Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

TheBoogieMan

Am scris corect, MHI, asa apare.

Golf, 2009, motor 1.2 (CBZA, CBZB), turbo IHI

Octavia, 2009, motor 1.2 CBZB, turbo IHI.

E adevarat insa ca difera codul turbinei in functie de data fabricatiei.

03F145701F - pana la 05.04.2010

03F145701G - de la 06.04.2010 pana la 15.05.2011

03F145701H - de la 16.05.2011 incolo

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa gata MHI (Mitsubishi Heavy Industries).

Foarte ciudat, pentru ca am vazut pe e-bay la vanzare turbina pentru CAXA cu inscriptie IHI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat o cautare pe goagal cu: 1.2 tsi epc.

Apar destule cazuri cu problema cu wastegate-ul. In olanda, anglia, germania, polonia, spania

Ce ne facem daca asta pica chiar la iesirea din garantie ? E clar ceva defect de proiectare/executie.

Cum ne putem asigura ca nu o sa platim la iesirea din garantie a sasea parte din masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apar foarte multe cazuri o sa apara si un recall eventual , asa ca daca sesizati probleme nu intarziati sa mergeti la service cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca astia de la VAG aduna reclamatiile pe tip de motor si nu pe tip de motor montat pe o anumita marca. Cele mai multe probleme le-am vazut pe net raportate la SK Yeti si VW Polo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

prima problema serioasa.

acum stau la calculator si astept sa ma sune masina de tractare sa ma duca la reprezentanta.....

cand am iesit dimineata la masina, am gasit balta de benzina sub ea. am pornit si am vrut sa plec. in urma ramanea urma de benzina. trag pe dreapta, fara sa opresc motorul si cand ma uit in dreapta spate, pe langa filtrul de benzina arunca benzina si se auzea un fasait. am oprit motorul si nu mai curgea benzina, doar se prelingea de pe unde a stropit. dupa zgomotul pe care l-am auzit cred ca a crapat vreun furtun ceva. totusi, cam devreme. masina are 2 luni jumatate si 3000 km.

acum stau sa ma gandesc.... exista riscul sa ia foc masina, nu?

stiu ca problema nu are nici o legatura cu motorul, dar ...... o bila neagra pt skodita mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa ia foc nimic ...fii serios. dar ai putea sa o pui la umbra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa ia foc nimic ...fii serios. dar ai putea sa o pui la umbra :)

nasol ca nu pot scrie cu diacritice. ma refeream sa nu ia foc in timp ce voiam sa plec cu ea, nu acum in timp ce sta.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius_lox: Problema e serioasa si neplacuta insa ar fi util sa stii ce a cauzat-o.

E important daca e defect de fabricatie, eroare de montare sau o alta cauza accidentala.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guadalcanal

Pai si cui o lasi azi duminica? sau o lasi in parcarea lor pur si simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e ceva in neregula cu simeringul de la filtrul de combustibil. pacat ca nu poti umbla la ea ca pierzi garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am ajuns inapoi acasa de la skoda.

a venit platforma lor si a ridicat-o, au dus-o in hala, iar maine dimineata la ora 8 sunt acolo sa o bace la verificari.

la prima vedere, problema este la filtrul de benzina, partea dinspre motor. posibil sa fie simeringul. in principiu este de garantie, dar mai stiu eu ce surprize voi intalni maine?

acum sunt curios cine va plati jumatate de rezervor de top premium 99:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cheltuiala ta...de asta sa fii sigur. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Eu vreu sa fac plangere la Skoda Cehia. daca sunt mai multi doritori trimiteti PM sau chiar pe acest topic seria de sasiu, dealer-ul si data achizitionarii, daca ati facut update sau nu. Alte nemultumiri pe care le aveti puteti sa le inscrieti tot aici. Termen maxim ar fi cam saptamana viitoare sa zicem. cu cat mai multi cu atat mai bine, daca suntem cate unul ne iau in ras, precum face elena33.

