Jump to content

Ulei de motor Rheinol


soila
 Share

Postare recomandată

va salut,

cine foloseste la masina gama de uleiuri Rheinol ? am discutat cu diferiti meseriasi si toti au incept sa recomande Rheinol,

cica a ramas printre singurele uleiuri facute in Germania...

eu am Rheinol 5w40 pe T5, dar a fost pus de mecanicul care mi-a schimbat turbina, eu nu am vazut decat flacoanele goale, si sincer in 6000km totul e la nivel, iar inainte papa cam 1l la 15.000km, ba Castrol ba Aral... nu conta

cine are mai multe detalii despre acest producator, daca chiar se face in germania si daca e chiar asa de bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc de 2 ani Aral si nu consuma aproape deloc intre schimburi si nu cred ca doar marca uleiului convinge motorul tau sa nu il mai consume. :biggrin: Poate are o compozitie putin diferita dar daca tu esti multumit de uleiul acesta si masina se comporta bine, schimbat la timp, nu are ce sa strice.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

votat pentru Rheinol-made in germany:

-bagat 5w 40 in logan dci si sa comportat foarte bine,

-astazi se baga intr-un datsun-nisan din 1980 si sunt curios cum se comporta masina?

-bagat in golf 2 si no problem.

-bagat in golf 4 de circa 1000 km si pana acum nu sunt semne de scadere a nivelului pe joja.

la fiecare masina sunt vascozitati diferite,conform specificatiei, dar vor fi monitorizate de subsemnatul.

asta scriam in 14 august.

revin cu detalii astazi dupa cateva sute de km rulati la datsun -nissan: masina are indicator de presiune ulei si comparativ cu uleiul anterior, presiunea este mai mare. La pornire presiunea indicata acum este 4 fata de 2 si in mers este 2 fata de 1ori 1,5 .Uleiul are vascozitate de 10w 40.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma toate uleiurile originale sunt mai bune decat castroalele si mobilele turcesti

eu folosesc Liqui Moly made in DE si e foarte bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 500 de km am schimbat distributia unde am folosit antigel G12 rheinol. Acasa am 2 flacoane de la alte marci de antigel, dar am observat ca acest antigel german are in compozitie agenti speciali de lubrefiere a pompei de apa si lucru asta se observa mult mai bine la antigelul rheinol.La celelalte marci aspectul este similar cu al unui antigel diluat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu pareri despre antigelul rheinol:

-la g11 folosit la 2 masini s-a observat mici schimbari in bine.Pe langa aspectul la pipait, un pic uleios fata de un antigel clasic, s-a mai observat ca parametru tehnic punctul de inghet scazut.Interesant si termenul de exploatare de peste 5 ani.

-la G12 folosit la o masina s-a observat culoarea violeta si faptul ca masina se incalzeste o idee mai repede, ce inseamna ca transferul termic se face mai bine.Observatia s-a facut pe baza indicatorului din bord, comparativ cu radiatorul de incalzire in habitaclu.

La ulei: de la un singur utilizator in decurs de 3 luni s-a ajuns sa fie folosit in 8 masini.Criteriul dupa care l-au folosit restul:pret, originea si recomandari.Nu sunt distribuitor, dar orice persoana care m-a intrebat i-am explicat realitatea. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dupa 9000 de km, consumul a fost de 600 de grame fata de 1 litru si chiar mai mult la precedesoarele marci(mobil, valvoline).Produsul a fost primus synt 5w40, vw 50501 +filtru mann. In rest nu pot sa ma pronunt ce calitati sau defecte are fata de celelalte, ca nu simt diferente semnificative, ce am observat ca acul la apa ajunge la 90 grade iarna greu,urca greu, dar caldura in masina baga in primi kilometri parcursi.Utilizare in conditii dificile (drumuri lungi de circa 6 ore sau ambuteiaj in oras).

La urmatorul schimb (10 000km)pastrez reteta.

