Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

7) In conditiile actuale (management motor foarte elaborat) este practic imposibil ca in faza de testare a unui motor sa poata fi evidentiate toate "particularitatile" care pot aparea in exploatare asta datorita conditiilor de utilizare foarte variate (tara,mediu, temperaturi, combustibil, etc)

Pai condtiile de la noi sint ~ ca la nemti sau cehi, mediu, temperaturi (eventual cu exceptia benzinei ceva mai proasta)...

Apropo de conditiile de utilizare la fel...luam cazul pornirii la rece pina la -20grade...daca eram in Siberia ziceam...

Nu vorbim de comportamentul la regimuri extreme/sportive/idioti etc...

Nu vorbim de masini rulate 10-20-100.000km si 1-2-3 ani...caz concret 2-3luni si sub 2000km...

"8) Update-urile pt diferitele calculatoare care intra in alcatuirea unui autoturism actual sint normal sa apara iar acest lucru indica preocuparea producatorului pt optimizarea produsului. "

Poate sa reflecte si preocuparea de a repara greselile din "proiectare" facute in graba de a iesi pe piata cu ceva nou...

S-au mai vazut firme care testeaza pe barba clientilor...

"9) Cineva compara logan sau matiz cu aceasta masina...Ca o coparatie marimea software-ului din calculatorul de motor logan 1.4 este de 256 KB (algoritm + harti functionare) pe cita vreme in calculatorul motorului 1,2 TSI sint stocate 8MB de date. Voi ce credeti ca au scris nemti astia in atita volum de date?"

Eu zic ca pina la 8Mb este manualul de utilizare in 10 limbi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Elena33: Ca sa lamurim situatia, spune-ne care este regimul normal de pornire (turatie de pornire, timp de preincalzire, turatie de ralanti, etc.). Vreau sa stiu cum trebuie sa functioneze motorul si daca acest regim poate avea variatii in functie de temperatura exterioara sau este mereu identic.

Referitor la pct. 3: Daca firma Skoda modifica soft-ul motorului, tot firma Skoda trebuie sa pastreze si sa confirme pastrarea parametrilor dinamici initial declarati. Iar pe langa parametrii dinamici, mai sunt si noxe care trebuie respectate (astea se verifica la ITP !).

Oricum, atata timp cat se experimenteaza (pe banii nostri), ar trebui sa fie mai multa cooperare cu cei care au acest motor "inca in scutece".

LE: Asteptam impresii de la colegi despre update-ul 8620, inclusiv de la cei care il vor face la revizia de 1 an.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reply pt elena(care pare sa aiba ceva legaturi cu skoda ca si angajat probabil)

- am reclamat pierderea de putere la skoda.ro si am fost programat la porsche aviatiei

- am iesit cu un inginer amabil pe strazi prin bucuresti, s-a invartit nitel cu ea si mi-a spus ca masina trage

- le-am spus ca merg la un service autorizat pt a-mi masura puterea motorului (ma astept sa am 105 hp, kw,etc ca in specificatiile tehnice de la cumparare)...stii ce mi-au spus?ca nu recunosc niciun test

- de ce nu au trecut update-ul in cartea tehnica?

- de ce nu precizeaza ce parametri de functionare ai motorului sunt schimbati dupa acest update? mi-au spus pe vorbe ca acest update preincalzeste catalizatorul.no shit!!!sa ii cred?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi... cei care denigrati motorul 1.2 TSI... Hai sa va lamuresc eu. Motorul este excelent. Problema acestuia este lipsa unui soft adecvat.

Si 1.4 TSI se mai confrunta cu probleme iarna (tot din soft), dar mai putine.

E adevarat ca se incalzesc mai greu iarna. Mai greu decat un benzinar aspirat, practic la fel ca un diesel. De aici rezulta si consumul mare in oras.

Ce sa mai... softurile sunt VARZA. E pacat, nu inteleg de ce inginerii VAG dorm in ghete.

Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ca o coparatie marimea software-ului din calculatorul de motor logan 1.4 este de 256 KB (algoritm + harti functionare) pe cita vreme in calculatorul motorului 1,2 TSI sint stocate 8MB de date. Voi ce credeti ca au scris nemti astia in atita volum de date? (vreo melodie cu adi copilul minune"

Si ce vrei sa scoti in evidenta cu asta?! Putea sa aiba si 1kb. Conteaza eficienta softului iar in comparatia ta Dacia e muuuuuult peste Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul auto in general are contracte cu diversi producatori de echipamente de injectie (ex. Siemens VDO actualul Continental, Magneti-Marelli, Robert Bosch etc etc, am dat aci exemple numai pentru sistemele de pe motor). Producatorii auto NU dezvolta software pentru controllerele masinii. Producatorii auto, in baza tendintelor de dezvoltare si a feedback-ului din piata SOLICITA producatorilor de echipamente versiuni noi de soft care sa rezolve niste probleme de dezvoltare (ex. norme de poluare mai stricte) sau care sa rezolve niste probleme aparute pe masinile din circulatie.

Cam asa stau lucrurile pe la toti producatorii auto.

Eu am mai intervenit acum vreo 2 luni cand reclama DenisB (parca) problema fluctuatiei turatiei de ralanti, inainte sa apara versiuni noi de soft. L-am rugat sa puna, cand are ocazia, cea mai buna benzina de pe piata (a se traduce "cea mai scumpa"). A pus si dupa 1 saptamana parca a confirmat ca problemele n-au mai fost; motorul functiona relativ stabil dupa pornire. Oare de ce?

Oare de ce a fost EXACT aceeasi problema acum vreo 3-4 ani la motorarele 1.2 HTP de pe fabia (daca va uitati in sectiunea de fabia 1 o sa gasiti cel putin 20 de pagini de discutii). In acele discutii cred ca am rugat pe unul dintre utilizatori la vremea aia sa faca acelasi test. Curios, feedback-ul a fost lafel ca cel al lui DenisB.

Ba mai mult, curios fiind de aceasta problema (nah, daca am diesel n-am de unde sa stiu exact), am inceput sa ma mai uit si eu pe alte forumuri de prin strainatate si sa citesc una alta.

N-am prea gasit nimic asemanator. Si inca de atunci mi-am pus, firesc, intrebarea, oare nu cumva platim, in pretul litrului de benzina, o gramada de aditivi care nu prea ar trebui sa fie acolo?

Mi-a intarit intrebarea (retorica de altfel) un test facut de un service Honda din Iasi. A postat cineva testul tot in sectiunea Skoda a forumului, o sa-l caut si daca-l gasesc o sa il postez. Ce-au facut oamenii, pe scurt: au avut se pare probleme cu motorul de pe Civic, 1.8 benzina aspirat, si au pus pe rand toate benzinele din comert si-au masurat o gramada de parametri. De-aici a reiesit ca singura benzina cu care motorul merge cum ar trebui era parca Shell V-Power. In rest... :|

Si-atunci vin si pus, IARASI, aceleasi lucruri: motorul, la turatia de ralanti, NU functioneaza normal. Este un mers complet dezechilibrat si complet NEECONOMIC din punct de vedere al proceselor de ardere interne. ECM face "eforturi" mari sa mentina acea turatie relativ constanta (DAR tinand cont de normele de poluare impuse). Ori daca calitatea carburantului e si mai proasta de cat ar trebui, daca bujiile nu mai ofera scanteia ce ar trebui, atunci tot acel echilibru precar se cam duce dracului. SINGURUL regim de functionare unde motorul ofera randamentul maxim d.p.d.v. termic este regimul in care, evident, dezvolta cuplul maxim. La acele regimuri arderile sunt cele mai complete.

Acolo din pacate NU se prea observa o calitate proasta a benzinei sau niste bujii rele.

