Jump to content

Consum de curent cu motorul oprit


razvan87
 Share

Postare recomandată

cred ca trebuie s-o lasi mai mult, nu doar cateva minute si nu e necesar sa deconectezi mufa de la capota, ci doar sa simulezi inchiderea ei, dar toate modulele nu intra in standby in cateva min, trebuie s-o lasi macar 10-15 min sa vezi daca intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa verific iar si o sa o las mai multe minute asa cum zici tu. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare din cauza ledurilor, faptul ca am schimbat toate becurile cu leduri(plafoniera, usi, portbagaj, nr., pozitii faruri)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa cca. 30 minute a intrat masina pe "sleep". :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou, astazi, consumul. Timp de 30 min. consumul a variat intre 0.21A si 0.23A (cu o urcare in minutul 20 de pana la 1.2A). Dupa fix 30 min. consumul a scazut la 0.01A-0.02A. Am facut testul de 3 ori si am obtinut aceleasi rezultate. Se pare ca masina nu are nici un consumator ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate seta cumva cu vagcom-ul timpul dupa care intra masina in sleep(30 minute)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești un fericit crocodilul77

Eu tot nu i am dat de cap,umblu cu patentul după mine...

Sub 0.77ah nu scade nici în ruptul capului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti pe rand cate o siguranta sa vezi daca scade consumul?

Daca scoti siguranta F15, din blocul de sigurante din bord, nu scade consumul? Sau borna alternatorului din blocul de sigurante de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat si eu de o problema la masina din semnatura. Scurt istoric: iarna asta, cand au fost acele friguri, bateria veche a cedat dupa patru ani. Am schimbat bateria, verificat consumatori, incarcare (aici am schimbat periile)...totul ok. Saptamana trecuta pe -10 grade a pornit la sfert. Azi dimineata, +4 grade,  cand sa pornesc bateria moarta (cu beep-urile de riogoare de la RCD). Am pornit cu curent de la alta masina. Am verificat iarasi cosumatori (nu sunt), incarcarea ii ok, am fost sa imi verifice bateria, nici aici nu ii problema. Am o singura banuiala: azi noapte/dimineata plouase, si am mai patit asta odata pe umiditate crescuta dupa o ploaie vara la mare.

Intrebare: cum sa imi dau seama ce fire/mufe/senzori ar trebui sa verific, undeva unde face scurt de la umiditate/condens, sau unde pot fi intrerupte. Altfel nu imi dau seama din ce cauza, aleator, apare ceva ce imi termina bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , domnilor am si eu o problema legata de consumul de curent cu motorul oprit . Am o baterie de cateva luni, 80 A , am masurat consumul masini oscileaza intre 600 mA - 1.2A , am citit sfaturile vostre am inceput sa scot sigururantele pe rand , pana la un momentdat cand am scost siguranta de la RCD si consumul a scazut la 10 mA . Toate bune si frumoase o vreme seara scoteam siguranta aia si nu am mai avut probleme dar acum de ceva timp dupa cateva zile cu siguranta scoasa tot moarta gasesc bateria dupa cateva zile in care masina nu e folosita. 

La testarea cu Vcds-ul nu sesizeaza nici o problema.

 

P.s uneori nu consuma nici cu siguranta pusa , consumul e random

 

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi , ms anticipat 

 

Masina : vw passat , 2,0 tdi , an 2009 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit postarile legate de acest topic si am gasit problema. Problema mea! ..adica un consum de 810mA cu masina incuiata. Pe scurt am simulat capota si portiera incuiata, pus un amperimetru in serie cu borna minus si minusul bateriei si masurat. Am deschis torpedoul, am incuiat masina din telecomanda si spre surprinderea mea lumina din torpedou nu s-a stins. Dupa cateva incercari de inchidere din telecomanda s-a stins lumina si s-a auzit un clicait sub volan (cred ca de la un releu). Dupa 15 secunde consumul a scazut de la 810mA la 90mA si poate mai scadea daca asteptam 30 minute sa intre toate modulele in stand by. Cauze: intrerupator torpedou nefunctionabil (dar asta nu e cauza principala) si un releu sub volan (nu stiu care) trebuie inlocuit. Am sa incerc sa gasesc acel releu prin eliminare sau poate ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca releul e nefunctional? daca ai auzit click e normal, ca asa face cand decupleaza


si tu zici ca lumina nu s-a stins, pai ea se stinge cu torpedoul inchis nu deschis, baga un tel pornit pe inregistrare in torpedou si vezi daca se stinge lumina cand il inchizi, nu cum faci tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf 5 din 2006 si am urmatoarea problema la el: baterie noua luata acum 2 luni se descarca in 3-4 zile. Am avut bateria originala tot Varta care m-a tinut aproape 8 ani si asta iarna in decembrie cand nu a mai vrut sa porneasca am zis ca i-a ajuns si am schimbat-o. Problema este ca am cumparat o alta Varta de 74 amperi, am montat-o si a mers bine pana azi dimineata cand nu a mai vrut sa plece nici in ruptul capului. Masina a stat in parcare nepornita 3 zile. Tipul unde m-am dus sa-mi faca garantia a testat bateria si a iesit “stare sanatate 30% , stare incarcare 0%” Acum am lasat-o acolo sa o incarce si sa-i mai faca nu stiu ce teste, dar a zis ca e posibil sa se fi descarcat din cauza ca am consumatori pe masina. Ce consumatori, ca nu am decat alarma originala din fabrica, radioul din fabrica (care a stat oprit) si farurile stinse (am functia cu faruri automate leaving home)? In rest nimic altceva: fara camera, senzori parcare sau alte upgrateuri. Din pacate nu am un aparat de masura sa vad exact cat este consumul cu motorul oprit, dar o sa incerc sa aflu cand ma duc sa iau bacteria de la service.

