Jump to content

Martori ABS\ESP


ByZ
 Share

Postare recomandată

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    21

  • Al Bundy

    16

  • teddyax

    8

  • nicu-florea7

    7

  • 1 month later...

SALUT !

Sunt nou pe aici si sper ca am sa postez unde trebuie !

Sunt si eu un posesor de Sharan 1.9 Tdi AUY din 2001 ! Sa va povestesc pe scurt ce problema am momentan cu el !

Ieri seara in drum spre casa, am vrut sa depasesc si in viteza a 3-a l-am accelerat pana in 3000 de ture , a inceput sa lucreze ESP de a luato razna, am schimbat in treapta a 4-a dar martorul ESP a ramas aprins, am oprit masina si motorul dupa repornire ESP s-a aprins inapoi,am facut scanare (mentionez ca am un Tester de la firma un BrainBe ST-6000) si mi-a dat urmatoarea eroare 01452 Rotation soeed transd. -G202.

Azi dimineata am pornit masina si plecand de pe loc sa stins martorul ESP,dupa 100m accelerand max 30 km/h palpaie ESP si franeaza singur si pedal de frana se apasa singur :))) pana cand nu ajunge la 10km/h . Daca opresc ESP din buton pot sa merg cum vreau eu ! Dar ori cum intra in eroare ESP si ramane aprins !

Nu stiu ce sa fac ma depaseste astept orice parere !

Seara placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul G202.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi AL bundy inainte sa iti vad postul , inca azi dim am facut o scanare cu VAG a lui unui prieten si mi-a dat Yaw Rate Sensor ! Incerc sa caut si sa il schimb ! Dar ai dreptate ! Ms de ajutor !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/20/2015 at 4:02 PM, lepadatu_alexander said:

Buna! Am un sharan 1,9TDI AUY din 2001 și de o vreme mi se aprind ambele lumini ABS și ESP pe bord. Uneori se sting si rămân stinse sute de km, iar alteori rămân aprinse sute de km (în acele momente nu am nici ABS nici ESP). Inițial pe VCDS dădea eroare senzor ABS dreapta față. S-a schimbat senzorul cu unul nou original, însă problema persistă. Pe vcds nu se mai conectează la ABS&ESP. Am dat jos unitatea ABS-ESP și am găsit pe ea codul 7M3 907 379 B. însă pe internet nu găsesc nicăieri piesa de schimb, nici în dezmembrări (pentru că nouă bănuiesc că ar costa o avere) și nici la firmele de dezmembrări. Am găsit-o dar cu ultima literă diferită (adică în loc de B apare D sau P sau G). Oare ar fi o problemă dacă folosesc unul dintre modulele ABS cu ultima literă diferită? Mulțumesc anticipat!

Salutare,  cu acelasi tip de problema ma confrunt si eu, trebuie sa schimb pompa abs dar nu am gasit decat cu alta litera la sfarsit.

Pot monta o astfel de pompa abs?

Mai trebuie sa fac si alceva?

Multumesc!

Modificat de zavelk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea afla ce pompa este compatibila cu sharanul meu?

Ce program sa folosesc, unde sa caut?

Va rog, orice sugestie este binevenita!

 

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai codul de pe vechea pompa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pompa este inca pe masina si codul este

7M3 614 111

YM2 2L 580 AA

Vreau sa o schimb deoarece am eroarea 

18057 Powertrain Data Bus

P1649-35-19-Missing Message from ABS Controller-intermitent

Am demontat partea electrica a pompei cu gandul de a o repara dar am constatat ca au mai fost interventii asupra ei si...

 

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

si ce pompa ai gasit ? codul acesteia este ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7M3 614 111 H

YM2 2l 580 BB

 

Asta e codul de po pompa pe care as putea sa o cumpar, defapt e singura din zona mea.

 

 

Stima

Modificat de zavelk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pompa ta s-a inlocuit cu 7M3 614 11D .... si cu 7M3 698 117A

conform Etka, pare ca pompa gasita de tine nu este compatibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc, am sa caut pompa care sa aive unul din aceste doua coduri.

Am si eu ETKA dar, spre rusinea mea nu stiu sa lucrez cu programul

Am reusit sa gasesc pompa abs (dupa seria vin) dar nu am gasit si codul de pe pompa mea si tocmai de aceea am apelat la voi.

In printscreen-ul meu apar alte coduri si....

