Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Daca dealerii au mainile legate de catr eproducator, solutia ar trebui sa fie tot aici pe forum. Incercati sa il contactati pe Voinea si sunt convins ca va poate oferi posibilitatea de a copia sau rescrie softul original. Din cate am vazut pe siteul lui si nu numai , absolut toti tunnerii fac copii de siguranta la softul aflat pe masina inainte de resoftare. Si bine fac !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au facut resoftarea cu softul nr 8620 nu ati observat faptul ca masina este mai zgomotoasa indeosebi in treptele 3 si 4 la accelerari mai puternice?? Asa , parca toba din mijloc ar fi sparta, dar nu e!! :lol:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata face ca dracu la prima pornire, sau chiar la urmatoarea daca nu merg foarte mult. Azi cel putin era foarte cald afara si nu pornisem de 24 de ore si m-am speriat cum a sunat acel zbarnait in primele 5-6-10 secunde de la pornirea mototrului. Zgomotul nu e permanent e total aleatoriu, nu face in fiecare dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca doar eu mai scriu pe aici, ghinionul meu.

Cand am efectuat revizia in data de 01.04.2011 mi-au gasit bateria descarcata, si anume cu motorul nepornit avand Load voltage:10.5 V si sustinand ca in acesta stare nu pot efectua test baterie. Mi-au recomandat incarcare baterie si verificare, lucru scris si in fisa de revizie.

Bun, am facut ceva drumuri mai lungi, si astazi 29.04.2011 am fost pentru verificare stare baterie, lucru realizat foarte rapid si cu operativitate. Mi-au spu ca este 100 % incarcata si mi-au dat o hartiuta scoasa la testerul aparatului care arata cam asa :

External test point!-aici este un grafic, per care actualmente nu am cu ce sa-l scanez, dar cu o sageata in dreptul cifrei dec 100%.

Test result:

Starting capability: very good.

Load voltage: 10.6 V

Bun, zic eu, data trecuta bateria era rea cu 10.5 V si acum este foarte buna(100% cum zic ei) cu doar 10.6 V. Le=am spus de graficul pus de unul din colegii de forum in care la 10.5 V bateria are 0 capacitate de pornire. " Noi nu ne uitam pe net, vad ca nu ne intelegem, duceti-va unde vreti". Si pa.

Am fost la reprezentanta Rombat din oras si am discutat cu electricianul de acolo. La 10.6 V mi-a spus ca bateria este descarcata si din acest motiv in fiecare dimineata mai rece masina porneste in lung, tinand cheia mai mult. Orice baterie Rombat pe care le avea la vanzare, aveua intre 12.6 si 12.7 V, mi-a masurat cca 6-7 baterii care erau la vanzare, asa cum erau sosite din fabrica.

Cineva care stie exact care este treaba, daca aveti vreun link, ceva care sa-mi arata care ar fi valoarea bateriei in stare rece, etc rog sa ma sprijiniti.

Nici la dacia pe carburator nu tin minte sa fi avut bateria cu motorul oprit mai putin de 12.2 V. si slava domnului erau destule probleme cu releele de incarcare, etc.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg reactia celor de la service cand aud de forum...

Relatia client - service ar trebui sa fie destinsa si plina de comunicare !

De obicei reticenta la intrebari diverse nu poate decat sa reflecte ignoranta sau lipsa de pregatire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 6 ani, suspectand probleme la bateria de pe Fabia, am facut un test la Aviamotors (am postat pe forum la momentul respectiv). Rezultat: tensiune de incarcare regulator 14V, baterie cu "capabilitate de pornire" buna si "load voltage" de 9,2V.

Bateria a functionat in continuare mult si bine (5 ani si jumatate), desi in mod obisnuit drumurile zilnice nu depaseau 30 km :D

Tensiunea de incarcare e ok ? Poti clarifica daca pornirea "lunga" persista, punand (temporar) o baterie Rombat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 6 ani, suspectand probleme la bateria de pe Fabia, am facut un test la Aviamotors (am postat pe forum la momentul respectiv). Rezultat: tensiune de incarcare regulator 14V, baterie cu "capabilitate de pornire" buna si "load voltage" de 9,2V.

