Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

pompa de ulei pica deodata. cel putin in cazul axului asa se intampla. apare in bord mesajul LOW OIL PRESSURE. STOP ENGINE. OWNER^S INSTRUCTIONS. ...DACA NU MA INSEL. trebuie sa opresti motorul pe loc. daca mai mergi cateva sute de metri iti pleaca TURBO, iar daca esti insistent se duce motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pica , pica direct, afisand mesajul respectiv de eroare si daca mai mergi cateva sute de metri cu ea, pica si turbina mai mult ca sigur. Am patit-o de doua ori. Rezolvarea am gasit-o in sudarea axului respectiv. Nu am stiut de solutia cu pompa de 1.9, momentan nu mai am probleme dupa sudare, sper sa ramana asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiti pe unde pot gasi o pompa completa (SH) chiar si defecta la un pret accesibil va rog sa-mi spuneti si mie.Cu multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geo609: ai PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am avut si eu aceiasi problema, am schimbat lant, intinzator, pinion + ax hexagonal(am pus un ax nou exact ca cel care era pe masina si nu am avut nicio problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pentru ajutor.Peste cateva zile iau salariul si va contactez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, am rugamintea ca cei care isi rezolva problema sa posteze aici si cum au solutionat o. Eventual si service/preturi/impresii ar fi de un real folos(cel putin pentru mine) 

 

 

Multumesc anticipat

 

VA pupa tata si :Driver: Safe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita te înapoi puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, dupa ce am citit acest topic m-a luat durerea de cap, am un b6 2.0 bkp, km 170k  dupa ce am scapat de injectoare(pe care le-am schimbat) urmeaza pompa de ulei!!!? :banghead:  macar la injectoare se oprea masina si nu mai pornea cu pompa de ulei cum se procedeaza trebuie sa o desfaca un mecanic s-o verifice chiar daca functioneaza??  din cate am inteles daca astept pana apare mesajul fatal se doate duce si turbina   

:ceuameni: nemtii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e inmatriculat in 2006 dar cred ca este fabricat in 2005 (asta reiese din ce scrie pe geamuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cred ca trebuie sa faci o verificare ca sa mergi linistit.Cu vreo 1-2 sute lei cred ca iti poate demonta cineva baia de ulei si sa scoata imbusul si numai atunci vei sti cum stai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura metoda ca sa iti dai seama daca ai probleme e sa mergi la un mecanic si sa desfaca baia de ulei, costurile sunt destul de ridicate, ca necesita ceva munca, cred ca in jur de 400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: :banghead: ok, multumesc cred ca asta o sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se strica si gata LOW OIL PRESURE.Daca opresti imediat si nu mai pornesti poti scapa ieftin. Nu garantez pentru turbo,depinde ce noroc ai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se strica si daca pornesti imediat... ,eu doar am intors masina si am facut praf jumate de motor ,macar e nou acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru user-ul GABIVVX , imi puteti spune va rog mult ce tip de pompa de ulei am si eu? 6E160615. Multumesc . Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru solutia propusa de user-ul SK HIGHLINE:

Din ce am citit pana acum e clar cea mai buna solutie dar nu am prea inteles cum se poate monta pompa. Care angrenaj trebuie dat jos? Tot ansamblul cu arborii de echilibrare sau numai pompa de ulei in sine?

La mine stiu ca s-a inlocuit tot motorul cand masina avea 87000 km (acum are aproape 200000 km) din cauza problemelor la pompa de ulei si probabil ca acum am sistemul cu pinioane dar axul e tot acolo si deci problema exista in continuare.

Poti sa dai mai multe detalii cu privire la modul de montare si de unde se antreneaza? O poza ar fi "aur curat" da' stiu ca nu e foarte usor de obtinut- poate unul dintre colegii care o sa-si faca modificarea sa reuseasca.

