Jump to content

Consum de curent cu motorul oprit


razvan87
 Share

Postare recomandată

Stau de 50 de minute cu aparatul conectat in serie iar acesta s-a stabilizat la un consum ~0.20 A.

Am verificat cu filmare becul din torpedou si pare sa aiba ceva probleme, cel putin in mod aleator ramane aprins.

Are cineva idee care este siguranta pentru becul din torpedou? Este cumva siguranta 24 din tabloul de siguranta de langa volan?

 

Multumesc pentru ajutor!

Modificat de playmaker00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are siguranta separata. Are un contact care nu inchide cum trebuie ,verifica contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul de la becul din torpedou poti sa-l verifici usor: cu torpedoul deschis bagi degetele chiar pe mijloc si ajungi la contact.

Am gasit problema asta la o Jetta care ramanea fara baterie acum o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Faptul ca becul se stinge si se reaprinde dupa inchiderea torpedoului este un comportament normal? Are un delay dupa care se stinge de tot(oare)? Am ajuns la contactul/intrerupatorul respectiv, daca apas cu degetul e totul frumos si se stinge.

Fixand contactul, consumul in stand by a ajuns la valoarea 0.09-0.1 A.

Am luat la rand sigurantele din blocul de sigurante de la motor, am ajuns la siguranta F8 (15) si brusc multimetrul a sarit la valoarea 0.00 A. Pun inapoi, creste la 0.13 A. In cartea lui, pentru siguranta F8 spune ca ar fi Radio.

Gresesc?

Am sistemul lui original de RNS 300, parca. Pot sa mai verific eu ceva la acel sistem sau de aici incolo ar fi treaba de electronist?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca o baterie, cumparata de 3 luni, dupa mai multe descarcari si incarcari sa nu mai tina curentul? Sau iar am vreun consumator. Ma ia capul iar. Cand credeam ca cei de la reprezentanta mi-au gasit buba. Iar consuma bateria. La 3 zile e gata dupa ce o incarc la redresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starea bateriei o poti verifica tu. O incarci si masori tensiunea pe ea in gol dupa incarcare. Daca e undeva pe la 12,5V dupa ce a stat putin ( 30 de min de la sfârșitul încărcării) e ok.

In principiu bateria de pornire obișnuită nu tolerează bine cicluri repetate de descărcare încărcare.

Modificat de ShMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat-o dupa 30 min si era cam la 12,5 V. O voi mai lasa pana dimineata si o s-o masor din nou. Daca nu tine curentul ar trebui sa scada in 12 ore? Daca imi arata tot asa inseamna ca am consumator.Si reiau povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am si eu o problema cu furtul de curent la o jetta din 2006 nu am pornit masina 2 zile sinu a mai pornit bateria a fost descarcata si are 1 luna de cand am cumparat-o am constatat ca este de la casetofon . Am scos siguranta si nu se mai descarca bateria. Aveti idee ce ar putea fii la casetofon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Sorindenis said:

Salut am si eu o problema cu furtul de curent la o jetta din 2006 nu am pornit masina 2 zile sinu a mai pornit bateria a fost descarcata si are 1 luna de cand am cumparat-o am constatat ca este de la casetofon . Am scos siguranta si nu se mai descarca bateria. Aveti idee ce ar putea fii la casetofon?

Daca ai un model mai nou - din generatia 510...x10... atunci trebuie sa faci update la can gateway, ca sa scapi de problema. Sau il poti inlocui, dar e mai ieftin sa faci update.

Daca ai unitatea radio originala, trebuie verificat sa vedem care este problema acesteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, de curand am facut un schimb si m-am pricopsit cu un golf 5 plus si multe alte probleme. Pe langa problemele mecanice care le-am rezolvat, am intalnit una ceva mai dificila.... partea electrica. Sa incep cu miezul problemei, am un consumator si de seara pana dimineata imi descarca bateria de nu mai pot pornii masina. Bateria este noua, verificata si dupa cum a spus specialistul este buna si incarcare. No bun! Acum incepe nebunia lui Salam. 

- Am decuplat bateria si am inseriat un ampermetru iar consumul este intre 0,67A si 0,71A in hibernare

- Am scos toate sigurantele si nu sunt schimbari majore in consum

- Am refacut cateva cabluri rupte din usa stanga spate si acum functioneaza geamurile 

- Am gasit unul din firele groase rosii la cutia de sigurante, ca fiind o posibila cauza iar decuplat, imi scade consumul la 0,04A ceva foarte putin. Chestia este ca acel fir pe care o sa il pun mai jos, imi taie iluminatul din habitaclu si tot ce tine de clima, imi face inutil blocul de lumini pentru ca s-au aprins farurile si nu le puteam stinge. 

