Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Simabililor hai noroc si la mai mare---dupa resoftare cam aceiasi senzatie o am si eu!

Chiar cum putem verifica cei 105 cai?--sau dupa resoftare vreo 20 -30 sunt morti---desi am dat bani pentru un motor uimitor.

Totusi daca benzina este evo de la mol fuge dar parca ii lipseste ceva la sprint plus banii din buzunar.La mine au aparut urme de funingine la intrarea in turbina la exterior deci se vede--am lasat-o la ei si mi-au spus ca au remediat problema dar ciuciu.----

La pornirea la rece se aude un zgomot ca de pompa de benzina care se amorseaza si dupa 3-4 minute de la pornire.(nu mai bat apa in piua cu pornirea la rece care se face in ce conditii vrea hazardul nu "neamtul"-haideti domnilor sa-i facem cumva sa ne ia in seama nu doar sa ne plingem unii altora despre acest motor probabil foarte bine proiectat dar produs cu piese comuniste proaste din cehia,romania si probabil CHINA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@haiducu: Ce propunere ai ?

Skoda Customer Care ne trimite la dealer pentru al nu-stiu-catelea update de soft. Iar dealerul gaseste diverse "explicatii" pentru problemele semnalate sau da vina pe fabrica pentru soft-ul INCA neadaptat conditiilor din RO.

De fapt, cred ca inca nu s-a gasit SOLUTIA...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soft-ul INCA neadaptat conditiilor din RO.

De parca Romania e in Siberia.. sau ceva :))

Anyway, am facut revizia de 15k. M-a costat 319 lei cu tot cu manopera si a inclus schimb de ulei si filtru + verificare placute frana.

Am aflat ca am o rechemare in curs pentru nujt ce update la computerul care controleaza coloana volanului. Din pacate omul cu garantiile nu era disponibil, insa o sa revin cu noutati dupa update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai iesit ok cu revizia. Din ce am observat, 1.2 tsi nu are probleme doar cu pornirea la rece, ci si cu a doua pornire, cand motorul nu e nici rece nici cald. Sa presupunem ca trecem peste mersul neregulat la rece. De multe ori, nu vreau sa ma enervez si pornesc rapid si radioul sa nu mai aud motorul. Sa va povestesc ce am patit aseara. Am facut un drum de vreo 6-7 km cred, fara clima pornita, cand am ajuns la destinatie temp. ulei era pe la 80 grade. M-am intors dupa 3 ore, pornire ok (ok in sensul ca nu diferit fata de cum m-am obisnuit ), am mai facut un drum de vreo 3km. Dupa inca o ora, vin din nou la masina. La pornire, incepe la 600rpm. Ciudat, ca la 600 porneste doar cand e cald cald motorul. Evident a inceput sa tremure, dar nu era ceva foarte pronuntat. Mi-am pus centura si pornesc farurile, incepe sa se balbaie urat. Farurile au inceput sa palpaie (scadea si crestea intensitatea luminii). Nu aveam vreme de stat si nici chef, am bagat piciorul in acceleratie, am tinut-o vreo 10 secunde turata putin, am bagat in viteza si am plecat. Nu e prima data, cand la a doua pornire, cu motorul semicald/semirece (whatever) se comporta ciudat. Am uitat sa mentionez, nu am pornit deloc clima nici a doua oara (probabil se chinuia si mai tare). In rezervor am acum Mol EVO. Singura diferenta notabila pe care am observat-o de cand folosesc EVO e ca trage mai ok cu masina plina. 4 persoane si bagaje si masina s-a miscat bine. In rest, tot aia e. Dupa ce termin cu ce am in rezervor, vreau sa bag benzina de 95, sa vad cum va face la pornirea la rece.

Semnalasem mai demult resetarea posturilor de radio salvate (de 3 ori de cand am masina). Ieri am mai patit o chestie. Ascultam muzica de pe CD. Am dat la un moment dat next, sa ascult piesa urmatoare. A trecut la urmatoarea, dar nu pornea piesa. A stat vreo 5 sec si a trecut la urmatoarea. La fel. (imi tot afisa TRACK X, TRACK X+1, TRACK X+2, samd). Am dat pe radio mergea, schimb iar pe CD, la fel, trecea pe la fiecare piesa, statea cateva secunde si mergea mai departe. Am scos CD-ul si l-am bagat la loc si si-a revenit. Acuma intreb si eu, se mai intampla si asa ceva, sau nu e tocmai normal?

Legat de update-uri, producatorul a confirmat ca recent a iesit un update pentru 1.2tsi. Daca a fost doar un raspuns asa, ca nu aveau ce sa zica altceva, sau chiar o fi iesit unul, nu stiu.

@DenisB: astept cu nerabdare sa vad ce ne spui despre recall-ul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor sa va povestesc epopeea skoda pana acum.sunt plin de nervi,nu pentru ca nu mi-au rezolvat problema(abia maine merg la service cu ea) dar pentru ca nu mai trage!!!!!

