Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Intrebare pentru tine sau pentru cine stie: care este viteza maxima constructiva a masinii? Zice cartea pe undeva?

la Polo motorasul e plafonat din software sa nu mai traga la o viteza mai mare de 190 km/h

Ma indoiesc ca Octavia 1,2 tsi poate merge cu 200 km/h, dar la cate s-au scris pe aici, ce mai conteaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stef13 si blitz,in cartea ei scrie ca viteza constructiva este 191 insa am specificat clar"pe bord imi arata 200"..tinand cont de decalajul de rigoare putem considera ca masina mergea cu 190km/h reali. acelasi calcul te rog sa-l faci si in cazul in care pe bord abia ajunge la 180km/h. repet - pe bord.

senzatia mea in inainte de update era ca masina este plafonata la viteza respectiva in niciun caz ca ea este la maximul ei. acum...cu pedala la fund si mers pe autostrada libera...abia ajunga la 180 km/h - pe ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi place sa insist, dar am gasit un filmulet care explica mai bine ce am vrut eu sa spun. Valabil si pentru Octavia:

Urmaresc cu mare interes problemele pe care le semnalati deoarece sunt si eu direct interesat. Am de un an de zile o VW Polo cu motor 1,2 tsi si, desi nu pot spune ca am testat-o in toate conditiile climatice, in cei aproape 9500 km parcursi n-am avut absolut nicio problema cu motorul. Micile tremuraturi la pornirea motorului rece exista, dar nu le bag in seama atat timp cat ele dispar in cateva secunde iar motorul trage foarte bine. Acesta este si motivul pentru care nu ma grabesc sa fac vreun update.

Nu se pune problema sa cred ca problemele semnalate sunt inchipuiri. Mi-ar placea sa purtam o discutie constructiva, fara exagerari si evitand sa tragem concluzii pripite. Orgoliile si certurile iscate pe urma lor ma plictisesc.

In ce priveste masina mea, doresc sa fac si aici niste precizari: n-o folosesc in Romania ci intr-o zona a Europei unde temperatura nu scade sub zero grade. Benzina doar de 95, eventual cea mai ieftina posibila. Aerul este foarte curat, n-a fost nevoie sa spal masina din August anul trecut, suficient ca mai ploua uneori. Asadar, tind sa cred ca problemele nu pleaca de la calitatea benzinei, ci de la conditiile de clima de la noi din tara, pe care centrala masinii nu le gestioneaza cum trebuie. Cu alte cuvinte, banuiesc ca softul motorului nu este adaptat la toate conditiile climatice, cum ar fi cele din Romania.

Si problemele de soft nu par a fi doar la 1,2tsi. De pe forumurile italiene de exemplu am aflat ca, desi nu exista nicio actiune oficiala de rechemare, la foarte multe VW Polo 6R din Italia ce au cod VIN din prima jumatate a anului 2010 se face in garantie update software la motoarele 1,4 mpi 86cp si chiar schimbarea centralei electronice (ECU) la motorizarile 1,6 tdi 90cp deoarece "nu suporta actualizari", motivul fiind ca motoarele respective functioneaza anormal sau chiar se opresc la temperaturi negative. Despre 1,2 tsi n-am auzit nimic in afara de acelasi comportament ce l-am constatat la masina mea. Daca aud sau observ ceva nou, va anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stef13: Si eu am fost multumit de masina din vara (cand am luat-o) pana in septembrie (cand au inceput sa scada temperaturile). La fel ca si tine, foloseam doar benzina cu CO95.

Dupa scaderea temperaturii exterioare au inceput nemultumirile legate de pornirea diferita la temperaturi mici (uneori aparand oprirea sau nepornirea motorului la prima incercare). Primul update (7245) a adus o oarecare imbunatatire dar cu afectarea (relativa) a consumului si a performantelor dinamice ale masinii. Am incercat sa obtin o ameliorare folosind benzina cu CO98 in asteptarea unui update ulterior. Din spusele celor care au ultimul update disponibil (8620), nici acesta nu aduce rezolvarea dorita.

