Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Problemele amintite vor fi remediate cu siguranta de catre Skoda prin corelarea parametrilor de functionare cu conditiile specifice intilnite in multitudinea de tari in care se comercializeaza echiparea aceasta.

Si cand va face Skoda acest lucru asa cum trebuie ?

In intervalul de 9 luni de cand am masina au aparut 2 update-uri pentru software ECU, insa problemele (pe care le recunosti ca exista) nu sunt rezolvate in totalitate nici acum.

Oricum, ramane intrebarea daca este normal ca VW / Skoda sa lanseze pe piata un motor la care managementul electronic al motorului este necorespunzator pentru ca sesizarile / reclamatiile se refera la pornirea la rece, la pornirea la cald, la putere, la consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr Elena 33: 1.Nu vrei sa pornim impreuna masina la 1 noaptea??? :icon_rambo: Asa, ca sa iti arat ce zgomot scoate motorul.( eventual vin si in Bucuresti daca e cazul).

Sa iesim din garantie, sa ne spuna ca nu stiu ce trebuie schimbat??? In final cred ca ma duc sa la las masina in fata reprezentantei cu o scisorica in parbriz, sa vedem ce fac atunci!!! Am mai facu asta cu alta marca de masina, a fost un taraboi pe cinste!! Cati bani mi s-au cerut atata am dat, dar vreau sa mi se dea ce mi s-a promis in cartea tehnica, adica: calitate si rafinament.

1) Cu siguranta nu va doriti sa porniti masina cu mine....Cit despre venit la Bucuresti nici nu poate fi vorba..Dvs munciti onest (dupa cum afirmati, nu cum fac alti/ altele cu fusta scurta si decolteu) si nu are rost sa cheltuiti niste bani truditi cu greu pt acest moft.

2)Dupa cum afirmati (text ingrosat) se pare ca sinteti o persoana greu de multumit si foarte probabil ca masina pina in 15000 de euro, masina care sa se ridice la nivelul exigentelor dvs, sa nu se fi inventat inca.

Pt cei care cred ca motorul asta are probleme le recomand sa citeasca tot topicul acesta si o sa observe si ei ca sint doar citeva persoane nemultumite , asta in conditiile in care s-au comercializat destul de multe masini cu aceasta echipare. Aceiasi statistica este si in service. Concluzia...?

@Drapar versiunea software instalata in calculatorul motorului autoturismului dvs este 7245 (septembrie 2010). Daca doriti update la versiunea 8620 (ultima disponibila online) adresati-va unui dealer autorizat. Cit priveste raspunsul la intrebarile: ce rezolva, ce modificari sint facute? nu o sa poata sa va raspunda decit departamentul software de la Skoda ( VW). Intrebati-i pe ei?

Numai de bine!

PS Skoda s-a hotarit sa primeasca inapoi masinile clientilor nemultumiti, masini pe care va achita intreaga suma platita. Pt a repara intr-un fel neplacerile create se va plati suplimentar suma de 2927 euro. Singurele conditii care trebuie indeplinite pt aceasta actiune este ca autoturismul sa fie vindut de mai putin de 6 luni si distanta parcursa sa fie mai mica de 5000 Km. Toti dealerii sint obligati sa participe la aceasta actiune. Va vine sa credeti???? nici mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar vb serios in legatura cu primirea inapoi a masinilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamna/domnisoara Elena, m-am abtinut de la postat o vreme, nu vroiam sa intervin....Sa le luam pe rand. Incep prin a spune ca ma aflu printre cei partial nemultumiti si voi enumera si motivele. In general cred ca mi-am expus aici nemultumirile pe un ton destul de moderat si tot timpul speram (si mai sper inca) ca la un moment dat va iesi si un update-ul care sa rezolve problemele legate de pornire (atat cea la rece, cat si cea semirece/semicalda). Inainte de continua, sa lamurim ceva...nu putem sti exact cati nemultumiti sunt, sau cati posesori de Octavia 1.2 tsi au (avut) probleme cu masina. Sa fim seriosi, nu toti stau toata ziua pe forumuri...in plus, mai sunt si alte forumuri pe care pot fi gasiti alti posesori nemultumiti, nu doar VWF...de asta puteti fi sigura ;)

Cu pornirea la rece este clar ca a fost o problema, au recunoscut pana la urma atat dealerii, cat si cei de la Skoda Cehia. Un email de la Skoda Cehia, primit de catre un posesor de 1.2tsi de aici de pe forum, care cred ca a mai fost postat pe topicul asta suna cam asa:

We regret very much that you have problems with our product and we apologize on behalf of the manufacturer. Engineers of Škoda know about mentioned problems and solve it. We do not know what time ago the new software for your car was implemented. The latest software for Škoda Octavia 1,2 TSI solving problem of cold starts was released aprox. 2 weeks ago. We recommend to you contact your dealer and go to the service for update the ECU software.

