Jump to content

Martori ABS\ESP


ByZ

Recommended Posts

Salut.

De o saptamana tot mi se aprind martorii ABS\ESP,dar nu tot timpul.Ieri de exemplu am facut 100 km si nu s-au aprins,astazi am facut 5 km si iar au aparut in bord.

Am reusit sa ii fac repede o scanare si a aparut urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 7M3 907 379 C

Component and/or Version: ESP 20 CAN V003

Software Coding: 18443

Work Shop Code: WSC 00012

1 Fault Found:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

E posibil sa fie un contact imperfect odata ce se aprinde doar cand vrea el?

Stie cineva unde e localizat senzorul asta la sharan ?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    21

  • Al Bundy

    16

  • teddyax

    8

  • nicu-florea7

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Data viitoare c

Posted Images

ABS/ESP sint pe acelasi senzor care se afala infipt in fuzeta de fapt e un magnet si mai se prinde rugina de pe discul de frana pe el,daca e defect cauta la dezmembrari nu e scump,bafta!!!

Link to post
Share on other sites

Acel senzor de acc longitudinala se gaseste doar pe masinile cu tractiune integrala, si e cam costisitor.

Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie un contact imperfect daca se aprinde doar cand vrea el?Pana ieri nu se mai aprinsese de o saptamana si in timpul asta am facut cam 400km cu masina...

ABS`ul si 4motion mai functioneaza cand apare eroarea?

Edited by ByZ
Link to post
Share on other sites

DE la acea eroare nu are cum sa se aprinde ABS, deci ABS va functiona in continuare iar trectiunea integrala la fel, functioneaza, nu are treaba cu ESP.

Link to post
Share on other sites

Am intrebat deoarece se aprind in bord ambii martorii atat ABS cat si ESP.

Edited by ByZ
Link to post
Share on other sites

sa recapitulam,cand martorii stau aprinsi nu functioneaza nici ABS ul niciESP ul cand se sting functioneaza indiferent de ce erori sant in calculator

Link to post
Share on other sites

sa recapitulam,cand martorii stau aprinsi nu functioneaza nici ABS ul niciESP ul cand se sting functioneaza indiferent de ce erori sant in calculator

Eu zic ca functioneaza si atunci cand sunt aprinsi: De exemplu, eu daca calc acceleratia brusc, intra ESP-ul, se aprinde martorul ESP in bord, si inca functioneaza. La t4 cand se aprindea martorul de ABS, tot asa cand vroia el, functiona in continuare :D

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca functioneaza si atunci cand sunt aprinsi: De exemplu, eu daca calc acceleratia brusc, intra ESP-ul, se aprinde martorul ESP in bord, si inca functioneaza. La t4 cand se aprindea martorul de ABS, tot asa cand vroia el, functiona in continuare :D

Atunci cand acelerezi,la semafor,iarna pe ghiata,zapada,ESP ul se aprinde numai cand rotile pierd aderenta,dar si atunci intermitent,nici decum nu sta martorul aprins permanent,dupa ce rotile prind aderenta,ESP ul se stinge,la ABS lucrurile stau altfel,nu se va aprinde niciodata martorul atunci cand ABS ul isi face treaba,deci in concluzie,daca cei doi martori ABS,ESP stau aprinsi permanent,nici una din aceste functii nu functioneaza,un exemplu...cand se aprinde martorul de la solutia pentru parbriz?Simplu,cand nu ai solutie,nu?

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Salut! Defectiunea de la G251 asa cum iti da tie pe scanare poate ori sa aiba un fir intrerupt, sa fie mizerie pe senzor sau sa fie mort.

La mine am curatat senzorul dar problema a reaparut dupa cateva zile si am fost nevoit sa inlocuiesc senzorul respectiv. La timpul ala am pus ceva "ieftin" adica de proasta calitate dupa parerea mea (180 de lei a costat atunci).. un senzor Febi, a necesitat un pic de "customizare", in sensul ca a trebuit sa pileasca la diametru din el putin pentru ca nu intra in lacasul de acolo.

