca sa fac aerisirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se desurubeaza vreo 2-3ture pana icepe sa curga lichid...poti incerca cu wd40 sau spray de curatat franele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit topicul si pare interesant si un lucru "bun" zic eu sa tina ambreiajul mai jos.mai ales la cei care avem benzina.insa parerile sunt impartite,dar o sa incerc si eu totusi sa vad ce o sa se intample:)) mi-as dori si eu sa tina mai jos.mie uneori knd bag marsarier si ridic piciorul de pe ambreiaj imi pleaka dintro data mai brusc are asa o zvacnire.dar nu mereu.de ce oare?:-? imi debraiaza aiurea sau nu stiu stiti ceva de asta? ati mai intalnit si voi?si mie imi tine sus ambreiaju tin sa precizez.

Si la mine debraiaza brusc, daca schimb rapid nu se intampla. Ce pot sa iti spun sigur este ca nu e de la kitul de ambreiaj pentru ca l-am schimbat si face la fel. Suspectez cilindrul de ambreiaj, o sa incerc sa fac aerisire apoi mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Azi am dat si 2 ture pe acea tija si acum imi prinde cum vreu eu. As vrea sa va intreb pe cei care ati facut operatiunea, va afectat in timp ambreiajul aceasta modificare?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pedala de ambreiaj incepe sa prinda sus discul de ambreiaj este uzat si in timp acesta va prinde din ce in ce mai sus pana cand va incepe sa patineze.

Parerea mea este ca facetii cea mai mare greseala umbland la aceea tija si in timp o sa vedetii si consecintele asupra ambreiajului si poate chiar si mai rau asupra cutiei de viteze.

Atata timp cat intra in viteze si nu agata sau nu caraie nu isi are rostul sa umblam la aceea tija

Este doar o parere

BAFTA

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat mai jos din tija acum 2 ani. Am facut 40000km si nu s-a modificat nimic in rau in comportamentul masinii la ambreiaj, cutie de viteze, etc. Merge la fel ca in ziua cand l-am reglat. Fiecare face ce vrea cu masina lui. Eu unul, pana nu incerc pe pielea mea, nu-mi dau cu parerea.

Salutare tuturor si... apor la invartit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna!

Am un VW Golf IV, 1.4, 16V, benzina, 1999.

Pe 20/07/12 plecam dinspre Bucuresti la Suceava, cand de-odata, intre Focsani si Bacau am auzit un "huruit" la 60 km/h si la 90 km/h. Am oprit la o benzinarie, m-am uitat dedesubt si am vazut ca picura ulei. Am tras la un service in apropiere de Bacau, s-au uitat, era de la cutia de viteza. Cand au dat cutia de viteza jos, cutia era sparta pe dinauntru pe lateral si de aia arunca uleiul afara.

Din cauza ca nu am gasit o alta cutie in urmatoarele zile, am sudat acea cutie si m-am intors cu masina in Bucuresti.

Problema e alta: pe drum la intoarcere, de la o bucata, incepea sa patineze ambreiajul daca dupa ce schimbam vitezele acceleram imediat, deci trebuia sa accelerez mai usor si dupa ce prindea viteza, mergea ok.

Astazi dupa ce am mei iesit un pic cu masina prin Bucuresti, ambreiajul patina din ce in ce mai rau, iar daca acceleram asa mai brusc imediat dupa ce schimbam viteza din 1 in 2 si din 2 in 3, parca se auzeau si niste trepidatii pe dedesubt, ca si cum n-ar fi strans ceva pe dedesubt; iar la sfarsit am auzit si ceva parca o pocnitura, dupa care am parcat masina si mi-e teama deja sa mai ies cu ea.

Mi-e teama sa nu-mi fi facut analfabetii aia de la service ceva in neregula, ca asa se intampla in Romania: lasi masina la service si o iei mult mai rea decat ai lasat-o.

Va rog sa-mi spuneti ce sa fac: e cutia de viteza? e ambreiajul? e altceva? Dupa ce ca am dat o groaza de bani la service, situatia e mai rea decat cea dintai..

Va multumesc!

P.S. Service-ul se numeste Roatanel, str. Republicii nr. 136, Bacau. In cazul in care vi se intampla ceva, sa-i evitati ca sa nu ajungeti ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu tine sus dar scartaie cu a 2 de nu are aer de fiecare data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am un VW Golf IV, 1.4, 16V, benzina, 1999.

Pe 20/07/12 plecam dinspre Bucuresti la Suceava, cand de-odata, intre Focsani si Bacau am auzit un "huruit" la 60 km/h si la 90 km/h. Am oprit la o benzinarie, m-am uitat dedesubt si am vazut ca picura ulei. Am tras la un service in apropiere de Bacau, s-au uitat, era de la cutia de viteza. Cand au dat cutia de viteza jos, cutia era sparta pe dinauntru pe lateral si de aia arunca uleiul afara.

Din cauza ca nu am gasit o alta cutie in urmatoarele zile, am sudat acea cutie si m-am intors cu masina in Bucuresti.

Problema e alta: pe drum la intoarcere, de la o bucata, incepea sa patineze ambreiajul daca dupa ce schimbam vitezele acceleram imediat, deci trebuia sa accelerez mai usor si dupa ce prindea viteza, mergea ok.