Mailul asta era prin octombrie/noiembrie, nu mai stiu exact. OK..s-au facut update-urile, din experienta personala si din ce am mai citit pe forumuri, au existat imbunatatiri, dar situatia nu pare sa se fi rezolvat de tot (am mai scris asta). Rotund tot nu merge motorul la rece, orice benzina ai baga...pana acum am incercat cam de toate, atat cele scumpe cat si cele mai ieftine. O alta problema, pe care am mai semnalat-o, e a doua pornire, dupa ce masina a stat 2-3 ore, si motorul nu e nici cald, nici rece. In asemenea situatii, masina porneste cateodata subturata, pe la 600rpm doar, si face urat de tot, mai ales daca dai drumul la consumatori dupa pornire. Nu cred ca e normal asta, si deocamdata nu exista explicatie pentru acest fenomen. Eu sincer, ma enervez mai rar pe fazele pe care le face masina, pentru ca nu o conduc des. Sapt trecuta s-au facut 6 luni de cand am masina, am 6000km parcursi, dar majoritatea extraurban (in timpul saptamanii in general nu prea misc masina).

Recent am mai semnalat o problema, mi s-au resetat de 3 ori (in 6 luni) posturile de radio salvate. Am fost la dealer, s-a gasit o eroare. Se pare ca este o intrerupere, dar nu e ceva permanent, acum asteptam sa apara mai des (sau sa se transforme in permanenta), ca daca nu, e greu de gasit unde e problema, se banuieste a fi un contact imperfect. Cand am mers pentru problema cu radioul, am reamintit si de pornirea la rece si a doua pornire. Am zis si de existenta update-ului mai nou, 8620, dar nu se stia nimic si am fost asigurat ca nu exista. Asta dupa ce colegul @bogdanpiatra ne-a scris aici ca a facut acel update. Sincer, vorbesc la modul foarte serios, sunt convins ca inginerul care s-a ocupat de masina nu stia de update. In cazul meu sunt 100% sigur de bunavointa lui si sunt sigur ca ar vrea sa ma vada multumit de masina. Si oricum, nu prea as vrea sa fac un alt update, doar de dragul de a-l face...as prefera sa fac unul cand stiu ca rezolva in totalitate problema, nu doar "imbunatateste". Acum pornirea, asa cum e, cel putin cea la rece, poate fi tolerata. Doar ca imi e frica sa nu se agraveze pe viitor. Dupa ce am fost la service, si mi s-a spus ca nu exista acel update, am scris la Skoda Cehia. Raspunsul primit suna cam asa:

I regret that you have still problems with irregular starts of 1,2 TSI engine. As you heard, the software 7245 is not the latest one, another software versions (incl. 8620) have been released and these should improve irregular cold starts. On the other hand it depends strongly on fuel quality. If your dealer cannot update ECU software, he should contact our specialists to help with the repair. They recommend the appropriate software in order to resolve the problems that you complain about.

Foarte frumos raspunsul. Le-am scris inapoi, si le-am spus ca nu vreau un update care sa "improve" pornirea la rece, vreau unul care sa "fix/solve" problema la rece. Sunt curios daca mai primesc raspuns acum...

Eu unul sunt sigur ca dealerii ar vrea sa rezolve problemele, ca doar si ei sunt interesati sa aiba parte de clienti multumiti, dar pur si simplu au mainile legate. Atata timp cat pe tester totul iese OK, nu prea au ce sa faca...doar sa astepte, ca si noi, sa apara un update suprem, care sa rezolve totul...vine vara, probabil nu vor mai fi probleme cu pornirile, si sper ca pana pe toamna/iarna, sa se rezolve totul.

Daca tot am scris roman, ar mai fi ceva de zis...vineri, afara ploua, si a inceput sa imi intre apa in masina, in mers, pe la usa soferului, intre cheder si usa, cam in dreptul manerului (poze cu zona gasiti mai jos). Eram in tricou cu maneca scurta si m-am trezit cu apa pe mana stanga :lol: Asadar, se pare ca iar trebuie sa ajung pe la dealer, sper ca se va rezolva cu o reglare a usii.

