Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

A fost cu dedicatie !!!

Poate colegul posteaza si ceva poze cu imbusul acela din interiorul pompei dupa ce face reparatia ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar, dar daca ai facut poze cu el pune-le aici.

Desi in locul tau eu as schimba mai intai filtrul de ulei cu unul cumparat de la reprezentanta (pt siguranta) si dupa acea eventual senzorul de presiune ulei. Abia apoi m-as gandi sa dau jos pompa de ulei etc etc ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede'ma era pompa de ulei...era mancata in interior,patinele de la intinzator erau roase si pastilele de la lant erau mancate sa zic ms ca m-am oprit la timp sincer,dar spre mirarea mea axul(imbusul) nu era asa "consumat" cum ma asteptam dar l'am schimbat si pe ala era mai bine asa.Stai ca atasez niste poze sunt facute cu telefonul sper sa se cunoasca ceva.

http://s1266.photobucket.com/albums/jj535/monku/?albumview=slideshow - gasesti pe linkul asta un slide cu cateva poze,o sa fac zilele astea poze mai clare la piese.Bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol! Poate faci tu in paint semne unde erau probleme ca sa ma lamuresc si eu :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAzvan Dumitru

scuzati-mi intrebarile de incepator in ale mecanicii...

este vb de un bkp din 2005

am fost acum ceva timp cu masina la un service pt altceva dar mecanicul de acolo mi-a spus ca nu ii place cum se aude motorul si ca ar parea ca este de la pompa de ulei si ca sa intreb si la reprezentanta

am fost la reprezentanta si baietii de acolo mi-au spus ca intradevar pare zgomot de la pompa de ulei si ca ar fi bine sa nu mai merg cu ea.

de atunci am facut vreo 5000 km pt ca trebuia sa ma duc in concediu si oricum nu aveam banii stransi sa ma duc pe la reprezentanta ( :lol: ). Dar cu grija am ramas si oricum vreau sa schimb distributia si atunci mecanicul vreau sa se uite si la pompa de ulei.

Intrebarile mele erau: - se poate scoate axul acela fara sa demontezi pompa asa cum am vazut in filmuletul de mai sus?

- pompa sigur este cu lant avand in vedere anul, este posibil sa scap daca schimb axul acela cu un inbus (poate gasesc pe undeva sa mi-l faca la strung cum trebuie) sau mai pot fi si alte piese de schimbat in ea?

va multumesc anticipat pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_confused: Doua posturi mai sus colegul @gandu' a spus clar ce a patit si situatia este similara. In ceea ce priveste schimbarea axului imbus fara demontarea pompei de ulei, nu are cum chiar daca nu ar trebui verificat in jur. Si trebuie verificat nu doar axul acela ci si lagarele in care intra deoarece si ele ar putea fi afectate si in acest caz trebuie trecut la o dimensiune cu un numar mai sus, din cate am citit si eu pe aici.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAzvan Dumitru

@ GANDU' : cat te-a costat pana la urma toata afacerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imbusul costa cam 4 euro si se schimba fara a fi demontata pompa de ulei dar ar fi bine de verificat interiorul pompei cu o bucata de imbus ne uzat cam de 2 cm sudat pe un surub mai lung (demontatul,montatul bai de ulei si schimbatul imbusului cam 2ore de munca)bafta la totii. :emthup: :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAzvan Dumitru

ma refeream la toate piesele pe care le-ai schimbat, s-au ai schimbat numai axul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cum sa aprins stop in bord am tras pe dreapta(nu am facut nici 20 de metri)si spre norocul meu sa dus numai axul .un prieten del meu a mai mers citiva km si la lasat pompa de tot si turbina

ce se vede in video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NICOLA precizeaza te rog ce tip de motor ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI BMP

VIDEOUL DE PE YOU TUBE LAM PUS EU CIND AM SCHIMBAT AXUL LA MASINA MEA NU A IESIT PREA BINE CA LAM FACUT CU TELEFONU

CHIAR DACA NU ATI AVUT PROBLEME CU POMPA DE ULEI NU STRICA SA CONTROLATI ASA NU RISCATI SA RAMINETI IN STRADA SI NU RISCATI TURBINA.LA MINE SA DUS LA 115000KM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am schimbat pompa de ulei(820 lei)+imbusul(23lei)+intinzatorul lant(250)+manopera(restul)=Total 1570lei si masina merge super am facut deja aproape 2000km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare aceeasi problema o am si eu,am un passat din 2006 si pe drum mi-a aparut mesajul ca uleiul nu are destula presiune si sa opresc motorul,am mai mers 100 de metrii am oprit motorul,iar acum stau sa caut un mecanic bun si eventual o pompa sh,daca ma puteti ajuta va rog sa imi lasati un mesaj,multumesc

Modificat de Shpiky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa mai misti masina ,dupa ce a aparut mesajul in bord.

