Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Problema e ca ne luptam cu morile de vant, ne umplem de nervi pe banii nostri si pe ei ii doare fix in pix. Au dificultati cu un aspirat asa ca TSI-urile sunt de pe alta planeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind: intr-o discutie telefonica ieri cineva de la o firma de tuning(nu voi da numele) mi-a confirmat ca acest update scade puterea motorului.confirmarea lui vine ca urmare a unei experiente similare cu masini de la vw ale caror puteri au fost scazute dupa update. Nefiind inginer nu am inteles foarte bine explicatia tehnica insa se pare ca acea preincalzire a catalizatorului pe care o aduce noul update face ca si parametrii de functionare ai masinii sa fie modificati astfel incat puterea acestuia scade.

Concluzie : neoficial puterea masinii a scauzt. Oficial(cei de la skoda) se pare ca nu are nimic:)

Ma interesez cum pot solicita o expertiza oficiala din partea skoda si de asemeni eu va astept cu diverse nemultumiri pe private. Vreau sa trimit un mail catre skoda cehia si in functie de raspuns vedem ce mai urmeaza.

Modificat de nifelheim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nifelheim: Poti face un test pentru putere si cuplu la Autotest (care te costa 210 RON).

Ar fi un document / punct de pornire (daca esti convins de scaderea performantelor dinamice).

PS: De ce e secret numele / firma care ti-a furnizat informatiile ca update-ul scade puterea si ca preincalzirea catalizatorului modifica parametrii motorului ?

@Blitz: Asteptam sa ne spui pareri / impresii despre pozele postate de "haiducu" ! E ceva in neregula acolo sau nu ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu acel om la telefon si nu stiu daca ar dori sa fie implicat in vreo discutie pe forum insa daca ma gandesc...e doar o parere pe care o poate sustine sau nu. lucreaza la rbn-tuning. am sunat folosind nr de tel de pe site-ul lor.

ref la firma care ar putea testa puterea:cei de la skoda mi-au spus telefonic ca nu recunosc o astfel de modalitate de masurarea a puterii si ca este o solutie aftermarket.!

Modificat de nifelheim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca a scazut puterea masinii, eu zic sa faci testul. Asa vei avea si o confirmare. Si apoi, e mai usor sa vezi ce e de facut mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intervin si eu dpa aproape 1000km de la update(asa cum ama mai sps cu nr 8620).

Concluzii:

-nu mai sunt aproape nici un fel de tremuraturi la rece indiferent de temperatura, sau daca sunt, sunt aproape nesesizabile.

-motorul se accelereaza mult mai usor la rece, parca ar avea mai mult suflu.

-la cald simt si e o oarecare lipsa de putere, dar acesti 1000 km a fost facuti mai mult in or, nu pot sa-mi dau seama foarte bine, dar o diferenta de putere in minus exista.

-am observat in relanti mai muult fum in spatele masinii, chiar cu motorl cald, si nu stiu daca am dreptate sa nu , rog cei care au fact pdate sa incerce sa observe acest lcr.

Per total, semimltmit.

Scze, tastatura nu prea bate u. Revin in alta zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In unele dimineti geroase la pornire se aude un fel de zbarnait.Nu e o regula, l-am auzit pana acum de 7-8 ori toata iarna. A mai auzit cineva asa ceva?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ceva, la intervale de cateva secunde, 10-20s, nu stiu exact cat....un sunet ciudat, zornait, zbarnait cum ai zis tu, nu prea pot sa il descriu. Oricum, cred ca vorbim de acelasi lucru :) Eu l-am auzit de multe ori, ma gandeam ca e ceva normal...maine sunt sanse sa ajung pe la dealer si am sa intreb. Si colegul @DRAPAR l-a auzit (la masina lui).

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ceva, la intervale de cateva secunde, 10-20s, nu stiu exact cat....un sunet ciudat, zornait, zbarnait cum ai zis tu, nu prea pot sa il descriu. Oricum, cred ca vorbim de acelasi lucru :) Eu l-am auzit de multe ori, ma gandeam ca e ceva normal...maine sunt sanse sa ajung pe la dealer si am sa intreb. Si colegul @DRAPAR l-a auzit (la masina lui).

Ce spun eu este imediat in prima secunda de la pornire!