Bateria a functionat in continuare mult si bine (5 ani si jumatate), desi in mod obisnuit drumurile zilnice nu depaseau 30 km :D

Tensiunea de incarcare e ok ? Poti clarifica daca pornirea "lunga" persista, punand (temporar) o baterie Rombat ;)

Da, dupa 15100 E dati pe masina acum ma duc dupa cumparat baterii.Buna treaba. :blink:

Si pe urma cum in 01.04.2011 la 10,5 V recomandau incarcare baterie si apoi verificare, iar acum 29.04.2011 la 10.6 V ( 0,1 V mai mult :) )capacitatea bateriei este 100%????

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu poti porni masina cu 10.6 Volti ??? Eu cred ca am pus graficaul care arata stare de incarcare in functie de tensiune de mers in gol, adica tensiunea la bornele bateriei fara nici un consumator ... Procedurea oficiala de testare a bateriei este:

1. Se masoara tenisune de mers in gol, daca e mai mica de 12.5 V acumulatorul trebuie incarcat ...

2. Daca tensiune de mers in gol este peste 12.5 V se testeaza cu un aparat (nu ii mai stiu exact ce model) care aplica o sarcina pe baterie (un consumator) si masoara tensiunea care evident va fi in sub 12 Volti in functie de starea bateriei si rezistenta ohmica a sarcinii...

Eu cred ca ti-au masurat cu aparatul asta al doilea, scaneaza si pune aici rezultatele sa vedem, pentru ca e posibil ca 10,6 volti sa insemane baterie in stare perfecta pentru ca nu e tensiune de mers in gol e tensiune in sarcina ... Voi reveni eu mai tarziu cu numele aparatului si ce tensiune trebuie sa ai ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am cu ce scana, dar in afara de ce am scris mai sus pe acel tichet care mi l-au dat mai este doar un grafic mic.

Masina porneste, dar dimineata sau dupa stationari mai mari porneste tinand cheia mai lung.Daca nu tin cheia mai mult nu porneste dun prima, adica nu prea porneste la sfert in aceste cazuri

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca testarul folosit de ei este Midtronics MCR340V. Era bine daca punei graficul sa vedem desptre ce e vorba. Oricum ideea e ca la 10.6 V tensiune de mers in gol nu mai porneste sigur masina. Poti masura si singur tensiunea de mers in gol cu un simplu multimetru sau voltmetru. Cu motorul oprit si orice alt consumator oprit masori tensiune pe baterie. Ideal ar fi sa masori dimineata inainte de a porni. Daca ai sub 12,5 Volti bateria trebuie incarcata ...

@DRAPAR tensiune de 14 volti la incarcare e putin cam mica (ideal era 14,4 V) dar e in specificatiile producatorului care specifica minim 13.9 V. Ai masurat si tensiune de incarcare cu toti conumatorii porniti ??

PS: Faceti diferenta intre tensiune de mers in gol si tensiune in sarcina pentru ca sunt doua lucruri total diferite.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Load inseamna in engleza sarcina, incarcatura, greutate. Load voltage de 10,6 V daca au spus ca este bine, inseamna ca asa este. Este tensiunea pe care o da bateria in sarcina. Nu au masurat-o cu un voltmetru normal, ci cu unul special care are o rezistenta mica aproape ca un scurt circuit. In gol, normal ca are peste 12V dar nu este concludent. O baterie slaba nu prea invarte motorul. Daca dupa ce sta mai mult masina trebuie sa dai mai lung la cheie,si deabia apoi porneste, arata ca ai o baterie buna daca-ti permite sa dai asa mult la cheie. Poate se duce combustibilul inapoi si pana vine dai la cheie. Ca sa fii sigur, imprumuta o baterie pentru 5 minute dupa ce sta masina mai mult si vezi daca are aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria ti-a fost testata cu testul de reprezentanta care foloseste standardul DIN (Deutsches Institut f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare/ingrijorare adresata posesorilor de 1.2 (sau 1.4) TSI cu cutie de viteze manuala.

La pedala de ambreiaj simt (cand pedala e sus, pana debreiez) vibratii, iar la demararea de pe loc un zgomot gen trrrrr (nu foarte intens).

Face asa de noua.

