Jump to content

Consum de curent cu motorul oprit


razvan87
 Share

Postare recomandată

:icon_thumright: te cred , nu am nimic cu tine , stiu si eu despre ce vorbesti DAR daca urmareai de la inceput vedeai ca s-a gasit problema si se stie solutia.

la golf 5 nu este ca la altele mai vechi , + de putere la HU nu vine prin contact este permanent , HU comunica prin CAN cu CAN gateway si cu bordul , volanul , etc de accea daca pui alt HU pot aparea probleme si NU HU sau statia consuma !

cat despre becul din portbagaj ar trebui sa stii ca la golf 5 toate becurile daca le lasi aprinse se sting dupa un timp tocmai pt a nu se descarca bateria ba chiar mai mult timpul cat stau aprinse este variabil in functie de cat de incarcata este bateria. chiar si HU se opreste dupa un timp singur daca nu este pus contactul !

putina documentare nu ar strica , mai ales ca esti in domeniu !

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Acesta nu este un raspuns la problema ridicata, dar nu pot deschide un topic nou si problema mea cred ca se incadreaza aici.

Pentru a treia oara luna asta am gasit masina cu bateria moarta in parcare si pentru a treia oara probabil o sa o duc la service, pentru ca e in garantie.

Cei de la service au zis ca nu a iesit nimic la diagnoze si teste (adica bateria ar fi buna, nu sint consumatori aiurea cand e masina oprita). Cum e a treia oara cand patesc asta si peste doua luni mi se termina garantia, sint usor disperat.

Poate cineva sa ma ajute? Ati mai patit vreunul chestia asta?

Merg cu masina in fiecare zi, mai mult, masina sta in parcare acoperita si toata prostia asta se intampla aleator.

multumesc anticipat. orice raspuns e apreciat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa ce mi-am pus la incarcat bateria pe un redresor nu mi-a mai facut probleme si nu am mai investigat mai departe problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare din nou,

Apelez din nou la voi pentru ca am urmatoarea problema: am schimbat acum o saptamana bateria de pe masina si dupa nici 4 zile mi-a murit si cea noua. Dupa ce am pornit cu ajutor de la alta masina, am masurat dupa o zi consumul la service-ul care mi-a montat noua baterie. Se pare ca am un consum de 0.30-0.12 mA cu toti consumatorii inchisi.

Imi puteti recomanda un service auto pe partea de electrica pentru a-mi verifica problema? In Bucurest, multumesc.

Service-ul care mi-a montat bateria noua nu dispune de specialisti pe partea de electrica.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai vrut sa spui 0.30-0.12 A, nu mA. Un consum normal este de 0.04 A.

Aici spune ca trebuie masurat consumul cu capota simulata inchisa si la vreo 30-40 minute dupa ce ai incuiat masina, pentru ca dupa acest interval de timp calculatoarele intra in stand-by.

Vezi sa nu ai o problema pe partea de incarcare (alternator, releu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Asa e: consum de 0.15-0.30 Amperi. Mi-au masurat-o cei de la service vrea 30-45min cu capota simulata inchisa; degeaba: verdict: ai consumator.

Pentru asta va ceream un sfat in legatura cu un service de treaba pe partea de electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel mult 10 min toate calculatoarele sunt in standby, cu masina incuiata si alarma pusa(cine are), consumul asa cum spune colegul tre sa fie 0,04 A cel mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai schimbat de curand head unit-ul? Ai montat ceva aftermarket sau de generatie mai noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel mult 10 min toate calculatoarele sunt in standby,

Am gasit fabia 1 ( si nu doar una ) care trecea in stand-by dupa 18-19 minute.

vrea 30-45min cu capota simulata inchisa; degeaba: verdict: ai consumator.

Daca masina era si incuiaqta din telecomanda, atunci asa e.

Poti face singur urmatoarele verificari.

Cu aparat de masura (ampermetru ) montat in serie intre o borna a bateriei si cablul ce a fost scos de pe acea borna, dupa ce ai simulat usa soferului inchisa si ai incuiat masina si simulat capota inchisa scoti cate o siguranta si vezi cand scade consumul, in general problemele apar la modulele care sunt alimentate si dupa ce iei contactul : radio, confort, centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: pai asa i-am sugerat si geniului de la service care mi-a tot masurat bateria vreo ora: sa scoata siguranta una cate una. si tot ce mi-a putut zice e ca nu asa se procedeaza; iar cu vremea asta e destul de greu sa fac asta in aer liber.

Multumesc de sfat. Momentan as ramane tot pe varianta un service electric.

PS: masina nu a fost modificata in nici un fel, nu are adaugat/schimbat absolut nimic.