Doamna/domnisoara Elena, la final as vrea sa va dau un sfat, sper sa nu va suparati...incercati sa evitati ironiile...chiar si atunci cand sunteti luata peste picior...cred ca e o "miscare" mai inteligenta asta, chiar daca e mai greu sa va abtineti cand sunteti provocata. Atata timp cat aici pe forum sunt cativa (multi, putini, nu are importanta) nemultumiti de masinile lor, iar dumneavoastra va aflati cumva in tabara adversa (cel putin din punctul nemultumitilor) nu cred ca se rezolva ceva raspunzand unor ironii cu alte ironii. Din ce imi dau seama, scopul dumneavoastra e sa ii linistiti/calmati pe cei nemultumiti, si asta sigur nu se va intampla daca se continua asa...probabil se exagereaza si cu nemultumirile, dar trebuie intelesi si posesorii de Octavia 1.2tsi...au dat multi bani pe masina si acum unii au impresia ca si-au luat teapa...vom vedea, doar timpul cred ca ne va arata daca am luat teapa sau nu...pana atunci, ar fi bine sa ne pastram calmul, sa discutam civilizat despre problemele aparute, si despre eventualele solutii. Deci, ar fi mai ok fara fuste scurte, decolteu si bani returnati de skoda....Toate bune!

IMG_8923.jpg

IMG_8924.jpg

Skoda s-a hotarit sa primeasca inapoi masinile clientilor nemultumiti....Va vine sa credeti???? nici mie

Tu chiar vb serios in legatura cu primirea inapoi a masinilor?

Era doar o gluma...cum spuneam, sa ramanem la discutii mai serioase.

LE: pe multi nu ii intereseaza cum face masina, nu stau sa asculte, nici eu nu o faceam la inceput...stiu persoane, nu cu 1.2tsi e adevarat, carora le tremura la rece, se mai si opreste...dar nu dau importanta..pornesc inapoi si trec cu vederea. Sau mai sunt posesori de 1.2tsi care pornesc masina cum pornesc eu dacia parintilor, dau cheia, si tin acceleratia apasata vreo 20 de secunde...evident, nu mai tremura masina...dar asta nu e o solutie si din ce mi s-a spus la service nu e ok nici pentru motor sa faci asta

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect tot ce a spus mariusss_g iar daca Elena33 este intr-adevar dealer Skoda ar putea sa-si aleaga mai atent limbajul si daca tot frecventeaza acest forum sa aiba putintica rabdare sa citeasca ofurile fiecaruia in vederea gasirii unei solutii la problemele lor ( in fond cand iti vand masina iti zambesc cu gura pana la urechi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[1) Cu siguranta nu va doriti sa porniti masina cu mine....Cit despre venit la Bucuresti nici nu poate fi vorba..Dvs munciti onest (dupa cum afirmati, nu cum fac alti/ altele cu fusta scurta si decolteu) si nu are rost sa cheltuiti niste bani truditi cu greu pt acest moft.

2)Dupa cum afirmati (text ingrosat) se pare ca sinteti o persoana greu de multumit si foarte probabil ca masina pina in 15000 de euro, masina care sa se ridice la nivelul exigentelor dvs, sa nu se fi inventat inca.

Pt cei care cred ca motorul asta are probleme le recomand sa citeasca tot topicul acesta si o sa observe si ei ca sint doar citeva persoane nemultumite , asta in conditiile in care s-au comercializat destul de multe masini cu aceasta echipare. Aceiasi statistica este si in service. Concluzia...?

1.Poate merita efortul, tot timpul am spus ca nebanuitele sunt caile forumului Skoda.

2.Da, sunt greu de multumit, pentru ca la 15000 E ar fi normal sa nu gasesc aceleasi minusuri ca la dacia logan de 8000 E. Presupun ca diferenta de 5-6000 de Euro intre ele sau chiar mai mare este si reala in calitatea masinilor nu doar in portofel.

3.Sunt greu de multumit, ce sa spun, ce vreau eu: o functionare ireprosabila a unui motor nou de 12000 km( inima masinii), laudat cu surle si trambite, dar care pare a fi un mic fiasco.

4.Statisticile in service nu se fac dupa numarul de postari pe forum, ci dupa numarul nemultumirilor. Dar care nemultumiri sunt contabilizate? Mi s-a facut update fara a se inscrie in cartea de service, deci nu pot fi nemultumit. Am fost sa spun ca motorul si-a pierdut elasticitatea. Ce-i aia mai smechere, elasticitatea, vii cu expresii din reviste, etc, etc-" am mai macut si la altii si au fost foarte multumiti". De fapt am fost primul client din reprezentanta respectiva la care s-a facut update, la insistentele mele, caci sustineau ca nu exista versiune de soft.Am spus ca masina scoate fum, abur mai mult dupa update. " E de la benzina". Dupa update tin mai mult cheia la pornirea la rece. " Vi se pare"." Eventual lasati masina peste noapte"- service care este la cca 10 km.de oras.Zgomotul facut acum la pornirea la rece este aproape omniprezent. Cred ca voi lasa sa crape motorul ca sa-i conving.

Deci astea ar fi nemultumiri stimata doamna Elena dar cine le contabilizeaza????