Eu am reusit sa fac praf motoru in nici 150m ca am ignorat mesajul cu presiune mica la ulei....,doar piesele au fost 5000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Am citit in totalitate acest topic si m-am ingrozit. Dar ce am patit eu cu dealer-ul meu depaseste ce am vazut aici.

La nici 3 saptamani dupa revizie mi s-a aprins martorul rosu de presiune ulei. Am oprit masina in 50 de metri (s-a nimerit sa fiu langa casa), am urcat-o pe platforma si am dus-o la dealer-ul VW Mitric Suceava. Am stat langa mecanic atata timp cat mi-a desfacut baia si intr-adevar axul hexagonal respectiv este uzat (este modelul de pompa pe pinioane). A mai bagat mecanicul mana pe acolo, a scos-o si a ajuns la concluzia ca turbosuflanta e gripata. Am asteptat o zi sa-mi caute ,,oferte" si a ajuns si pretul: 140 de milioane.

14 000 lei.

Acum ce ma nelinisteste e ca mecanicul a ajuns la concluzia ca turbosuflanta e gripata doar bagand mana undeva. Eu n-am vazut nimic. Va scriu deoarece nu am nici cea mai mica vaga despre mecanica. Mi-e foarte greu sa ma incred in vorba unui dealer ce-mi cere 140 de milioane pentru operatia care am vazut mai sus in acest topic ca se ridica la 80 de milioane la Porsche.

Mi s-a mai spus ca eu sunt vinovatul acestei defectiuni a motorului, ca merg cu prea putina motorina in rezervor si ca nu turez destul, ca acesta este un motor de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Ce draq legatura are motorina din rezervor cu axul pompei de ulei...nu pot sa inteleg.Unui client al meu i sa dus turbo dupa 3 km de mers cu masina.Nu cred ca are nimic turbo.Cat despre axul de la pompa de ulei,poti gasii o rezolvare mai ieftina si mai lipsita de asemeni preturi astronomice..iti garantez lucrul asta.La suma de 14000lei,iti schimbe turbina si tot ansamblul de la pompa de ulei cu piese noi.Poti apela la altcineva(alt mecanic) sa vezi cum stau lucrurile.

Am uitat sa specific...dupa 3 km de mers cu masina dupa aprinderea becului rosu.El si-a reconditionat turbina si au confectionat mecanicii un ax de pompa din un imbus de provenienta buna ...Draper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nesimtire curata nici numi vine sa cred :tuktuk: daca ai oprit in 50 de metri nu cred ca sa dus turbina.dupa ce rezolvi cu pompa de ulei vezi carei treaba cu turbina,imi pare rau ca nus in tara ca cit stateam la o bere tio faceam eu gratis.schimbatul axului nu ar trebui sa te coste mai mult de 50euro iar defectul este de fabrica!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos de pe masina pompa de ulei si turbina. Ma duc cu ele la un alt mecanic sa vad daca se poate rezolva ceva. Daca nu, verific la dezasamblari sa cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dus la service masina sa ii schimb distributia. Am vb sa desfaca si pompa de ulei sa vada ce este pe acolo sa imi iau un gand si sa previn sa nu ajung ca alti colegi. Eu tot nu am inteles de ce daca iti pica pompa de ulei ( cu mesaj de presiune joasa ) teebuie sa schimbi tot ansamblul alcatuit din pompa propriu zisa care este circa 800 lei si balansier care in total duce la suma aia astronomica de circa 6000 lei. Axul acela intradevar este 20 -30 lei. Ce anume se poate strica la balansierul respectiv ca sa fii nevoit sa schimbi tot ansamblul?

Ce ziceti ar fi bine sa schimb preventiv axul acela? Masina are 200k

Cert este ca fara masina sunt mort si mi se ridica tensiunea cand aud mecanicii sau cei de al piese Auto ca dureaza ceva 2-3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece se strica si hexagonul in care intra kkt-ul ala de ax, el are vreo 8 cm lungime si intra doar 1.5 in balansier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Intrucat vad cat de costisitoare pot fi reparatiile care ar putea fi facute in urma "uzurii premature" acelui ax hexagonal din angrenajul pompei de ulei as dori sa ii fac o verificare si daca e nevoie sa il inlocuiesc.

Va rog sa imi recomandati un service si un mecanic care sa poata efectua acesta operatie la un pret bun.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca primul pas este sa afli daca pompa de ulei din masina ta este varianta care are acel ax sau este varianta pe pinioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Deja m-am innegrit la fata cand am citit despre problema asta la pompa de ulei. Inca nu am primit mesaje de astea periculoase. Am aproape 100.000km, masina am luat-o la 74000.

Imi puteti spune dupa VIN daca am varianta cu ax sau pinioane? VIN WVWZZZ3CZ7E247325.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!