Daca aveti putina rabdare sa judecati cu atentie ce-am spus mai sus, eu zic ca se pot gasi raspunsuri la cel putin 3/4 din intrebarile de mai sus.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a intarit intrebarea (retorica de altfel) un test facut de un service Honda din Iasi. A postat cineva testul tot in sectiunea Skoda a forumului, o sa-l caut si daca-l gasesc o sa il postez. Ce-au facut oamenii, pe scurt: au avut se pare probleme cu motorul de pe Civic, 1.8 benzina aspirat, si au pus pe rand toate benzinele din comert si-au masurat o gramada de parametri. De-aici a reiesit ca singura benzina cu care motorul merge cum ar trebui era parca Shell V-Power. In rest... :|

Banuiesc ca despre testul pe care l-am atasat este vorba.

test benzine.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz: Skoda nu spune sa utilizam doar benzina cu CO98. Daca o spunea, aveam vina noastra.

Totusi, chiar daca ar spune-o, problema nu e complet rezolvata nici cu benzina "scumpa".

Si, oricum, cu orice benzina folosita, motorul porneste intr-un fel la frig si in alt fel la cald.

Care e modul adecvat (corect si normal) de pornire ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius: aha, am incurcat eu putin si masina si benzinele. A trecut ceva vreme de-atunci insa testul asta clar mi-a ramas in minte.

@DRAPAR: NU EXISTA un regim pe care cineva sa-l arate cu degetul si sa zica ASTA E REGIMUL ADECVAT.

Sa explic de ce, desi stiti fiecare dintre voi raspunsul.

Ce-am explicat mai sus este o ecuatie cu multi parametri (multe valori de intrare) si o plaja EXTREM DE STRANSA de valori de iesire (a se citi "regim de functionare"), care plaja este defapt o multitudine de regimuri de functionare IN conditii de respectare a normei de poluare pentru care sistemul a fost conceput.

Hai sa vedem pe rand ce necunoscute avem:

1. Temperatura exterioara avem? Avem.

2. Temperatura motorului avem? Avem.

3. Norma de carburant avem? Avem.

4. Presiune de supraalimentare avem? Avem.

5. Temperatura aerului din galeria de admisie (dupa cresterea presiunii de catre turbo) avem? Avem.

6. Bujii in regula avem? Avem.

7. Injectoare avem? Avem.

8. Presiune in rampa de injectie avem? Avem.

9. Dozare debit de aer prin clapeta de acceleratie avem? Avem.

Astea mi-au venit in minte acum, in mare!!

Ce trebuie sa ne iasa din ecuatie?

1. IN PRIMUL RAND norma de poluare. Daca nu iese asta e bai mare.

2. Un regim cat de cat stabil la turatiile de mers incet in gol DAR respectand pct. 1

3. Dezvoltarea parametrilor de la care s-a plecat in conceperea motorului etc DAR tot respectand pct. 1

Iarasi e in mare ce-am scris, ca sa va faceti o idee.

Bun. Ce face calc. de motor? Are marametrii de intrare si analizeaza ce iese, in primul rand in plaja de emisii conforme standardului de poluare.

Nu are. Se duce si modifica ce poate din parametrii de intrare. Pai ce poate sa modifice ca temperatura aerului nu poate. Pai poate sa modifice clapeta de acceleratie, presiunea din turbo, timpul de injectie, avansul la injectie.

Bun, modifica unul din acestia. Tot nu merge. Mai modifica altceva. Tot nu merge. Iar mai modifica ceva si aduce noxele in limite. Bun, dar a adus noxele in limita modificand un parametru PESTE valorile admise ( de exemplu a injectat mai mult carburant decat trebuie). Nu-i bine nici asa. Modifica ALT parametru incercand sa mai reduca din modificarea primului.