S-au fabricat cel putin 100000 motoare 1.2 tsi. Bravo. cate au probleme??? Nu se stie, intrucat acestea nu se contabilizeaza, dupa cum se comporta reprezentantele.

Nu sunt specialist in motoare(deh , am terminat Facultatea de Transporturi in Bucuresti-deci cu placere as veni pana acolo)dar stiu cand un motor functioneaza ireprosabil sau canmd nu. Am avut pana acum 5 masini noi( o supernova, 2 logane-benzina si diesel, am un ford fiesta de 1.4 benzina 2007 si skodita 1.2 tsi). De departe de Skoda sunt cel mai nemultumit, intrucat problemele sunt la motor si reprezentantele balbaie problema. Oricum, doamna elena, eu zic sa vorbiti de motoare doar daca stiti ceva despre ele macar ordinea de aprindere la pornire 1-3-4-2 sau 1-2-3-4 sau etc.Eu sunt doar un utilizator, probabil ca si dumneavoastra in materie de motor si nu ma pot pronunta cat de grave sunt aceste neregularitati in functionarea MOTORULUI, ce influienta au pentru viitor, etc.Stima doamna si poate ne vedem la o ceasca de benzina, pentru motoarele noastre.

5. Drapar, versiunea mea de soft este 8620, deci tot lipsa elasticitate motor, abur mult, si in schimb pornire greoaie la rece si intensificarea acelui zgomot la pornire( care aparuse cam de la 10000 km inainte de update dar mai rar -SI CARE NU ESTE UN ZGOMOT NORMAL, orice ar spune Elena vizavi de culbutori, ulei, etc. Nu este o bataie, ci unzbarnait care e facut de altceva, dar nu tacheti, poate electromotor, role intinzatoare curea accesorii, lant distributie, etc).

Si vorba colegului de mai sus-cati din cei care utilizeaza masina sesizeaza o functiomare incorecta, sunt mandri de Skoda lor si nu ar vorbi-o de rau nici macar o clipa. Chiar si eu nu am curaj sa spun de probleme aparute prietenilor, vecinilor, iar dimineata la pornire prefer sa fiu singur in parcare. daca nu pot, pun ochii in pamant cand vecinii intorc capul la zbarnaitul motorului meu.Deh, nu prea vreau sa se vada nemultumirea mea sau incertitudinea: teapa sau nu??? Majoritatea vecinilor au logane benzina, stii ce frumos functioneaza iarna, ce bine pornesc fara nici un zgomot suplimentar. DAR EU SUNT TARE, AM SKODA, CINE MAI E CA MINE. Am un vecin cu Skoda 1.9 TDI 18000 km luata de noua in 2008. Disperat de trancanelile din masina si scartaitul chederelor-desigur alt nemultumit singular. Succesuri si sa ne traiasca skodele. Si o spun din suflet, caci bani de alta "baiatu" nu mai are.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarata treaba cu luatul masinii inapoi, e valabila la foarte multe marci, clientul daca nu e multumit poate sa o ceara.

Totusi nu inteleg de ce va luati de un agent cand el nu are treaba cu service-ul.

A fost treaba lui si-a facut-o v-a adus masina care o doriti in timpul stabilit, v-a facut discount etc...s-a tinut de cuvant , restul reclamatiilor la service, el nu mai poate interveni in nici un fel de aici inainte.

Nici aia de la skoda nu sunt niste idioti sa fi fost o porcarie d emotor nu se vindea asa de mult si nu e doar pe skoda pus.

Probabil ca unii din voi aveti cate o problema ici colo, eu am masina cu 1,9 si una cu 1,2 care nu o conduc eu, nu e genul meu de motor.

Dar cel de o conduce e genul lui, a vrut inlocuitor peste dacia berlina a obtinut mult peste orice logan si alta masina, nu cere cine stie ce pretentii dar culmea masina ii merge foarte bine.

Nu incerc sa iau apararea nimanui dar cum am mai zis nu e cazul sa va luati de un agent ca nu el a facut masina, si nici nu v-a obligat nimeni , ;la predare vi s-a spus clar ca pt defectiuni aparute va adresati echipei service.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se ia nimeni de un agent sau de alt membru forum gratuit, dar poate fi foarte deranjant si frustrant ca din paretea domnisoara Elena33 raspunsurile la problema ta sa fie luate pe un ton ironic, as spune chiar ca e o obraznicie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarata treaba cu luatul masinii inapoi, e valabila la foarte multe marci, clientul daca nu e multumit poate sa o ceara.

Totusi nu inteleg de ce va luati de un agent cand el nu are treaba cu service-ul.

A fost treaba lui si-a facut-o v-a adus masina care o doriti in timpul stabilit, v-a facut discount etc...s-a tinut de cuvant , restul reclamatiilor la service, el nu mai poate interveni in nici un fel de aici inainte.