Concluzia: ca o fi din cauza benzinei, ca o fi din cauza neadaptarii soft-ului, ca o fi din alte cauze, important e ca cei implicati in producerea, vanzarea si servisarea acestor masini/motoare sa inteleaga ca problema e reala si trebuie sa gaseasca cat mai repede rezolvarea pe care sa o aplice, corect si transparent, tuturor masinilor livrate pe piata pana acum (printr-o rechemare si remediere oficiala, daca este cazul).

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala: de la incalzirea vremii masina a tras ceva mai bine.Ieri cand temperaturile au scazut sub 5 grade din nou am simtit lipsa de putere si masina mai zgomotoasa. De unde trag concluzia ca mersul masinii este puternic influientat de temperatura exterioara, indiferent de gradul de incalzire al motorului.Cred ca noul soft nu tine cont de aceste lucruri sau este conceput pentru temperaturi exterioare ceva mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahahaha.

elena draga....sper ca atunci cand vei suna la firma de telefonie mobila la care esti abonata , intr-un moment in care ai semnal slab, sa ti se spuna ca daca te urci in copac vei avea semnal si ca la anul problema ta va fi rezolvata aproape in totatlitate pentru ca pana atunci copacul va mai creste iar tu vei fi la o inaltime considerabila astfel incat sa ai si 3G.

asta e culmea....model de raspuns a la reprezentanta.mai mergeti si voi cateva luni asa cu masina ...pana la toamna poate rezolvam.

LOL

apropos, elena, de ieri imi zornaie ceva la masina in partea dreapta....cand stau la semafor..ai idee ce ar putea fi?

e ca o mica sarabanda la ralanti.... daca accelerez, tace.ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt sigur ca dealerii ar vrea sa rezolve problemele, ca doar si ei sunt interesati sa aiba parte de clienti multumiti, dar pur si simplu au mainile legate. Atata timp cat pe tester totul iese OK, nu prea au ce sa faca...doar sa astepte, ca si noi, sa apara un update suprem, care sa rezolve totul...vine vara, probabil nu vor mai fi probleme cu pornirile, si sper ca pana pe toamna/iarna, sa se rezolve totul.

PS Tinind cont de evolutia vremii (cald, soare...) cred ca pina in toamna vor scadea nemultumirile legate de pornirea la rece pt cei care au versiune software max 7245 inclusiv. Poate pina in toamna mai apare vreun update....

@Elena33: cam asta ziceam si eu mai sus...asadar, asteptam sa vedem ce se mai intampla. Din postul anterior, sa intelegem ca versiunea 8620 'e ok dar nu prea'?(ca si din feedback-ul celor care si-au facut update-ul asta cam asa reiese...) sau ce e cu 'max 7245'?

@nifelheim: a mai fost discutata o problema asemanatoare, mai pe la inceputul topicului..o conducta care sta foarte aproape de vasul de expansiune...nu e cumva aia?

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vazut discutia. e posibil.incerc sa ma uit astazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Elena33: cam asta ziceam si eu mai sus...asadar, asteptam sa vedem ce se mai intampla. Din postul anterior, sa intelegem ca versiunea 8620 'e ok dar nu prea'?(ca si din feedback-ul celor care si-au facut update-ul asta cam asa reiese...) sau ce e cu 'max 7245'?

La auto vindute, care au aceasta versiune instalata din fabrica (8620), nu exista niciun fel de reclamatii cu privire la functionarea motorului (pornire la rece, elasticitate/putere motor, etc). Uneori feedback-ul oferit de utilizatori poate fi neconcludent atita timp cit numarul acestora este foarte redus iar aprecierile pot avea un procent mare de subiectivism. Cea mai buna cale de a afla daca update-ul este bun sau rau este sa mergeti la dealer si sa solicitati actualizarea software a calculatorului de motor. Ca update-ul rezolva problemele in functionare dupa pornirea la rece este cert, ca ar scadea puterea/elasticitatea motorului personal ma indoiesc de acest lucru. In scopul optimizarii functionarii motorului este posibil sa apara mici modificari in raspunsul motorului si in alte regimuri de functionare. Fabrica isi rezerva dreptul de a aduce modificari produsului in scopul imbunatatirii acestuia. Pina la proba contrarie (dovedita) orice modificare facuta de fabricant este o imbunatatire.