Ce spui tu s-ar putea sa fie un usor huruit care se aude CRED ca de la aeroterma, cred ca am mai spus si mai sus, si se aude cand muzica este inchisa sau la minim!Deci numai lucruri bune! Credeam ca schimband Dacia cu Skoda voi merge in service doar pentru revizii, dar se pare ca nu e asa. Nu stiu ce sa le mai spun in service, se uita la mine ca la paranoia, inclusiv pana au facut update-ul, dupa ce au negat cu vehementa existenta lui.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tovarasi in suferinta --da si la mine se aude un zgomot care nu stiu de unde sa-l iau, il pun pe seama pompei de joasa presiune caci se aude la pornire si dureaza aproximativ 5-6 minute dar nu tot timpul ---aleator--- am verificat cd-ul,si alte alea,dar zgomotul pare sa vina din partea dreapta-spate spre mijloc a soferului---eu l-as descrie ca un zgomot de umplere a conductelor (ca la incalzirea comunista)--probabil asta si este,Explicatie --in momentul pornirii motorului la rece conductele sau chiar pompa din rezervor a pierdut presiunea care a fost acumulata din functionarea anterioara si incearca sa aduca presiunea din nou la parametri-auzindu-se acel galgait.Cel puin la mine asta se intampla doar dupa o sedere peste noapte,pe urma toata ziua nu se mai aude asa ceva---O alta explicatie ar fi cantitatea mai mica de combustibil si atunci pompa de joasa presiune primeste aer si de aici zgomotul.-----astept sa vina caldura sa intru sub ea sa verific eu ca cei de la service se uita la mine ca la urs cand ma vad.---

-Problema cu afumarea nu o mai are nimeni?

-Acum ca au fost cateva zile mai calduroase in speta astazi pornirea la rece este sub orice critica!

-Eu m-am cam foarte saturat de toate rahaturile astea!

Modificat de haiducu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate spune ca zumzaitul / ghiortaitul ala suna ca o pompa care lucreaza sa umple un circuit gol.

Dar se aude doar cand e frig afara... O fi normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@haiducu: ma uit ca prostul si nu vad nimic suspect in pozele alea. Unde exact trebuie sa ma uit? trage si tu o dunga in paint please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acel sunet (zumzait) apare si la mien dupa ce pornesc motorul. Nu este un zumzait continuu, se manifesta 1 secunda, apoi pauza si iarasi, face asa cam 1 minut. Asta vara nu am observat sa scoata acest sunt, de unde trag concluzia ca apare doar la frig, o fi vreun proces al motorului?!?

Intrebare: mai scoate la cineva fum pe esapament, chiar si dupa ce motorul este incalzit si afara sunt -1 grad?? O i din cauza ca merg cam subturat zic eu (schimb vitezele pe la 2k de ture). Am mai vazut 2 auto cu 1.2 TSI, dar nu scoteau deloc fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zumzaitul de care vorbesc este la pornire, dupa ce se operste acela de care vorbiti voi. Se aude la prima turare a motorului in relanti ca si cum s-ar accelera masina mai puternic, dar dispare dupa scaderea turatiei, dureaza cca 2-3 secunde si aoi dispare. Si nu este permanent la toate pornirile, ci aleatoriu. Voi incerca sa observ intervalul de temperatura in care apare. Cu scuzele de rigoare, cred ca este cam praf electronica acestor masini. Mi-am luat masina de 15000 Euro si dimineata la pornire stau cu emotii: azi ce se intampla, tremura, zornaie, tuseste sau what ?????

Sincer sunt dezamagit, basca ca nu sunt singurul nemultumit.Vizavi de zgomotul facut aleatoriu la pornire cand am intrebat acum o luna la service , mi-au spus ca e normal, ca s-au interesat ei ca asa e normal, etc. Atunci de ca n-a facut toata iarna ci doar din Ianuarie si atunci aleatoriu???

Pe mine treceti-ma la cei care regreta faptul ca si-au luat Skoda.

Alt aspect, uitati-va la plasticul de la haion, acolo unde se imbina cu tapiteria plafonului. Veti fi uimiti, cum apare acum dupa frig, ce gaura s-a cascat acolo. Plasticul central este mai scurt si nu se suprapune peste celelate doua capete, am observat acest lucru de nou, dar acum dupa iarna situatia este si mai inestetica( lucru observat si la o skoda noua din Show-room). M-am uitat la un logan de 5900 E si nu am regasit un astfel de luft.Rog si alti colegi sa se uite acolo.Cred ca am sa incerc sa umblu la garantie, dar mi-e scarba. Pentru mine skoda devine pe zice trece o masina ca oricare alta cu nemultumiri si multumiri. Dar la asemenea firma nemultumirile ar trebui sa fie foarte mici si nu legate de soft-uri, zgomote si calitate proasta a interiorului sau asamblarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@haiducu: ma uit ca prostul si nu vad nimic suspect in pozele alea. Unde exact trebuie sa ma uit? trage si tu o dunga in paint please.