De retinut este ca acest senzor are efecte directe asupra ABS/ESP si 4Motion, acestea inceteaza sa mai functioneze odata ce becul din bord sta aprins (de obicei doar martorul ABS se aprinde).

Edited by Max_VR6
Link to post
Share on other sites

La mine se aprind ambii martori,atat ESP cat si ABS.Am localizat senzorul,e undeva sub scaunul soferului la Sharan.Pe langa el mai sunt inca 2 senzori,se pare ca unul e de la ABS si unul de la ESP, pe cand la G251 in momentul cand ii scot mufa se aprind ambii martori...La mine e ciudat ca se aprinde cand vrea el,cateodata nu se aprinde 100 km iar cateodata se aprinde la pornire...Nu pot sa`mi dau seama ce poate fi,fir intrerupt,contact imperfect sau senzorul dus?Am citit pe un forum din uk o posibila solutie ar fi resetarea senzorului...

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

aceeasi problema o am si eu ....a avut momente knd apareau( ABS & ESP) si knd dispareau....dar de vreo 3 luni se mai sting ,,, calculatorul nu-mi mai citeste roata stanga spate ...si cred ca e senzorul ABS

Edited by cosminfcs
Link to post
Share on other sites

M.

Andrew2 ce vrea sa insemne raspunsul tau?

Edited by flotouran95
Link to post
Share on other sites

@cosminfcs..verifica mai intai contactul mufei si vezi ce eroare iti da pe vag com.

Link to post
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu ....a avut momente knd apareau( ABS & ESP) si knd dispareau....dar de vreo 3 luni se mai sting ,,, calculatorul nu-mi mai citeste roata stanga spate ...si cred ca e senzorul ABS

Pentru mai multa siguranta, verifica-i valoarea cu un multimetru. Astfel aflii daca e dus sau nu. Altfel, poti avea probleme pe circuitul electric.

Daca nu ai multimetru, trage fir de la mufa de pe cablaj - pe partea cu senzorul defect si conecteza la senzorul de pe cealalta partea. Vezi daca se muta si defectul....

Verificarile astea le faci cand nu o sa mai poti scapa de eroare.

Link to post
Share on other sites

Salut !si eu am aceeasi problema am pus-o pe tester si imi zice senzor fata stg?

Link to post
Share on other sites

Si ce zice , circuit deschis sau ....?

CA sa fii sigur ca e senzorul dus, scoate mufa de la el si masoara cu multimetrul rezistenta lui, trebuie sa fie cam 1.3 1.5 kohmi. Daca e in aceste limite atunci ai cablaj intrerupt pana in calc de ABS sau mai rau, defect intern in calc de ABS, dar asta e caz rar.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Liviu Ciprian

Ma poate lamurii si pe mine cu ceva? am o problema la sharanul meu, mai exact, nu imi merg luminile de marsarier. Daca trag de maneta mai tare in treapta marsarier se aprind, dar daca las maneta, se opresc, nu raman aprinse singure. De aceea sunt sigur ca problema nu e nici de la becuri, nici de la rezistente... ci de la sonda(comutatorul) de marsarier. Problema insa e ca, nu stiu unde se localizeaza aceasta sonda. Poate cineva sa-mi spuna unde este exact aceasta sonda(pe cutia de viteze), ca sa nu ma apuc sa demontez de capul meu pana o descopar. Va rog mult un raspuns.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Aceeasi problema o am si eu in legatura cu martorii de ESP si ABS ( se aprind aleatoriu iar prin oprire-pornire se reseteaza) dar in plus mi se aprinde si martorul frina de mina care lumineaza intermitent, iar atunci cind se aprind ce 3 martori si un buzzer "tipa" de 3 ori ! Modelul e cel din semnatura ! Nu am apucat sa fac un test inca ! Aveti idee ce ar putea fi?

Link to post
Share on other sites

la nivel ? sa nu fie nici prea mult, nici prea putin....

 

altfel - asa cum ti-a zis si bundy - fa o scanare completa, sa ne uitam pe ea.

Link to post
Share on other sites

no, ce trebuie sa insemne asta ?  :sly:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept