Jump to content

Cutia de viteze


Montatorul
 Share

Postare recomandată

Gasesti sigur la dezmembrari aceasta cutie, e raspindit G4 si se gasesc usor piese SH. Ideea e sa-ti cauti cutie si apoi sa gasesti meseriasul ala care sa-ti desfaca cutia si sa vada tot ce trebuie inlocuit ca aceasta sa mearga bine multa vreme de-acum incolo. Daca te costa pana-n 1000RON, merita reparata pentru ca stii sigur ce ai pe masina. O cutie de genul asta cred ca merge pe la 250-350 de euro, eu spre exemplu n-as plati mai mult pe ea. Zic sa incerci s-o repari pentru ca esti sigur pe ea, aia SH poate sa fie in aceeasi stare cu a ta.

Ce fel de bucati erau, ai reusit sa-ti dai seama dupa forma? Erau de la camasa vreunui rulment sau varfuri ale vreunui pinion sau bucati de ax? Cred ca pana-n 1000 Ron ar trebui s-o faci brici, ideea e ca n-ai de unde sa stii ce e cu ea pana n-o desfaci ca sa vezi ce nu e in regula. Dar trebuie sa se uite la ea un meserias care sa stie cum trebuie sa arate piesele interne atunci cand sunt in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    16

  • undan

    9

  • aby_golf4

    7

  • zebrocksky

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca nu stii ce vorbesti? ai idee cat costa numai un rulment din cutie? iti spun eu, ca am dat pe 5 rulmenti cat face o cutie SH, am bagat 22 milioane in ea si e tot un rahat, sfatul meu este sa nu mai stai pe ganduri, cumpara una de la dezmembrari, ai garantie cel putin 3 luni la ea, si nu mai stai cu masina prin service pana ti se lungesc urechile.

Costul reparatiei cutiei este cu muuuult mai mare decat achizitionarea 1-2 cutii SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am un golf 4 1.6 16 v cutie ERT. Am un zgomot la cutie doar in R, iar cu ambreiajul calcat zgomotul scade in intensitate. Are cineva vreo idee? . In rest cutia merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat vreodata uleiul in cutie?Daca nu... ar fi cazul.

Iar in privinta zgomotului rulment uzat prin cutie sau uzura accentuata a pinionului de marsarier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Poate are cine vreo idee care ar fi problema la cutia mea de viteze!Am un golf 4,1.9 tdi 90CP,motor ALH,din 2001,cutie automata.Am o problema careia mai multi mecanici din Mures nu i-au dat de capat.Poate gasesc pe cine priceput in cutii automate.Problema mea consta in faptul ca doar la drum lung si doar atunci cand e incarcata(nu peste limite normale doar in portbagajul masinii,un drum de mare de exemplu) si doar atunci cand urca panta refuza sa mai schimbe vitezele si se tureaza la maxim fara a mai schimba.Daca incetinesc trece intr-o treapta inferioara si de asemenea nu mai schimba in alta treapta superioara.Pana ce evident trece in prima treapta de unde nu mai schimba.Opresc motorul,astept un minut,pornesc din nou si merg pentru 1 km maxim,dupa care iar imi face aceeasi figura pana ce urc o panta de 4-5 km trebuie sa opresc de minim 5 ori .In timpul coborarii,cand masina nu e fortata, merge foarte bine cutia si schimba.Pe autostrada nu are probleme.Cum spuneam doar cand sunt cat de cat incarcat si doar cand urc o panta.Mentionez ca daca merg singur in masina si fara bagaje nu imi creaza probleme pe nici o panta.Am fost pe la mai multi mecanici insa pe tester nu apare nimic la cutie.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,l-au schimbat la un service dar nu pe tot doar 3 litri din el.Si asa am dat destui bani pe ulei deoarece l-am achizitionat de la reprezentanta Wolkswagen.M-am gandit ca poate cei de la service nu l-au schimbat cum trebuie insa la fel imi facea figuri cutia si inante si dupa schimbarea uleiului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a schimbat uleiul, dar zgomotul cred si eu ca e din cauza pinionului de marsarier. Stie cineva daca se poate inlocui si unde ca de unde sunt eu nu se baga nimeni la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare greseala fac unii ca nu schimba uleiul la cutia de viteze.Si dupa se intreaba de ce incepe cutia sa faca zgomote