Vreau sa trimit scrisoare la Skoda Cehia, am conceput-o si o traduc in limba engleza. am primit PM cu datele cerute de la doar un singur utilizator. Ceilalti nu vreti sa participati la acesta actiune ? Cred ca daca ar fi mai multi ar fi cu atat mai bine. Voi decideti.Mai astept pana Vineri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat!

s-a desfacut clipsul de sigurantare de la furtunul care face legatura dintre filtrul de combustibil si pompa.

bineinteles ca pierderea este suportata de mine.

bogdan, ma bag si eu la reclamatie, chiar daca nu am toate simptomele descrise de tine, dar vreau sa aratam ca nu trebuie sa inghitim toate prostiile si balivernele care ne sunt bagate pe gat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cei care ma sustin va rog nume, prenume, dealer, data cumpararii , VIN si eventual daca s-a facut update sau nu.

Deocamdata doar doi participanti cu date aproape complete, si un sustinator, dar care nu si-a trimis datele.Astept PM

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun intrebarea si aici pentru ca sincer sa fiu , aici am gasit cele mai multe raspunsuri la problemele mele .

1.2 tsi are doua radiatoare de apa?Unul pentru intercooler si unul normal nu ?

Eu m-am tot chiompit la masina mea si nu reusesc sa il gasesc pe al doilea.La fabia 1.2 tsi am observat ca este undeva sub radiatorul de clima.La minea lipseste.O fi deasupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt manatee:

Da, are un intercooler separat.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.2_R4_TSI.2FTFSI_63-77kW

Am si atasat documentatia din elsaWin pt asta.

O alta treaba. Stie careva cati cai putere are motorul asta daca nu ar fi tubina ? (sa fie doar aspirat)

intercooler.pdf

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un +10 din partea mea pentru @fixpixu pentru documentatie.

Stiam ca are intercoolerul apa/aer separat , totusi documentatia atasata mi-a dat raspunsul.

1.2 tsi pe golf (probabil si pe O2) nu are 2 radiatoare separate: 1 pentru racirea motorului + 1 pentru racirea apei din sistemul de racire a intercoolerului asemenea motorului 1.4 tsi de 90kw ci are unul care le integreaza pe ambele

"The radiator for the engeine and low-temperature cooler for the charge air system is desgned as a single component"

Cand ajung acasa o sa incerc sa incarc niste poze cu o fabia 1.2 tsi care are 3 radiatoare.Unul mare pentru motor si doua mici in fata (Ac-ul sus + rad intercooler jos).

Oricum inca odata merci pentru promptitudine si documentatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez 2 documente din self study program de la VAG legat de 1.2 tsi si 1.4 tsi. Merita citite si clarifica o gramada de lucruri.

Cel de 1.4 tsi SSP 405

Cel cu 1.2 tsi SSP 443 - asta e in germana dar daca uploadati pdf-ul in google translate il traduce destul de bine si se poate urmari decent documentul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Vreau sa trimit scrisoarea la skoda. Suntem 4 semnatari ai scrisorii cu date complete. Mai sunt ceva doritori, astepta pana luni.Multumesc.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Elena33@ este evident ca stii ce vorbesti despre motorul 1.2 TSI. Sunt unul dintre cei care nu au probleme cu masina. Stau totusi si ma intreb oare ce are softul meu de nu face asa ca celelalte? E posibil sa apara probleme mai tarziu ? Am rugat la revisie sa nu umble la soft deloc pentru ca nu am nici o nemultumire.

Foloseam benzina 95-99 in amestec inainte si acum folosesc doar 99- din lipsa de incredere fata de cifra octanica a celei de 95. Masina merge foarte bine cu 99+ si diferenta de pret nu este mare.

Vroiam sa subliniez faptul ca toti se plang de trepidatii la rece, pe cand mie mi s-a parut ca la rece porneste mai bine. Am observat si variatiile de turatie la pornire (odata pornese la 1200 , odata la 800) dar asta nu este important atat timp cat merge rotund si tine relantiul la 600 ture fara sa oscileze cand este cald.

Nu sunt din categoria celor care dorm pe strada, masina mea merge in toate regimurile de functionare, imi place sa ma joc cu treptele la drum lung pentru ca o simt ca poate si parca imi cere sa apas pedala de acceleratie. Am mers si la viteze mari 170/180 km /h e o placere ce sa zic. Nu mai condusesem Tsi dar am fost ajutat de indicatiorul din bord si am vazut ca in functie de cum o turezi iti ridica si timpul de schimbare al treptelor pe maxidot. Asta inseamna ca are un soft bine pus la punct chiar daca exista si probleme. Cred ca stilul de condus isi spune cuvantul si la felul cum reactioneaza masina.

