Jump to content

Retrofit la Generatia a III-a de Playere OEM (RCD310, RCD510, RNS310, RNS510)


doruiacovescu
 Share

Postare recomandată

Sal.,

Am si eu o intrebare :

RNS 510 stie sa citeasca fisiere WAV / FLAC (TRACK) ?

Daca da cu ce unitate intre cea optica si card reader ?

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descifrat misterul .

WAV-urile nu le vede decat cu unitatea optica .

Sunt curios sa vad daca vede si FLAC-uri tot cu unitatea optica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci RNS-ul citeste si fisiere format FLAC.

Dar doar cu unitatea optica cu card readerul nu stie decat mp3 si wav .

Acum am o intrebare la cei cu Passat ce au magazie de cd-uri la RNS 510 :

Ce cod are magazia ca as vrea sa iau si eu una ca sa nu uzez prea tare unitatea optica de la RNS .

Multumesc anticipat pentru cod .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cateva dvd-uri pe care nu le citeste. cum pot vedea in ce format sunt sau trebuie scrise? ....nu sunt originale, insa cineva spunea ca nici pe cele originale sunt care nu le citesc. Am cam acelasi tip de cd/dvd si am scris de regula cu acelasi program......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cridaia

Sal.,

Pai ce ai pe DVD-urile alea ?

Eu nu stiu sa poata citi muzica facuta (format audio) pe DVD dar am sa incerc cu niste FLAC-uri sa vad ce zice .

La mine pe DVD nu vede decat filme care sunt format ISO (imagine) in comp si facute cu imageburn, care pe disc le vede ca un film format DVD cum e pe unul original .

Am inteles ca ar mai vedea si DVD-uri cu videoclipuri dar alea trebuie facute intr-un anumit fel (dar nu stiu cum) ca sa le vada nu asa pur si simplu le arzi ca pe melodiile audio ca nu stie sa citeasca .

Vezi ca nu stie nici DVD-R si nici DVD-uri DOUBLE LEAR .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu un dvd cu videoclipuri in format DVD... Doar pt asta folosesc DVD-ul ca de filme nu am cum sa stau sa le vad pe drum... Am facut DVD cu videoclipuri cu NERO. Am facut cu meniu si preview

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cridaia

Sal.,

Pai ce ai pe DVD-urile alea ?

Eu nu stiu sa poata citi muzica facuta (format audio) pe DVD dar am sa incerc cu niste FLAC-uri sa vad ce zice .

La mine pe DVD nu vede decat filme care sunt format ISO (imagine) in comp si facute cu imageburn, care pe disc le vede ca un film format DVD cum e pe unul original .

Am inteles ca ar mai vedea si DVD-uri cu videoclipuri dar alea trebuie facute intr-un anumit fel (dar nu stiu cum) ca sa le vada nu asa pur si simplu le arzi ca pe melodiile audio ca nu stie sa citeasca .

Vezi ca nu stie nici DVD-R si nici DVD-uri DOUBLE LEAR .

O zi buna .

nu sunt adeptul vizionarii filmelor in mers, insa am doi copilasi si le-am facut cateva DVD-uri cu desene animate ca sa am liniste pe parcursul calatoriei.

.......trebuie sa verific acum ce DVD-uri sunt, -R sau altceva, dar cu siguranta sunt format DVD.......dupa care sa incerc sa scriu cu alt program.

ce alte formate mai stie sa citeasca (.avi...etc)?

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Nu stie sa citeasca avi si alte formate de genul asta .

Cauta pe trackere desene animate direct pe dvd format ISO sau NRG si le arzi cu NERO sau cu IMAGE BURN .

Ori daca ai tu format avi intai le transformi in dvd si dupa le arzi .

Nu stie sa citesca FLAC-uri facute pe suport DVD ci doar pe suport CD .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dri@n,

Unitatea stie sa citeasca double layer. Drept dovada, harta ptr. Europa de Vest este scrisa pe un astfel de disc, pe care l-am probat in primavara, la o excursie mai lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ocghro

Sal.,

Eu m-am referit la DVD-urile DL cu filme nu la cel de navigatie .

Plus de asta la mine cel DL cu harta de navigatie nu a mers, si nu e din cauza discului deoarece m instalat-o la un alt baiat din Galati la care a mers .

Probabil din cauza ca este versiune A iar astea mai noi de la D in sus au o unitate optica ceva mai desteapta .

