Jump to content

Ambreiaj OEM (Dual Mass Flywheel) VS AM (Single Mass Flywheel)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

Cum arata acest selector ?! poze ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floro, postare de nota 10, la prima ora am facut reglajul si rezultatele au aparut instant. Sper ca si colegul z_a_c sa rezolve problema deoarece dureaza 2 minute operatiunea. Ca sfat, daca nu aveti bolt de 5 pentru blocajul schimbatorului se poate rezolva cu a 2-a persoana care sa tina tras de schimbator maxim stanga, bineinteles dipa ce mufele cablurilor au fost declipsate si cutia blocata.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si la cald iti intra bine in viteza 1?...cand se incalzeste placa de presiune.

Mersul in "suturi" s-a ameliorat?

Practic nu are cum, dar sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a ameliorat mersul in suturi dar in treapta 1 imi intra greu deoarece agata, acum intra mai usor si mai precis dar putin tot agata din cauza placii... Rezolvarea in cazul meu va sosi in momentul schimbarii kitului de ambreiaj din pacate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba placa, este buna mai cauta sa aerisesti si cilindru de ambreiaj de pe cutie. Daca placa era "moale" cum se spune ar trebui cand o bagi in marsarier sa caraie putin.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la cald agata este placa de presiune.

Ea nu este "moale", este decalita (mai ales piesa after market) si se deformeaza neuniform la cald, poate chiar are cateva "raze" roase spre capat daca rulmentul de presiune n-a "calcat" corect pe ea.

 

Poate Rdn o sa puna foto dupa ce o sa-l schimbe sa vedem ce-a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are momente in care caraie dar destul de rar si nu numai la marsarier. Oricum am cantarit putin situatia si cred ca aleg Luk Dmf deoarece kitul de pe masina e 4p iar pentru acestea nu se gasesc componente separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alegere inspirata, nu o sa-ti para rau dar sa faci lucrarea in service care iti da garantie la piese si manopera, ca nu se stie niciodata, e pacat daca tot cheltui banii sa nu ai si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.

Vad ca ai o inversunare cand e vorba de DMF/SMF, insa EU am pus SMF pe Skoda, 130 k am purtat o si asa am vandut o(nu are probleme nici noul proprietar), pe Leonul din 2008 care il am tot SMF am pus iar un coleg de al nostru de forum clujean(asta pt.Rdn care poate sa l intrebe/ne este amic comun a condus masina si nu a crezut ca e SMF). Repet pt.a nu stiu cata oara(binenteles tu nu ai citit postarile mele mai vechi)dar in momentul in care am dat sa schimb ambreiajul la 2 passaturi din 2006/2007 aduse din germania(taxi)au fost SMF din dotare.

Cum a spus si @Floro cutiile cu 6 viteze au intampinat probleme cu toate ca am pus pe un Touran(care face taxi)SMF si nu are nici o problema.

E daca TU ma lamuresti care sunt motivele in care o masina cu acelasi an de fabricatie pana intr o luna a avut SMF apoi cu luna viitoare a avut DMF promit ca mi dau masa simpla de pe leon jos si mi pun cu dubla.

@Rdn.

Eu spun sa cauti pt.ca sunt piese separate(depinde ce kit ai montat de suedia/cehia)gasesti cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta voi duce masina la mecanic sa demonteze in prima faza cutia sa vad exact ce tip de ambreiaj este montat si pe urma voi lua decizia finala. Am citit ca ar merge ambreiaj de Golf III si volant cu masa simpla G60, stiti ceva despre aceasta combinatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cu totul deacord cu SMF pentru masinile care au avut din fabrica montat asa ceva, cum am convingerea sa montez piese OEM si fara modificari, ce dau jos pe original aia montez, garantez ca nu am probleme de acest gen. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci NU mai inteles, vreau sa ma lamuresti DE CE aceiasi masina/tip/motorizare/etc pana in luna iunie(de ex)a avut SMF iar din iulie ACEIASI masina a fost pusa DMF ??