Si tot asa face calculatorul de motor pana il ia dracii :))

Iata deci o multitudine de elemente de intrare in ecuatie, o multitudine de elemente de executie in ecuatie si o foarte mica plaja de rezultate care trebuie sa iasa din ecuatie. Aceasta mica plaja s-ar putea cumva numi REGIM ADECVAT.

No si-atunci, cand avem atatea variabile in ecuatie cum pot eu sa iti spun care este REGIMUL ADECVAT pe care-l resimti tu? Nu pot. Pot doar sa constat daca ai sau nu lampa de noxe aprinsa pe bord; daca NU o ai pot sa citesc cu vag-comul sa vad daca sunt ceva defecte in toata ecuatia de mai sus. Daca nu sunt... ce sa iti spun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz: Eu am la indemana doar cheia pentru pornire :)

Manualul de utilizare imi spune ce benzina trebuie sa-i dau (CO 95) si zice ca "aceste motoare sunt echipate cu injectie care asigura amestecul de carburant-aer la orice temperatura exterioara".

Deci practic nu ma intereseaza functionarea ECU, ci doar sa-si faca treaba astfel incat motorul masinii sa mearga bine. Iar ca sa mearga bine ECU, software ECU, etc. e responsabilitatea constructorului !

Nu imi trebuie nici ironii, nici raspunsuri diplomatice, ci doar o rezolvare, facuta cu cooperarea celor din sistem. Mai ales ca masina nu am primit-o pentru experimentare, ci am cumparat-o.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca avem o problema de comunicare.

Eu am spus ca in tarile din vest nu exista problema de aici. Concluzia asta am tras-o citind forumurile Skoda din vest pentru ca alt feedback nu am.

Lafel ti-am spus ca o benzina mai scumpa amelioreaza SUBSTANTIAL functionarea anormala. Se vroia a fi o argumentare cat mai ok pentru faptul ca benzina de la noi NU ESTE ceea ce ar trebui sa fie!!!

Mai mult decat atat, am explicat si DE CE, asa cum am stiut eu mai bine, ca sa fie pe intelesul tuturor.

Aici te rog sa ai in vedere ca MI-AM IROSIT DIN TIMPUL PERSONAL ca sa fac acest lucru, asa cum am putut mai bine.

Ca sa constat la final ca am pierdut timpul degeaba, ba mai mult... ca sunt acuzat si de ironii.

Foarte bine. Dati-mi voie sa ma retrag din discutie, cu scuzele de rigoare pentru interventie.

P.S. nu este responsabilitatea constructorului ce bagi tu in rezervor, atat timp cat calitatea carburantului este reglementata dupa niste standarde foarte stricte iar constructorul ia in calcul ACELE STANDARDE, nu ce baga unul si altul in rezervor.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cu cine votez?:)

problema este clara si nu e legata de benzina. orice benzina as baga masina nu trage cum tragea inainte.astept o rezolvare de la skoda pt aceasta problema care tine strict de ei si dezvoltatorii lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz ne-a facut un rezumat al faptelor nu ne-a dat o explicatie. Si banui ca faptele sint reale.

Oricit am incerca sa gasim scuze, explicatii, "realitatea bate filmul"...au dat-o rasol partial cu motorul de 1.2l.

Daca ar fi specificat in manual "puneti benzina min CO 98 Plus-Super", "a nu se folosi la relanti" ...as mai zice...

Daca am fi in Sahara sau Antarctica iar as mai zice...dar avind in vedere ca motoare Euro 5 se produc de citiva ani, chiar si cel de 1.4l se pare ca nu are atitea de multe probleme...atunci explicatiile "explicative" nu-si au rostul...

Daca tragem cu ochiul si pe alte marci mai toate au probleme in ultima vreme...si la motoare si la restul...caroseria e de unica folosinta...si se pot insira multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necazul cel mai mare este ca normele de poluare devin din ce in ce mai drastice, cel putin la noi in Europa. Si, evident, producatorii trebuie sa se conformeze daca vor sa vanda. Si-atunci devine din ce in ce mai greu de dezvoltat tehnologii noi tot mereu tot mereu DAR pe un principiu vechi (adica principiul de functionare al motoarelor cu ardere interna).