Vroiam sa stiu daca la fel se manifesta si e un comportament normal la toate 1.2 (sau 1.4 daca vreun posesor citeste si topicul asta) cu cutia manuala cu 6 trepte sau e vreun inceput de dezastru la ambreiaj sau altundeva.

Mai am 2 ani de garantie pe ansamblul motor/cutie si daca cumva e ceva problema as vrea s-o rezolv din timp.

KM la bord: 13200

Mentionez ca inainte am avut dacia solenza si nu am simtit asa ceva la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Asa face toate". Asa face si a mea de noua, eu nu m-am ingrijorat intrucat a fost prima chestie observata la masina.Am considerat acest lucru normal si nu foarte deranjant.km la bord 13069.Sublimele Skode. " Simply Clever". Sunt multe lucruri la care sunt depasiti de firme mai modeste, inclusiv logan.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

fixpixu,

vezi daca te incadrezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rosso corse: nu am simptomele alea. A mea nu agata de loc. Intra frumos in viteza.

Singura problema e vibratia. Acuma am mai studiat si:

- atunci cand e scoasa din viteza nu se simte in pedala

- cand e sus sau cand ridic pedala (in caz ca a fost debreiata) si accelerez se simte vibratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRAPAR , motorul dvs beneficiaza de acelasi update (cu atita inversunare blamat de citiva utilizatori). Puteti sa faceti un mic rezumat asupra functionarii dupa update. Am impresia ca dvs sinteti mult mai obiectiv si chiar as vrea sa aflam si impresia dvs. Multumesc!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face toate". Asa face si a mea de noua, eu nu m-am ingrijorat intrucat a fost prima chestie observata la masina.Am considerat acest lucru normal si nu foarte deranjant.km la bord 13069.Sublimele Skode. " Simply Clever". Sunt multe lucruri la care sunt depasiti de firme mai modeste, inclusiv logan.

Si unde mai pui ca, la banii astia iti luai doua Loganuri :drunken: . Sa nu mai zicem de Porsche...parca 2 bucati au luat foc numai la noi in tara?! Nici Daciile nu au ars in asa hal soothe[1].gif .

Hai sa fim seriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic!

xxnelu, te rog frumos, Porsche NU a luat foc!!! A luat un Audi R8 si un Ferrari.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu acum daca 2 Porsche au fost dar, unul cu siguranta... http://stiri.freshin...s382005652.html :D

Mai caut :P

LE: chiar daca nu la noi, la americani tot au fost doua...intr-o singura saptamana :P

http://www.automarke...icii-31394.html

In fine. Ideea este ca, nu are rost sa se compare aici, o masina sau, un motor vechi (ca generatie) de ~10 ani (daca nu mai bine), cu un motor cum este 1,2 TSI-ul.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce puteti sa imi spuneti de cutia de viteze cod LHY ? (asta e pe masina mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elena 33,iti spun eu.masina nu mai trage si nu este placebo.inversunare se datoreaza neputinei voastre de a oferi niste explicatii pertinente unor clienti nicidecum paranoii de care ne banuiesti.

daca ati fi curiosi nu ati intreba un client cum ii merge masina cand 10 tipa ci ati pune masina pe un tester si sati compara valorile efective ale motorului: inainte si dupa update.

stii cum mi-a fost testata masina dupa ce am facut reclamatie? a iesit un angajat de la skoda cu ea prin oras si mi-a zis ca trage.oare ce referinte a avut in calcul cand a spus ca trage?loganul pe care l are acasa, tramvaiul?ce?

e bataie de joc.

terminati cu falsa grija.daca vreti sa aflati cu adevarat problema puneti mana pe testere si nu iesiti din garaj pana ce nu descoperiti problema.

ce sa spun...stie drapar.am 30.000 km cu masina in 7 luni,crede-ma ca stiu ce probleme are si nu vorbesc prostii

Modificat de nifelheim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Nu mai stiu acum daca 2 Porsche au fost dar, unul cu siguranta... http://stiri.freshin...s382005652.html :D

Mai caut :P

LE: chiar daca nu la noi, la americani tot au fost doua...intr-o singura saptamana :P

http://www.automarke...icii-31394.html

In fine. Ideea este ca, nu are rost sa se compare aici, o masina sau, un motor vechi (ca generatie) de ~10 ani (daca nu mai bine), cu un motor cum este 1,2 TSI-ul.