Daca conteaza, acum vreo 3 luni inainte sa crape bateria originala, am mers cateva zile fara centura pusa (drumul era  <1Km), asa ca buzzerul de la centura pornea si facea zgomotul ala strident. Nu l-am oprit ca nu apuca sa se opreasca zgomotul (3min) ca si ajungeam la destinatie si opream masina asa ca nu ma deranja prea mult. Tot in perioada aia alarma o cam lua razna si pornea din senin noaptea (am verificat stand linistit in masina sa vad daca loveste cineva masina sau e vreo pisica ori ceva si nu era nimic care sa o porneasca). La momentul ala am zis ca o fi senzorul de miscare din masina sau vreun contact de la usi, dar nu cred. Am scos pentru cateva zile siguranta de la alarma si cand am pus-o la loc alarma nu a mai pornit asa ca am lasat-o asa.

Cineva mi-a spus ca poate s-a stricat alarma si ea este consumatorul care imi termina bateria asa repede. Este posibil asa ceva, sau sa se strice alarma daca mergi fara centura o perioada?

Multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ampermetru inseriat pe circuitul electric - la baterie, scoti borna si inseriezi aparatul - cauti sa elimini din componente, pentru a incerca sa izolezi circuitul care descarca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns ptr WooZie.

Dupa cum am spus mai sus exista un releu sau poate chiar calculatorul de confort prin intermediu unui releu care intrerupe orice consumator din interiorul masinii in momentul inchiderii din telecomanda; chiar daca ai torpedoul deschis sau inchis. Acel releu, nu intrerupe lumina din torpedou de fiecare data. Trebuie sa-i fac mai multe repetari de inchidere ca sa declanseze. Pe mine nu ma deranjeaza ca intrerupatorul din torpedo inchide sau deschide circuitul adica.. daca arde sau nu acel bec atata timp cat masina este neincuiata sau pornita, ma deranjeaza ca atunci cand inchid masina releul care iti spuneam nu se declanseaza, imi lasa un consumator si acel consumator este becul din torpedou. Culmea! ..imi inchide lumina din plafoniera dar lumina din torpedou nu. Intrebarea mea este care este releul ala? Stiu ca este undeva sub volan sau cel putin eu acolo il aud atunci cand vrea sa functioneze. Vreau sa mentionez ca am goarna arsa iar pe vag com am:

Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 AK
   Component:    KSG              0401 
   Coding: 09C802087F2D8405484FC6F010CC
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 79F3F33D30C2731

   Component:   Sounder No Answer    

   Component:       NGS No Answer    

   Component:      IRUE No Answer    

3 Faults Found:
01135 - Interior Monitoring Sensors
            004 - No Signal/Communication
00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384)
            004 - No Signal/Communication
01134 - Alarm Horn (H12)
            004 - No Signal/Communication

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ideea la care m-am referit eu este ca daca intrerupatorul torpedoului iti inchide lumina, n-are cum sa iti mai consume becul ala. Exista un releu care inchide lumina in toata masina, da, asa este, dar in prima faza verifica daca lumina din torpedou se inchide cand inchizi usa lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut masuratorile si am un consum constant de 0,14 Amperi (la 20 min dupa ce am inchis masina) Nu e atat de mic ca la voi, dar tot nu justifica descarcarea bateriei.

 

Ma poate lamuri si pe mine cineva daca se poate strica alarma mergand cu bazaitul ala de la centura? Multumesc!  :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are treaba alarma cu bazaitul de la centura.'Scoate sig de la goarna alarmei si de la senzorii de interior, codeaza modulul de confort fara alarma si o sa scapi de descarcarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal, eu am un consum de 0,05-0,06 care oscileaza, pare ca este putin marit, dar a descarcat bateria in 5 zile. aveti ceva sfaturi, multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,acelasi consum de curent am si eu...la masina din semnatura....in doua zile gata.bateria....0,62 A,,foarte mare furtul de curent...am inseriat un aparat de masura...am scos pe rand sigurantele la tablou sofer..doar la doua a scazut consumul...una de 20 A a scazut 0.08 A si inca una de 7.5 a scazut 0.05 A...nesemnificativ.....in schim la tabloul de sig de la motor...la F12 a scazut de la 0.62 la 0.41...am verificat lampi..torpedou..portbagaj..etc...alternator...si e ok..nu stiu ce poate sa fie...Mentionez ca senzori parcare spate sunt after...m..si legati pe marșarier. ..cred,ei lucrand normal...

Ceva pareri? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate nimeni sa imi dea un sfat..un pont . .?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil de la CAN Gateway

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....CAN-ul a avut firele taiate....cand am cumparat masina....le-am lipit la loc..dar tot persista.....

Se poate rezolva cu un update de soft...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!