Destul de dificil de depistat defectul pentru ca nu stiu incotro sa ma indrept cu "sapaturile" Este ceva intre iluminat si clima si nu stiu ce. Iluminatul nu pare a fi problema, pentru ca am verificat becurile si se sting toate. Am citit tot ce am gasit pe forum,dar as dorii cateva pareri avizate. Multumesc. 

27707583_2011597868857829_1429691694_o.jpg

27708026_2011597858857830_987441419_o.jpg

27710861_2011597922191157_1022888928_o.jpg

27744627_2011597908857825_649579879_o.jpg

27747211_2011597902191159_1323859289_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune codurile de eroare? Eu am avut o problema asemanatoare (imi spunea ca e fir intrerupt in usi) si am rezolvat-o prin schimbarea calculatoarelor din usi. Tot asa consum mare aveam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problemele cu eroarea usa spate unde am avut 4-5 fire rupte dar problema cea mare a consumului s-a rezolvat prin depistarea unui fir rupt la haion. Posibil sa nu fi intrat in repaus calculatoarele din cauza lui. Dupa ce am refăcut firul am sters erorile si acum a scazut consumul la normal. Dimineata aveam curent in baterie si am putut pornii usor. Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate bucuria a tinut putin si am revenit la problemele vechi. Am luat din nou cablajele din toate usile la verificat, consumul este undeva la 690mA dupa 30 minute, sunt refacute lipiturile la mufa si se vede "lucratura" proasta facuta la ele. Asa ca am sa schimb toate mufele cu tot cu, cabluri pentru ca are sarmele foarte coapte in special cele groase. Am mari dureri de cap cu acesta problema si sper sa o rezolv. Daca puteti sa imi dati o mana de ajutor, v-as fi recunoscator. Multumesc.

Friday,02,February,2018,14:51:04:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ1KZ5W547413   License Plate: 
Mileage: 246180km-152969mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1K (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

VIN: WVWZZZ1KZ5W547413   Mileage: 246180km/152969miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: Cannot be reached 1100
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 906 032 AD    HW: xxxxxxxxxxx 
   Component: BOSCH ME7.5.10      6443  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZBZ0E0133732
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 52AB9CC3CD1A9A8E727-8007

6 Faults Found:
16785 - EGR System 
            P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
18043 - Powertrain Data Bus 
            P1635 - 008 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus 
            P1650 - 008 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent
18045 - Powertrain Data Bus 
            P1637 - 008 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent
18045 - Powertrain Data Bus 
            P1637 - 008 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 008 -  - Intermittent
Readiness: 1010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 K
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0019185
   Shop #: WSC 48356 141 89044
   VCID: 3A7BD46375AA42CE9A7-806F

1 Fault Found:
00474 - Control Module for Immobilizer 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1K0 907 044 AF
   Component: ClimatronicPQ35 066 0505  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6BD521274A702B46511-803E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 M    HW: 1K0 937 049 M*
   Component: Bordnetz-SG     H37 0803  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000001642711
   Coding: 008D0F2600041800000A00000F000000000859035C
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3979CB6F70AC49D693D-806C

   Subsystem 1 - Part No: 5M0 955 119 
   Component: Wischer VW359  012  0402  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 00000  

1 Fault Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 N    HW: 1K0 909 605 N
   Component: 1R AIRBAG VW8   015 2100  
   Revision: 03015000    Serial number: 0038ED0B74FW  
   Coding: 0012626
   Shop #: WSC 01373 785 00200
   VCID: 377DCD5746B85FA6659-8062

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME09776975L

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME092330391

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME067D660CH

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME0709604C6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 E    HW: 1K0 953 549 E
   Component: Lenksäulenmodul 521 0050  
   Coding: 0000002
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 3467FA5B57CEB4BE40B-8061

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1K0 920 851 MX
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0716  
   Coding: 0003103
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 8A1BC4A3E5CA124E4A7-80DF

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H11 0110  
   Revision: 11          Serial number: 29001054010A4E
   Coding: 3D3F0340079002
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C