Ideea ca un motor cu tehnologie noua trebuie sa aduca si satisfactii pe masura tehnologiei si a pretului dat. Deocamdata se pare ca multi posesori de 1.6 tdi si 1.2 tsi la ora actuala nu prea sunt satisfacuti. Ce e mai corect?, o masina 2010( sau 2011) cu motor de tehnologie veche dupa cum spui dar care te multumeste si isi face treaba corect sau o masina din 2010(2011) cu motor de tehnologie super(2009 eventual) si care lasa de dorit tocmai in ceea ce priveste softul, deci functionarea motorului. Softurile ulterioare au fost chiar mai rele, remediind un parametru dar stricand alti 10. Se pare ca abia acum pentru 1.6 tdi s-a gasit minunea. Pentru 1.2 tsi mai asteptam si ne enervam !!!Nu ar fi trebuit scos pe piata un motor fara o testare minutioasa a lui, vorba aia , e nemteasca. Mi-am luat Skoda, trecand prin masini frantuzesti si nemtesti( dacia logan-2 si renault-1, 1 ford care inca al am)dar deocamdata cu Skoda nu prea ma pot lauda.Ar trebui sa fim obiectivi, poate asa ar fi mai condtuctiv si topicul. Scuze pentru off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fim obiectivi, ...

Personal asta imi doresc si eu. Eu unul chiar am incercat sa explic cum stau lucrurile cu ORICE produs, de atunci de cand se naste pana iese din fabricatie. Primii 1-2 ani sunt intotdeauna cu "bube-n cap". Ori vezi si tu bine ca astia de la Skoda se tot screm sa rezolve baiu' asta, au tot scos softuri noi. Ca nu-s bune nicialea... beleaua lor.

Iar treaba asta cu obiectivitatea... din start ai pornit gresit: ca mai bine-ti luai logan de banii aia ca era mai bun. Ce putem sa-ti mai zicem la faza asta???

Tot ce pot eu sa iti zic este sa apelezi la service autorizat, sa RECLAMI problema, sa TE ASIGURI ca au inregistrat si au inteles problema ta. Daca toate-s ok pana aci, atunci sigur reclamatia ta va ajunge si la fabrica ca sa stie aia de la Skoda de ea. Ca bag mana-n foc ca daca tipa mai multi pe acelasi necaz doar n-or sa stea sa se scarpine-n dos ca altfel pierd dracului piata cu greu castigata.

Acum, ca ai apelat la un service de care NU ai fost multumit, e altceva. Ti-am mai zis, mai ai unul la Bacau. Intra si la ei intr-o zi si reclama si-acolo, cine stie?!?!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

@DRAPAR , motorul dvs beneficiaza de acelasi update (cu atita inversunare blamat de citiva utilizatori). Puteti sa faceti un mic rezumat asupra functionarii dupa update. Am impresia ca dvs sinteti mult mai obiectiv si chiar as vrea sa aflam si impresia dvs. Multumesc!

Numai bine!

Chiar daca m-am mai certat cu Elena, am sa raspund si eu, intrucat parca Drapar are versiunea 7425.

Am versiunea de soft 8620, pusa parca pe la inceputul lunii februarie, la 10500 Km.Acum am 13200 km.

In afara de acel zornait la pornire care apare aleatoriu la 2 din 5 porniri, cand motorul este rece sau semirece( drumuri scurte de 2-3 km) si care nu este un zgomot normal intrucat a aparut abia in jurul a 10000 km, inainte de update( altii suspectand electromotorul, altii pompa de benzina iar meseriasii de la Skoda dupa ce l-au ascultat, au dat din umeri si au spus ca este zgomot normal pana la urcarea uleiului in rampa---Atunci de ce nu face tot timpul cand motorul este rece---()........iata cum se prezinta masina dupa update:

1. Intotdeauna, indiferent daca este cald sau rece afara prima pornire se realizeaza greu, pentru a porni la prima cheie trebuie sa invarta ceva mai mult.Acest lucru se face si in cazurile in care masina a mai fost pornita in ziua respectiva, dar a stationat mai mult de 3-4 ore.