Ia uite desenate cum arata!

post-76412-0-99671600-1299241696_thumb.j

post-76412-0-98331200-1299241428_thumb.j

post-76412-0-42585400-1299241675_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra-sa vezi cum arata vara plasticaraiul cind este cald!-latine macar numai acolo la haion--unde nu vezi in fiecare zi,la mine la fel de rau arata plasticul de pe stilpii fata-unde pot pastra pixu!---- solicita sefului de service sa rezolve problema.La mine au comandat alt plastic sa-l inlocuiasca,dar cel nou arata mai rau si l-am lasat tot pe cel vechi---cei de la tinichigerie stiu ei sa le aranjeze cat de cat.

Eu nu vorbeam de acea turare a motorului la pornirea la rece care are un sunet mai intens pentru cateva secunde---ci de galgaiala care tine vreo 4-5 minute dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facem plangere la skoda.cz sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lotta: La Golf ai facut vreun update pentru ECU ? Ai discutat cu cineva din service ?

@nifelheim: Tu ai fost la service pentru testarea masinii. Daca nu a iesit nimic in neregula, ce sa scriem la Skoda CZ ?

Orice scrisoare trimisa la Skoda CZ va fi retrimisa la importatorul din RO, adica Porsche Romania. Iar PoRo va zice ca masina e in regula.

OPC-ul ce a zis despre asta ?

@haiducu: Si tu ziceai ca vei merge la service pentru teste. Cum s-au finalizat ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine treceti-ma la cei care regreta faptul ca si-au luat Skoda.

Alt aspect, uitati-va la plasticul de la haion, acolo unde se imbina cu tapiteria plafonului. Veti fi uimiti, cum apare acum dupa frig, ce gaura s-a cascat acolo. Plasticul central este mai scurt si nu se suprapune peste celelate doua capete, am observat acest lucru de nou, dar acum dupa iarna situatia este si mai inestetica( lucru observat si la o skoda noua din Show-room). M-am uitat la un logan de 5900 E si nu am regasit un astfel de luft.Rog si alti colegi sa se uite acolo.Cred ca am sa incerc sa umblu la garantie, dar mi-e scarba. Pentru mine skoda devine pe zice trece o masina ca oricare alta cu nemultumiri si multumiri. Dar la asemenea firma nemultumirile ar trebui sa fie foarte mici si nu legate de soft-uri, zgomote si calitate proasta a interiorului sau asamblarilor

Corect, plasticul acela din 3 segmente care vine peste tapiseria ce imbraca plafonul e de toata jena. Mai am un Logan in familie si nu vad nici o diferentala finisaje intre masini. Doar materialele sunt mai bune in Skoda dar si aici am avut surprize. De exemplu cochilia din spatele volanului e de toata jena la Octavia ca si material. Acum regret ca pt o diferenta de ~1000E nu am ales Mazda 3 berlina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*DRAPAR, da, am facut update, insa nu au vrut sa imi spuna nici ce numar are update-ul, nici nu mi-au trecut in careta de service operatiunea. Si eram prea scarbit sa ma mai cert cu ei, mai ales ca am lasat masina la 10 dimineata si am luat-o pe la 15:00.

La mine s-a rezolvat problema cu tremuratul la relanti (la rece), insa acum sesizez un tremurat la cald, la relanti, care este foarte deranjant. Plus ca scoate fum, indiferent ca este cald sau rece afara, la fel si motorul,ceea nu mi se pare tocmai normal.

In concluzie, dupa cum spunea si colegul Nifelheim, e cam marsavie ce fac cei de la service-uri cu update-ul, de ce nu il trec pe cartea de service, plus ca nici nu te anunta ce face concret acest update.

Eu deja am bagat masina la vanzare, poate am noroc sa scap de ea, sunt foarte nemultumit de ce am primit pt 15k euro. VW nu mai este ce a fost odata, eu sunt extrem de dezamagit de aceasta firma. Sau mai corect spus, de acest motor experimental. Prost am fost sa dau atatia bani pe ceva testat prea putin timp.

Cei care sunt din Bucuresti si au sesizat problema diminuarii puterii motorului, ne putem intalni sa vedem concret ce putem face, si eventual sa facem o comparatie a comportamentului masinilor noastre.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate VW sufera de aceeasi boala care darama imperii intregi si anume in goana de a deveni numarul 1 mondial se GRABESC sa proiecteze si sa scoata pe piata noutati cat mai multe. Ori aceste motoare noi ar fi avut nevoie de ani de teste pentru a putea fi vandute la atatia oameni. Deodata din acea firma care era cunoscuta pentru durabilitatea motoarelor lor, vw a devenit cu totul altceva. Aceeasi rgeseala a facut-o si Toyota legat de partea de siguranta a masinilor lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

1.Am facut 1500 de km de la update si vreau sa confirm cele semnalate anterior: s-au rarit semnificativ vibratiile/zgomotele la pornirea la rece, dar nu au disparut complet, a aparut un tremurat sesizabil si deranjant, ca la un diesel, la relanti(motor cald, consum 0.7 l/h), senzatie de putere scazuta,nu mai sunt convins ca am 105 CP si nici cuplu pe masura, fum(cred totusi ca e abur) indiferent de conditii. Benzina folosita: OMV Carrera 100, Petrom 99, Mol EVO.