1.am fost pe autostrada sambata cu ea si abia ajung la 180 la vale si cu strada libera sa am cativa km la dispozitie

2.inainte stateam cu pedala lejer ina 6-a si aveam 190 nu pt ca nu mai tragea motorul ci pt ca era plafonata la viteza asta

3.consumul a scazut putin cred(ceea ce ma face sa cred ca au umblat pe la benzina)

4.am trimis astazi o reclamatie pe email catre skoda si opc si am primit raspuns de la amebele institutii.

5.maine merg in service aviatorilor pt "verificare" si vad apoi cu opc-ul

6.daca nu mi se rezolva problema ii dau in judecata pt urmatoarele chestiuni si va sfatuiesc sa faceti la fel:

- interventie neautorizata asupra masinii(imaginati-va ca aveti un xp pe laptop si il duceti la un dealer care va pune linux fara sa va anunte)

- nu mi-au completat in cartea service interventia!( anormal atat vreme cat se vrea un update oficial)

- nu mi-au spus ce parametri de functionare au fost modificati prin acest update astfel incat eu, prostul client, sa stiu daca cei 15.000 euro pe care i-am dat pe masina mai sunt meritati de ei sau se gandesc sa-mi faca un discount pt ca masina nu mai are specificatiile de la momentul cumpararii

- si alte cateva motive...

cei care sunteti nemultumiti si intampinati aceleasi probleme va rog sa ma contactati pt o plangere in comun.

ne auzim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff. un neam de plangaciosi. A mea e ok :) ... mai putin oscilarile de la pornirea la rece:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.am trimis astazi o reclamatie pe email catre skoda si opc si am primit raspuns de la amebele institutii.

Ce raspunsuri ai primit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- de la skoda : invitatie la test.masina este astazi in teste la skoda

- de la opc : in cazul in care problema nu este rezolvata amiabil vor interveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim - ce versiune de soft ti-a instalat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu.nu apare consemnat nicaieri.voi intreba astazi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am citit de la voi si cum spuneam si eu mai devreme ( cu 2 pagini ) am si eu fix acelasi comportament dupa update ( care nu mi-a fost trecut in cartea de service )

MASINA NU MAI TRAGE !!! dar voi astepta, poate se va gasi solutia, nu am timp de pierdut in service-uri !

In rest, cu pornirea merge bine ! nu mai se simt trepidatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o iau acum din service.

mi-au zis ca nu au gasit nicio eroare si ca amsina nu are nimic(nu ma mir) e ca si cum mi-ar fi instalat linux desi eu voiam xp pe calc si apoi imi spun,linuxul nu are nimic.dar nu au inteles ca eu vreau xp-ul inapoi.

-in alta ordine de idei mi-au spus ca nu stiu ce cod are update-ul dar ca acest update practic face o preincalzire a catalizatorului ca pornirea sa fie eficienta.

atat...mai tara,mai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim si voi toti! voi nu vedeti ca habar nu au ce sa faca ca sa remedieze situatia-----isi prind urechile ----isi dau cu presupusu si alte alea si atat.Eu totusi nu inteleg de ce vw nu are aceleasi probleme sau pentru nemti se fac alte motoare iar pentru estici sunt bune si asa.Astazi m-au sunat cei de la service intrebandu-ma daca sunt multumit de serviciile lor---bineinteles le-am spus tot ce aveam mai bun in repertoriu,ocazie cu care mi-au facut din nou programare pentru teste si fotografii.---cred ca pana la urma baietii trag de timp pana vom iesi din garantie si atunci sa vezi pe banii nostrii cum se vor rezolva toate,toate---as avea o propunere,si anume sa facem o lista cu toate nemultumirile noastre si sa facem o depesa catre skoda cehia,protectia consumatorului etc. semnata la comun sa vada ca nu sunten cazuri izolate,mama lor de banditi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu propunerea ta.

pm pt ce aveti pe suflet ,eu fac mailul si vi`l arat inainte de a`l trimite.cei care imi trimit problemele lor vor fi pusi de mine in cc-ul mailului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu aruncati vina pe baietii de la service din Romania pentru ca ei nu au efectiv ce face, nu au ce repara. Inginerii care proiecteaza soful impreuna cu motorul din Cehia/Germania sunt cei care sunt de vina. Astia de la Service din Romania doar constata problema si aia din Cehia/Germania fac softul ... E clar ca motorul e aproape de limita tehnologica actuala sa zic asa, cilindree mica putere mare, si nu tolereaza greseli mari in proiectarea softului/motorului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga adrian ,skoda romania respectiv service-urile autorizate skoda sunt automat reprezentanti legali skoda moment in care isi asuma raspunderea impreuna cu producatorul.

asa cum te obliga sa iti faci revizia la ei au si obligatia sa raspunda in aceeasi masura si pt problemele aparute la masinile skoda.

