Jump to content

Relantiul POLO


nedu
 Share

Postare recomandată

Spune-ti-mi si mie va rog toti pasi pentru reglarea manuala a relantiului, si cea cu vag-com. Multumesc ! In romana daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Subscriu si eu, daca stie cineva cum se poate mari relantiul cu vag-com...ca momentan am cam 704rpm si cam tremura motorul.....daca cuplez clima creste la 896 sau pe acolo si e mult mai putin sesizabil tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dupa mai multe cautari in care nu am gasit exact cum se face marirea relatiului la POLO 1.2i 47Kw motor AZQ din 2003,

m-am gandit ca poate totusi cineva stie pasii cum se face acest lucru, daca deschid un topic dedicat.

Daca s-ar marii relantiul de la 620 la 850-900 nu ar mai fi o problema la multi cu plecatul de pe loc... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un exemplu care l-am gasit pentru:

Passat 3B si Passat 3BG

Reglare turatie ralanti

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga. Codul este 12233.

Cod:

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

Selectati canalul 2: turatia de ralanti. Valoarea din fabricatie este 32768 corespunde unei valori de 903 rpm. Turatia se modifica prin cresterea sau scaderea valorii din fabrica.

[Test]

Observati cum se modifica ralanti-ul si daca sunteti multumiti

[save]

Ceva de genul asta ar trebui sa fie si la POLO 1.2i

Modificat de Fekete Zoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce ai relantiul asta asa jos. La mine m-am uitat de dimineata (desi stiam, dar sa fiu sigur) si arata 800 turatii. Tot 1.2 este si a mea. La 650 imi scadea cand am avut probleme cu softul si pornea ca dacia dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este rece motorul sta la 800-900 dar la cald sta undeva intre 600-700 si porneste destul de bine la rece.

Modificat de Fekete Zoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura motor (G62). El este responsabil pentru diferentele acestea de turatie intre cald si rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand e motorul rece intra "socul electronic" cateva minute si e turatia mai mare.... e normal.

Am fost la reprezentanta VW - Quark Motors, unde mi-au spus ca se poate mari relantiul, dar odata marit nu mai poate reveni la valoarea initiala, oare asa o fi???

Toata treaba cica dureaza 1 ora si costa 100 ron + TVA. Am intrebat mirat de ce dureaza atat, raspunsul a fost: pai trimitem seria calculatorului la VW prin mail si ei ne trimit codul de logare care dureaza cam 1 ora. I-am intrebat totusi atunci cat dureaza lucrul lor? cam 10 min dar ei taxeaza si asteptarea email-lui din Germania !!!

Ciudat dar asa e la noi daca pot trag si pielea de pe tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este rece motorul sta la 800-900 dar la cald sta undeva intre 600-700 si porneste destul de bine la rece.

Pai la mine cand e motorul rece relantiul (socul electronic) sta la 1100 turatii iar cand a ajuns in parametrii normali coboara pe la 750-800 turatii. Dar la 620 niciodata; cred ca se simte si aiurea motorul mai ales ca e si in 3 pistoane si la turatia asta......

Apropo:

E tare faza asta cu taxarea pe timpul de asteptare sau pe frectie la 6 grade... :biggrin: :ceuameni:

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceeasi turatie cu a colegului Ionut,1100 la rece si 800 la cald,dar nu de asta am postat,ci pentru ca as avea o curiozitate:daca maresti valorile cum adica nu se mai pot da "inapoi"?Ca doar se scriu niste date in memorie care pot fi sterse si rescrise cu orice alte valori oricind.Si o ultima intrebare pentru colegul Zoltan:tu ai avut mereu relantiul la 600 de rotatii sau se manifesta de ceva timp?Ca nu am auzit de turatii asa mici decit in cazul unor defectiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatie mica la relanti am si eu. si asa este de cand e masina... La rece are cam 900 rpm iar la cald are 650 rpm. Nu stiu sigur dar din cauza asta cand plec cu ea de pe loc si nu accelerez tare, are un hop asa de parca isi da in nas. Asta in viteza intaia. Nu stiu sigur daca este din cauza relatiului mic sau poate trebuie curatata si clapeta de acceleatie...

Motor de 1.4 benzina.

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca o curatare a clapetei de acceleratie daca nu s-a efectuat niciodata. Confirm la pornire si eu turatia la rece 1.100rpm si in rest la 650rpm.

Cu stima,

Costel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu trece de 900 si un pic la rece in rest intre 600-700 si "toarce" motorul foarte frumos, ceea ce ma batea pe mine gandul era sa maresc turatia sa fie undeva la aproximativ 900, pentru ca am cam aceeasi senzatie ca si colegul Catalist.

Eu am curatat cam tot ce era de curatat de la clapeta pana la schimbat distributie si merge la fel.

Pe mine nu ma deranjeaza turatia mica dar fiind masina de scoala o cam omoara elevii din cauza turatiei mici. :D

Cu privire la raspunsul dat de cei de la reprezentanta, chiar seful service-lui mi-a zis de treaba cu maritul turatiei si sa n-o poti da "inapoi".

Daca, chiar nu gasesc o solutie de soft atunci ma bate gandul sa-i fac un distantier reglabil la pedala de acceleratie si o voi mari manual, la prima vedere cred ca se poate incropi un distantier la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este normal sa stea turatia la 1.2. Dar la 1.4 situatia e schimbata. Cum e in poza nr.2 sta cu AC-ul pornit in rest sta la 650rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca bine zici cu AC-ul. O sa fac o proba (eventual si poza) cu el pornit sa vad la cat sta.

Sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, cand e rece sta la 1100 iar in regim normal,relantiul este la 750rot/min,mai exact 748 rot/min,conform Vag-com....dar un relantiu de 650 rot/min este prea mic,sigur ceva nu este in regula....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De data asta,cred ca colegul Razvan are dreptate,iar tehnic asa este,turatia de relantiu nu e totuna la motoarele de 1.2 cu cele de 1.4 din considerente legate direct de numarul cilindrilor la fiecare tip de motor in parte.Cred ca un 1.2 ar trepida masiv la relantiu de 650 rot\min,oricum au trepidatia mai mare decit motoarele de 1.4,in ciuda faptului ca relantiul e mai ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara domnilor.

Poate va reamintiti de problema maririi relantiului POLO 1.2i motor AZQ.

Cum se face din soft si care sunt codurile de adaptare ?

Modificat de Fekete Zoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dar la un motor ADZ 1.6 16V pe un VW bora se poate face o marire a ralantiului sau e aceeasi problema ca la POLO?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salll. la masina lui taicamiu sa marit relantiu sta undeva pe la 1000 de ture.care este oare cauza?

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic-uri asemanatoare :

http://vwforum.promo...iu#entry1415315

http://vwforum.promo...e__hl__relantiu

Poate ai Ac pornit, ce ai scris tu in topicul asta e ceva de genu "Roata se invarte care este cauza ?"

Modificat de Alin93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!