Asta se traduce intr-un echilibru din ce in ce mai greu de obtinut in ecuatia de care vorbeam mai sus. Orice mica abatere atrage de la sine dezechilibrul.

Cam asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa explic de ce..

Foarte bine punctat si sper pe intelesul tuturor :icon_thumright: .

Constat ca pe acest topic cine incearca sa sa aiba o parere contrara curentului de opinie deja creat este luat direct drept inamic numarul 1. Observ si multe pareri despre acest motor de la utilizatori care nu au in semnatura masina dotata cu 1,2 TSI. De unde aceste constatari? :blink:

In cartea tehnica se specifica urmatoarele performante dinamice:

putere maxima,cuplul maxim/turatie, viteza maxima, timpul pt atingerea unei viteze de 100km /h cu plecare de pe loc, consumul de combustibil in cele 3 regimuri determinat dupa norma europeana. Toate aceste determinari sint facute in conditii aproape ideale foarte greu de reprodus in practica de catre un utilizator. De aici, normal, vor aparea si diferente fata de datele inscrise in cazul unei testari ulterioare in conditii de amator. Eu sint sigura ca si versiunea software 8620 aduce aceleasi performante specificate testind masina in aceleasi conditii.

Cit priveste comparatia cu primitivul motor de logan.......care, culmea, nici nu este E5.... :(

Numai bine!

Modificat de BLiTZ
sters quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am postat pe aici deoarece am un coleg de servici cu exact aceasta motorizare si PROBLEMELE aferente.

Nu e din "auzite" de pe net, e "auzite" din birou cind injura ca si-a dus masina pe platforma in service de exemplu...

Ca virtual posesor de masina NOUA ma astept sa MEARGA BINE macar cit e in garantie...

Goana dupa "noutati", modele noi, concurenta intre firme, etc duce la aparitia rapida pe piata unor motorizari "hot" din dtpdv...inclusiv negative...

Nu mai au nici timp si nici nu aloca suficiente resurse pt dezvoltare/testare etc...

Si e general valabila asta...nu e specific VAG sau Skoda...

Parca anii anteriori si Porsche a chemat in service nus' ce modele :) sa nu mai zic de Toyota care initial a avut probleme cu acceleratia parca si dupa aia cu frina :))

Apropo de pareri contra nu e problema pot fi si din astea dar sa fie cit de cit solide...

Din punctul de vedere al utilizatorului de rind roman multi cumpara masina noua de frica potentialelor defectiuni si statului prin service...

Si cind vezi ca ai dat banul si ori te obisnuiesti ca "asa face toate", "benzina proasta" si treci cu vederea ...ori stai prin service facindu-ti o droaie de nervi cu unii care "cauta colturile", sa nu mai zic de timpul pierdut si tot nu rezolvi...

Apropo de softul masinii si marimea lui...nu tot timpul marimea conteaza... "fetele stiu de ce"... :rolleyes:

Banc ajutator : pe vremuri inainte de a se inventa "hardul de X00 GB" cind gestionai mai putin spatiu decit avem acum pe telefoane , fiecare bit conta...programatorii optimizau la max softul inclusiv ca marime... vedeti salturile de spatiu alocat de la W98, Vista, XP, W7...iar salturile nu au fost spectaculoase...decit ca spatiu pe HARD...

In cartea tehnica spune si ceva de ce tre' sa faci cind porneste naspa la rece?

Sau si mai rau, nu porneste?

Apropo de teste, nu cred ca e nimeni absurd sa faca scandal ca a facut un test si masina are cu 5-6CP mai putin...asta este de bun simt asa cum zicea si Elena apropo de conditiile de testare din fabrica...