Nici aia de la skoda nu sunt niste idioti sa fi fost o porcarie d emotor nu se vindea asa de mult si nu e doar pe skoda pus.

Probabil ca unii din voi aveti cate o problema ici colo, eu am masina cu 1,9 si una cu 1,2 care nu o conduc eu, nu e genul meu de motor.

Dar cel de o conduce e genul lui, a vrut inlocuitor peste dacia berlina a obtinut mult peste orice logan si alta masina, nu cere cine stie ce pretentii dar culmea masina ii merge foarte bine.

Nu incerc sa iau apararea nimanui dar cum am mai zis nu e cazul sa va luati de un agent ca nu el a facut masina, si nici nu v-a obligat nimeni , ;la predare vi s-a spus clar ca pt defectiuni aparute va adresati echipei service.

O seara buna!

Pai sa vina sa spuna ca masina este buna, ca ne da discount, ca ii place de modul cum gandim( mi-a spus-o un astfel de agent) si alte lucruri de gen: target, marketing, satisfacerea clientului. Sa nu vorbeasca de motoare. Nu chiar suntem toti nebuni, nemultumiti doar pentru ca asa vrem sa fim.decat sa scriu acum pe forum cu astfel de probleme( poate daca in reprezentante am fi luati in serios nu am mai scrie) as prefera sa fac altceva. inca sunt lucruri multe de facut la ora asta de un om de 38 de ani. Cand am luat Logan stateam mult pe forumul Dacia pentru ca oricand era cxeva de bricolat: insonotizare, antifonare, montat cotiere, mp3-uri, folii la stalpi, etc. Mi-am luat Skoda si am fost sigur ca nu am de intrat pe forum decat la capitolul "SATISFACTII". Regret nespus ca nu este asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trei Skode in curte. De departe , cel mai multumit sunt de cea mai veche ( Octavia 1 ) care beneficiaza de clasicul 1.9 TDi de 110 CP. Octavia 2 are multe hibe si nici macar nu sunt toate de motor. Ma numar printre fericitii care au 1.9 TDI BJB , care este un motor relativ fiabil. Nu la fel de fiabil este si ambreiajul , dar ce mai conteaza ? Caroseria are aceleasi bube indiferent de motorizare. Materialele folosite la interior sunt sub mediu. Designul este reusit, dar calitatea materialelor nu se ridica la nivelul pretului masinii. Totusi, este o masina frumoasa ca si linie.

Dealerii care spun ca 15.000 euro este o suma mica sunt nesimtiti. Este o suma enorma pentru un produs care functioneaza prost. Era o suma mica daca reprezenta contravaloarea unui produs extrem de reusit, calitativ si fiabil. Nu este cazul! Daca in trecut ne-am aratat nemultumiti de faptul ca masinile moderne sunt concepute pentru a tine in perioada de garantie , ei bine , am fost pedepsiti de producatorii la care le umplem buzunarele cu euro si acestia au inceput sa ne vanda masini cu manifestari ciudate si iesite din tiparele conventionale chiar si in stare noua . Pasul urmator va fi acela in care vom fi fericiti daca porneste masina cand o luam de la dealer. Vom povesti probabil la nepoti : Bai nepoate, am luat o masina noua de la Skoda si ce crezi ? ...A pornit la prima cheie ! Miracol! Ar trebui sa fie impuscati in cap toti cretinii care scot pe piata produse netestate indeajuns. Fac magaria asta pe banii unor oameni care poate chiar au muncit sa ii castige. Altii s-au indatorat pe zeci de ani pentru placerea de a avea o asemenea" bijuterie tehnica" in curte. Nu exista nici o explicatie pentru acest fiasco numit 1.2 TSI. Nu se accepta nici o explicatie din partea unui producator care bate recorduri de vanzari. Clientul nu vrea explicatii savante. Vrea masina pe care a platit-o ! Daca nu-s in stare sa tina pasul cu concurenta sa treaca la fabricat biciclete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jurasik, ai pus punctul pe i. Unde mai pui ca 15000 E in Romania se fac mult mai greu decat 18000 E in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena.. conteaza pe mine. Eu-s un client multumit :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drapar versiunea software instalata in calculatorul motorului autoturismului dvs este 7245 (septembrie 2010). Daca doriti update la versiunea 8620 (ultima disponibila online) adresati-va unui dealer autorizat. Cit priveste raspunsul la intrebarile: ce rezolva, ce modificari sint facute? nu o sa poata sa va raspunda decit departamentul software de la Skoda ( VW). Intrebati-i pe ei?

Multumesc de informatie, Elena33 !

