Jump to content

Fum alb la prima pornire - ralanti instabil


obd2
 Share

Postare recomandată

La tine inainte sa înlocuiesti semeringurile la chiulasa motorul mergea neregulat? Fumul alb avea miros de motorină nearsa ca la vechile camioane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu aceasta problema cu fumul alb la prima pornire cand motorul este rece. Masina este un tdi 1.9 160.000 km, iar de curand a fost schimbata distributuia, dar fum scotea si inainte. Uneori, dar foarte rar, am si un relanti care trepideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica valoarea avansului axei cu came si valori injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...sunt posesorul unui b5 si de ceva vreme scoate un fum alb la prima pornire...masina porneste f bine, trage bine..pana in luna iunie am avut ulei castrol edge 5w40 cumparat din italia si nu am avut treaba...in iunie cand am facut schimbul am bagat acelasi ulei doar ca l-am cumparat din tara..

P.S.este un b5 din 1999 motor 1.9 tdi PD ajm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceasi problema o am si eu, putem lua in considerare ce zice colegul @romytaxy citat din manualul de utilizare. O pierdere de antigel dar si o cantitate de motorina injectata defazat sau mai multa. In ceea ce priveste garniturile la supape, dupa parerea mea, se poate discuta la peste 500000 de km. 

Eu am facut un test privind o eventuala pierdere de antigel, banuiam ceva, pierdeam cam 100-150 ml antigel in 3-4 luni. Testul l-am facut dupa tutorialul acesta

..si spre surprinderea mea am vazut ca imi iesea bule (vezi tutorialul), deci pierdeam antigel. Pe la coliere, racoarde nu pierd, a ramas garnitura de chiulasa sau racitorul de gaze de la EGR (vezi aici functionarea Racitorului de gaze http://www.e-automob...-egr-motor.html ).

La mine este racitorul de gaze, antigelul patrunde in racitor printre porii formati, dupa care este recirculat in motor, camera de ardere si de aici fumul. De ce numai la pornire? .. pentru ca dupa pornirea motorului racitorul se infierbanta, se dilata si inchede porii. Asta la inceput, cu cat porii se maresc fumul-abur persista si dupa pornire. De ce numai atunci cand temp ext este ridicata (peste 25 grade)? ..ptr ca antigelul este mai fluid si intrepatrunde printre pori iar cand temp ext este scazuta acesta este mai gros si nu reuseste sa treca de pori

Pentru remediere un tutorial pentru schimbare Racitor de gaze https://www.youtube....h?v=-Afb6Iq61p4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut , stie cineva cum se reglaza avansul la passat b6 din 2006 bkp , 2.0 tdi , 16 valve , 2 axe cu came? si care sunt valorile bune ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din axa din fata = avans

Din axa din spate = cantitate motorina injectata.

Valoare avansului trebuie sa fie intre -1,5º/-2,5º.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axa fata ....catre radiator si axa spate catre interiorul masinii???

si valoare avans cu minus ambele adica 1,5 .....2,5 cu minus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cu atentie ce am scris !!!

O axa modifica avansul iar cealalta cantitatea injectata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am amagit singur cu Racitorul de gaze :( L-am schimbat si tot asa face.. fum mult la pornire dupa stationare. Dar ce nu inteleg de ce astazi dimineata (frig afara, 2 grade) nu a scos gram de fum iar cand temp exterioara depaseste 10 grade imi scoate. Toate acestea se intampla dupa ce am schimbat distributia. Am un motor 1.9 bkc si am inteles ca la motoarele acestea Torsion Value este intre -2.5 si -1.5 La mine este -2.5

Sa incerc cu o corectie pozitiva?? Masina imi porneste ff bine cand este frig si foarte frig afara insa mai greu cand este cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am si eu o problema mare ce ma enerveaza tare, mult fum alb. Motor rece, dupa 5 minute cat sta la relanti incepe sa scoata mult fum alb, la pedala se face ceata .. toate astea m-au dus la turbina prima oara dar am foarte multe gaze carter, adica nu sta busonul daca nu-l strang la ulei, il arunca, scoate mult fum si pe la joja, arunca cu uleiul in toate partile. Masina merge in parametrii ok, adica trage bine, nicio problema zgomot, etc. doar ca papa ceva mai mult decat normal ulei... apa in vas e acolo nu creste/nu scade, caldura baga, uleiul il am pe min min la joja.