2 Faults Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 204
                    Mileage: 246188 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 03:18:33

00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 204
                    Mileage: 246188 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 03:18:33


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1K0 920 851 MX
   Component: IMMO            VDD 0716  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 8A1BC4A3E5CA124E4A7-80DF

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1K0 959 701 E
   Component: Tuersteuergeraet 09 0167  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065

1 Fault Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 H
   Component: EPS_ZFLS Kl.1       1502  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 AK
   Component:    KSG              0401  
   Coding: 00C802087F2D8404084F01E010CC
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 79F90B6F302C89D6D3D-802C

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

2 Faults Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            004 - No Signal/Communication
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
   Part No: 1K0 959 702 E
   Component: Tuersteuergeraet 09 0167  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 3169F34FA8DC81962BD-8064

1 Fault Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 5M0 035 186 
   Component: Radio GR0       012 0019  
   Revision: 0001205S    Serial number: VWZ2Z2E1414737
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: E9D9DB2FC08CB956A3D-80BC

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN1.lbl
   Part No: 1K0 959 704 C
   Component: Tuersteuergeraet 06 0220  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 01389 785 00200
   VCID: 3169F34FA8DC81962BD-8064

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Log-WVWZZZ1KZ5W547413-246180km- ultimul.txt

Modificat de maxxgabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Discutiile despre G6 va rog sa le purtati in aria corespunzatoare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
https://www.youtube.com/watch?v=pJmvXi4fbS8

Am schimbat firele in usi si se pare ca tot nu i-am dat de cap. Poate stiti voi ce este sau aveti vreo idee.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poate te ajuta asta.

Incearca sa masori sigurantele fara sa le decuplezi si asa vezi pe care ai consum.

 Eu am avut problema asta de la radio aftermarket si am rezolvat cu schimb de can, dar la tine nu stiu daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.

Vin cu cateva informatii care poate ajuta pe cineva.

Dat fiind ca bateria e ceva mai descarcata de cand a venit frigul m-am apucat de investigat ca sa ma asigur ca nu am ceva probleme cu partea electrica a masinii.

Asa ca azi am facut o masuratoare a consumului de curent cu motorul oprit, usi inchise, capota inschisa (am fentat sistemul de detectie al usilor deschise cu o surubelnita ca sa am totusi acces in masina) sa vad cu ochii mei care e treaba cu consumul in stand-by.

La un Golf 5, motor BCA, 1.4, 2004 am urmatoarele valori:

- cand deschid masina cu telecomanda am un consum de aproximativ 800-1000mAh (~1Ah) (fara nici un consumator pornit)

- dupa ce inchid masina consumul scade la 220mAh (0.22Ah) si o tine asa vreo 20minute pana intra in stand-by (sau deep-sleep sau cum i-o spune) cu cateva momente scurte in care consumul creste pana la 800mAh (0.8Ah) (se aude un releu care tãcãne in acele momente).

- dupa ce a intrat in stand-by consumul scade la 7mA (0.007Ah). Chiar 7mA nu 30mA precum am inteles ca scrie prin ceva manuale de service.

Masuratorile le-am facut cu un UNI-T UT61E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am revenit pentru cei care au acelasi model de golf 5 plus cu al meu. A scazut consumul la normal si nu mai sunt probleme, dupa ce am inlocuit firele defecte din usi dar marea problema a fost la usa din spate dreapta modulul inchidere geamuri electrice. Acela ramanea constant cu un consum de 700mA pe el si termina bateria. Acum consumul este in jur de 0.03mA cu usile inchise.

sssssssssssss.png

Modificat de maxxgabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu o problema la un golf 5 , 2005 1.9 , am un consumtor 140 mAh , ce ar putea fi?

Am avut instalat un RCN210 , am legat si firele la Ac ( nu stiu daca bine ) nu am facut update la Can , si in 3 zile am avut bateria moarta , acum am pus inapoi casetofonul original .. rcd300 cred ca este.. dar am verificat si am 140 mAh . Si acum nu stiu de la ce sa fie? Nu am pus firele bine la Ac .. are cineva poze cu firele de la mufa de Ac ? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se ilumina corect, erau bine puse 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este iluminat totul normal.. dar de la ce sa fie consumul acesta? Acum am casetofonul original pus , si am consum .. are oscilatii cand sta la 140 mah. cand sare 380 mah cand scade ....

Modificat de Liviusro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina incuiata din telecomanda si cu capota inchisa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!