Avand in vedere ca in Service Plan nu este inregistrat update-ul facut, din punct de vedere statistic, si eu sunt un client "multumit".

Trecerea la update-ul versiunea 8620 o voi face doar daca am garantia ca rezolva problemele sesizate (pornirea la rece, pornirea la cald, lipsa de putere, consumul marit, funinginea, etc.), dar din raspuns inteleg ca service-ul Skoda (adica reprezentantza Skoda in RO) nu stie ce face acest update...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drapar versiunea software instalata in calculatorul motorului autoturismului dvs este 7245 (septembrie 2010). Daca doriti update la versiunea 8620 (ultima disponibila online) adresati-va unui dealer autorizat. Cit priveste raspunsul la intrebarile: ce rezolva, ce modificari sint facute? nu o sa poata sa va raspunda decit departamentul software de la Skoda ( VW). Intrebati-i pe ei?

Multumesc de informatie, Elena33 !

Avand in vedere ca in Service Plan nu este inregistrat update-ul facut, din punct de vedere statistic, si eu sunt un client "multumit".

Trecerea la update-ul versiunea 8620 o voi face doar daca am garantia ca rezolva problemele sesizate (pornirea la rece, pornirea la cald, lipsa de putere, consumul marit, funinginea, etc.), dar din raspuns inteleg ca service-ul Skoda (adica reprezentantza Skoda in RO) nu stie ce face acest update...

Versiunea 8620 s-a pus pe masina mea la sfarsitul lui Ianuarie 2011 deci exista online, nu pot sa iti spuna ca nu exista. Dar este total nemultumitoare, dupa cum am spus si mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor nu are rost sa ne certam si sa ne facem sange rau!--

Cei care nu au de-a face cu acest motor nu inteleg de ce se mai consuma?---Sunt din sanul skodei si vor sa mai aplaneze din nemultumirile noastre,avand directiva de la seful cel mare,sau care este explicatia?---Normal ca daca ai masina de firma te doare-n cot de cum functioneaza,pentru ca o folosesti si gata----dar noi cei care avem rate pe zeci de ani sau ne-am stors si de ultima letcaie pentru a ne lua ceva care indeplinea anumite caracteristici la vremea respectiva --cel putin pe hartie---si sa ne dam seama ca este sub nivelul a ceea ce ne putea lua cu bani muuuult mai putini,sau cu o suma ceva mai mare --1000euro--ceva consacrat si bun!

Inainte am avut cateva masini noi incepand cu un micul gigant-matiz-care timp de trei ani nu i-am deschis capota-facut in romania-nu cu pretentii de diva ca skoda----suzuki facut la unguri--dar nu a trebuit sa stau sa-i ascult bataile motorului--5 ani a functionat ireprosabil in conditii grele!

Eiii si acum am o Skoda care are o linie frumoasa un motor faimos-nou pe care o tin mai mult in service--v-am mai spus eu ca ma cunosc pana si portarii--aduceti-o domnu seara ca sa fie aici dimineata sa o putem remedia--ma simt ca facand parte din marea familie skoda--cu problemele si bucuriile lor!

Mentionez ca vizitele la srvice sunt cam la doua luni si chiar lunar!

Acum masina se afla din nou la ei sa schimbe ce credeti--TURBINA--la nici 10 mii de km!Si in acelasi timp sa elucideze galgaitul suierat din partea din spate a masinii.-va voi tine la curent cu urmatoarea vizita si cu ce s-a rezolvat.Urmeaza sa am o discutie serioasa cu cei de la skoda dupa care voi vedea ce este de facut.Pana atunci haideti sa vedem totusi cati fraieri suntem---in cluj cred ca cel putin 2 sau 3 printre care ma numar si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol...recent s-a mai schimbat turbo-ul pentru o Octavia 1.2 tsi, tot la Cluj. Masina avea aproape 12.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am citit imi ridica niste semne de intrebare.

@haiducu : Ce simptome avea masina la care a trebuit schimbata turbina (sau la care se va schimba) ?

Ma intereseaza pentru ca vreau sa stiu daca e normal ca la accelerari puternice sa se auda fasait in compartimentul motor.

Fara comentarii rautacioase, pentru ca masina e turbo, stiu, dar vreau sa fiu linistit ca suieratul acela nu poate fi o problema.

Si inca ceva, la temperaturi joase (sub -6) la accelerare intre 1300-2000 ture zgaltaie.. Cum s-a incalizt si-a revenit. Imi pare rau ca nu am apucat sa o duc la service pt asta.. dar s-a incalzit si nu mai face. Ceva sugestii ?

Numarul de km la bord 12k, vineri fac revizia de 1 an.