Pe diagnoza VAG-COM nu apar erori stocate , in schimb am remarcat Cylinder misfires aleator, rateuri pe cilindru 3 si 1 in numar mai mare.

2.Am semnalat si eu problema cu memoria a 2-a care se reseteaza aleator, la 500 respectiv 800 de km, deci cu mult sub 9999 indicati de manual.

Cam astea sunt problemele pana acum (11000 de km), nu sunt foarte dezamagit, dar cu siguranta urmatoarea masina nu va mai fi Skoda.

@Lotta:Sunt din Bucuresti, putem stabili pe PM o intalnire.

Cred ca daca ne adunam mai multi si mergem peste cei din service avem sanse mai mari macar sa fie transmise problemele la Skoda CZ, pentru ca pana acum m-am convins cat de "specialisti" sunt cei de la service-urile din Bucuresti.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*floryyan2004, Ok, ramane sa stabilim pe pm. Poate se mai aboneaza si altii pt o intalnire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, azi am fost plecat la Toplita, un drum de 125 Km (deci am facut 250 Km dus intors).Piatra Neamt -Toplita prin Cheile Bicazului si Gheroghieni, am precizat acest lucru pentru a sublinia faptul ca traseul este destul de solicitant pentru masina.Deci masina se chinuie.Puterea masinii nu a scazut, dar ea se obtine prin accelerari puternice, acceleratia mergand destul de greu, trebuind apasata vartos. cel mai enervant lucru este faptul ca motorul si-a pierdut elasticitatea. Daca nu corelezi corect treptele de viteza motorul nu trage de fel. De exemplu trapta a cincea este in plus. Daca se scade viteza sub 80 si esti intr-a 5 motorul nu mai are nici o forta. de regula schim a 5 dupa 80, dar daca pe drum drept, deci nu in panta, din cauza traficului viteza scade la 70 nu mai schimbam a 4 ci acceleram lin, fara nici un fel de problema. Acum dupa update acest lucru nu e posibil, masina neraspunzand corespunzator, dardaind. Consumul a fost dus intors 6.1%. Oarecum acceptabil.Dar sunt total nemultumit de comportamentul masinii.In plus dupa update parca pornirea la rece e mai greoaie, parca invarte mai mult.

Am facut acelasi drum in octombrie 2010, inainte de update, in aceleasi conditii si comportamentul masinii a fost cu totul altul. Oare acum ce mai este de facut, se mai poate pune vechiul soft??? ce indicatii imi mai dati, cei care se pricep?

A doua problema. Resetarea CB 2 la anumite valori de KM (mici-300, 400, 600, etc) se face de fapt la durata de 19.59 ore cum a spus Elena33 :icon_thumright: . Deci mergand mult in oras nu faci multi Kilometri. Azi am urmarit resetarea,la 19.59 minute aveam 544 Km. Rahat computer de bord(scuze dar nu ma pot abtine). Daca memoria este asa de scurta nici macar nu poti contabiliza ceva-sa zicem un drum dus-intors in Italia de 5000 Km, sau consumul mediu pe o luna de iarna sau vara, deci practic acest CB2 este inutilizabil- la mine 19.59 ore de condus, cca 3 saptamani, cca 544 km). Cred ca nici o masina de cea mai joasa speta( a se citi logan pe care voi il blamati, si din care am avut 2 specimene de care am fost EXTREM de multumit)nu are un astfel de computer de bord. Ce se poate face,??? Un alt soft??? Ce pot pretinde (eventual catre OPC) in conditiile in care cartea tehnica spune de resetare la 99.59 ore si in practica este altceva, care nu ti-a fost adus la cunostinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar astia de la Skoda se prostesc pe zi ce trece, mai nou vad ca au redus si numrul de ore de la 99 la 20 :angry:. Cred ca, cartea e pentru maxi-dot display, tu probabil ai computer normal cu afisaj monocromatic la care se pare ca au redus numarul de la 99:59 de ore, cat era inainte, la 19:59. Nu pot sa inteleg aceasta tampenie (care e mai mare decat compania SKODA insasi), pentru ca oricum costurile de fabricatie sunt aceleasi si daca ai 20 de ore acolo si daca ai 100 (2 bytes de memorie fiind suficienti pentru a memeora doua numere in intervalul 0-255) ...

PS: Rusine SKODA ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!