Ai mai multe variante dar in primul rand trebuie desfacuta toata cutia si vazut cum se prezinta

Pinionul de marsarier se inlocuieste si daca ar fi dupa mine l-as cumpara original si l-as inlocui.Asa as face eu dar acum depinde de bugetul fiecaruia.

Si cine desface trebuie sa verifice absolut totii rulmentii,si daca ai noroc scapi doar cu pinionul de R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca stie cineva sa-mi explice cum se verifica si schimba uleiul de transmisie. Masina e golf IV sdi, huruie intre 1600-1800 rpm daca accelerez usor si se aude din partea unde e cureaua de transmisie, dar am citit pe forum ca poate fi si ceva de la cutie. Huruitul nu este prezent tot timpul, dar e destul de pronuntat, nu este regulat, seamana cu zgomotul de rulment ruginit si uzat, metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua de transmisie se afla in dreapta si cutia in stanga.Pune pe cineva sa accelereze si vezi daca se aude din zona curelei de transmisie.

Si ca sa excluzi cutia de viteze vezi daca mai face daca calci ambreiajul.

Si ideal ar fi sa schimbi uleiul la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cand este in viteza si la accelerare sau decelerare in zona 1800 rpm se aude huruitul. La relanti se tureaza frumos fara zgomote suspecte. Am citit pe forum ca ar putea fi si de intinzator sau fulie de la curea, dar de ce nu se aude la relanti? La fel, daca accelerez mai violent sau schimb vitezele peste 2500rpm nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

uitandu-ma pe sub capota astazi am observat o gaura undeva pe cutia de viteze in zona volantei se vede pe acea gaura coroana volantei cum se invarte cand motorul este pornit.intrebarea mea este daca e normal sa am acea gaura acolo sau trebuia sa am vreun capac ceva.voi reveni cu cu ceva poze

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa fac si 2 poze:

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal...acolo ar trebui sa ai un capac/dop de cauciuc...

cauta pe la magazine cat mai repede sau chiar confectioneaza tu unul...ca deja vad ca umezeala a lasat urme peacolo...se vad urme de rugina...

daca aveai de gand...nu spala motorul pana nu rezolvi cu acel capacel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o sa caut maine.Daca m-ar putea ajuta vre-un coleg cu codul acelui dop i-as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se gaseste acel dop vreau si eu unu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos voi merge sa-l comand dar totusi nu cred ca este cel din imagine pt ca vad ca cel din poza are filet pe cand eu nu am nici un filet acolo la mine intra prin presare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are filet,are capatana randalinata sa intre bine,doar nu e dop de vin. :lol: Daca avea filet,avea si o proeminenta cu care se poate strange cu cheia.La modelul celalalt de cutie,dopul verde cu filet te chinuii mult si bine pana-l scoti din locasul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer as fi preferat sa ma chinui mult si bine sa-l scot decat sa iasa singur de acolo :lol:, oricum nu prea inteleg rolul acelui dop. Sa inteleg ca acel dop de mai sus este exclusiv pentru 4 motion deci slabe sanse sa-l gasesc pe la dezmembrari.Cumva te ocupi cu piese Gabi? Ma poti ajuta tu cu un pret si un termen de livrare?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dopul acela este pentru ca in momentul in care se face distributia la masina, mecanicul sa il scoata sa poata vedea semnul de pe volant pentru punerea la punct. Iar in rest sa nu intre mizerie acolo sau alte ............ idei :)

Se gaseste la majoritatea masinilor cu motor diesel transversal (glof, bora, leon...............)

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!