Modificat de Catutzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,

Am dus-o la Porsche Aviatiei. Iata diagnosticul: 3 bujii arse, iar consumatorul era gorna/horna/hornul (nu am inteles exact) de la alarma. Costul pentru inlocuirea acesteia e de 655 lei (foarte mult). Voi obtine mai multe detalii in momentul in care ma duc sa iau masina.

Exista vreo posiblitate de a dezactiva alarma? Alarma e din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu te ajute. Scoate mufa de la goarna si vezi cum se comporta fara ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

650 RON e enorm pentru o goarna prapadita. Scoate mufa de la goarna si vezi daca se descarca fara ea. Iar daca da si vrei alarma, ia o goarna asemanatoare de pe un magazin online (sunt extrem de multe), si majoritatea au specialisti care iti spun ce goarna sa iei si monteaz-o in locul celei originale, daca nu vine la mufa taie firele si pune-o cu riglete, si in loc de 650 RON,dai numai cateva zeci de RON. Daca nu te descurci singuri, du-te la un magazin care pune alarme si spune-le sa iti inlocuiasca gorna cu alta compatibila, nu ar trebui sa coste mai mult de 50-100 RON cu goarna lor. Dar cel mai bine intai verifica daca e goarna vinovata.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa pui o alta goarne decat OEM, deoarece comunicatie cu modulul de confort e pe LIN bus si are si acumulator incorporat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi. Intr-adevar, fiind o alarma din fabricatie service-urile nu prea se baga. Si oricum, m-am lamurit (din 2 surse care lucreaza in domeniul alarmelor) ca acea goarna nu are cum sa consume atat de mult nici daca ar tipa. Goarna consuma doar cand tipa, nu cand nu functioneaza :).

Se pare ca cei de la Porsche mi-au dat teapa. Au pus testerul si s-au oprit la prima eroare gasita. Ma voi duce si la un alt service recomandat de G.Buhnici si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o posibilitate sa fie in scurt cumva, dar in acest caz nu ar mai functiona, verifica daca incepe sa tipe, declansand alarma. O poti declansa usor, inchizi, lasi geamul deschis, si deschizi capota pe geam, incepe sa tipe sigur :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat consumul in standby, al masinii - eventual cu goarna deconectata, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai fost la 2 service-uri. A naibii baterie, de fiecare data indica maxim 0,03A. Deci normal. Nu mai inteleg nimic. Baietii de la service mi-au facut si un test pentru baterie; concluzia: bateria nu se incarca.

Alternatorul e ok. Alarma intr-adevar nu tipa. Deci e defecta goarna, dar si daca ar tipa in gol, tot nu ar consuma atat cat imi indica sambata (aproape 800mA).

Ma voi duce inapoi de unde am luat bateria sa mi-o inlocuiasca.

Orice sfat e si mai bine venit, mai ales acum cand a reintrat in normal consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general astia de la service sunt terci la partea electrica. Tu ar trebui sa iti faci rost de un cleste ampermetric (zis si clapmetru), pe care il pui pe firul de plus si iti arata consumul in amperi. Unul mai ieftin il poti gasi la 50 de RON. Asa poti verifica consumul cand ai tu chef. Eventual i-ati unul care il poti folosi si ca voltmetru cu borne de masura. Cu ala si cateva cunostinte elementare de electrica o sa iti dai seama singur ce e acolo, deoarece astia la service o sa te usuce de bani si nici nu o rezolve nimic decat foarte foarte greu :dry: Bateria o poti verifica daca primeste curent punand-o la un redresor sau la altcineva pe masina, si vezi daca acolo incarca folosind un voltmetru, sa nu cumperi o baterie noua degeaba.

Modificat de rockitos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin (ca Batman sau ca Superman): mi-a fost schimbata bateria!!! Cei care mi-au vandut-o mi-au masurat-o cu un alt aparat (decat cel cu care masori incarcarea si tensiunea pe baterie) si hartiuta cu rezultate spunea clar: INLOCUIRE ACUMULATOR!!! Mi-au vandut o baterie veche!!

In fine, sa vad cum se comporta cea noua: am 12,95V pe ea si o sa mai fac vreo 60km astazi sa vad cum se comporta.

Sper sa am voie sa dau niste nume de firma care m-au ajutat si care nu m-au ajutat:

- EKATrust Ploiesti: cei care mi-au inlocuit vechea baterie si mi-au vandut una veche (pe care puteau sa o testeze inainte de a mi-o vinde): nota 3 (3, ptr ca ieri d;abia s-a gasit un baiat mai istet care sa verifice bateria)

- Porsche Aviatiei: nota 6: mi-au zis de bujii arse, de goarna de alarma defecta, dar nimic despre faptul ca bateria nu se incarca sau ca e veche. dezamagit.

- AutoBelucci: am stat 10min si din start mi s-a spus ca e bateria veche si ca nu se incarca.