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am facut inlocuit RCD500 cu RCD310. Passatul e din 2006, nu stiu ce versiune de Can dar sigur una veche. Am facut apoi un test cu multimetru cu motor oprit, masina incuiata simulat inchisa: 2.10-1.90 A dupa aproximativ 15 minute :)

Am repetat testul cu Siguranta de la casetofon scoasa (F7-motor). Consumul era de 1.2-1.4.

Nu prea aveam de gand sa schimb Can (da, stiu ca e util si ca e recomandat :lol:) asa ca am taiat unul din firele care pleaca din unitate in Can (nu mai stiu daca + sau -). Pe spatele aparatului exista schema exacta.

Testul mi-a aratat apoi (aceleasi conditii ca mai sus) consum de 0.02-0.07 :icon_bounce:.

Concluzie: cine nu vrea sa schimbe Can-ul, dar vrea radio next gen, poate incerca sa taie firul de Can+ (sau Can-) care pleaca din casetofon. Dispare problema cu consumul de baterie (battery drain). Ma gandesc ca in cel mai rau caz se lipesc firele inapoi si aia e.

Acum RCD310 merge cum trebuie, am afisaj pe ecranul rosu dintre ceasuri, si se stinge automat daca scot cheia complet (daca doar opresc motorul merge). Daca las RCD-ul mergand si scot cheia din contact, cand repun contactul incepe singur sa cante.

Zi faina

:pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si firul ala avea un rol, dar daca iti merge si fara el atunci este bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi tare sa mearga VIM cu firul de la CAN taiat, pe RNS-510 :P

Teoretic RNS-ul nu mai primeste informatia de viteza (care vine din CAN), dar ar trebui sa sesizeze ca e circuitul deschis (semnal inexistent/implauzibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am repetat testul cu Siguranta de la casetofon scoasa (F7-motor). Consumul era de 1.2-1.4.

Nu prea aveam de gand sa schimb Can (da, stiu ca e util si ca e recomandat :lol:) asa ca am taiat unul din firele care pleaca din unitate in Can (nu mai stiu daca + sau -). Pe spatele aparatului exista schema exacta.

Testul mi-a aratat apoi (aceleasi conditii ca mai sus) consum de 0.02-0.07 :icon_bounce:.

Concluzie: cine nu vrea sa schimbe Can-ul, dar vrea radio next gen, poate incerca sa taie firul de Can+ (sau Can-) care pleaca din casetofon. Dispare problema cu consumul de baterie (battery drain). Ma gandesc ca in cel mai rau caz se lipesc firele inapoi si aia e.

Acum RCD310 merge cum trebuie, am afisaj pe ecranul rosu dintre ceasuri, si se stinge automat daca scot cheia complet (daca doar opresc motorul merge). Daca las RCD-ul mergand si scot cheia din contact, cand repun contactul incepe singur sa cante.

:pirat:

Inteleg ca dupa taierea firului nu ti se mai descarca bateria. Probabil RCD-ul in absenta semnalului pe can, intra in suspend.

Insa nu pot intelege urmatoarele:

- cum iti afiseaza informatiile pe bord, din moment ce nu mai exista comunicatie pe can?

- cum stie sa se opreasca cand scoti cheia din contact din moment ce nu mai exista comunicatie pe can? Alimentarea nu este de la contact, ci de la terminalul 30, adica este plus permanent de la baterie

- acelasi lucru cand pui contactul. Cum stie cand trebuie sa se porneasca?

- ai proiectoare la masina sau bixenon oem?

Ciudat ce ai experimentat tu... Ce fir ai taiat, mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia pe can se poate tansmite bine merci si pe un singur fir, dar ca semnalul sa nu sufere perturbari se transmite pe 2 fire, in antifaza, adica pe plus si pe minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presupune, pe termen lung, folosirea sistemului cu un singur fir? Ce dezavantaje apar?

Pres ca mai multi colegi vor fi interesati de aceasta metoda!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia pe can se poate tansmite bine merci si pe un singur fir, dar ca semnalul sa nu sufere perturbari se transmite pe 2 fire, in antifaza, adica pe plus si pe minus.

Ok, dar cum iti explici urmatoarele:

- cum se face ca RCD-ul transmite/primeste corect semnalele de contact (tensiune pe term 15), titlul melodilor, semnalul de sleep, etc pe un singur fir, iar pe doua fire, toate, mai putin semnalul de sleep.

- cum e posibil sa ai consum de 1,4 A cu siguranta scoasa? Doar n-o avea consumul asta gateway-ul pt ca are can-h sau can-l intrerupte?

