Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Bre, cand m-am referit la 2 nu m-am referit la ochi :icon_thumleft: !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau consiliere de la cea care mi-a vandut masina!

Sau de la elena 33 !!!! doar intre 4 ochi! Sau intre 2 ..............

Nu cred ca o sa-ti placa .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai scris pe aici de ceva vreme. In urma cu vreo luna, am schimbat turbina, pe culanta (~29000 km). Lantul face urat din cand in cand. Saptamana trecuta de 2 ori, de fiecare data la a doua pornire, dupa ce masina a stat vreo 45 respectiv 60 de minute. Astept sa faca mai des si apoi o duc in service.

@bogdanpiatra: urmarisem mai demult si din ce m-am prins dupa activitatea de prin topic-uri, elena33 nu e o "ea"...cred ca asta vroia sa sugereze si Al Bundy :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusss_g, cum ai experimentat problema la actuator ? Aveai saiba minune montata ? Lantul este si el schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saiba aveam, poate nu era destul de groasa :10[1]:. La o pornire am avut EPC in bord, fara alte manifestari. Actuatorul era problema.

Lantul a fost schimbat, pe la 12000km. Acum am catre 31000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar chiar si cu acel epc masina mergea ? Eu incerc sa ma pregatesc sufleteste pentru ce va urma :) am 26000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergea mergea...a si disparut dupa cateva ore in care masina a stat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am vazut noul golf 7 si motorul de 1.2 tsi este complet altul.

Cureaua de distributie este din cauciuc, intercoolerul este in partea frontala iar turbina si actuatorul au trecut in partea din spate a motorului, modificara locatia filtrului de aer, traseele de admisie mai lungi. Acum ma gandesc ca era mai bine daca-i faceam o poza.

Motorul nu a fost rotit pentru ca locatia distributiei este tot in partea stanga cum te uiti la motor. Deci au facut oarece modificari majore as spune

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: urmarisem mai demult si din ce m-am prins dupa activitatea de prin topic-uri, elena33 nu e o "ea"...cred ca asta vroia sa sugereze si Al Bundy :D

Ma gandeam si eu la asta stai linistit!

Da cu motoarele astea minune mai poti sa dai si in altceva! Adica, ca sa iti mearga motorul bine iti schimbi si orientarea sexuala, numai sa nu iti zornaie lantul sau sa iti mearga turbina bine!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca v ati linistit :) eu am 57.000 cu a mea. lantul zornaie cand o pornesc dar merg asa cu ea:) si a cumparat un prieten 14 tsi acum o luna si am vazut ca turbina este in alta pozitie decat la 12...iar reprezentantul de vaanzari mi a spus ca si pe noile 12 tsi au schimbat pozitia acesteia.

o fi ceva in capul lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care lant zornaie, primul sau al doilea???

Si daca l-ai schimbat, cand si la cati km ai facut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine lanturile nu au nimic. Ziceti ca nu zornaie intotdeauna, numai cand este cu botul in sus sau intr-o parte, cand uleiul are o anumita temperatura, etc. Logica elementara ne spune ca daca lantul este uzat/intins, ar trebui sa zornaie intotdeauna, la fiecare pornire. Mai mult ca sigur devina este intinzatorul hidraulic din care scapa presiunea uleiului. Studiati problema asta, principiul intinzatorului si rezolvati-o voi, pentru ca VW a abandonat acest motor. Asa cum stim din istoria VW, daca a fost vreo problema proprietarii au trebuit sa se obisnuiasca cu ea si sa faca modificari personale. De ex. motorul meu vechi de 1,4 in general iarna arunca tot uleiul afara pe ger, pentru ca se infunda cu gheata furtunul de aerisit gazele din carter. VW a facut ceva inovatii ca si la voi si au zis ca s-a rezolvat, dar nu este adevarat.( o rezistenta de incalzire pe furtun ). Au trecut 8-12 ani de atunci si am invatat sa traim cu asta, sa fim atenti, sa nu mai o patim. Mai sunt ex. cu injectoarele de diesel BKP pe care le schimba gratis daca masina are sub 7 ani si ramai in drum, dar iti pune unele identice ca si conceptie cu care la randul lor poti ramane in drum. Asa ca si cu lantul, iti pune unul nou care la randul lui va face la fel dupa o perioada.

Incercati sa nu porniti masina la prima cheie. Prima cheie este pentru a face presiune de ulei si a doua pentru pornirea propriuzisa cu intinzatorul amorsat. Poate functioneaza schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu aiba nimic!?? Nu face doar in panta ci dupa o anumita perioada de uzura! O inovatie mica a fost, ca zornaitul nu e la fel de intens ca la primul lant! Acum mai depinde si de nr de km!

Iar cu pornitul la prima cheie -pai ce frate, avem dacii, sa rupem uleiul??? Pe urma iti dai seama ca dublatul pornirilor duce la alte uzuri: electromotor, volant, etc, poate mai scumpe decat lantul in sine!