Pentru Elena33 in legatura cu "pret si asteptari": chederele din spate au trebuit schimbate recent din cauza ca s-au contractat la frig si au iesit din locasurile lor. Sa te uiti daca poti pe clubskoda.ro. Am postat acolo problema

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor nu are rost sa ne certam si sa ne facem sange rau!--

Cei care nu au de-a face cu acest motor nu inteleg de ce se mai consuma?---Sunt din sanul skodei si vor sa mai aplaneze din nemultumirile noastre,avand directiva de la seful cel mare,sau care este explicatia?---Normal ca daca ai masina de firma te doare-n cot de cum functioneaza,pentru ca o folosesti si gata----dar noi cei care avem rate pe zeci de ani sau ne-am stors si de ultima letcaie pentru a ne lua ceva care indeplinea anumite caracteristici la vremea respectiva --cel putin pe hartie---si sa ne dam seama ca este sub nivelul a ceea ce ne putea lua cu bani muuuult mai putini,sau cu o suma ceva mai mare --1000euro--ceva consacrat si bun!

Inainte am avut cateva masini noi incepand cu un micul gigant-matiz-care timp de trei ani nu i-am deschis capota-facut in romania-nu cu pretentii de diva ca skoda----suzuki facut la unguri--dar nu a trebuit sa stau sa-i ascult bataile motorului--5 ani a functionat ireprosabil in conditii grele!

Eiii si acum am o Skoda care are o linie frumoasa un motor faimos-nou pe care o tin mai mult in service--v-am mai spus eu ca ma cunosc pana si portarii--aduceti-o domnu seara ca sa fie aici dimineata sa o putem remedia--ma simt ca facand parte din marea familie skoda--cu problemele si bucuriile lor!

Mentionez ca vizitele la srvice sunt cam la doua luni si chiar lunar!

Acum masina se afla din nou la ei sa schimbe ce credeti--TURBINA--la nici 10 mii de km!Si in acelasi timp sa elucideze galgaitul suierat din partea din spate a masinii.-va voi tine la curent cu urmatoarea vizita si cu ce s-a rezolvat.Urmeaza sa am o discutie serioasa cu cei de la skoda dupa care voi vedea ce este de facut.Pana atunci haideti sa vedem totusi cati fraieri suntem---in cluj cred ca cel putin 2 sau 3 printre care ma numar si eu.

Salut , in primul rand imi pare nespus de rau pentru problemele tale!!!!

Insa foarte serios vreau sa te intreb: cum ai ajuns la ei cu problema turbo, adica care au fost simptomele si cum au ajuns la acea concluzie ca trebuie schimbat turbo??? Deja esti a doua persoana cu motor 1.2TSI O2 caruia i se schimba la 10 000km turbina. Iti scriu ca in ultima vreme de cateva ori mai ales daca motorul era rece, am auzit si eu un fluierat foarte usor la acceleratii, dar nu tot timpul....inca stau sa ascult. Eu am 1.4TSI dar citind problemele voastre, incep sa ma nelinistesc in legatura cu aceasta masina, fiindca mi-am luat pentru o vreme nederminata( precis nu o voi putea schimba mai repede de 6 ani). Si nu as dori sa ajung in situatia sa dau bani de intretinere pe aceasta masina 3-4-5000 lei/an , efectiv sa dau banii pe ceva care normal nu ar trebui sa se strice, sa dau acesti bani pe care de exemplu as putea sa cheltui pe o vacanta sau altceva mai important in casa. Nu vreau sa stau toata vara acasa numai sa pun banii in masina ca sa am ce arata la cunoscuti si vecini. Cat timp am avut logan(5 ani si) numai pe revizii a trebuit sa dau banii si benzina , atat!!!! Eu inca ma consider norocos cu masina mea ca inca nu am avut nici o problema cu ea dar vad ca sunt unele probeleme tipice unde este numai chestiune de timp pana apar!!!(greierasi, scartaieli, pompa clima la Octavii, volant la TDI, sau intratul apei in habitaclu....)

Inca o data te rog sa imi spui de simpotmele aparute la tine inainte sa trebuiasca sa schimbi turbo. Pierdere de putere ai avut?

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Ma intereseaza pentru ca vreau sa stiu daca e normal ca la accelerari puternice sa se auda fasait in compartimentul motor.

Fara comentarii rautacioase, pentru ca masina e turbo, stiu, dar vreau sa fiu linistit ca suieratul acela nu poate fi o problema...

