Jump to content

Retrofit la Generatia a III-a de Playere OEM (RCD310, RCD510, RNS310, RNS510)


doruiacovescu
 Share

Postare recomandată

Raspund tot eu, am desfacut "fata" de la RCD310 (foarte multe suruburi, dar usor de dezasamblat/asamblat) si este nevoie de 20 leduri 3528 (PLCC2) alb rece, si un maxim de 400 mcd pentru a nu fi prea luminoase!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui o poza te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta dintre RCD si RNS,si ce inseamna initialele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCD - Radio cu CD

 

RNS - Radio Navigation System - are si navigatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCD - Radio cu CD

 

RNS - Radio Navigation System - are si navigatie

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , in legatura cu CAN-ul si schimbarea RCD-ului , am intampinat o problema mai rara la care nu ma asteptam pe Golf 5.

Asadar,pe primele modelele 2004 si 2005 cand inca nu exista navigatia cu ecran mono-chrom RNS 300,ca alternativa de navigatie Low-cost , VW au montat pe masini un Blaupunkt DX-R4 cu navigatie care,in catalog era navigatia ieftina dupa MFD2.

S-a intamplat ca masina mea sa fie una dintre cele pe care s-a montat asa ceva pt ca asa a configurat-o primul propietar dinaintea mea,cu o astfel de navigatie urata ca aspect dar care de altfel nu m-a deranjat atat de tare pana cand am decis s-o schimb cu ceva OEM. Demontand-o am avut surpriza sa vad ca nu am Quadlock pt orice as pune OEM , ci legaturi ISO

 - poza cu raritatea :))

post-46547-0-58141900-1426782997_thumb.j

 - si poza cu mufele ISO

post-46547-0-69047700-1426783068_thumb.j

Acum , am gasit mufa Quadlock , vreau sa fac legaturile la ea pt un OEM , insa aici nu exista firele de CAN respectiv Can-high si Can-low , am constatat ca instalatia este facuta ca la modelele vechi pana la Golf 4 , deci am fir de Pornit-Oprit pe contact insa fara firele CAN. Am controlat jos in CAN si cele doua fire orange-albastru si orange maro sunt in mufa CAN-ului insa pe traseu se duc altundeva , nu sus unde am nevoie de ele.

Eventual,as putea lega de cele doua fire din mufa CAN-ului , alte doua pe care sa le aduc sus la radio , doar ca avand in vedere ca ele sunt deja acolo,nu am idee unde se duc pe traseu.

La trecerea de la ISO la Quadlock imi vor ramane trei fire in plus care nu-si au locul in Quadlock si anume : (GALA-Speed , Iluminare si unul de Aerial-Antena ) functii pe care , bineinteles le-ar fi preluat cele doua fire de CAN care mie imi lipsesc.

Deci,rog un coleg care chiar are idee sa-mi spuna o parere subiectiva la situatie si cum ar fi indicat sa se faca.

Multumesc

Modificat de roby vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai cu cele 3 fire nelegate si legi cele 2 fire de can la ceasurile de bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pt raspuns insa tot sunt in ceata avand in vedere ce am gasit pe forumuri si ce am vazut la masina mea,

Also, es gibt 4 CAN-Datenbusse im Golf 5:

- Antrieb (Powertrain)

- Komfort (Comfort)

- Infotainment

- Diagnose

Deci avem 4 Bus-uri care ies din CAN, am 8 fire,doua cate doua grupate,toate Orange dar cu lini specifice de diferite culori

- Trenul de rulare si tot ce tine de calculatoare si senzori motor

- Comfortul

- Infotainment (media , radio , telefon , etc)

- Diagnoza

Am gasit ca cele de Infotainment Radio care-mi trebuie mie sunt acolo si sunt orange,unul cu violet si unul cu maro

Restul de 6 sunt pentru celelalte 3 functii BUS si au Orange cu alte culori.

La ceasurile de bord nu am nici una din aceste culori , atasez o poza cu mufa ceasurilor pe ambele partipost-46547-0-61662000-1426848059_thumb.j

Cat despre firul de contact pt pornit/oprit care pe radio al masinii functiona,l-am introdus in Quadlock in pinul 13 dupa cum arata schema pe un mfd2 post-46547-0-37927900-1426848430_thumb.jpe care l-am si probat si in loc sa porneasca/opreasca MFD-ul odata cu punerea contactului,cand am conectat quadlock-ul s-au aprins toti martorii in bord fara cheie in contact si a scazut instant curentul din baterie,ca la prima cheie de dupa,a pornit foarte greu,iar azi dimineata,bateria era complet moarta,nu a mai pornit,asa ca l-am exclus si pe el,astfel ramanand 4 fire in plus,nelegate in loc de 3.