Desi masina e setata long life, eu schimb normal la 10 000 de km, iar dupa doua schimburi restartez senzorul.Interesant ca normal acum trebuie sa se activeze senzorul de long life, dar nimic.Dupa un schimb la 10 000 de km la urmatorul schimb intra senzorul, deci pe la 18 000 km intra reminder-service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca schimbi prea des uleiul, mai ales ca ai ales un produs bun.Cauta un ulei grupa 4 PAOs si vei putea merge 20000km.Despre consum de ulei depinde de mai multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata intra si reminderul de schimb de ulei.Deci la 12 500 de km schimb de ulei.

Valiy pe ultimi 10000 de km in computerul de bord viteza medie de deplasare a fost 38 km/h.Bucurestiul isi spune cuvantul.In grecia la 2000 de km rulati in 10 zile viteza medie era 68 km/h.

Profit de ocazie sa lansez o discutie fata de doua produse cu proprietati similare dar totusi diferite aceste doua modele de ulei:

SWD Rheinol Primus DXM (505.01) 5W-40,Aprobări OEM: VW 505.01 / 502.00/505.00, MB 229.51, BMW Longlife-04

sau Rheinol Primus Synt (5050.01) 5W-40,Aprobari dupa: VW 502.00/505.00/505.01, MB 229.1, FORD WSS-M2C 917-A ,BMW Longlife-98 si Porsche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am Primus Synth 5W40 pe T5, deja sunt la al 3-lea schimb, intre 15.000km mi-a papat cam 500-600ml,

nu trebuie sa completez cum o faceam la castrol sau mobil1.... iar motorul are 310.000km, si sunt foarte multumit de acest ulei, in sfarsit nu mai verific uleiul din 1000 in 1000km

in toamna voi pune si pe golf, ori Primus Synth 5W40 ori Primus HDC 5W40, amandoua se pare ca au norma 502.00, diferentele inca nu le vad

am gasit si un importator oficial: http://www.neorom.ro/uleiuri.php?id=5

pana acum am cumparat de la un tip care face germania si le cumpara din frankfurt, 120 lei pe bidonul de 5 litri

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sunt ca Primus Synth 5W40 are si norma 505.01 pentru motoare PD. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza obtinuta in Buc este buna sunt zile cu 14-15km/h.Probabil te invarti mai mult in zone mai libere sau ai capatat abilitatea si stiinta de a te strecura prin anumite zone la anumite ore.Uita-te pe bidon ce clasificare la grupa de ulei au respectivele produse.Cauta macar clasa 3 daca 4 nu fabrica.Si mai conteaza litera de dupa C sau M daca ai motorina respectiv benzina.Trebuie sa fie ceva diferente. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza este o medie intre utilizarea zilnica in oras si cateva iesiri,decinu exclusiv Bucuresti.Dar decand cu criza s-au mai redus numarul de masinisi unpic fluidizat traficul.

Desi consumul de ulei intre schimburi e mai mic, el depinde de modul de utilizare a masini.Dar fiind de pina la 600 ml/schimb nu ma mai preocupa sa completez.

Diferentele intre cele doua uleiuri:

- Rheinol Primus Synt (5050.01) 5W-40 API: SL/CF ACEA:A3,B3 MB 229.1 .

- Rheinol Primus DXM (5050.01) 5W-40 API: SM/CF ACEA: A3/B4/C3 MB 229.51

Deci al doilea are calitati mai bune, dar nu pot afla daca e full sintetic.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

E un mister...:)

Daca ar fi bidonul din imagine:

http://www.swdrheinol.com/WEBCOMpro/module/image.php?location=http%3A%2F%2Fwww.swdrheinol.com%2Fdata%2Fimage%2FXwuf6GUn.jpg

cel cu pricina, pe care sa scrie:"Fully synthetic", atunci ar fi "full, full" grupa IV, PAO.