Am mai precizat acest lucru si ma vad nevoita sa o fac din nou : nu reprezint , aici pe forum, niciun dealer/reprezentanta PUNCT

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai precizat acest lucru si ma vad nevoita sa o fac din nou : nu reprezint , aici pe forum, niciun dealer/reprezentanta PUNCT

Sigur ca da, lucrezi in alt domeniu( sa zicem in industria textila) si doar pasiunea nebuna pentru masini te face sa fii atat de bine informata de noile soft-uri, performante, update-uri, etc. Sigur te credem!!! Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. de ieri imi zornaie ceva la masina in partea dreapta....cand stau la semafor..ai idee ce ar putea fi?

e ca o mica sarabanda la ralanti.... daca accelerez, tace.ce sa fie?

Nu mai cauta. Uite-aci: postul in cauza

Revenind: v-am rugat sa terminati cu offtopicul si cu rafuielile personale. NU ma intereseaza cine e Elena33 sau alti useri de aci. Haideti sa lasam acest topic problemelor tehnice. Va rog foarte mult sa NU ma puneti in situatia sa intervin administrativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am primit raspuns de la Skoda Cehia. Pe scurt, mi-au spus ca au iesit mai multe update-uri la motoarele 1.2 TSI, pentru ca au fost diverse probleme. Problemele depind de model (Octavia, Fabia, Yeti) si de conditiile din fiecare tara: benzina, clima, etc. Update-urile totusi nu au reusit sa rezolve in proportie de 100% problemele si ei stiu asta. Se lucreaza in continuare la variante software mai bune. Mi-au spus ca daca micile probleme sunt tolerabile, mai ales acum ca s-a incalzit afara, imi recomanda sa astept o vreme (pana cand merg la revizie de exemplu). Pana atunci, e foarte probabil sa apara o rezolvara definiva, nu doar o imbunatatire :) (incheierea e asa: will solve the problem definitely, not only improve it - as you wrote). Asadar, apare pana la urma si update-ul suprem!

@nifelheim: ai depistat conducta buclucasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si normal sa se intample asa, amintiti-va ce spumeam de primii 1-2 ani de productie. Cei mai vechi pe forum care-au urmarit sectiunea Fabia stiu ca si acolo a fost problema similara cu primele generatii de 1.2 HTP. Pana la urma tot cu niste update-uri de soft s-a rezolvat, dupa vreo jumatate de an spre 1 an de incercari.

Una peste alta bine ca stiu de problema si lucreaza in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ar fi ca pana la scoaterea unui soft "perfect" sa nu fie probleme la motor: segmenti uzati, benzina in ulei, etc datorita unor functionari anaormale, sau alte defectiuni care ar fi urmarea unor arderi necorespunzatoare.

Si sincer nu stiu daca in momentul de fata cu update-ul 8620 facut, daca la un control ARR as trece testul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris si in topicul despre revizii, astazi am facut prima revizie(15000 km) la UniserviceGraitaru Piatra Neamt( 12320 Km si 9 luni-asa am dorit eu sa fac revizia mai devreme).Pe langa cele legate de revizie am semnalat urmatoarele:

-cateodata masina intra mai greu in marche-arriere( nu as putea sa spun cu precizie cand se intampla, in general cu motorul cald, incerc sa bag in marche-arriere si nu intra decat dupa o dubla debreiere-MAI PATESTE CINEVA ASA???-)....... S-a verificat, totul este OK!!!