Vorbesc de un test facut pe un stand ~prof...nu pe unul SH aduc cu remorca de la fier vechi...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca sunt utilizatori care or sa fie mereu nemultumiti. Asta e. Au dreptul sa aiba o opinie? Sigur ca da! Au dreptul sa-si exprime nemultumirea si sa ceara socoteala? Desigur.

Dar haideti sa fim rezonabili aici pe forum. Nimeni nu poate sa va rezolve problema aici. Aici nu putem decat sa constatam eventuale probleme si cei mai in masura, benevol, sa ofere niste explicatii pertinente.

In virtutea inertiei am uitat azi sa amintesc un aspect, extrem de important as zice:

Motorul asta e model nou in piata, nu cred ca a implinit 2 ani de fabricatie. Asa se intampla cu toate modelele noi. Au o perioada de dezvoltare in care apar si se rezolva majoritate problemelor (perioada bolilor copilariei cum i se mai spune), o perioada de maturitate ca apoi sa urmeze declinul. Nu doar la Skoda se intampla asa ceva, se aplica oricarui produs ce a fost creat de om, hai sa zicem in scop comercial. Acum, evident ca orice producator incearca sa reduca pe cat posibil prima perioada dar nu o va reduce niciodata la zero.

Legat de problema lipsei de putere:

Cei care modifica softuri sau fac tuning sunt convins ca stiu treaba asta foarte bine: exista o multitudine de posibilitati prin care poti modifica curbele de dezvoltare a cuplului motor. Poti face ca motorul sa dezvolte cuplul maxim mai exploziv, mai progresiv etc etc. De aici se pot resimti o multitudine de senzatii in exploatare. Dati-mi voie sa ma indoiesc ca Skoda (sau orice alt producator) a fost in stare sa scada puterea/cuplul unui motor. Cred ca daca ar face asta si-ar taia craca de sub picioare. Este foarte posibil (dar, evident, nu am de unde sa stiu sigur) ca au modificat curbele de dezvoltare a cuplului si de-aici senzatii diferite in exploatare.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz nu cred ca poti pune in categoria data de tine pe unul care are masina noua <2000km si porneste greu la rece, sau nu porneste...nu poti sa-l bagi la vesnic nemultumit...

Eu zic ca este perfect indreptatit sa fie nervos...

Parca 1.4l TSI e ceva mai vechi pe piata, puteau sa "invete" deja...nu cred ca au inventat roata la 1.2l...

Si pina la urma cam cit timp ar trebui sa faca un motor sa mearga normal? 2 se pare ca nu este deajuns...

Inca o chestie ce nu o pricep oarecum offtopic ? De exemplu Skoda motor de 1.6 75kW in 2004 pe piata erau 4 modele vechi si au mai scos 3 noi... or fi facut 3 variante si poate una merge bine ? :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am bagat doamne fereste. Dar am facut o prostie: am citit de pe telefon ultimile posturi si nu am vazut ca mai e o pagina. Eu am vazut ultimul post ca fiind al Elenei33.

Repet, nu am facut referire strict la utilizatorii de 1.2 ca nah, motorul e nou. M-am referit in general. Sunt unii care sunt MEREU nemultumiti si cei care lucrati in servicii sunt convins ca stiti lucrul asta. Pe aia nu prea poti nicicum sa ii impaci.

1.4 tsi mi se pare ca e dezvoltat de VW iar 1.2 tsi de Skoda. Nu stiu sigur.

Cat timp? In general, de prin ce-am mai studiat pe net si de pe la prieteni din domeniu, cam in al 2-lea an de fabricatie vor fi fost rezolvate 90% din bube. Daca stau bine si ma gandesc, cam asa am invatat si pe la scoala (cei ce-au terminat politehnica stiu de materia "fiabilitate si terotehnica").