- ConceptCarService (de pe BD Timisoara): la fel, 15min am stat la ei, mi-au dovedit cu masuratori ale bateriei ca nu se incarca si e veche. Nota 10!

Multumesc tuturor pentru ajutor.

Modificat de Catutzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum sa ii fac sa imi schimbe bateria, pt ca la fel ca si tie mi-au dat o baterie proasta care nu tine curent. Au verificat masina si la incarcare si la consum, totul e in parametri, iar de fiecare data cand ma duc imi spune seful de service "pai nu mai veni domne cu bateria descarcata, pune-o pe redresor, ca daca ti se descarca telefonul mobil nu ti-l schimba nimeni, il incarci". Service-ul este cel de la circa de politie 2, arh ion mincu, de evitat parerea mea. Acum am reclamatie la anpc sa vedem ce rezolvam, poate are cineva un sfat pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!!!

Am si eu o mica problema referitor la acest topic....acum 7 luni am observat ca mi se descarca bateria la o zi stand in parcare .In fine..mi-am zis ca e veche de vreo 5 ani si poate s-a dus vremea ei.M-am dus si mi-am cumparat alta de 80 A Varta..toate bune si frumoase timp de o saptamana unde am descoperit ca la fel...nu imi porneste...M.am dus la magazinul de unde mi-am cumparat masina si mi s-a zis ca alternatorul incarca si ca bateria masurata cu motorul oprit imi arata 12.60 si ca nu trebuie sa imi fac probleme...In fine...intre timp mi s-a dus pompa de inalta presiune..si neavand posibilitate sa imi cumpar alta,am "abandonat" masina in fata blocului pana acum o luna jumate...Cand am incercat sa pornesc masina sa ma duc cu ea la service ca sa imi schimbe pompa ..nu mai aveam curent..mi-am masurat bateria si aveam 10.06..Pana la urma mi-am pornit masina ajutat de alta...si ..surpriza...alternatorul nu mai incarca.....m-am dus la service unde mi-am shimbat pompa..iar la alternator mi si-a masurat puntea de diode si era ok...si a fost releul de incarcare cu tot cu carbuni,unde l-am schimbat si pe ala...Ajungand acasa..lasand masina in fata blocului timp de o zi,iar mi-am gasit-o "moarta",asa ca o pornesc pana la urma si ma duc inapoi la electrician si ii zic simtomele ...ca mi se descarca aiurea..acel electrician imi verifica luminile din portiere sa nu ramana aprinse...din torpedou...de la portbagaj...masoara alternatorul si zice ca e ok...se uita la baterie ,desface suruburile si se uita inauntru zi imi zice ca cica s-a pus pe elementi niste mazga si imi fierbe apa..si de aia nu imi mentine incarcata bateria....in fine...sa zicem ca m-a prostit...m-am dus acasa si aveam o baterie de 88 A de la tata care era noua,o pun pe masina si 2 zile nu m-am atins de ea...cand sa plec, mi-a pornit usor masina...si mi-a ramas martorul de baterie aprins in bord...mi-am masurat incarcarea si era de 12,14..accelerand masina acel martor s-a stins...si iar masurand incarcarea aveam intre 13.90 si 14,04...a doua zi la fel ..martor aprins..accelerez pana la 3000 de turatii..incepe sa incarce...a 3a zi la fel ...a 4 a zi la fel...mentionez ca aceasta problema este doar la prima pornire ...Acum 2 saptamani ..ne mai circuland cu masina timp de 3 zile...masina mea "moarta"..masor 11.03..imi aduc prima baterie care a fost incarcata pe redresor ..o montez...porneste..plec la drum lung pana la cluj..ma intorc..las masina o zi..cand sa pornesc..iar moarta...ieri dimineata am pus-o pe aia de 88A care a fost incarcata pe redresor 12 ore ..si cand sa pornesc acum 3 ore...moarta.....Intrebarile mele sunt: Ce as putea face sa imi dau seama de unde ar putea fura curent?? Poate fi de la alternator sa ramana pe cuplat ? (cand pun borna minus pe baterie face mare scantei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ramane agatat releul de bujii incandescente, n-ai decat sa masori consumul de curent in gol cu masina incuiata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta chestie...m-am uitat acum la toate becurile din portbagaj ... din torpedou...si de la portiere...si am gasit la portiera stanga spate becul nefunctionabil..acel bec care lumineaza jos...oare o fi o cauza sa fure curent pe acolo?? WooZie unde se gaseste acel releu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea... doar daca ai vre-un scurt pe lampa - nu cred ca e cazul.

Masurarea consumului de curent in standby, se face cu masina incuiata, incui si yala de la capota cu o surubelnita - dupa care astepti sa se opreasca cam tot ce se poate in masina.

La B5, dupa vreo 2-3 minute, ar trebui sa fie gata... iar consumul sa fie sun 0.04A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!