Jump to content

Proceduri VAG COM ptr Polo 6R


ECL
 Share

Postare recomandată

Dar am gresit ca am scris dreapta in loc de stanga. Nu stiu unde mi-a fost capu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in UK :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) e in dreapta in oglinda

 

Am gasit-o, era ascunsa bine, mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este posibil la un Polo GTI sa imi coboare oglinda dreapta in R?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o fac manual. Si in felul asta controlez si unghiul sub care se inclina.

Cred ca aceasta functie este controlata de un modul pe care noi pe Polo nu il avem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De un motoras...trebuie vazut daca centrala suporta codarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate calc de usa, nu centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zici tu, maestre...mai gresim si noi. :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ... cum e? Ca pe baza de supozitii nu rezolvam nimic.

Ceva concret are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr,  e vre-un polo 6R cu mirror down din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista dotarea asta la Polo, cel putin nu din fabrica! Intrebarea mea este: Polo are calculator de usa? Pentru ca vag-com nu afiseaza asa ceva la scanare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb, am vazut ca se poate adapta functia Power Folding Mirror. Aveti aici un link (toate reperele necesare le gasiti in descriere). Si pentru ca oglinzile sunt comandate de joystick-ul de reglare, nu necesita codificare VAG/VCDS... Din pacate, functia este manuala, nu automata, desi am vazut si o adaptare in acest sens http://www.youtube.com/watch?v=5T9WRhcKjwk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are, doar ca se ocupa de geamuri,de broaste si oglinzi se ocupa centrala electrica.


Poate calc de usa, nu centrala.

Revin, nu calc de usa. ci centrala alectrica.


Cum zici tu, maestre...mai gresim si noi. :winter:

Sorry, am gresit eu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am vazut in ceva posturi mai vechi ca BC se poate activa din VAG COM chiar si la masinile care nu au venit cu el din fabrica, doar ca trebuie sa-ti schimbi maneta stergatoarelor ca sa ai butoanele suplimentare.

 

Intrebarea ar fi, ca sa se evite schimbarea manetei nu se poate pune un buton suplimentar in zona botonului "ESP OFF" cu care sa comanzi BC (sa "bucleze" dar intr-un singur sens)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ca pe maneta sunt 3 butoane, deci ar trebui sa pui 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca pe maneta sunt 3, dar doua dintre ele nu fac decit sa treaca prin meniuri in sus/jos iar al treilea este "set" si e folosit numai pt setarea "warning speed"

Daca ai pune un singur buton care sa fie legat de ex in loc de "UP" atunci o sa treci prin toate menurile dar doar in o singura directie (adica nu te poti intoarce decit daca ajungi la capat si o iei iar cu primul meniu).  Singurul meniu pe care nu-l poti afecta ar fi cel de "speed warning" (care dupa parerea mea oricum e o inutilitate)


altfel, pretul manetelor la dezmembrari e prohibitiv, 130Euro in conditiile in care optiunea de BC din fabrica este 150 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul unei manete NOI cu CCS si BC este de 495 lei la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xorx, nu stiu unde ai gasit tu preturile alea, dar una noua si originala la reprezentanta este cat a zis Bundy. In plus, eu din dezmembrari am cumparat cu 200 lei maneta de tempomat + BC, in urma cu 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. preturi de pe "net". La 50-60Euro deja devine interesant. Se schimba doar manetele sau cu tot cu partea de cablaj pe care sunt prinse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei manetele se vand cu tot cu spira de la volan. Tu ai nevoie doar de blocul de manete si atat. Restul cablajelor ti le poate face Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare pt cei mai priceputi... exista vreo setare care sa faca farurile sa se stinga automat atunci cind opresc motrul, chiar daca butonul rotativ nu este pe "0"?

Intreb asta pt ca la Jetta las permanent comutatorul pe faza scurta, iar farurile se aprind cind pun contactul si se sting cind iau contactul; pe cind la Polo daca las comutatorul pe faza scurta incepe sa "bipaie" atunci cind scot cheia dar farurile nu se sting.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, la mie se sting. Din cate stiu eu si la restul se sting o data cu scoaterea cheii. Raman doar pozitiile, lucru care este normal la orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea e normal sa ramina nici pozitiile. Cum ziceam, la Jetta poti lasa comutatorul pe orice pozitie si cind scoti cheia se sting toate, ceea ce e f bine ca poti lasa permanent comutatorul pe faza scurta si nu-ti mai faci probleme de aprins/stins. Daca vreau sa ramina pozitia aprinsa las semnalizatorul actionat pe una din parti si ramin pozitia+stopul de pe partea respectiva aprinse.

 

Alta aiureala la Polo e ca pt DRL iti aprinde faza scurta + stopurile (?!?! singura masina la care am vazut ca se aprind si stopurile odata cu DRL) si astea se sting cind scoti cheia. Problema e ca nu le poti folosi noaptea pt. ca nu ti se aprind luminile din bord...

 

Treaba cu faza scurta sa se opreasca la scoaterea cheii cred ca se poate rezolva, cu un releu pus pe firele de faza scurta si comandat de contactul din cheie. Doar ca trebuie un electrician priceput care stie bine instalatia electrica.

 

Oricum sistemul de lumini de la Polo mi se pare de o prostie totala. Seara cind ajungi acasa faci ca pomul de Craciun.. ajungi cu faza scurta aprinsa, rotesti comutatorul catre "0", se stinge faza scurta si se aprind pozitiile dupa care se aprinde iar faza scurta pt ca pe "0" ai DRL.

Dezamagitor.. este prima masina in ultimii 10 ani la care vad ca nu se opresc toti consumatorii la scoaterea cheii din contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, unul, n-am vazut masina la care sa se stinga tot o data cu scoaterea cheii din contact, si nu sunt la prima masina ! In mod normal, pozitiile raman aprinse daca comutatorul este pe pozitii sau faza scurta. Asa este si logic. Altfel nu-si mai are sens comutatorul. Puteau sa puna direct pozitii si faza scurta aprinse, daca iti este greu sa folosesti comutatorul.

 

Cat despre luminile de zi de la Polo, poti dezactiva stopurile pe spate. eu am doar faza scurta cand e pe "0". Ca si daylight nu ma pot plange pentru ca sunt foarte multi idioti/nesimtiti care merg noaptea sau pe ploaie torentiala fara faruri, iar aceasta optiune i-ar impiedica sa mai faca asemenea magarii. Totusi, pentru astia cu capul pe umeri, ideal ar fi sa se poata dezactiva. De multe ori stau si astept pe cineva si ideal ar fi sa pot stinge toate luminile, dar deh..cand au facut sistemul, probabil sau gandit la nesimtitii carora le e greu sa miste un comutator sa-si aprinda farurile, mai ales pe timp de ploaie sau conditii grele de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!