-am semnalat zgomotul la pornire, care apare aleator(acel zbarnait de care am mai vorbit si care l-au mai auzit si alti colegi de forum). Bineinteles ca initial masina nu a mai facut. Dar imediat dupa schimbarea uleiului, fiind de fata impreuna cu mecanicul si consilierul de service( am spus ca mi s-a permis asistarea la schimb ulei), consilierul de service a dat prima cheie si masina a scos zbarnaitul acela. Le-am atras imediat atentia, s-au mirat de ce aud dar in final au zis amandoi ca este zgomot normal. BUUUN, zic eu dar atunci de ce primii 10000 km nu am auzit acest zgomot???( ei sustin ca este zgomot tehnologic pana la urcarea uleiului in rampa-dar sunt dimineti in care dupa o nopate de stationare nu face asa-deci dupa cum am mai spus face de 2 ori din 5 porniri, asa groso modo calculat). Raspuns: de unde stiu ca nu l-a avut de nou, mi s-a spus. Pentru ca daca l-ar fi avut de nou, as mai fi venit pe aici, n-as fi lasat ca masina sa se comporte astfel.Deocamdata ramane in studiu, vorba aia " inca ai garantie".. Dupa alte discutii cu consilierul de service am incercat sa lansam discutia ca uleiul si-a pierdut din calitati in cei 12300 km si sa urmaresc cu noul ulei cum se comporta. Ajuns acasa si efectuand o pornire ulterioara cu noul ulei pus zgomotul a aparut din nou. DECI ZGOMOTUL RAMANE, DEOCAMDATA FARA EXPLICATII( doar cea de zgomot normal, tehnologic dara care am mai spus , nu l-am auzit 10000 km).

-am discutat indelung cu consilierul de service vizavi de nemultumirile cu noul update: scadere putere, fum, elasticitate, mai zgomotoasa, etc. " Cred ca sunt doar pareri de-ale tale, am mai facut la cineva si este multumit". Si eu sunt multumit de raspuns :251: . " Daca Skoda va face alt update si rechemare in service vom face din nou updatare. Mi-a mai spus altceva, si anume ca se poate reveni la softul initial prin conectarea cu masina la calculatorul fabricii, desi din alte surse am aflat ca nu. Stie cineva daca se mai poate reveni la softul initial??

-la verificarea bateriei acesta a aratat 10,5 V, de fapt nu s-a mai putut efectua verificarea bateriei, s-a recomandat incarcare( la un drum mai lung) si apoi sa revin pentru o eventuala verificare. E drept ca in ziua respectiva am facut multe porniri si drumuri scurte, dar totusi 10.5V??? Poate asta sa fie cauza faptului ca pornirea motorului este mai greoaie uneori, trebuin ssa tin cheia mai mult??? (sincer o alta chestie ciudata, la nici o revizie cu alta masina nu mi s-a spus de baterie descarcata, desi tot drumuri scurte faceam in zxiua respectiva in care aveam programata revizia)

PS : azi am scos masina la vanzare, asa de nervi.desi sunt sigur ca nu vor fi amatori :salut: Sincer eu m-am cam saturat, am venit la Skoda ca la pomul laudat si mananc mere padurete.....uau, ce acre!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*Bogdanpiatra, si eu am avut problema ridicata de tine la marche-arriere. In majoritatea cazurilor, cand bagam marche-arriere, nu intra din prima..

*In fine, am tot urmarit in ultima vreme ce s-a scris pe aici (la forumul VW, topic-ul 1.2 TSI nu prea este activ) si cu riscul de a pierde contul, ma simt nevoit sa ii raspund "mult stimatei" Elena33: Te rog amabil, nu iti mai permite sa faci reprosuri unor utilizatori de 1.2 TSI, care au facut niste eforturi financiare (pt RO, 15k euro este o suma!), poate, sa detina aceasta marca si implicit aceasta motorizare. Oare cu ce drept te bagi in discutie si emiti idei, si dai sfaturi???

