Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

800 rpm, dar nu ai de ce sa umbli la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Am modificat la 820rpm.

Ma gândeam ca trebuie o valoare exactă ca sa pro face timmingul astfel incat sa ai consumul la ralanti de .4 .6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cristi81... Distributia sa facut calata si nu cu carioca ....si a cazut la +1.45 ..iar valoarea de 0 eu am aduso acolo prin reglarea axei din fata ....cand era la 1.45 masina scotea ff mult fum  si gaze multe cand am aduso la 0 fumul si gazele sau diminuat fff mult distributia sa verificat de foarte multe ori si e pusa corect ...calele folosite sunt originale cat si cea de la arbore si cele doua de la axe si da stiu ca sunt 2 modele

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate ori ai invartit distributia dupa ce a fost aliniata cu cale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eexcalade : 2 ori

Oricum  o cobor si la - o vreme ca de la 1.45 la 0 am vazut ca totul e spre bine numai ca pierd din putere cand ma duc pe - si nu imi convine

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa se pun iar calele si daca nu intra usor se repozitioneaza ,se invarte si de la capat pana intra calele usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa procedat ..si am vazut unde se greseste... toata lumea greseste cand se pozitioneaza pinioanele si anume la ovalurile alea de la cele trei suruburi

Dar nici atunci nu e gresit ca o rezolvi din reglajele din axe ..de asta tot nu cad pe cat vrea fiecare...sa nu se inteleaga gresit e vorba cand se pune cureaua pe cele doua pinioane acolo se greseste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezvolta te rog ultima afirmatie a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la reglaj intradevar am putut sa ma duc si in 3 cu plus si in 3 cu minus  si masina a pornit  atunci nu stiu ce a avut de nu a pornit....am dus avansul acum in -1.09 si cateodata vad ca se duce singur in -0.74 dar mai mult sta pe -1.09 sa vad acum consumul cum este ....ce mi sa parut mai ok este ca motorul trage mai linear in ture nu mai bruscheaza parca ar porni ceva mai bine  iar valorile la injectoare vad  ca sau autocorectat spre bine chiar mai bine ca inainte 

Cred ca stii la ce ma refer cu distributia sunt pe telefon acum ca iti copiam niste poze din tecdoc sau din autodata si iti aratam la ce ma refer dar mai mult ca sigur stii despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet, incet imi dai dreptate!!

Distributia pusa bine iti da posibilitatea sa mergi in plaja -/+6° si motorul sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mam dus si in 6 si tot a pornit...dar ma incurcat faptul ca ultima oara nu a vrut sa porneasca la +2 acum vad ca a luato curios 

Da mam uitat si eu in vcds  mai atent si sunt doua specificari pe balonas una este intre -6 si +6 si mai este o specificare tot acolo intre -1.5 si +1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul nu se seteaza din cate stiu eu

in ceea ce priveste torsion, tot nu mi-ati zis  de unde luati voi valorile astea? mie la bmn imi zice vcds clar +-1,5 la relanti, +-6 in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul se modifica daca vrei, valorile se iau din balonul ajutator din vdcs.

Gresit cu valorile ce ti le afiseaza tie, interfata nu te ajuta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, iahimmihai said:

Acum vin de la reglaj intradevar am putut sa ma duc si in 3 cu plus si in 3 cu minus  si masina a pornit  atunci nu stiu ce a avut de nu a pornit....am dus avansul acum in -1.09 si cateodata vad ca se duce singur in -0.74 dar mai mult sta pe -1.09 sa vad acum consumul cum este ....ce mi sa parut mai ok este ca motorul trage mai linear in ture nu mai bruscheaza parca ar porni ceva mai bine  iar valorile la injectoare vad  ca sau autocorectat spre bine chiar mai bine ca inainte 

Cred ca stii la ce ma refer cu distributia sunt pe telefon acum ca iti copiam niste poze din tecdoc sau din autodata si iti aratam la ce ma refer dar mai mult ca sigur stii despre ce este vorba

Inainte de reglaj ce valoare aveai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca torsion value este pe - , insemna ca ca este mai sprintena si pe +, mai puturoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta tot intreb si eu de cateva pagini incoace si pe alte topic-uri, dar aparent nu stie nimeni concret. Cred ca diferenta este mica oricum, daca este..