N-am inteles ce-i cu motoarele de 1.6. Marog... :P poate e cam tarziu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am postat aici deoarece am o cunsotinta care are probleme cu 1.2 tsi plus si eu avand masina luata noua cu motorizare noua mai citesc ce se intampla cu ele.Treaba cu lipsa de putere este deplansa si pe forumuri germane si inclusiv la 1.8 TSI dupa ceva update facut deci cu siguranta exista o problema reala. Doi la mana cu riscul sa imi sara domnisoara ELena 33 in cap , nu prea imi place place sa primesc sfaturi de la sexul opus legat de aspecte tehnice (dovada usurinta cu care va exprimati gen soft de nu stiu cati mega deci motor bun si motor logan care de fapt e renault , invechit de parca skoda ar fi Maybach si logan care nu e nici macar euro 5 care de fapt tine de catalizator dar marog..) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz...ok.eu sunt dobitoc si am o chestie placebo cu puterea.explica-mi de ce trag de ea jumatate de autostrada ca sa ajunga la 180 km/h cand in mod normal mergeam cu 200 pe bord fara probleme?

si nu vreau sa aud chestii legate de benzina pt ca am incercat toate benzinele de pe piata.

Modificat de nifelheim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa va spun ca pe www.octavia-forum.de este un topic legat de pierdere de putere la 1.8 TSI dupa update soft. Problemele initiale la motor erau ca dupa 2000 de ture incepea sa trepideze si de asemenea la rece fluctua turometrul. Au facut update soft si dupa update multi spunea ca nu mai trage la fel .Ziceau ca au pus masina pe tester si le-a dat ca ar fi ok dar nu mai are sprintul care il avea si de asemenea daca inainte ajungea la 236 la ora acuma de abia daca mai ajunge la 210-215 si asta greu. Cei de acolo nu au gasit nici o solutie desi o cauta inca dar au presupus ca motoarele initial fusesera setate la parametrii supraapreciati si nu reuseau controla motorul cum trebuie, si acuma au scazut din parametri de performanta in favoare stabilitatii....ceva de genu oricum. Si la 1.2 Tsi tot asa ceva dar acolo topicul e mult mai mare si nu am apucat sa ma uit cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz...ok...

Mai departe de niste consideratii teoretice nu pot sa exprim in aceasta problema ridicata, de lipsa de putere. Nici nu am cum pentru ca nu am mers efectiv. Am testat motorul dar nu fac uz de el zi de zi ca sa incep sa il simt.

V-am spus mai sus ce poti sa faci cu un soft de ECM. Stiu asta pentru ca in trecut am participat la pregatirea unor masini pentru raliu si stiu ca nu e important doar sa ai cuplu mare, e mai important este cum il dezvolta motorul si cum il pune la roata. Acelasi cuplu.

Intrebare pentru tine sau pentru cine stie: care este viteza maxima constructiva a masinii? Zice cartea pe undeva?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza maxima constructiva e in jurul la 190km/h. Pe net am gasit mai multe variante (191km/h, 192km/h), cred ca depinde si daca masina e combi/berlina, dsg/manuala. In cartea de identitate (la a mea) scrie 193km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai VW si Skoda nu au aceeasi mama ? Asta in cazul cind motorizarile sint intradevar diferite VW/Sk/Audi.

Banui ca la dezvoltarea unui motor nu se joaca in spatele fabricii int-un container... au servicii de proiectare comune si conlucreaza cel putin ...

Apropo de motorizarea 1.6 in exemplul dat, m-i se pare cel putin stupid sa scoti 4 PATRU motoare cu coduri diferite la aceeasi cilindree si putere in aceeasi perioada de timp...si cireasa de pe tort e ca au mai scos inca 3 ...in 2004 erau 4 modele vechi si 3 noi aparute... repet au aceeasi putere si seamana ca 2 picaturi...mai putin sonda lambda din ce am vazut, modelele vechi au 6 fire astea noi au 5...banui ca au facut ceva economie :))

Denota mers la ghici...cum ziceam scoate 4 variante diferite poate merge una...sau or fi Service Pack-uri ca la Microsoft ? Cu toate ca sint scoase cam in acelasi timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!