Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru sfaturi;voi incerca azi sa desfac baia de ulei,daca reusesc sa scap de la lucru.Am inteles ca exista de la vechile Buceaguri o tija de 7mm care se poate modifica la 6,1 diametru apoi manual pana incape in lacas.probabil ca si interiorul pinionului se uzeaza putin.Avand in vedere ca am lucrat in domeniu pana acum ...10 ani cred ca operatia cu axul o pot face singur.Nu stiu daca am scapat cu turbina.Avand in vedere preturile din service trebuie sa pun din nou mana pe ,,fiare,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am demontat baia,am dat jos pompa si bineinteles axul hexagonal...Cred ca imi schimb impresia despre vw.O piesa subdimensionata in raport cu restul ansamblului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angrenajul e pe lant si unul din suruburi s-a dus.Numai cu dalta l-am scos. Ma poate ajuta cineva cu un surub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de intrebare si de ajutor,domnul GABI. Este vorba de surubul nr 6 care fixeaza roata dintata de la axul pompei.Am luat cu imprumut de la un coleg de servici care are motorul demontat pentru reparatie,dar trebuie sa-l inapoiez.Am pus totul la loc,am pornit motorul, a mers bine dar parca se auzea un zgomot ca de rulment ,,,am crezut,,,se auzea slab cand si cand ,am turat-o la2700- 3000, a mers bine fara zgomot apoi cand am revenit la ralanti nu am mai auzit zgomotul.Am plecat spre casa si dupa 7-800 m a inceput sa fluiere incet apoi din ce in ce mai tare si dupa alti 500m in timp ce o turam a pierdut brusc din putere si s-a oprit.Am crezut ca am ramas fara motorina fiind pe rezerva deja.I-am pus 10 l dar nu a vrut sa porneasca.Am tras-o pana acasa si dupa ce am scos furtunul de la epuratorul de gaze(cel care iese din capacul tachetilor si intra in galeria de admisie dupa filtru de aer si sonda)motorul a pornit.cand il puneam loc se oprea.Clapeta de la IGR ramane tot timpul deschisa.I-am scos mufa si cand o pun la loc clapeta tinde sa se inchida , are o pornire dar nu se inchide.si scoate mult fum.Pe scut in dreptul ei si spre roata se vede o pata de ulei ca atunci cand se sparge ceva.Era intuneric ,eram obosit si nu am stat sa mai vad , la lanterna parca nu e recomandat.Am sa ma uit maine si sper sa vad ce s-a intamplat.Daca ma poti ajuta cu un sfat sau ......0723365557 Daca am postat ceva unde nu trebui va rog sa ma scuzati sa ma indreptati spre topicul corect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bine,racoardele de la intercoler(radiatorul de racire aer).Daca sunt prinse si este totul ok,e posibil sa fie picat turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si uleiul curge pe la baie.Siliconul nu si-a facut treaba Am refacut totul (alt silicon) si o las pana maine Am curatat egr-ul (demontat tot curatat verificat motorul contact pe direct merge monta la loc aceleasi simtome , da s-a plece dar ramane pe loc .Acelasi fluierat strident pun toate racordurile la locul lor si motorul se opreste.maine o sa-i fac un test s-a vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siliconul de baie este special,nu merge folosit silicon ordinar de 11 lei.Fa totusi un test cu interfata si verifica clapeta da admisie daca lucreaza.Daca nu iti lucreaza clapeta verifica siguranta de 10 amperi din blocul de siguranta.Trebuie verificat si turbo.Cam multe probleme aparute ulterior dupa treaba cu pompa de ulei.In mod normal nu au legatura una cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt nou pe forum si am aceiasi problema cu pompa,nam stiut ca trebuie sa opresc imediat ce mi sa aprins martorul si am mai mers cam 5km dupa ce am verificat uleiul,am mers mai mult la relanti,cred ca sa dus turbina,ma puteti ajuta cu un mecanic sau cu cineva care se ocupa de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e una, dar trebuie data jos baia de ulei si verificati si cuzinetii... arborele cotit, scoasa pilitura daca este. Pe urma pus un ulei eventual mai ieftin dar bun, si schimbat dupa vreo 1000km, eventual cu aditiv engine flush. Un mecanic iti poate spune mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru raspuns,din ce am inteles io pe forum treaba asta mar costa cam 5000-6000 lei ceva foarte mult, io am gasit pompa de ulei cu 700lei pe original si turbina de reconditionat 700 lei adica 1400lei ,io credeam ca pompa e scumpa asa imi puteti spune de ce mar costa atat ?acum o demontez sa vad daca mai este si altceva,nu stiu de treaba cu imbusul de 7mm daca se baga mecanicul meu sau daca nu e defect axu,posibil sa se duca pompa fara sa se stric axul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei.Pompa nu se strica ,doar axul care face legatura intre balansier si pinionul pompei ,In axul pompei intra cam55mmm iar in balansier 15mm aprox.Partea aceea se uzeaza ,respectiv se rotunjesc muchiile.Partea mai rea este ca se poate deforma si imbusul din balansier,si atunci se face alt ax mai gros cu 0,15mm pentru a compensa uzura. Imbusul m-a costat 7 ron,(droper)si era cap steluta de 6(grosimea 6,4mm,iar din lungime daca tai capetele raman 7,7-7,8mm exact cat are cel original). Si apropo...unde ai gasit pompa si turbina la pretul asta? 0723365557