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa multe discutii cu mecanici (vreo 4 la numar) inclusiv  cu cei la Porche Romania voi sintetiza pe scurt problema cu pompa de ulei si rezolvarea acesteia (mie mi-a cazut de doua ori si am incercat si schimbarea axului si sudarea acestuia) :

 

1) Referitor la rezolvarea oferita de user-ul SK HIGHLINE, am vb cu un mecanic pe care il cunosc de ceva vreme ,care are colegi la Porche Romania, se pare ca dupa ceva discutii si cu acestia  am ajuns la concluzia ca DA,se poate intr-adevar sa se adauge o pompa de ulei de pe un 1.9 dar costurile sunt la fel de ridicate, undeva pe la 6000-7000 lei, deoarece este necesar sa se schimbe TOT, inclusiv baia de ulei si tot angrenajul, in caz contrar, din cate am inteles, citez :  "ar iesii o tiganie"

 

2) Sudarea axului  (cazul meu) : Axul poate fi sudat si DA reprezinta o rezolvare dar TEMPORARA, deoarece, oricat de bine ar fi sudat acel ax, aceasta se va rupe cu totul la un moment dat ( din cate am inteles cumva de la baza lui). Asta se poate intampla intr-o luna, un an, cu ceva "noroc" poate si mai mult, deci reprezinta o solutie TEMPORARA SI RISCANTA , eu acum merg la risc cu masina ca mi se poate intampla oricand acest lucru

 

3) Un nou ax - Este cea mai putin probabila solutie care va merge, dupa un maxim de 3 luni axul va patii acelasi lucru ca predecesorul ( deja exista joc in pompa si daca primul ax a mai si ros in ea, chiar nu reprezinta o solutie - am patit pe pielea mea acest lucru)

 

SINGURA REZOLVARE DEFINITIVA A PROBLEMEI SI CARE NU MAI PREZINTA NICI UN RISC : POMPA NOUA (din pacate...)

Modificat de vic_myx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor myx... Prietene drag. Nu te mai lua după devoratorii din reprezentante. Iti trimit poze, sa vezi și tu ce simplu și frumos arata țigănia. Vino la sv și o sa te coste 300 EUR maxim. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SK, stiu cum sunt cei din reprezentante, tocmai din acest motiv am mai luat legatura si cu alti mecanici care mi-au confirmat cele de mai sus, ideal ar fi sa rezolvam in felul propus de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa cum spuneam ceva vreme in urma si eu am avut probleme cu pompa.Am rezolvat in prima faza,dar nu am mers linistit ,constient fiind ca poate reveni defectul(vedeti posturile anterioare) Din fericire se poate rezolva si altfel decat NOU .si nu cu 6-7000 lei.Maine sau poimaine va fi gata si am sa va pot spune cum a iesit.(inclusiv preturi)In nici un caz SUDURA.,nici alt imbus de 6 sau 6,1.Gaura din axul echilibratorului se deformeaza si rezultatul este acelasi. Se modifica dimensiunea hexagonului din ax de la 6 la 8  , se confectioneaza alt imbus in 2 cote si se monteaza totul la loc.Costuri minime . Eu am cumparat un ecilibrator (650)si l-am dus la facut(nu am vrut sa stau cu masina pe dreapta)Scuze pentru subliniere dar nu stiu cum sa o scot.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geo, te rog sa scrii normal, fara subliniere

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris la final Scuze dar nu am stiut cum sa scot sublinierea.Daca te uiti in pagina anterioara mi-a aparut linia pe mijlocul scrisului si nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! Acum doua sapt am patit-o si eu in timp ce mergeam mi-a aparut eroarea respectiva(low pressure oil) am mai mers 400m si am oprit masina. Am adus masina acasa am dus-o la un mecanic(prieten bun) si am inceput sa desfacem masina. am desfacut baia de ulei am dat pompa pacatoasa jos(mi se pare foarte complicata) si am constatat ca la mine nu s-a rupt hexagonul ci s-a deformat gaura din axul respectiv. Timp de o saptamana ne-am gandit ce sa ii facem(sa sudam, sa dam alta gaura, sa cautam una la mana a doua), alta noua mi se parut prea scumpa(6000 ron), in conditiile in care mi s-a dus si turbina, si pana la urma am gasit o solutie si anume sa ii pun o pompa de 1.9(am gasit pe cineva care a mai facut asa ceva). acum masina merge bine la fel ca inainte, am avut indoieli ca nu o sa mearga, dar am zis sa incerc. asa ca va sfatuiesc inainte sa dati banii pe o pompa noua sa luati in calcul punerea unei pompe de 1.9(care nu am auzit sa se strice pana acum). pe mine ma costat 300 euro cu tot cu montajul(pompa fiind luata de la dezmembrari). sper sa va fie de folos informatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!