Pun aceasta intrebare pt.ca din pct.de vedere constructiv/dinamic nu sa modificat NIMIC intr o luna la aceiasi masina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pot sa te intreb si eu aceeasi masina B6 din acelasi an, unele cu 2,0 PD iar altele cu 2,0 CR , unde este relevanta ? Daca as avea problemele colegului Rdn cu SMF-ul sa fii sigur ca a 2 a oara nu as mai pune asa ceva niciodata, la tine este altceva, le montezi tu cand vrei si fara costuri majore, nu toti sunt de meserie, platesc fiecare piesa demontata si montata, stii cum este in service normativul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam de ce fara a se modifica caracteristicele tehnice/dinamice/constructive(cand spui PD versus CR deja SA MODIFICAT tehnic/dinamic si e alta discutie care...daca vrei neaparat te pot lamuri de ce sa trecut de la pompa Vep la PD si apoi la CR).

Asa sunt eu"vreau lamurit"de ce nu e bine sa faci/schimbi una alta.

Colegul Rdn am inteles ca deja are 165 k cu SMF asa ca...la o volant cu DMF erau probleme demult.

NU mi am montat SMF pt.ca "mi o/mi am" montat o singur ci pt.ca DMF e montat de fabricant doar pt.ca"financiar"ii convine de minune.

@andrei, am postat odata ratiunile economice(te si salut cu ocazia asta).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SMF s-a montat din fabrica din ratiuni de costuri si pentru ca esteo alternativa eficienta... si suficienta.

Si eu am facut cateva mii de km cu un AXR, montat pe Skoda octavia Tour 2009, pentru ca in ultimii de fabricatie, doar cu asa ceva s-au echipat din fabrica.

 

Pe 1.9TDI merge fare retineri SMF, este perfect.

La 2.0 TDI in genral lumea se fereste pentru ca are cuplu mai mare si trebuie amortizare mai eficienta, dar si la aceste motoare s-au montat destule si merg fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc mai multe forumuri in acelasi timp si observ ca majoritatea prefera SMF pe masina resoftate sau cu putere marita tocmai din cauza ca DMF nu rezista la solicitari mai mari decat a fost proiectata. Am avut ocazia astazi sa citesc recomandare producatorului LUK despre montarea DMF-urilor si este specificat clar ca nu recomanda montarea acestora pe masini cu puterea marita deoarece arcurile din interiorul volantei vor fi suprasolicitate foarte des si vor cede foarte repede. Am spus si repet, duc masina la mecanic saptamana viitoare sa demonteze cutia si in functie de ceea ce gaseste montat pe masina voi lua decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun daca sunteti asa siguri de ce nu ii recomandati un kit compatibil , un producator garantat pentru motorul sau. Nu sa caute omul ba de Suedia, ba de Cehia.......este in ceata totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin, deci EU nu i spun nici sa puna/sa NU puna SMF ci doar nu am inteles"inversunarea"ta si ti am cerut o lamurire.

Cum a scris si @Rdn(vad ca sa documentat macar) cum arata constructiv un DMF, dar.. pt./din ratiuni economice sa trecut la un lucru"compact"pt.ca in momentul schimbarii costul sa fie ridicat.

Sa nu intelegi ca nu recunosc si "valentele" DMF (care sa recunosc eu nu vad nici una)dar pt.unii li se pare o "super realizare".

Eu nu mi am pus SMF pt.ca vreau soft(abia aici sunt "anti" modificari) ci pt.ca mie mi se pare mult mai ok cel putin din pct.de vedere economic pt.mine.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat, am comandat kit-ul LUK DMF care este si echiparea de fabrica a acestui model, vineri este programata la service pentru inlocuire si o sa revin cu pareri si eventual poze cu SMF-ul defect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce pret ai gasit DMF-ul ? care este diferenta de bani fata de un SMF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat mai mult pe kit, nu agreez sa cumpar piese de acest gen de pe net deoarece daca vor fi probleme cu respectiva piesa se complica situatia destul de mult. Intradevar diferenta este de 200 de lei dar sincer prefer sa am siguranta si sprijinul furnizorului de piese...priviti ce oferta am refuzat tocmai pe motiv de garantie ulterioara:

Promo ambreiaje.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pretul mic am vrut eu sa-l evidentiez, faptul ca diferenta care deja nu mai conteaza nu este atat de substantiala incat sa merite aceasta conversie.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!