Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

GABIVVX eu merg cu rheinol de 2 ani si 4 schimburi de ulei, adica peste 60.000km

motorul nu mai consuma mare branza ulei, si merge excelent, nu se face spuma la buson, atunci iti dai seama ca e ulei prost

si crede-ma ca e ceva pentru un motor de 2.5 R5 TDI cu 174cp si 320.000km sa nu consume ulei mult intre schimburi la 15.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4 sunt la al doilea schimb cu acesta firma de ulei.La golf 2 la primul schimb.

La o dubita nisan cu motor de 2,5 diesel este la al doilea schimb si masina merge zilnic in oras si totul e ok.Schimbul de ulei la facut la Logex unde tipi de acolo au spus ca asa ceva ei pun in BMW-uri cand vin la revizii.Se referau la marca de ulei,nu la vascozitate.Toate masinile de mai sus fac schimbul la 10 000 de km.

Acum urmeaza kitul de ambreiaj la golf 4 si am luat pentru el vaselina cu Litiu Rheinol la cel mai mic pret dupa piata, 15 lei tubul, pentru ungerea rulmentului si de ce nu daca e cazul si la planetare.

Cat priveste comparatiile, nu avem instrumente sa facem aceste afirmatii.Eu am folosit cam toate marcile de uleiuri ce se gasesc in romanica si nu mai cred in produse (de top)cu o buna publicitate pe media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat priveste comparatiile, nu avem instrumente sa facem aceste afirmatii.

Iti inteleg perfect reticenta. Si eu am avut si chiar o mai am, in a da astfel de "verdicte" pe forumuri.

Insa postul lui GABIVVX, m-a facut sa "las garda jos".

Totusi , tot pe sectiunea asta, exista si topicul "Diferenta ulei Romania-Germania", pe care pare sa nu-l fi urmarit/citit mai nimeni......

Afirmatiile le facem, observand empiric ce "face" motorul care are "in el" un ulei sau altul.

Spre exemplu......

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul ascult si respect opinia mecanicilor care au experienta si stiu ce vorbesc, nu fiecare user care isi da cu parerea ca lui nu-i place ca uleiul rheinol nu e la fel de mediatizat fata de castrol sau mobil.

mecanicul care mi-a recomandat acest ulei acum 2 ani e SINGURUL din zona neamt-bacau-iasi care stia exact ce buba avea motorasul meu 2.5 de pe T5

in rest am fost si la reprezentanta si nu stiau, dar s-au oferit sa faca practica pe masina mea si sa demonteze tot motorul contra cost evident

asa ca eu i-am respectat opinia pentru ca si-a demonstrat experienta si cunostiintele despre motoarele VAG, mai ales ca lucrasera 7 ani la MAHAG in germania

si rheinol este printre singurele uleiuri care INCA se fac in germania, si anume in zona Frankfurt.

restul opiniilor care sunt "hai sa-mi dau cu parerea" mie personal mi se par inutile.

fiecare pune ce vrea in motorul sau, eu numai am incercat sa va arat o alternativa ieftina si foarte buna pentru motoarele VAG, recomandata de un mecanic care stie meserie, si testat de mine de 60.000km incoa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Recitindu-mi postul, observ ca e oarecum neclar de ce "parte a baricadei" ma situez (asta pentru cineva care nu a mai citit niciodata un post al meu). Deci, pentru a clarifica lucrurile, afirm ca sunt intrutotul de-acord, ca SWD Rheinol, Divinol, Fuchs Titan si ("last but not least"), Liqui Moly, sunt uleiuri superioare celor cu brand mai "sonor" (gen "Catastrol").

Apropos, si Liqui Moly este "made in Germany" 100%, mai precis, se face la Ulm, Jerg Wieland Strasse, (ai adresa si telefonul pe bidon, nu un "enigmatic", "made in E.U."...), din sursa unica.

Tot din sursa unica, dar nu nemtesti, sunt si alte doua brand-uri, in opinia mea, exceptionale:Repsol si Motul.

Sigur mai exista cateva care sa se ocupe cu "aceeasi grija" de "biata piata romaneasca"("emergenta" :( ) si nu sa vanda produse "pregatite special"(mai "low quality", asa) pentrui piete "slabe"("Produktionsprogramm fur Rumanien" :blink: ).