Astazi dupa ce am mei iesit un pic cu masina prin Bucuresti, ambreiajul patina din ce in ce mai rau, iar daca acceleram asa mai brusc imediat dupa ce schimbam viteza din 1 in 2 si din 2 in 3, parca se auzeau si niste trepidatii pe dedesubt, ca si cum n-ar fi strans ceva pe dedesubt; iar la sfarsit am auzit si ceva parca o pocnitura, dupa care am parcat masina si mi-e teama deja sa mai ies cu ea.

Mi-e teama sa nu-mi fi facut analfabetii aia de la service ceva in neregula, ca asa se intampla in Romania: lasi masina la service si o iei mult mai rea decat ai lasat-o.

Va rog sa-mi spuneti ce sa fac: e cutia de viteza? e ambreiajul? e altceva? Dupa ce ca am dat o groaza de bani la service, situatia e mai rea decat cea dintai..

Va multumesc!

P.S. Service-ul se numeste Roatanel, str. Republicii nr. 136, Bacau. In cazul in care vi se intampla ceva, sa-i evitati ca sa nu ajungeti ca mine.

Nasoala treaba dar exact ca tine am patit eu si o sa iti explic un pic problema si ce poti sa faci:

in primul rand daca ti-sa spart cutia de viteze,ce ti-a spart-o?nu cumva vreun nit de pe diferential?

in al doilea rand cei care ti-au sudat-o cum ti-au sudat-o,si unde au sudat-o

banuiesc ca a fost sudata in carcasa ambreiajului

daca in mers cand sa spart a ajuns ulei pe ambreiaj sincer nu cred ca mai poti face ceva dar nu ar fi rau sa incerci sa il demontezi si sa cureti discul de frictiune,placa de presiune,si volant de ulei asta in cazul acei mecanicii nu au facut treaba asta

pocnitura e posibil sa fie tot din cutie

ca sa excluzi varianta incearca sa o pornesti cu ambreiajul apasat si vezi daca se aude ceva zgomoturi

dar din descrierea pe care ai facut-o tare ma tem ca tia zburat vreun nit de pe diferential si de aici si aceea pocnitura

ai mare grija ca poti distruge toata cutia de viteze

varinata care ti-am zis-o eu nu e obligatoriu sa ti se fi intamplat tie dar exact aceelasi simptome le am avut eu si din pacate era din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! S-a desprins un nit sau buson si mi-a spart-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi si diagnostic!

- Exact! S-a desprins un nit sau buson si mi-a spart-o! (Acuma nu e sparta, nu curge ulei)

- Nu stiu cum si unde au sudat-o, pentru ca eu cand i-am intrebat prima data daca nu se poate suda, mi-au zis ca nu se poate suda si ca trebuie neaparat alta cutie; abia dupa aia m-am interesat si mi s-a zis ca se poate suda si le-am zis sa o sudeze cand eram deja in Bucuresti..

- Sa demontez si sa curat discul de frictiune, placa de presiune si volant de ulei, trebuie s-o fac la service, nu? In acest caz, ce sa zic la cei de la service, ca analfabetii aia cand vad ca nu te pricepi la mecanica te freaca cum vreu ei si la sfarsit iti iau o groaza de bani, fara sa-ti faca mai nimic..

- Nitul sau busonul respectiv care s-a desprins si mi-a spart cutia era in uleiul putin care a mai ramas atunci in bucati sfaramate mici; ei au turnat ulei nou in cutie; nu cred ca s-a intamplat acelasi lucru din nou asa repede.

- Deci in principiu, cand merg la service sa le zic de ambreiaj sau sa le zic de cutie? Iar daca e cutia, inseamna ca trebuie mai intai sa fac rost de o alta cutie si sa nu ma mai joc cu asta, nu? Ca numai dat jos si pus la loc cutia costa 400 lei manopera, in Bucuresti poate mai mult..

Ce varianta o sa exclud daca o pornesc cu ambreiajul apasat; si cum aexclud: daca se aud zgomote sau daca nu se aud zgomote?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci bai frate in ziua de azi mecanicii astia is tembelii

pai daca tie ti sa retezat un nit,si nitul respectiv sa facut bucatele prin cutie tu iti dai seama cei prin ea

deci in prima faza cutia trebuia desfacuta bucatele si spalata,verificata daca totii rulmentii sunt buni,sincroanele si pinioanele.

sincer ma mir cum de mai merge inca cutia

si sa zicem ca a sarit un nit...cu ce la inlocuit?tot cu un nit.

Pai iti zic eu ca niturile cu care vine masina din fabrica sunt casante si se foarfeca.Daca ti la inlocuit cu un nit de 2 lei poti sa fi sigur ca va crapa din nou

Te duci cu masina la ei si ii intrebi daca tia curatat ulei de pe ambreiaj.

Si ii intrebi ce exact a crapat din cutie.

Si tare ma tem ca nu cumva zgomotul pe care il ai acum sa fie tot de acolo ca sa vezi ce distractie e

Te duci ei mecanicul care tia lucrat la ea si il pui sa se uite la ea si sa vada de unde e zgomotul si daca e din cutie sa il pui sa tio repare fara banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!