Dar asa cum am spus voi cauta o pompa cu unul din cele doua coduri 

Multumesc pentru ajutor.

Couri pompa abs.png

Modificat de zavelk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

sharan din 2004,AUY,4 motion.Probleme la cutie...Demontat cutia,reparat,remontat kit ambreiaj nou+volant (pus tot cu masa dubla),remontat totul inapoi.Toate vitezele functioneaza acum,in schimb cum intorc volanul,in mers,jumatate,se aprinde martorul ESP,iar la viteze peste 90 se aprinde intermitent.Scanare (cu nu stiu ce soft.) la service,nici o eroare,pe masina,de nici un fel.

Ceva idei,ceva pareri.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 

Am inlocuit siguranta 32 deoarece se intrerupsese dar a ramas aprins martorul de la esp.

Mai poate fi o siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Incerc , o intrebare , desi nu sunt sigur ca am ales corect topicul . In iulie am dus masina in service pentru ceva reparatii , dar printre altele mi s-a recomandat sa schimb si placutele de frana . Mentionez , doar placutele , ei spunand ca discurile sunt ok . Dupa aceasta reparatie zilnic mi se aprinde in bord alarma ”check brake pads ”! Deoarece alarma incepuse sa apara si in mers , am mers din nou la meseriasi si am schimbat discurile si placutele . Dar , surpriza , dimineata , la prima cheie , apare aceeasi alarma . Aveti idee ce poate fi ?
Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat senzorii(mufele,fire) de la placute,posibil acolo sa fie problema,sau fa scurt in mufa care vine la senzori si vezi daca mai apare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

Am un Vw Sharan din 2001,cumparat acum 2 ani si ceva. La scurt timp dupa ce l-am luat s-au aprins in bord martorii ABS si ESP si martorul frana de mana se aprinde intermitent.Dupa vreo doua zile s-au stins de la sine, insa de cateva luni s-au aprins din nou si nu se mai sting.La o scanare au aparut urmatoarele erori:

DTC: 00668     1/2

Supply Voltage Terminal 30

DTC:00778      2/2

Steering Angle Sesor (G85).

De la inceput ,cand s-au aprins prima data ,am banuit ca ceva nu e in regula si ca s-a umblat in zona volanului deoarece nici claxonul nu functiona si nu functioneaza nici acum . Am consultat Ross-Tech Wiki pentru erori si pentru G85 am inteles ca trebuie verificare daca este in pozitie central si recalibrare,insa pentru Terminal 30 nu inteleg ce trebuie facut. Ma puteti ajuta cu un sfat sau o rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am un sharan 4motion din 2001 cu probleme la esp. Intrebarea este: din cauza problemelor la esp se poate ca diferentialul sa ramana blocat? de cand a aparut problema cu esp.ul pe bord, diferentialul imi este blocat iar la viraje se aude un zgomot la puntea spate. Pentru a evita alte neplaceri am scos siguranta care activeaza tractiunea spate. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 25.10.2010 at 0:55 AM, razvi_gyl said:

ABS/ESP sint pe acelasi senzor care se afala infipt in fuzeta de fapt e un magnet si mai se prinde rugina de pe discul de frana pe el,daca e defect cauta la dezmembrari nu e scump,bafta!!!

nu ai putea sa-mi trimiti o poza sa vad cum apare senzorul de pe fuzeta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am observat de curand ca atunci cand franez brusc, frana e cu "suturi" si se simt pulsatii (batai) in pedala de frana. Eu banuiesc abs-ul, dar martori aprinsi nu am si nu stiu de unde s apuc problema. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si tremura putin verifica uzura discurilor.Au buza si placura calca aiurea.

Scoate placutele si cu o pila fa-le tesituri pe laturile mari.aceasta e cea mai ieftina verificare.

Sau, discuri deformate..etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreimicu-la fel am patit si eu si sapt trecuta am schimbat discurile fata si placutele si s-a rezolvat. Se vedea clar ca discurile sunt ovalizate si placutele mai calcau pe jumatate de disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de sugestii. O sa ma uit sa vad care e problema. Ce nu inteleg eu e ca la o frana normala, dar totusi puternica (as zice unde nu e riscul sa se blocheze rotile, dar poate gresesc) nu se simte nimic anormal. Adica franeaza frumos, cred eu pana in momentul in care as zice ca trebuie sa intervina abs-ul. Sau abs-ul nu mai functioneaza corect daca discurile au probleme (ovalizate/ cu buza)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!