Am gasit si poze ale unor bidoane care arata la fel dar pe care nu scrie "formula magica"(fully synthetic"), Acelea sunt, cel mai probabil, hidrocracate, grupa III.

Deci, "circula" doua categorii ale unui produs branduit la fel.Vezi ce scrie si pe bidon!

Oricum, "cifrele" uleiului acesta arata "supercalifragilistic"!

Succes!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bidonul postat de tine este produsul la care ma referam:

DXM Primus care e din grupa IV, deci full sintetic.

Celalat primus Synt este din grupa III, semisintetic.

Oricum, "cifrele" uleiului acesta arata "supercalifragilistic"! asta nu am inteles sensul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, "cifrele" uleiului acesta arata "supercalifragilistic"!

Adica arata exceptional, aproape neverosimil de bine.

"Pe hartie" e "tare foc".Si fiind nemtesc 100% ,probabil si "face ce zice".

Uite si celalalt bidon, tot DXM, pe care nu mai scrie "fully synthetic"...

http://www.swdrheinol.com/produkte-1/mehrbereichsmotorenoele-fuer-personenkraftwagen-und-leichte-nutzfahrzeuge/primus-dxm-sae-5w-40.php

Deci trebuie vazut "direct pe bidon".

Drumuri bune!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce preturi au? de exemplu primus light 0w-30 sau primus llx 5w-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primus light 0w-30 costa 85 de lei 5 litri sau

primus llx 5w-30 costa 161 de lei 5 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primus light 0w-30 costa 85 de lei 5 litri sau

primus llx 5w-30 costa 161 de lei 5 litri.

de ce este asa mare diferenta(dubla) de pret? stii un link cu preturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta e data de aprobarile pe care le are fiecare, adica cat e de bun.Cel mai scump este long life, pentru interval extins de service. :Driver:

Eu am identificat doi comercianti care comercializeaza: neurom si autopyramis, ambi din ardeal, deci la pret mai adaugi si curierul sau comanzi mai mult (3 bidoane) si ai transport gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

primus light 0w-30 costa 85 de lei 5 litri CE DRAQ PRET E ASTA?17 LEI LITRU PENTRU UN ULEI 0W30 CU CARE IN MOD NORMAL SE MERGE PESTE 20.000KM?SA FIM SERIOSI NU PUTEM COMPARA;rheinol,tytan,mannol..cu uleiuri de genul castrol,mobil,aral,bp,texaco,elf.SUNT DE ACORD CA SE FACE DESTUL DE MULTA RECLAMA ACCESTOR PRODUSE INCLUSIV DE PRODUCATORI(RENAULT-ELF,MERCEDES-MOBIL,PEUGEOT CITROEN-TOTAL,BMW VAG -CASTROL),DAR NU AS AVEA INCREDERE SA IMI BAG IN MASINA ASTFEL DE ULEIURI :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul decat sa bag Castrol sau Mobil facut la turci, oricand as merge pe Rheinol. E normal sa aiba pret mic, majoritatea neauzind de el. Daca e fabricat in Germania, eu zic ca nu poate fi de proasta calitate.

Te miri de ce e asa mare diferenta de pret? La ce costuri crezi ca se ridica reclamele agresive facute peste tot la marcile cunoscute de uleiuri? Nu mai vorbim de adaosurile nesimtite ale importatorilor si distribuitorilor din Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU PUTEM COMPARA;rheinol,tytan,mannol..cu uleiuri de genul castrol,mobil,aral,bp,texaco,elf

Daca incluzi in comparatie SWD Rheinol, Fuchs Titan , un produs Silkolene ( http://www.silkoleneoil.com/ ), atunci, da, nu le putem compara.

Catastrol-ul, Mobil-ul , Elf-ul, BP-ul si alte produse ale unor firme cu "renume", pe care le gasesti in Romania, fabricate in Turcia, si imbuteliate la noi(Cazanesti, Brasov, etc.) sunt muuult mai proaste......

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!