Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

E pe pinioane.

Cine mai vrea detalii referitoare la modelul de pompa de ulei,sa ma contacteze prin PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos GABIVVX. Deci pot sta fara griji :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat axul acela si din varii motive nu am mai desfacut pompa de ulei. Axul pe care l- am dat jos intradevar este ceva uzat pe circa 1,5 cm la un cap dar nu f rau ( ca dovada ca pompacbaga presiune) dar mai este uzat pe la mijloc pe o lungime de circa 3 cm. In pozele si videoclipurile de la colegi am vazut ca axul lor era uzat doar la capat. Ce anume la uzat pe al meu la mijloc?

Am schimbat Si distributia dar nu am mai reglat avansul cu testerul. Ar trebui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai un consum marit - inseamna ca nu trebuie reglata.

Axul - defect de proiectare. In cele mai multe cazuri, asa e - se uzeaza la capat... dar nu e regula generala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pompa de ulei este pe pinioane si totusi are acel ax care ma lasat la 115000(se vede in video) care este explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceste probleme aparute la pompa de ulei la b6 sunt mai frecvente la motorul de 2l? la 1,9 nu am vazut postat asa ceva, e diferit ceva constructiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 este o pompa clasica si batraneasca.Pinionul care o antreneaza prin intermediul lantului,intra in pompa de ulei si se prinde cu un surub...deci e fara greseala si fara moarte.Singurul inconvenient este ca intinderea lantului de antrenare a pompei se face cu un intinzator patina.Daca lantul incepe sa zornaie se schimba acel intinzator care costa in jur de 6 euro :lol: .Nu am auzit pe nimeni sa aiba belele cu pompa de 1.9ds.

La motoarele de 2.0 benzina,sistemul de pompa de ulei este asemanator cu cel de 2.0ds,dar este mult mai fiabil si mai simplu..pinionul lantului se prinde de balansor cu un surub si iar sistemul este fara greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca principiul e la fel la motorul meu 1,9 bls an 2008 chiar daca e pompa diuse cu pompa montata pe motoarele 1,9 alh de 90 cp sau asv 110 cp ori cele pompe diuse 101cp sau 116? acolo nu am auzit probleme legate de pompa de ulei decit foarte rar. am avut o scoda octavia an 2002 cu motor asv de 1,9 110 cp si la 280 mii la bord nu am avut probleme cu injectoarele, sau pompa de ulei ori pompa de motorina. decit o turbina schimbata noua si 2 kituri ambreiaj.am un amic cu un audi a6 an 2006 motor 2 l si stiu ca a avut problema asta legata de pompa de ulei cam la 180 mii km si l-a costat cam 60 mil reparatia in total.deci chestia asta se intimpla si la alte marci ce folosesc acest motor de 2 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele sunt identice(ca structura)si este doar o diferenta de cod,si posibil ceva schimbari minore..dar nu cred.

post-64586-0-79759600-1348911987_thumb.g

post-64586-0-10446100-1348912010_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate o schema pusa si cu pompa de ulei la motoarele de 2 l? asa o sa se vada si diferentele intre ele constructiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tzeapa cu mecanicul ala,astea se rezolva rapid...mai ales ca e pe pinioane pompa..pe bune 140 mil :tuktuk:..(mai degraba iti iei motor nou cu banii astea ;) ) ..e retard ala..vorba unuia mai sus, astea de reprezentanta sunt in stare sa te taxeze si pe aerul respirat acolo.Mult succes!!