Deci sunt absolut de acord cu mecanicul tau si as adauga ca se cunoaste ca a lucrat in mediul acela, ca pricepere si consiliere in alegerea consumabilelor.

Drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly,Repsol,Motul nu incap in discutie sunt uleiuri foarte bune nu se pune la indoiala calitatea lor;dar dupa cum stiti 10 mecanici 25 de pareri.Basca peste asta eu am 14 16v mancator de ulei recunoscut de cand am masina 4 ani numai castrol am pus,sincer nu sunt multumit pt ca imi consuma o groaza de ulei(problema e si de la semeringurile de supape).Ma refer exclusiv la folosirea unui astfel de ulei pe perioada indelungata si la consecinte..depuneri pe la axele cu came si compensatori.Tocmai asta vreau sa inteleg si sa gasesc o alternativa buna.Specific ca lucrez in domeniu si stiu cum stau lucrurile cu uleiurile si provenienta lor. ;) NU NEG SI NU VOI NEGA CALITATEA ACESTOR ULEIURI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg nimic. Deci nu ai incredere in SWD Rheinol, Divinol, Fuchs Titan, de exemplu, dar ai incredere in LM, Motul si Repsol.

Pai e bine si asa. Alegi unul dintre cele trei branduri in care ai deja incredere, la intamplare, cumperi cantitatea de ulei necesara motorului tau, si il torni in el( dupa ce il vei fi "dat jos" pe cel vechi, evident).

Unde e problema "existentiala"? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX

dar consumul de ulei nu dispare odata cu marca uleiului... poate sa ramana la fel sa scada sau sa creasca, nu depinde doar de marca

un schimb de semeringuri supape iti va aduce liniste in privinta consumului, la 16v se stie ca e ~dubla cantitatea de ulei pierdut pe la semeringuri fata de 8v, fiind de doua ori mai multe semeringuri care se uzeaza, presupunand ca vorbim de un caz "ideal" cu o uzura uniforma si egala a semeringurilor si la 16v si la 8v

nu stiu de ce vorbesti de "depuneri pe la axele cu came", in contextul consumului de ulei, ai facut asocierea intentionat sau e pura intamplare?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai problema e cam asa:

Dai un ban dar stai in fata

iar daca ai dat mii de euro pe masina, un ulei ieftin fara adaosuri comerciale de la comercianti, nu prezinta incredere.

Dar daca pui problema invers, adica un ulei de importator cu pret mic si interval de service mai scurt cu 10-30%, motorul nu va regreta pe termen lung alegerea facuta, mai ales la conditiile din romanica,plina de ulite.

Exemplu:

Schimb ulei la Porche romania cost 750 lei (filtru+ulei+manopera):ulei castrol, filtru original (43 lei) +manopera romaneasca cu aspiratie a uleiului.Interval service recomandat 15000km.

Schimb ulei la mesterul de cartier cost 175 (filtru+ulei+manopera):ulei rheinol(120 lei 5 litri), filtru man (19lei) +manopera facuta in fata ta si schimb pe la busonul din baia de ulei.Interval service recomandat 10000km, dar la bani astia poti face si la 4000km ca tot nu iesi in bani de la porche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb ulei la Porche romania cost 750 lei (filtru+ulei+manopera):ulei castrol, filtru original (43 lei) +manopera romaneasca cu aspiratie a uleiului.Interval service recomandat 15000km.

Oh, Doamne! Ca "dezastrul" sa fie complet, manopera este "cu aspiratie a uleiului". Dai o gramada de bani pe o porcarie...

Pacat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la Porsche Romania litrul de Castrol "mai bun" sare de 70 ron si atunci de ce ne mira totalul?Au ajuns sa trimita SMS-uri pe la fostii clienti cu reducerile incredibile pe care le ofera!

Bun mai Porsche si daca vin eu cu uleiul meu? Ne pare rau dar avem furnizori atent selectionati! Hai nu zau! Si pe ce criterii faceti selectia? Vrajeala pentru fraieri.Uleiul acela scump nu costa nici jumatate.Restul e banul cu care rasplatesti nesimtitii care zac in scaune si vorbesc in sictir sau care se straduiesc sa-ti zambeasca pana le platesti.Acum cca 2-3 ani iti radeau in nas si te faceau sa te pleci in fata lor pentru dreptul tau.Lasa sa mai faca si altii bani din servicii daca sunt mai priceputi sa te multumeasca ca si client. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb ulei la Porche romania cost 750 lei (filtru+ulei+manopera):ulei castrol, filtru original (43 lei) +manopera romaneasca cu aspiratie a uleiului.Interval service recomandat 15000km.