I-am sunat(de pe forum) pe eexcalade si pe dudu(la care am si lasat masina sa ne ocupam luni de ea) si am primit 2 pareri, capacul acela de gaze si desfacut motor.. a mai intampinat cineva problema asta? Adica, mie tot imi e greu sa cred ca la 160.000 km sa am probleme cu segmenti/pistoane/etc si mai ales ca motorul merge bine, nu da semne de asa ceva.

Ce ziceti? 

Modificat de arinix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
On 20.08.2016 at 20:34, arinix a scris:

Am si eu o problema mare ce ma enerveaza tare, mult fum alb. Motor rece, dupa 5 minute cat sta la relanti incepe sa scoata mult fum alb, la pedala se face ceata ..

 

Aceeasi problema o am si eu. Am avut un injector problematic, l am schimbat, apoi am reconditionat turbina, am schimbat oringurile si tot degeaba.

Ulei imi mananca putin de la schimb la schimb, antigelul este ok.  

Problema poate sa apara din cauza EGR-ului? ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Mi-a apărut și mie la rece de vreo 3 săptămâni fumul alb cu miros de motorină la prima pornire doar. Până urcă temperatura la 90de grade apoi nu mai scoate fum dar gazele tot miros a motorină nearsă.  Am înlocuit răcitor de gaze pompa motorina (cea din rezervor) chiulasa rectificata garnitura de chiulasa schimbat tacheți semeringuri la supape turbină schimbată cu una din dezmembrări. Înlocuit recent senzor lichid răcire senzor temperatura combustibil senzor temperatură gaze ulei și filtre schimbate recent. Injectoarele au parametrii buni cu garnituri și oringurile schimbate și  avansul - 2.5. Egr curățat. Am suflat aer pe retur. După ce am făcut un drum mai lung nu a mai scos fum la prima pornire o zi apoi a început din nou. 

Aveți idee ce ar mai putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am rezolvat cu schimbarea releului de bujii. După schimbare n-am mai avut probleme cu fumul alb nici cu pornirea grea. Partea interesantă a fost ca nu zicea nimic vcds-ul ca ar fi defect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Și eu mă confrunt cu o problema la pornire în special dimineața..

Relanti neregulat.. când oscilează acul la turometru da și niște întreruperi în motor..

Ca să detaliez exact simptomele.:

1.cand pun contactul câteodată se aude pompa de motorina din rezervor și e clar că nu pornește sfert(învârte de câteva ori)...câteodată nu se aude pompa in rezervor și pornește la sfert de cheie..

2.Dupa pornire simt ca o întrerupere in mersul motorului care da niște vibrații puternice în toată mașina .mai mult decât atât,daca ascult cu atenție se aud niște bubuituri la motor de zici că se rupe in doua..ca și cum e ceva blocat și încearcă să se deblocheze...( După 10-15 secunde revine la normal)..Relantiul e instabil..

3.Am observat la pornire că îmi scoate un fum de culoare gri închis( cenușiu)..în momentul când am întreruperile da și fumul pe tobă cu întreruperi..( nu exagerat dar e cat de cat vizibil).

4. Vara când e f.cald nu prea mai am problema asta..pornește ok și nu se zguduie..

Am schimbat și verificat:

Bujii Beru pe cod origine.

Releu bujii.

Senzor G62 Hella( era defect și s a remediat problema)

Înainte nu îmi ținea spirala aprinsa mult la bujii din cauza la senzor G62( aveam și eroare pe Engine)..Problema s a rezolvat,acum sta spirala mai mult aprinsa în funcție de gradele de afara.

Am bănuit injectoare..am înlocuit injectoare cu același cod( într-un timp aveam valori 0.00 la toate)..am strâns mufele la injectoare..

Ce observ diferit fata de alte mașini este că la pornire nu se ridica acul la turometru spre 1000rpm și să scadă înapoi la turația normala..pornește în șuturi și după ce oscilează acul la turometru se așează la turația normala a mașinii.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acul nu trebuie sa stea in 1000, normal e undeva la 850.

Ca idee verifica si curata si clapeta de acceleratie si EGR dupa caz.

 

Pe diagnoza ce iti zice dupa ce ai facut operatiile de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refeream la pornire când e ger că trebuie acul sa urce la 1000rpm până se încălzește motorul..după aceea scade la 850 rpm...la mine fluctuează acul și rămâne la 850 când își revine după 10-15-20 de secunde..

Clapeta accelerație nu am.

Egr schimbat,curățat.schimbat electrovalva N18.

La diagnoza nu îmi da erori și restul par a fi in parametrii.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!