Sper din tot sufletul sa nu fiu inteles de colegii de forum gresit si sper sa li se rezolve problemele.

Legat de zgomote ciudate , am si eu o intrebare ... ticaitul ala din spate dreapta de la ce vine ? ticaie la relanti ceva cand nu am pornit climatronicul. NU ESTE deranjant dar il aud cateodata la semafor si parca am un greiere in masina.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

"Stau totusi si ma intreb oare ce are softul meu de nu face asa ca celelalte? E posibil sa apara probleme mai tarziu ? "

Pe alte forumuri ai spus ca ai aceste trepidatii, dar ca tu accelerezi masina la rece de cateva ori. Da , si eu daca faceam asa nu mai tremura. Dar nu este normal.relantiul trebuie sa fie uniform, sa scada uniform turatia.

"Nu sunt din categoria celor care dorm pe strada." Crezi ca noi dormim pe strada???sau ce vrei sa spui???

"Nu mai condusesem Tsi dar am fost ajutat de indicatiorul din bord si am vazut ca in functie de cum o turezi iti ridica si timpul de schimbare al treptelor pe maxidot." Ai grija cu indicatia de schimbare, sunt cam ciudate indicatiile respective. O data esti intr-a 4 la 50-60 km pe ora si iti indica schimbarea intr-a 6, alta data la 120 km pe ora intr-a 5 si nu iti indica acest lucru.

"Asta inseamna ca are un soft bine pus la punct chiar daca exista si probleme." Este un nonsens ce spui, adica e bun dar e rau. Iar ce vezi tu asa deosebit in faptul ca iti indica schimbarea treptelor nu stiu, pana si Renault la Fluence a pus acest lucru si e fabricat in Turcia.

"Legat de zgomote ciudate , am si eu o intrebare ... ticaitul ala din spate dreapta de la ce vine ? ticaie la relanti ceva cand nu am pornit climatronicul. NU ESTE deranjant dar il aud cateodata la semafor si parca am un greiere in masina." Ce ai patit prietene??? Probleme cu "motorasul"??? Nemaipomenita masina face si probleme??? mergi in service!!!sigur vei gasi rezolvare!!????? Sau vei fi catalogat drept paranoia!!!Scuze, am fost putin rau , dar vizavi de acesta problema vezi in aria Golf VI 1.2 tsi se plangea cineva de un lucru asemanator si erau conductele de alimentare din rezervor, volskwagen avea o nota interna de asigurare suplimentara a lor. Poate e acelasi lucru si aici.Am sa ascult atent si la mine, desi pana acum nu am auzit nimic asemanator. daca aud transmit pe forum.

In alta ordine de idei, azi am trimis scrisoare la Skoda Cehia. 4 semnatari, inclusiv eu.( la razboi inainte cam putini, dar asta-i treaba).Astept raspuns si voi informa pe toata lumea.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: probabil te vor trimite sa iti faci update, alta solutie oricum nu au.

@Elena33: stiti ceva de noul update? ce probleme rezolva? daca aveti feedback-uri de la posesori va rog sa ni le transmiteti si noua ;) (am inteles ca varianta noua e 9136)

@irinel sko: avand in vedere ca ai cunostinte pe la Skoda, poate afli si tu ceva despre varianta 9136 si ne spui si noua. Am fi recunoscatori :Driver:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.... ca introducere cititi postarea mea anterioara.

Datorita unui tweeter zgomotos am fost la reprezentata sa-l schimbe pe garantie (ieri 30 mai, dupa amiaza). Odata cu asta am ridicat problemele prezentate in postul anterior.

Tweeterul s-a schimbat.

In restul concluzia este:

1. ambreiajul e ok, "asa face toate"

2. acceleratia/cuplu/putere - update soft la versiunea 9136

Dupa update-ul de soft se simte foarte fain cuplul la turatiile joase. Urca frumos in ture si nu are lagul ala puternic pana la 2000 rpm ca si pana acuma.

Sincer, parca are alt motor :). Rezultatul la update-ul asta parca e echivalent cu cel de 1.6 TDI.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!