Oh, Doamne! Ca "dezastrul" sa fie complet, manopera este "cu aspiratie a uleiului". Dai o gramada de bani pe o porcarie...

Pacat!

cum vine asta cu aspiratie a uleiului? ce face mai exact? si e buna sau nu? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pune un device, si se aspira tot uleiul pe la joja

dar in functie de vechimea uleiului e posibil ca depunerile din baie sa nu fie aspirate

si de aceea cel mai bine e sa scoti surubul de la baie si sa lasi sa curga pe acolo, asta dupa ce ai incalzit bine motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri despre uleiurile Rheinol? A mai folosit cineva? Comparatii cu Mobil sau Castrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

soila a utilizat uleiul marca rheinol in doua masini golf 4 si transporter,

eu utilizez acest ulei in golf 2, golf 4,logan, nisan daihatsu oldcar si un nissan vanette.

Nu e suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe T5 2.5 R5 TDI il am deja de 70.000km incoa, si nu mai consuma deloc uleiul intre schimburile de 15.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte cu alte tipuri de ulei iti consuma ?Ce anume foloseai inainte ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am folosit un Liqui Molly la inceput prin 2006, consuma mult tare uleiul ala

apoi am trecut la Aral, nu mai tin minte marca, dar era 5W-40

apoi am trecut la Castrol, am avut Castrol EDGE 5W-40, si intre schimburi de 15.000km papa cam 1l sau chiar si 1.5 litri

ultima oara tot Castrol avusem, cred ca era 10W-40, il pusese taicamiu, dar la fel se ducea la 1l consum intre schimburi.

de cand am trecut la rheinol, mai mult de 200-300ml n-am pus, si atunci a fost cand a tras taicamiu de ea prin italia cu persoane si bagaje si viteze mari pe autostrazi.

totusi motorul are 320.000km, si inca n-am curatat niciodata EGR-ul, dar are turbina noua de pe la 280.000km, tachetii schimbati pe la 230.000km odata cu oringurile de la pompa duse (pierdea presiune la motorina cand statea oprita mai mult de 20 ore)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am auzit si eu de bine despre Rheinol. Asadar de azi el imi unge motorul. Sper sa pot spune doar lucruri bune despre el.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am recomandat la mai multi prieteni si toti pana acum au fost multumiti

eu unul sunt 100% multumit, chiar nu mai am stresul verificarii nivelului, motorul merge rotund, si chiar si la 0 grade parca nu mai face aceiasi galagie, poate e placebo dar sincer n-am gasit niciun ulei care sa nu consume mult intre schimburi pana acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

lamine la motorul TD-PD am observat ca dupa o cursa lunga,cu 5w 40, daca scot busonul de ulei,la relanti numai scoate gaze.la un 5w 30 norma50700, parca era fierbator de cafea.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceleasi impresii si la mine pana acum (dupa 2000 km). Numai cuvinte de lauda pentru un produs german 100%.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

accelereaza mai bine? urca mai usor in ture? pornirea la rece este mai placuta? rezista mai bine in timp?

tot nu am inteles de ce e bun in afara ca e german,pret mai mic si ca nu se consuma usor. alte laude sunt?

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe T5 si pe Golf am:

oZ96EtKF.jpg

la T5 se observa cel mai bine (deh e diesel mare si are si 320.000km) cum motorul toarce mai frumos, nu consuma deloc uleiul, are o culoare buna dupa 8000km de la schimb, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa raspund eu:

accelereaza mai bine? -la fel ca la orice alt ulei.

urca mai usor in ture? -la rece e ceva mai vascos,fata de alte uleiuri folosite, apoi la cald este la fel.Pe la 7-8000 se simte o vascozitate mai mica, comparativ cu vascozitatea la schimb.

pornirea la rece este mai placuta? -pornirea este ok, nu simt diferente notabile.

rezista mai bine in timp? -da, dupa o cursa lunga (peste 4 ore de mers, motorul are acelai zgomot), adica vascozitatea la cald ramane constanta.La alte uleiuri se simtea un zgomot mai mare al motorului.Ca exploatare mai mult de 10 000 de km nu merg cu el, deci nu stiu dupa 10 000, cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!