De mentionat ca discutam de motoare cu 2 axe, nu 1 axa,  unde avansul influneteaza si cantitatea injectata, acolo lucrurile sunt mai .. clare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de avans trebuie sa fie asa cum il recomanda producatorul, restul sunt discutii.

Daca vreti masini sprintene orientati va la motoare de 2.7/3.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Cristi81 said:

Unghiul de avans trebuie sa fie asa cum il recomanda producatorul, restul sunt discutii.

Daca vreti masini sprintene orientati va la motoare de 2.7/3.0.

Cristi, deci torsion negativ 1,5 2,5 ? 

Orice valoare sau incerc pe rând? Încep cu-2,5 si vad cum se comportă? 

Ce urmăresc consum la ralanti si durata injecției? Parametrul g4,3?

Poti sa imi dai in pm nr tău?

29 minutes ago, Adriannnnn said:

Asta tot intreb si eu de cateva pagini incoace si pe alte topic-uri, dar aparent nu stie nimeni concret. Cred ca diferenta este mica oricum, daca este..

De mentionat ca discutam de motoare cu 2 axe, nu 1 axa,  unde avansul influneteaza si cantitatea injectata, acolo lucrurile sunt mai .. clare.

A-l meu e cu o axă. In ce sens sunt mai clare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, Cristi81 said:

Unghiul de avans trebuie sa fie asa cum il recomanda producatorul, restul sunt discutii.

Daca vreti masini sprintene orientati va la motoare de 2.7/3.0.

Poti sa imi spui si mie unde recomanda producatorul valoarea unghiului de avans ?

Nu e vorba de a cere mai mult decat poate masina, ci de a ne asigura ca functioneaza in parametri optimi. Stim si noi ca exista motoare mai mari.

 

8 minutes ago, alinutz1980 said:

Cristi, deci torsion negativ 1,5 2,5 ? 

Orice valoare sau incerc pe rând? Încep cu-2,5 si vad cum se comportă? 

Ce urmăresc consum la ralanti si durata injecției? Parametrul g4,3?

Poti sa imi dai in pm nr tău?

A-l meu e cu o axă. In ce sens sunt mai clare?

Daca e intr-o axa, din aceeasi axa se modifica si cantitatea injectata. Crescand sau scazand, se modifica si consumul/performantele dinamice.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresita abordarea la amandoi.

Ecu gestioneaza inceputul/durata injectie/cantitatea injectata in functie de mai multi senzori printre care si senzorul axei cu came. In functie de semnalul transmis in cazul nostru de senzorul axei cu came ecu"alege"una din hartile scrise"in el"pt.o functionare corecta a motorului.

Unghiul de avans sau valoarea acestuia de ex o gasit in vdcs(nu de 100 lei/de aia aveti anomali in afisarea valorilor)in balonul ajutator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca in VCDS, pentru motorul meu la care pe forum se recomanda intre minus 1.5 si minus 2.5, apare acelasi lucru ? Eu stiu ca apare altceva. Si oricum, am intrebat unde recomanda producatorul, nu softul de diagnoza.

Ce e gresit in abordarea mea ? eu i-am zis acelasi lucru, ca la motorul lui reglajul axei influenteaza atat avansul cat si cantitatea injectata. Contrazice-ma, te rog, cu argumente.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea inj.la pd ca 1 ax se modifica fff.putin odata cu avansul tocmai din motivul spus de mine mai sus(harta de injectie)pe care o foloseste ecu in functie de valoarea citita de senzorul axei.

NU in vdcs apare -/+6° si acum anticipez si urmatoarea ta intrebare vizavi de valorile astea.

Ca sa te lamuresc si altfel, o distributie montata corect, verificata cu invartirea motorului de 2 ori si repozitionata pana cele 3 pct.sunt aliniate corect(2 axe)la final o sa dea o valoare a avansului la edc 16 cuprinsa intre -1,5/-2,5°, si intre 0/0,6° la edc 15. DACA in urma montarii sunt valori in afara acestora ceva s a gresit la montare.

Pt.restul se poate citi/verifica valori de ex la masini cu distributia originala/din experienta/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriann înainte aveam 0 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 grade am si eu, tot la 2.0 TDI 16V dar alt cod motor (BKD)

Sa inteleg ca esti multumit cum merge cu valoarea negativa ? Eu am tot amanat sa merg sa fac un reglaj, mai ales ca masina merge bine si asa,.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!