Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Salutare baietii,

Revin cu filmuletul pe care l-am facut la momentul in care am patit si eu "sindromul pompa ulei"

Intr-adevar am avut parte si de peripetii la Porsche, dar asta e deja alta tema, dar oricum sunt niste...

Sper ca am sa va lamuresc cat de cat cu problema axului intermediar si pompa+echilibrator in ansamblu.

Reparatia am facut-o personal cu ajutorul unui meserias f bun, folosind un aliaj de duritate corespunzatoare, ca sa nu distrug interiorul arborelui, dar nici sa nu cedeze axul foarte repede.

P.S. Sunt la aprox 4000km dupa reparatie si sper sa mai continui fara probleme :)

Succes maxim.

Se pare ca nu pot upload-a filmuletul, e cam mare...revin!!!

Modificat de gogy79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX poti sa-mi spui si mie ce pompa de ulei am? Seria caroseiei este WVWZZZ3CZ6E083779.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Axul pompei...mai mult ca sigur.

exact

si ansamblul era cu pinioane nu cu lant deci faza cu "pui cu pinioane si nu mai ai treaba" e falsa.

de la ultimul post (si nu se stie cat va mai dura) se asteapta piesa comandata la tess

asa ca azi am intrat in posesia ansamblului si urmeaza sa fac(nu eu) ca in pozele de mai sus

poze pt care pt care iti multumesc f mult :icon_thumleft:

o sa revin cu niste poze si feedback

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@remusi,din pacate nu iti pot spune ce sistem ai.Pe seria ta imi scoate ambele sisteme.Seria ta este cuprinsa exact in perioada cand se facut schimbarea,dar in mod normal pe serie imi da ca e pe pinioane:

arbore compensator

F >> 3C-6E082 000*

F >> 3C-6P070 000*

arbore compensator

F 3C-6E082 001>>*

F 3C-6P070 001>>*

Seria ta are terminatia E083779 deci este peste 6E082 001de la care a inceput sa se monteze cu pinioane.

@BAR,esti al 2-lea caz cu axul cazut la pompa cu pinioane...doar pe cineva cu un audi am mai auzit ca a avut probleme cu axul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.De fapt daca ma gandesc bine nu vreau sa aflu niciodata ce sistem am :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un atelier si m-a cam bagat in ceata omul, a fost cam rezervat...

1. zicea ca daca axul ala cu contragreutate e tratat nu ar putea sa majoreze imbusul interior......este tratat, asa tare?

2. tija pe care mi-o face ar trebui si aia tratate, calita....

3. omul mi-a recomandat sa desfac intai axul de pe ansamblu si sa vedem, poate nu e deformat imbusul interior si sa-mi faca o tija exact ce asta care s-a deformat

ce varianta sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clientului meu i-au facut axul din un imbux pe care l-au mai polizat sa-i faca fantele,exact ca in filmuletul pus de mine cu ceva posturi in urma.Nush ce sa zik...el trebuie sa iti dea garantia ca merge si ca face treaba buna.Clientul meu merge de mai mult de 6 luni cu improvizatia facuta si numai in oras,vad ca acum masina lui a devenit ''masina de serviciu''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca dupa ce am schimbat tot ansamblul nou la VW este posibil sa se repete problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred,nu mai sunt materialele folosite la primele modele.Asta a fost clar o problema de proiectare sau de materiale folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@remusi in ce an e fabricata masina ta si in ce luna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la fel am patit si eu,am un passat 2006 2.0 tdi bkp si cei de la tess mi-au zis ca este pompa de ulei (echilibrator) la fel si suma de 6600 lei, insa m-am interesat pe la mecanici si mi-au zis ca multi posesori de passat cu aceeasi problema comanda pompa de ulei din anglia si costa 130 lire adica in jur de 200 euro. eu am pus pe cineva din anglia sa se intereseze ca sa stiu daca este adevarat pretul! din pacate pompa pe lant nu se mai fabrica ( spun din pacate ptr ca cea pe lant costa mult mai putin) ar fi bine sa gasesc la 130 lire pompa cu angrenaj pe pinioane!!! daca reusesc iti trimit un mesaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca o sa gasesti ansamblu pompa la banii aia.Cu 200 euro nici macar un chinez nu o face.Poate in cel mai fericit caz cu ansamblu vechi la schimb si vei primii un ansamblu reconditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am gasit pe original aia pe lant si pot sa comand pe piese pompa (exact ce-mi trebuie) de 5 zile am luat masina si imi pare rau ca am luat-o,vad ca in fiecare zi am descoperit defecte la ea ( climatronicul,pompa ulei ,oglinzile,frana de mana,scutul de la motor,cele mai ieftine cauciucuri 460 lei bucata) si banuiesc ca mai cere bani :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu frana de mana e alta poveste,e din cauza mecanicilor care nu folosesc interfata la schimbarea placutelor pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX im-i poti spune si mie te rog ce pompa de ulei am??? WVWZZZ3CZ7E172555 multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu im-i poate spune nimeni ce tip de pompa am???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX multumesc ptr. raspuns! Sa inteleg ca asta pe pinioane nu este cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la o singura masina(personal),un Audi am auzit de o astfel de problema.Problema la sistemul cu lant este ca se aduna uzura cate putin de la socuri,mai pune faptul ca materialul axului de la pompa e posibil facut din cac..at.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, chiar azi am patit-o si eu, am dat sa plec din parcare, in vreo 200 m mi-o taiat gazu. Dupa ce am pornit-o si am dat sa plec mi-a aparut oil pressure low, stop engine. Am apucat sa las masina la service, miercuri aveam programare sa-mi schimb kit-ul de ambreiaj, la ce trebuie sa ma astept, cat de grava e situatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de service.Multi nu se baga sa faca modificari(mai ales la reprezentante).Pana nu se constata care este defectul nu poti sa stii cat o sa te coste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat !

Salutare tuturor, domnule Gabi puteti sa-mi ziceti ce fel de pompa de ulei am, ca sincer m-au cam trecut totate transpiratiile cand am vazut cat poate a coste o asemenea nastrusnicie :D

Masina din semnatura cu VIN: WVWZZZ3CZ7E133988

Merci anricipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CipBaltag ai pe pinioane ca si mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat pana la urma!

Am desfacut echilibratorul si intradevar a fost cum a zis inginerul, inbusul nu era stricat in echilibrator.

Metalul echilibratorului l-a "mancat" pe cel al tijei.

Asa ca am cautat in stanga si in dreapta si am gasit o tija inbus de 6,9mm de sr bucegi(camion roman pe benzina v8).

A fost subtiata la 6,1mm(cea originala are 6.0mm), apoi frecata manual de mine pe o piatra de polizor pe toate laturile(cam o ora) pana a intrat fix, cu degetul, pana in capat.

Masina are deja aproape 1000km.

Inca se asteapta piesa de la tess....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma "creionul'' era mesterit,imbusul de legatura ansamblu-pompa ulei?

@CipBaltag e pe pinioane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!