Nu am mai simtit atata inversunare intr-un discurs ca al tau, decat la ordinarii de comunisti! Lasa-ne stimabila doamna/domnisoara cu sfaturi, cumpara mai bine o motorizare 1.2 TSI si pe urma mai discutam. Pana la urma, dupa cum se vede de la status, conduci un Seat Ibiza (si, btw, modelul masinii tale, Ibitza, nu exista)...deci, ce cauti pe acest topic???

Dar, dupa cum se scria in acest topic, "la masina de 15k euro, aveti pretentii ca la cele de 40k"...No comment.

Numai bine.

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bogdanpiatra! Imi pare nespus de rau pentru necazurile tale cu masina...desi problema cu softul cred ca se va rezolva cu timpul...insa cum vad se pare ca ai si altceva, care poate momentan nu pare a fi asa important dar cu timpul poate fi....cine stie... Zici ca nimeni nu o sa isi puna botul la masina ta...Crezi ca toata lumea sta pe forumuri??? Noi aici de pe forumurile VW si Skoda suntem max. 5% dintre cei care au aceste masini sau vor sa aiba una. Din experienta iti spun....daca spun la cineva cate poate sa afle de pe forumul cutare fac ochi mari si zic ca nu au stiut etc.... Insa cand ai pomenit de vanzare numai asa ai zis de nervi sau te gandesti serios? Eventual ai pus deja masina de vanzare undeva pe ceva site specializat? Daca vrei intr-adevar incearca acolo...

Si o intrebare pe care am pus si la altcineva de pe forum care avea o alta marca de masina dar cu exact aceasta motorizare ca a ta si el a avut exact aceste probleme ca si tine si dupa ce a pus masina de vanzare si-a vandut masina in 2 saptamani....CE MASINA O SA ALEGI DUPA EXPERIENTA SKODA OCTAVIA 1.2tsi??? Iti doresc toate cele bune in viata si imi pare rau ca asa s-a terminat la tine o experienta care putea sa fie si frumoasa si de lunga durata. Andrei

PS: Chestia asta cu bagatul in marsarier o am si eu cateodata. La acest simptom pot sa va spun ca este specific VW. Am avut mai demult (mai este in familie masina respectiva) Seat Toledo si exact dar exact la fel a facut si cutia respectiva, care de altfel functioneza bine. Nasul meu are un VW Jetta 1.6mpi cumparata de nou de la reprezentanta din Cluj in 2007, momentan are 70 000 km cu masina si la el face cateodata, nu de fiecare data, cateodata. In familie mai avem un Skoda Octavia 2, 1.9TDI din 2008 cu 3000 km la bord si ala la fel. Deci va-am prezentat 4 masini din familia VW fiecare cu alta motorizare si probabil alt fel de cutie si totusi toate au un comun. Cateodata nu intra usor din prima incercare in marsarier. Atunci lasi ambreajul si apesi inca odata si atunci intra dintr-o data. Deci este marca "asa face toate". Ca este bine sau nu la masini de 15-20 000 de euro, las pe fiecare sa hotaresca. Insa seatul toledo care acum este la tata are peste 250 000 km si in afara de acest simptom cutia merge foarte fin, nu are nici o problema, deci totusi nu este ceva asa de grav, mai mult ceva suparator. O noapte placuta va doresc

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La solicitarea voastra am redeschis topicul.

ATENTIE MARE!

Este sper ultima oara cand mai primesc reclamatii de aici.

NU am sanctionat pe nimeni pentru ca ar fi trebuit sa sanctionez mai multi useri, nu doar unul sau doi.

Postati STRICT ontopic. Ati facut vreun update nou, ati observat imbunatatiri in functionare motor, ati descoperit ceva nou? Foarte bine, postati aici, SCURT SI LA OBIECT.

Nu ne intereseaza relatia cu dealerul (exista topic la Dealeri si Service-uri unde puteti reclama ceva), parerile generale despre model le puteti exprima la Discutii Generale Skoda.