Solutia este poate ultimul model de lant! dar asta ar f mai trebui ca si vw sa ne recunoasca drepturile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa recunoasca si mai ales sa faca rechemari. Ei sunt obsedati de bani si de locul 1 la pe mapamond. Ca sa nu mai zic ca unii clienti le canta in struna si ii lauda de parca ar avea actiuni la grupul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca unii clienti chiar nu au avut probleme cu masinile si sunt multumiti de produsul cumparat si de aia ii lauda ... Oricum la cum arata piata auto in zilele noastre (si nu numai) clientii modelelor noi sunt mai degraba cobai decat clienti ai firmei (care ar trebui in teorie fidelizati) pentru ca in ziua de azi timpul e totul si totul se face in viteza fara teste temeinice asa cum afirma si bogdanpiatra acum ceva vreme pe acelasi topic.

Bun venit in lumea in care nu se mai fac produse ci se produc direct gunoaie ...

Cu stima!

:offtopic: Ca si fapt divers stiu pe cineva care are un Seat Terra diesel de prin ´90 si care din cauza unei probleme la instalatia electrica nu face racirea la apa si merge tipul asa cu el cu apa care fierbe in motor si completeaza cu apa si toata nebuneala de ani de zile ... garantez ca la masina mea daca s-ar fi intamplat asta motorul era de mult istorie si ii faceam toate pominetele de-acum .. dar respectivul seat refuza sa cedeze si porneste la sfert si acum ...

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo... la polo 1.2 htp s-a rupt lantul la 50 de mii de km ... asa ca probleme cu lantul au fost deja de generatia trecuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu fost Polo 1.2 HTP aveam 90.000 km cand l-am dat. Nu a carait macar o data lantul ... Probabil ca au fost si htp-uri cu probleme anterior 2008 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo... la polo 1.2 htp s-a rupt lantul la 50 de mii de km ... asa ca probleme cu lantul au fost deja de generatia trecuta...

Am avut Fabia 1.2 HTP (2004 - 2010) cu care am facut 60.000 km, fara nicio problema legata de lantul de distributie. A fost un motiv (in plus) sa aleg 1.2 TSI (tot cu distributie pe lant). Dar la 1.2 TSI au aparut probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo despre care vb era din 2004 si a avut probleme de la lant de distributie pana la consum ulei uneori 1l/100km... s-a vandut la 65.000 de km aproximativ si a fost o mare usurare vanzarea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Am facut azi un drive-test cu Golf VII. Ce pot sa zic? Masina ... intr-adevar ! Dar nu despre asta vreau sa va scriu ci despre TSI-urile astea.

In showroom era un Golf cu 1.2 TSI pe el. Nu stiu de ce am avut insipiratia sa ridic capota si sa constat ca noul TSI nu are nici in clin nici in maneca cu vechiul ... La o prima aruncatura de ochi se poate vedea ca turbina a fost relocata spre habitaclu, adica admisia este acum spre partea frontala a masinii. Plus de asta noul TSI de 1.2 are doua axe cu came si deci 16V. Dar cea mai tare chestie este inlocuirea lantului cu banala curea dintata.

Am trecut apoi si la fratii/surorile mai mari AUDI. Aveau in showroom un A3 cu motor 1.4 TSI 122 cp. Iarasi ceva m-a impins sa deschid capota si vad un motor reproiectat complet. Nu am ce compara intre noul TSI si al meu spre exemplu ... Aceeasi tipologie descrisa mai sus la 1.2 TSI se regaseste si pe noul 1.4 TSI 122 cp. Pentru moment am crezut ca este vorba despre 1.4 TSI de 140 cp cu ACT. Dar dupa ce am ajuns acasa si am sapat putin pe net m-am elucidat complet. Va pot spune ca si sunetul, atat la relanti cat si accelerat, este complet altul.

M-a pus putin pe ganduri aceasta trecere brusca la distributia pe curea. Probabil ca inginerii din grupul VAG au avut ceva de invatat in special de pe urma motorului 1.2 TSI 8V. Partea cea mai neplacuta este ca au facut-o pe banii nostri ... E drept ca pe la concurenta gasim atat distributii pe lant cat si pe curea la noile motoare turbo pe benzina de capacitati reduse.

Dar eu stau si ma intreb altceva, cand au avut timp inginerii astia sa proiecteze 2, sau stiu eu cate, motoare aproape complet noi. Chestiile astea, dupa creierul meu, nu se fac, sau mai bine zis nu se faceau atat de rapid in vremurile trecute.

Sunt foarte curios sa vedem si evolutia concurentei la asemenea motoare.

Mai gasiti ceva detalii pe aria Golf VII aici http://vwforum.ro/topic/96583-golf-7-pareri-impresii/

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acuma o fi bine? Sau trebuie 5-6 ani de teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De testat, se va mai vedea!

Dar macar au scapat de zornait!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!