alte discutii nu-si au rostul pe tema raspudnerii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim dai bataie! Trebuie sa stau si sa ma gandesc ca sunt nu multe ci foarte multe!(pe langa cele de care va loviti voi la mine mai fiind aspectul plasticului de pe stalpii fata care la inbinarea cu tapiteria au loc sa infigi un pix ca pe vremea Daciei ceausiste./la nici 500 de km esapamenul(toba spate) era fisurata necesitand schimbarea ei dar nu coplet cum ar fi fost normal--adica ultimele doua tobe,pentru ca faceau parte dintr-un ansamblu.Ei au sectionat teava si au schimbat doar toba defecta---pentru un cunoscator de achizitii de second vw,skoda ,seat asta insemnand ca masina are cu vreo 100 de mii de km in plus fata de ce arata bordul.---afumarea turbinei,functionarea defectuoasa a intreg ansamblului motor

Unul din aspectele care m-au hotarat sa caut o modalitate de ai face sa plateasca este fapul ca atunci cand cumperi ceva scump te astepti sa ai multumirea lucrului bine facut,dar in momentul cand vecinul sau prietenul zice "mai ce masina ti-ai luat" si in momentul testului porneste ca o dacie fara un piston ,iti sare mustaru pentru ca toata lumea inclusiv proprietarul se asteapta sa functioneze ca un motor nemtesc!---macar sa nu mai scrie vw pe el--caci este o skoda!

Cum spuneam fratilor nu este un moft---haideti sa-i facem sa plateasca pentru ca toti aveti un gust amar,doar ca unii o recunosc iar altii ba!

Denis priveste lucrurile un pic mai critic--atunci cand vei iesi din garantie si ti se va duce sonda lambda pentru functionarea perfecta a motorului.

Adrian001-cand vinzi un produs,trebuie sa asiguri si depanarea lui printr-o retea de servisuri bine puse la punct nu sa bajbaiesti si sa faci conexiuni pe internet de ore intregi in care sa se verifice vezi doamne parametri motorului si la final sa-ti raspunda ca totul este ok,dar sa nu mai bagi benzina de la aia ci sa bagi de la ailalti ca aia au benzina proasta---

adrian001 de cete infigi la discutii daca tu ai diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti si voi dreptate ... si nu e vorba de ce motor am, as vrea sa fiti si voi la fel de multumiti de motorul vostru ca si eu de al meu care functioneaza ireprosabil de vreo 6 ani si ceva, asa ca bafta la rezolvare dar e clar ca nici cei de la VW/Skoda nu stiu ce are, fiind un motor relativ nou mai trebuie sa treaca timp pana rezolva toate problemele, voi nu aveti decat sa ii asaltati cu cerceri sa va rezolve problema poate asa se misca mai repede ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor uitati-va la motor in partea din fata,unde este protectia peste galeria de evacuare -unde este si turbina-nu cumva si la voi sunt urme de gaze arse --adica inegrit--deoarece nu sunt singurul cu problema aceasta.Fiind in sevice am intrebat si eu unele treburi:

1.nu se poate face resoftarea din fabrica adica sa se puna din nou softul original, cu aparatura pe care o au --cam toti care au facut upgrade se cam plang ca le-a scazut puterea--ceea ce se pune este upgrade--rezolva una si strica alta(parerea mea)

2.partea cu afumatul cica este la mai multi ,dar multi nu stiu ce vad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata niste poze

post-76412-0-94031000-1298790532_thumb.j

post-76412-0-48678900-1298790990_thumb.j

Modificat de haiducu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care aveti probleme cu masina ati facut vreodata testul benzinei pe care o bagati ca sa fiti siguri ca acea benzina are cifra octanica care trebuie pt ca acest motor se vinde peste tot in europa si ar trebui sa se plinga multi care au cumparat aceasta masina,sau astia din service sunt total paralel pe linga acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult sunt paraleli cu aceste motorizari TSI. O cunostiinta mi-a povestit ca acum 3 ani cand a aparut 1.4TSI si au fost si acolo probleme la inceput el a vazut cu ochii lui cand era la revizie cu masina lui(Jetta) ca stateau la un Golf V 1.4TSI si listau din calculator manualul de reparatie si trei insi se chinuiau sa interpreteze dupa poze cum si ce trebuie sa faca!!!!! HABAR NU AVEAU ...despre asta atat. Si nici pana in ziua de astazi nu prea se pricep la TSI-uri in general....Mai ales la Skoda nu. Eu zic sa nu te lasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, reprezentantele impreuna cu fabricantul nu initiaza cursuri pentru specializare pe tehnica nou implementata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da normal asa ar trebui sa o faca, numai ca cheltuielile de drum, de cursuri acolo in Germania sau Cehia, daca stiu bine reprezentantele ar trebui sa plateasca. Iar stim noi bine ca reprezentantele nu prea cheltuiesc pe asa ceva cu placere. Mai ales in ultima vreme cand anumite reprezentante mai mici(care fiecare este o persoana juridica aparte) nu prea stau bine financiar. Asa ca ramanem noi ca si cobai cu masinile noastre cumparate pe bani nu putini, mai ales pentru puterea noastra de cumparare. Fiindca pentru o persoana din Romania care castiga salariul mediu din Romania(si daca castiga un pic peste) cumpararea de nou al unei Octavii noi sa zicem este egal cu cumpararea unui Audi A6 3.0TDI de circa 60 000-70 000 euro de catre un neamt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!