L-am intrebat de proiectoare sau xenon pentru ca suspectez ca a scos siguranta gresita.

Oricum, interesant cum se manifesta la el. Ar fi si mai interesant daca ar mai putea reproduce cineva simptomele astea

Ce presupune, pe termen lung, folosirea sistemului cu un singur fir? Ce dezavantaje apar?

Pres ca mai multi colegi vor fi interesati de aceasta metoda!

Nu cred ca e vreo problema, in afara erorilor de comunicatie pe doua fire la scanare. Mai rau era la scurt la masa, dar asa nu cred ca are efecte negative palpabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU pot sa explic ce se intampla, eu am explicat cum functioneaza can-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are can-ul cu terminatia E, am gasit un rns 310 la un pret mai mult decat decent si ma gandeam poate exista o modalitate sa nu schimb can-ul, poate un custom firmware cum exista la rns510. Exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sorry de late reply, am proiectoare si faruri simple, tip halo. Intre timp mi-am dat seama ca NU merge optiunea (cred ca GALA ii zice) care creste volumul in functie de viteza masinii.

@Valentin - Am tait unul din firele care pleaca DIN mufa casetofonului. Conform schemei de pe spatele casetofonului este firul "Can +".

However, dezamagire mare sambata, cand am fost la AVIA motors Pantelimon pentru un check la baterie. Se pare ca exista totusi consum (battery drain). Nu prea inteleg ce a masurat nenea in service-ul anterior. Acum au repetat testul in aceleasi conditii, dar cei de la reprezentanta au zis ca am consum mare (din ce mi-au aratat, variatii intre 0.94 si 1.50) :banghead: . Dupa testul de baterie, se pare ca alternatorul incarca foarte bine, dar bateria este aproape descarcata. Sunt la limita...

Fiind reprezentanta, tind sa merg pe cuvantul lor. Voi schimba totusi Gateway-ul.

Acu, intrebarea mea este: Are ceva daca scot Gateway-ul si il bag la loc (sa vad ce versiune e)? E Plug&Play simplu sau daca il scot trebuie re-programare? Multam anticipat. Am vazut in paginile anterioare ca versiunea Gateway-ului trebuie sa fie

3C0 907 530 K (2008)

3C0 907 530 L (2008)

3C0 907 530 M (2009)

3C0 907 530 N (2009)

3C0 907 530 P (2009)

3C0 907 530 R (2010)

Alta intrebare: Daca tot imi schimb Gateway-ul, stiti ce versiune ma lasa sa-mi activez Cornering pe proiectoare? Daca tot il schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu aveai probleme cu bateria erai singurul la care mergea faza cu canul.

Poti sa-l scoti dar mai usor il vezi la diagnoza. Si chiar daca il schimbi nu poti activa cornering, deoarece nu tine de can ci de centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, trist. Pana gasesc Gateway, are ceva daca tai ambele fire de Can? Nu vreau sa stau nici fara baterie nici fara muzica... Din ce ma gandesc nu voi mai avea info pe MFD (nu am comenzi pe bord), dar in rest ar trebui sa "cante", si sa am track info doar pe ecranul RCD-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce se intampla in acest caz. Poti incerca si sa revii cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara s-a descarcat si bateria. Am pornit-o cu cabluri, am facut o trura vreo 10 min.

Am taiat amandoua firele de CAN care pleaca din casetofon.

Masina NU mai vede aparatul (nu am info pe MFD, nu se stinge cand scot cheia din contact, etc). Nu am mai reusit sa fac rost de voltmetru, dar azi dimineata a pornit fara cabluri. Tind sa cred ca am rezolvat cu Battery Drain for now. Daca se schimba ceva va anunt :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, ma amuza putin faptul ca tu experimentezi pe masina ta tot felul de idei ale unor mecanici si nu ai nici macar un voltmetru. Nu te supara pe mine, dar asta e parerea mea.

Te-am intrebat mai sus de proiectoare pentru ca imi pare ca ai scos siguranta gresita cand ai verificat consumul cu RCD-ul oprit. Siguranta pe care ai scris-o tu ar fi fost corecta in masura in care nu ai fi avut proiectoare. Asadar, mecanicul a ales siguranta gresita. Daca era corecta, nu avea cum sa ai consum mare datorat RCD-ului, iar siguranta sa fie scoasa.

Cumpara un voltmetru, costa doar vreo 10-15 lei cele mai ordinare si apuca-te de experimentat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!