Din ce stiu eu, e ok daca "suiera". Nu e bine daca "fluiera"...domnilor, noi astia cu tsi-uri din Cluj (1.2 si nu numai), incercam sa ne intalnim intr-un weekend sa schimbam impresii? Ca sa nu poluam topicul, putem discuta PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clujul--hai sa ne intilnim sa vedem cam care ar fi rezolvarea-la iulius mol pe terasa la intrarea pentru auchan---parcarea superioara---sambata 26 martie--in principiu

ora 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scriu si eu pe aici, momentan si sper mult timp de aici in colo ca un client multumit de alegere.

masina are abia 1500 km si ce am remarcat mai ciudat, este faptul ca desi motorul era la 90 grade de mult timp inca mai scotea abur pe evacuare. a aflat cineva care este cauza?

despre motor si functionarea lui, momentan de bine. peste ceva timp voi face un drum de munte cu 4 persoane + bagaj, ca sa o testez si in conditii de genul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are abia 1500 km si ce am remarcat mai ciudat, este faptul ca desi motorul era la 90 grade de mult timp inca mai scotea abur pe evacuare. a aflat cineva care este cauza?

Da, este varianta de soft 8620, mi s-a facut si mie si asa se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters tot ce s-a discutat aci in ultima vreme.

Cu ocazia asta as vrea sa atrag atentia asupra unor probleme:

1. folositi butonu REPORT daca considerati ca un post nu este ok

2. NU raspundeti unor posturi cu care NU sunteti de acord, veti fi in egala masura responsabili de propagarea scandalului

3. Aici este arie tehnica: va rog ca nemultumirile, off-urile, pasurile legate de model/marca sa le spuneti la GENERALITATI SKODA. Postati aici doar ceva ce poate fi util d.p.d.v. tehnic. O solutie la o problema, ceva. Datul cu presupusul mi se pare ca NU prea e treaba buna. Nu rezolva mai nimic.

In fine, revenind la pct. 2 ar trebui sa sanctionez pe toti. Evident ca n-o s-o fac dar de aci inainte vreau sa respectam cat se poate pct.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel, daca mai sugerezi ce ai sugerat in postul anterior referitor la faptul ca prosti sunt cei care dau banii nu cei care cer imi schimb parerea radical despre calitatate ta intelectuala si te voi ignora cu desavarsire si pe tine si orice alt post de orice natura ar fi.am cumparat o masina care trebuie sa mearga conform specificatiilor SKODA!.nu am cerut un bmw in locul skodei ci co skoda conform specificatiilor.

ai bunul simt si respecta-i pe cei care sunt nemultumiti mai ales ca sunt destule argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma sint nevoita sa fac unele precizari:

1) Nu sint agent de vinzari.

2) Exista un uptate online (8620) care rezolva problema functionarii motorului, aparuta pt un timp scurt, dupa pornirea acestuia in diferite conditii de temperatura exterioara.

2) Aceasta versiune vine deja instalata pe masinile care se vind acum.

3) Cei care acuza, dupa efectuarea acestui update, pierderi de putere si/sau lipsa de elesticitate insotita de cresterea consumului specificat in cartea tehnica, trebuie sa-si sustina afirmatiile pe baza unui raport eliberat de o institutie acreditata (RAR, TUV, etc).

4) Reclamatiile pe baza de aprecieri sint tratate ca atare.

5) Va invit pe toti cei care nu aveti aceasta versiune software (auto fabricate in 2010)si care sesizati o functionare care nu va satisface (in conditiile mentionate la punctul 2) sa va adresati celui mai apropiat dealer pt actualizare software calculator motor.

6) Apreciere personala: cu siguranta seria de update-uri nu se va opri la versiunea 8620. Vor mai exista si altele producatorul fiind interesat pt. cresterea satisfactiei clientului vis a vis de calitatile produsului cumparat.

7) In conditiile actuale (management motor foarte elaborat) este practic imposibil ca in faza de testare a unui motor sa poata fi evidentiate toate "particularitatile" care pot aparea in exploatare asta datorita conditiilor de utilizare foarte variate (tara,mediu, temperaturi, combustibil, etc)

8) Update-urile pt diferitele calculatoare care intra in alcatuirea unui autoturism actual sint normal sa apara iar acest lucru indica preocuparea producatorului pt optimizarea produsului. Producatorii care nu fac acest lucru nu inseamna ca nu au probleme ( a se vedea marcile premium la care updateurile apar "ca ciupercile dupa ploaie") ci mai degraba ca nu-i intereseaza sau ca produsul lor este atit de simplu incit nu au ce imbunatati.

9) Cineva compara logan sau matiz cu aceasta masina...Ca o coparatie marimea software-ului din calculatorul de motor logan 1.4 este de 256 KB (algoritm + harti functionare) pe cita vreme in calculatorul motorului 1,2 TSI sint stocate 8MB de date. Voi ce credeti ca au scris nemti astia in atita volum de date? (vreo melodie cu adi copilul minune :) :) )

Numai bine!

PS @mariusss_g ti-am urmat indemnul... cu toate ca mai aveam citeva replici acide de dat unor persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!