Asa ca sunt nevoit intr-un fel sau altul sa leg firele can in locul potrivit sau sa raman la specimenul meu de radio 

Modificat de roby vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci legi canul de la radio la cangateway astfel:

radio          cangateway

t16b/10       t20/10

t16b/9         t20/20

 

in mufa de la can nu ai fire pe acele 2 pozitii, trebuie sa bagi pini.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate,e corecta pozitionarea la 10 si 20 in can cum ai spus tu,multumesc.

Dar problema e ca firele pe acele 2 pozitii sunt deja acolo primele 2 orange din stangapost-46547-0-73352700-1426948336_thumb.j

si le-am urmarit pe traseu pana sus,se duc altundeva dupa cum se vad (le-am marcat cu rosu)post-46547-0-59821700-1426948948_thumb.j

Atata timp cat sunt deja acolo,sigur sunt legate undeva,insa nu la radio,ai idee unde ar putea fi legate?

Deci nu au tras fire can la radio insa nu le-au eliminat din can,le-au dus altundeva

Crezi ca e posibil ca ele sa meargă in centrală si de-acolo sa plece sub forma celor 3-4 fire care îmi ramân in plus de la ISO nelegate la quadlock? Eu,alta explicație nu găsesc

Modificat de roby vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai telefon pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu are nici pregatire pt telefon,m-as lega pur si simplu de cele 2 undeva pe traseu ca tot le-am dezizolat sa le caut,dar pana nu gasesc unde sunt legate,mi-e sa nu dau vreo eroare sau altceva,poate sunt legate pe alta functie atata timp cat nu merg la radio si nici la ceasurile bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa duca i=undeva in cablajul din spatele bordului si sa fie izolate acolo. Leaga 2 fire de la radio la firele de la cangateway acolo unde ai dezizolat si gata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,o sa încerc si așa,e singura soluție,de-asta le desfăcusem pana sus crezând ca le găsesc pe undeva întrerupte si izolate dar mai sus de atât nu am mai avut acces

Dacă au montat așa ceva pe mașini ar fi putut lasa instalația originala quadlock si ar fi pus un simplu adaptor de mufe quadlock-iso care costa 6 EUR pe eBay,dar ei au trebuit sa modifice toate firele pt un amărât de de blaupunkt 1DIN bătrân

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma poate ajuta cineva.sa stricat cd de la masina si am gasit un rcd500 de pe o masina din 2007 as dori sal montez pe masina mea din 2006 o sa am probleme cu bateria?ca sa nu schimb can-ul masini am cautat un an mai apropiat de al masinii mele.va multumesc si scuze daca nu am postat unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa ai nici o problema cu battery drain, fenomenul apare doar la rcd sau rns generatia a 3 a cu 10 in coada montate pe masini sub 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus rcd 510 fara probleme...2008/05

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut retrofit de la MFD2 la RNS510...am schimbat canul etc...

Nu-mi mai merg comenzile de volan, si daca pun un alt RNS 510 atunci merg...

De unde trebuie codat si ce?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr RCD la care nu merg comenzile de pe volan, merge accesat cu VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa accesez RNS fara nici o problema cu VCDS...dar nu reusez nicicum sa-i fac codarea potrivita sa-i mearga comenzile de volan:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca se poate schimba displayul la un rns510, asa ceva cred ca am eu pe masina, este color si ae touch, si daca il pot trece in romana ?el are franceza, engleza si altele, masina este adusa din belgia si eu nu am mai avut pana acum ceva asemanator.cum pot conecta telefonul ?eu nu am gasit bluetooth in meniu, are navi dar fara harti, am doua dvd cu harta europei de vest dar nu ma ajuta,are memorie de 18 gb.

 

Va multumesc!

Modificat de misterdark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hayate ms, știi cumva și cât costă ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut update la un rns 510 de la 3810 la 4120 si nu mi mai arata posturile de radio si navigatia in bord(passat 2011),comenzile functioneaza...

Am inteles ca trebuie recodat ...ma ajutati va rog frumos???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!