Aici ne intereseaza DOAR aspectele tehnice (este topic in arie tehnica). Va rog sa faceti ABUZ de capacitatea fiecaruia de a SINTETIZA un post si sa aduceti aici ESENTIALUL tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-cateodata masina intra mai greu in marche-arriere( nu as putea sa spun cu precizie cand se intampla, in general cu motorul cald, incerc sa bag in marche-arriere si nu intra decat dupa o dubla debreiere-MAI PATESTE CINEVA ASA???-)....... S-a verificat, totul este OK!!!

Treapta "R" nu este sincronizata(motiv pentru care fenomenul e aleatoriu) iar faptul ca nu intra in "R" decat dupa o dubla debraiere conduce la concluzia ca roata baladoare responsabila pentru mersul inapoi nu este montata corespunzator. Cam asta presupun EU ca posibile cauze din simptomele descrise.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta de mers inapoi, intr-adevar, NU este sinronizata in stilul "clasic" sa zicem. Este indirect si partial sincronizata de catre sincronizatorul de la treapta a 5-a. Asa este constructia tuturor cutiilor de viteze cu 2 arbori (in general cele cu 5 trepte si cred ca nu doar cele din VAG din ce-am mai studiat pe net). In cazul asta efectul nu este totdeauna cel scontat, de aceea se recomanda doar cuplarea de pe loc dar si atunci daca danturile nu sunt potrivite cum trebuie (desi profilul dintelui este facut pentru a facilita acest lucru) cuplarea nu se face.

Asta e constructia, n-avem ce face, trebuie sa ne adaptam. Atunci cand cuplarea nu se face trebuie rescos din viteza, dat drumul ambreiajului apoi apasat si incercat din nou cuplarea.

Am mai avut aceasta discutie la sectiunea Fabia si asa am ajuns la concluziile astea; mi se pare ca cineva a adus si niste poze cu cutiile cu 2 arbori si-am studiat.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am rezolvat problema cu conducta...pentru o zi.tipul de la service se facea ca nu aude.m-am urcat cu el in masina si a auzit pana la urma...dupa 2 zile de la revizei se aude iar.

ref la marche arriere....i-am spus de problema si raspunsul a fost"domnule,asta e problema tuturor masinilor vw"...deci...daca vrei vw fii sigur ca e o semi masina,adica unele chestii nu merg asa cum te-ai astepta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles mai nimic din ce-ai scris, sincer.

Am niste intrebari, te rog sa raspunzi la subiect:

1. Era sau nu problema de la furtunul ala catre care ti-am dat eu link?

2. Daca au constatat ca reclamatia ta este reala ce anume s-a facut exact pentru remedierea ei?

3. Cand a inceput sa se auda din nou ai verificat din nou acea conducta? Tot atinge de vasul de expansiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ref la marche arriere....i-am spus de problema si raspunsul a fost"domnule,asta e problema tuturor masinilor vw"...deci...daca vrei vw fii sigur ca e o semi masina,adica unele chestii nu merg asa cum te-ai astepta:)

Nu e problema tuturor masinilor vw, e o problema aleatorie a tuturor cutiilor de viteze indiferent de marca care au treapta " R" nesincronizata. Nu se va recunoaste niciodata aceasta problema ca defect de fabricatie pentru ca asa a fost gandita, proiectata si fabricata cutia. Trebuie sa fii prea tipicar sa te deranjeze sa mai apesi odata pe ambreiaj atunci cand vezi ca nu-ti intra in "R".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa lasam in pace cutia de viteze. S-au dat explicatii pertinente, am vazut cu totii ca asa este constructia cutiei. Fiecare o ia cum doreste. Ramanem totusi la 1.2 tsi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa confirm acest lucru pentru ca:

- am lasat masina la revizie (cu problemele aferente)

- am luat-o si nu se mai auzea( tipul care mi-a predat masina era ocupat cu clienti iar eu am fost multumit ca e ok)

- acum se aude iar insa asa cum am zi.nu stiu ce zdrangane.

- voi merge iar si voi intreba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!