2.Tremuraturile sau oprirea motorului la relanti pe care le aveam inainte de update in perioada rece au disparut.

3.Cand este rece sau cald relantiul mai are ceva oscilatii, dar aproape insesizabile.

4.Masina scoate mult abur(fum), evident vizibil mai ales cand este mai racoare afara, datorita diferentei de temperatura, lucru care nu se intampla inainte de update. Toba este neagra, plina de funingine. daca nu spal masina 2 saptamani acesta funingine este vizibil inclusiv pe spoiler. mentionez ca la Loganul Diesel pe care l-am avut nu am avut inca la 15000 km spoilerul murdar de funingine.

5.Daca temperatura exterioara este sub 10, 12 grade( cu plus, nota bene) sau umiditate mai ridicata motorul are acea lipsa de elasticitate de care am mai scris, acceleratia este mai greoaie, dand impresia de masina foarte lenesa. In realitate parerea mea este ca pentru atingerea puterii nominale a motorului trebuie "talpa grea", in orice caz este foarte greoi in exploatare.

6.daca afara este cald, peste 10-12 grade,aer uscat, etc masina alearga bine, acceleratia devine"moale" ca si comportament fiind foarte apropiat de softul initial cu care am ridicat masina in Iunie 2010.

Mentionez ca am studiat comportamentul masinii in toate conditiile de temperatura, cu benzina petrom 95 sau 99, rompetrol de 95 si omv de 95. Comportamentul este acelasi.

Initial cand am ridicat masina, softul initial era apropae perfect: masina pornea bine indiferent de temperatura, nu scotea fum, era extrem de "iute", chiar eram foarte incantat de masina. Singurul defect al acelui soft era tremuraturile la rece si oprirea motorului la rece in relanti, daca coborai sa zicem din masina sa cureti zapada, etc.

Acum nu mai stiu ce e de facut. Reprezentanta Skoda la care am fost nu ma ia in serios, act la Skoda nu vor sa faca, ramane sa fac eu un memoriu la fabrica ceha. si pana la urma cred ca am sa-l fac.

Elena, daca ai alte informatii rogu-te punele pe forum. daca ai cunostinta ca se poate face ceva intr-o reprezentanta Skoda unde sa fim luati in serios, spune, as veni chiar la Bucuresti pentru rezolvarea problemei. E pacat pentru ca in felul acesta cerdibilitatea fata de acesta firma scade. Acum eu nu as recomanda acest motor nimanui, desi anul trecut pana la venirea frigului eram ami mult decat multumit.

Ar trebui sa fim obiectivi, ...

Personal asta imi doresc si eu. Eu unul chiar am incercat sa explic cum stau lucrurile cu ORICE produs, de atunci de cand se naste pana iese din fabricatie. Primii 1-2 ani sunt intotdeauna cu "bube-n cap". Ori vezi si tu bine ca astia de la Skoda se tot screm sa rezolve baiu' asta, au tot scos softuri noi. Ca nu-s bune nicialea... beleaua lor.

Iar treaba asta cu obiectivitatea... din start ai pornit gresit: ca mai bine-ti luai logan de banii aia ca era mai bun. Ce putem sa-ti mai zicem la faza asta???

Tot ce pot eu sa iti zic este sa apelezi la service autorizat, sa RECLAMI problema, sa TE ASIGURI ca au inregistrat si au inteles problema ta. Daca toate-s ok pana aci, atunci sigur reclamatia ta va ajunge si la fabrica ca sa stie aia de la Skoda de ea. Ca bag mana-n foc ca daca tipa mai multi pe acelasi necaz doar n-or sa stea sa se scarpine-n dos ca altfel pierd dracului piata cu greu castigata.

Acum, ca ai apelat la un service de care NU ai fost multumit, e altceva. Ti-am mai zis, mai ai unul la Bacau. Intra si la ei intr-o zi si reclama si-acolo, cine stie?!?!

mai incer ca Piatra peste vreo 2 saptamani cand vreau sa mai vada treaba cu resetarea CB2. Apoi am sa incerc la Cybernet Piatra Neamt, care au devenit si ei reparatori Skoda inclusiv garantii. Partea proasta e ca nu te iau in serios, din start acesti consilieri de service spun ca masina e perfecta si restul sunt inchipuiri.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!