Sfat...intereseaza'te ca iesi mai ieftin ;) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna. de curind am facut schimbul de ulei la vw in italia.am verificat nivelul uleiului la rece si e mai mult decit maxim. imi poate zice cineva daca e nasol? se poate intimplas ceva? zice ca mi'au pus longlife. motorul e tdi,nu am antiparticule . multam mult pt orice info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Aceeasi problema o am si eu momentant la Passatul meu 2.0 diesel din 2006. Conduceam relaxat cand deodata apare mesajul fatal cu probleme la presiunea de ulei ( masina am cumparat-o din germania la 140.000 km acum 6 luni si nu am avut nici un fel de problema cu ea ). Initial am crezut ca am ramas fara ulei si am pus ulei..dar mesajul tot aparea, Am facut drumul pana acasa cu masina si am lasat-o in fata blocului cu intentia de a conduce urmatoarea zi pana la un service unde sa ma lamurez. Am facut drumul pana la service ( cu 40 pe ora) si acolo mi-au spus ca e posibil sa fie de la pompa de ulei ( pe tester nu aparea nici un fel de eroare) Am lasat masina la ei. Dupa am aflat ca numai pompa de ulei costa 4500 lei si e posibil sa se fi stricat si axele de la motor (datorita lipsei de ulei) Din fericire si un noroc chior se pare ca axele erau in regula (o axa costa cam 1600 lei si sunt doua) si se pare ca mecanicul a gasit o solutie ptr pompa ca sa nu fiu nevoit sa o schimb, a facut rost de o piesa ( care am inteles ca face parte din pompa de ulei si intradevar era f uzata ) si a inlocuit-o si sa reparat problema cu presiunea de ulei si am fost chemat a 2 a zi sa ridic masina DAR vestea proasta este ca sa dus turbina din cauza ca am mers cu masina dupa ce a aparat eroarea. Acum o voi reconditiona (Costa intre 900-1200 lei) si sper sa scap de probleme ! Sunt scarbit ca la o asemenea masina apar probleme de genul acesta! care iti pun evident si viata in pericol... Revin cu detalii. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet si lucrul asta trebuie retinut bine.In momentul cand apare mesajul,masina trebuie oprita imediat.Singura modalitate de deplasare este cu platforma sau tractata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX, stiu ca mi-ai zis ca pompa mea e pe pinioane si nu pe lant, deci as fi ocolit de problema asta, dar crezi ca ar merita totusi sa platesc manopera undeva pentru a face si o verificare fizica? Tu unde ai gasit ca e pe pinioane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam daca merita sa platesc manopera si sa se uite cineva pe acolo pentru ca mai am o problema cu vibratiile, chiar inainte sa se opreasca din mers masina, iar daca accelerez foarte putin, se opresc. Am ridicat relanti la 900 si tot face, dar acum parca face numai cand e rece, nu si cand e calda. Cineva imi sugera sa verific si presiunea la ulei in VCDS atunci cand face, si de aia ma gandeam ca poate poate ar putea fi pompa de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce sa zic.Manopera este destul de piperata la astfel de verificare.Daca dispui de bani si esti hotarat...merita sa faci o verificare sa stai linistit.Eventual daca axul de legatura a inceput sa se uzeze,merita schimbat pt ca este destul de ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la astea pe pinioane are axul acela hexagonal? eu credeam ca astea sunt scutite de acel design... atunci avantajul ramane ca daca se strica axul nu se rupe lantul, fiind pe pinioane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sisteme au ca piesa de legatura axul respectiv,la ansamblu pe lant axul are 100mm la ansamblu pe pinioane axul are 77mm.Sistemul pe lant este mai predispus uzurii.Sistemul pe lant a fost montat pe masini din 2005 pana in 2006,posibil cand au realizat greseala facuta.Lantul nu se rupe,doar incepe sa zornaie pt ca se slabeste intinzatorul lui,dar astea sunt cazuri rare.Ansamblul pe pinioane este mult mai bun si mult mai echilibrat. Pur si simplu este o hiba a producatorului si trebuiau sa faca o chemare in service sa rezolve problema.La motorizarea 1.6 ds CAYC pompa de ulei este antrenata de o curea de cauciuc,gen curea de distributie de 59 dinti...deci se fac experimente in continuare.Mare mirare daca nu la un anumit numar de km trebuie sa schimbi pompa de ulei pt ca se uzeaza dintii pe care vine cureaua. :lol:

post-64586-0-50235200-1351188972_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou pe forum.Acum 2 zile am plecat cu masina de acasa ,si dupa aprox 1-2 km.s-a aprins OIL PRESURE.Am oprit crezand ca uleiul este sub nivel(fara ochelari nu vad clar de aproape) am verificat nivelul,era min. Am mai mers aprox 1,5 km pana la peco am completat uleiul la max.am pornit la drum si dupa 2-300 m. mesaj oil...Abia atunci am vazut si restul mesajului STOP ENGINE. Nu am turat-o dar parca nu mai accelera normal...Am oprit motorul si am adus-o acasa tractata.Stiu ca am gresit mergand dupa avertizare dar sper sa scap fara prea multe belele.Sambata am sa o demontez si atunci voi vedea. Stiti cumva unde pot gasi o tija imbus de 7 mm pentru a putea face adaptarea? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca sa ciugulit si turbina.Un imbus din o trusa de scule buna gen DRAPER.Vezi ce faci cu imbusul si poate scapi cu turbina intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, nu Draper.... ca au o gramada de prostii... chinezesti.

Poate, un Hazet, Wurtz....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru l-am patit si eu (am mers cu masina o perioada cu acel mesaj), ca sa sti un pic la ce sa te astepti, roaga-i sa verifice si turbina, la pompa de ulei NU este obligatoriu sa o schimbi de tot (Costa f mult) , poti schimba o singura piesa la ea (un ax) si daca ai noroc sa nu fii produs pagube la axele cu came (sunt doua, una e cam 1600 lei), la fel, trebuie sa desfaca motoru sa ajunga acolo sa vada. multa bafta ! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush daca o sa gaseasca pe Hazet.Am cataloage de la ei cu multe produse,dar nu am gasit ceva adecvat.Doar un set in imbusuri la 70 lei.

post-64586-0-18464400-1351777374_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!