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,din nou.Aseara a venit un amic a pus testul pe masina dar in afara de ceva la debitmetru (mi-a spus ca probabil de egr)nu a gasit nimic.Pus la loc toata tubulatura nu se mai aude turbina.Bineinteles clapeta tot nu inchide.Vreo idee,recomandare,cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut geo mersi de raspuns,nu stiu cum se numeste firma dar am nr tel 0727401306 pompa 700 pe original si turbina de reconditionat o duce mecanicu undeva in chitila am inteles,dar zicea ca am noroc ca nu e aia electronica sau ceva de genu nu ma pricep prea bine

daca te intereseaza cu turbine fac rost de nr de telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti ar fi bine, multumesc.Eu nu sunt in bucuresti,dar pana maine sper sa ajung cu masina inapoi,depinde daca vrea si ea .Toate astea s-au intamplat departe de casa in locuri mai putin umblate,noroc ca am truse de scule cu mine (serviciul si nu numai).In rest putin ajutor din partea localnicilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare,am o problema cu pompa de ulei,am un passat din 2006 2.0 tdi,problema la mine este ca sa sficuit si balansoarul ala,acum 3 luni de zile mi-a aparut mesajul cu oil pressure low,am oprit motorul am fost la mecanic si am schimbat axul ala(imbusul) dupa 3 luni imi apare din nou mesajul,am desfacut-o si am constatat ca axul este bun dar sa sficuit inauntru balansierul,imi poate da cineva un numar de telefon de la un strungar sau cineva care se ocupa de reparatii din astea in Bucuresti?am inteles ca se face cu electro coroziune.Multumesc

Modificat de Shpiky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, acelasi lucru l-am patit si eu :) tot la b6- le din dotare, acum vreo 3-4 luni am schimbat axul acela, dupa a picat iar..a trebuit sa fie sudat si cineva mi-a garantat ca nu voi mai avea probleme, apelez la cunostintele colegilor forumisti pentru a ma lamurii daca acest lucru este "safe" in primul rand. Mecanicul respectiv mi-a garantat ca nu vor mai fi probleme. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca este o problema,din ce am inteles axul ala trebuie sa aiba putin joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. tocmai din acest motiv nu prea sunt sigur, ma intreb ca daca chiar nu ar face joc, ceva s-ar intampla cu masina.. ea merge fara probleme momentan. poate cineva cu mai mult experienta in mecanica ma poate lamurii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine axul a fost "marit" si gaura la fel ,acum am unul mult mai gros ,sta fix si nu am probleme.

Nu cred ca afecteaza faptul ca nu are joc.

Mai sunt persoane care au sudat axul si nu s-a intimplat nimic rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logica spune ca nu ar trebuie sa fie probleme daca dispare un joc de 1mm.

Probabil acel ax a fost proiectat astfel, pentru a usura munca de ansamblare, fiind mai greu sa il sudeze sau sa toarne piesa cu tot cu ax.

Din ce am discutat si eu cu un mecanic, cam astea sunt cele doua variante, ma rog, trei:

se schimba axul cu un altul confectionat dintr-un imbus de calitate

se sudeaza axul

se schimba axul cu unul mai gros si se ajusteaza gaura balansierului in fc de marimea noulul ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am mare nevoie de ajutor,stie cineva cum se pune la punct pompa de ulei?

Am cumparat o pompa de ulei Sh am pus-o pe masina,insa motorul in sarcina are alt sunet si imi vibreaza maneta de viteze,eu banuiesc ca este de la pompa de ulei,nu e bine pusa la punct,daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator

Modificat de Shpiky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel acum cateva luni.am reusit sa fac rost de un imbus de la o trusa de surubelnite care avea 6,4 si am polizat-o manual pana am ajuns la 6,15.atunci s-a potrivit fst in gaura din ax.Dar tot as vrea sa modific axul si gaura din pinion ca sa merg linistit.L-as ruga pe  colegul POLTER sa ne spuna si noua unde a facut OPERATIA.CU multumiri



Am inteles ca pe pinioanele de la echilibrator sunt niste semne.Si eu am sesizat alt mers la motor ,ceva de genul unui motor turat putin ,lasat turat si tot asa.Nu e prea placut.Daca fac rost de alt echilibrator ,refac lucrarea.Daca stiti pe cineva care are unul sh dati-mi de stire va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am rezolvat problema cu o pompa Sh am dat 12.5 milioane pe ea,dar are un grad de uzura foarte mic,o sa repar balansoarul vechi si o sa vand pompa veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!