Jump to content

Zdruncinatura puternica la pornire


sudberlin
 Share

Postare recomandată

recapitulez is eu :

 

1. am schimbat volant+placa presiune+ambreiaj+rulment presiune+bucsa anticuplu

2. au verificat baietii ( vw service ) si volant, si cica e ok, are joc de 7-8 dinti care cica la luk merge. tot ei au si montat-o in oct anul trecut :). au zis ca daca ar fi de la volant, s-ar simti zdruncinatul si la oprire motor, ceea ce nu se intampla.

3. au incercat cu alt electromotor

4. alta baterie

5. am inteles ca la problema de soft a electromotorului, nici nu porneste masina, dar a mea porneste la prima cheie de fiecare data, si mi-a zis cineva care face resoftari, ca nu ar fi problema de soft.

6. am schimbat suport cutie ( OEM ) , si zdruncinatul s-a diminuat simtitor, dar nu a dispartu, ceea ce ma face sa cred ca am ameliorat efectul si nu am eliminat cauza, deci sanse mari sa mai consum un suport :), acum 60k au mai fost schimbati ambii suporti ( cutie + motor ) OEM.

7. mentionez ca la accelerare brusca sau daca iau piciorul de pe pedala brusc, se bruscheaza putin masina.

 

eu tot nu inteleg cum e posibil ca la volant sachs se accepta joc de 2-3 dinti iar la luk se accepta 7-8 dinti. avand in vedere ca dimensiunile dintilor sunt la fel, la luk se accepta un joc aproape de 3 ori mai mare..., asta nu poate fi cauza problemei mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cam cit timp tii cheia in contact pina sa dai la demaror?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana se sting majoritatea indicatoarelor din bord, inclusiv cel de bujie. raman doar cel de baterie, check engine, si frana de mana aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Si golful meu 5, 1.9TDI pornea f greu la cald cu o mare zdruncinatura. Cu baterie noua pornea mult mai usor, dar in timp a revenit la aceleasi simptome.

Rezolvarea: am facut resoftare pt. pornirea la cald si acum porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine această zdrucinatură, la pornire, la rece, a fost de la electromotor, schimbat perii și ceva bucsă și nu mai face. Culmea, la cald nu avea treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am avut si eu problema cu zdruncinatura la pornire , dar s-a rezolvat cu inlocuirea bateriei ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu zdruncinela la pornire pe TDI PD inclusiv 2.0 16V este o combinatie intre baterie dusa si electromotor uzat in 99% din cazuri.

Dupa schimbarea bateriei pentru ceva timp nu mai zdruncina dar pana nu este inlocuit/reparat electromotorul simptomul nu trece 100%

Resoftarea pentru hot fix start dauneaza pe termen lung la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu la pornire o zdruncinare destul de puternica dar uneori, masina porneste indiferent de vreme.

Problema mea e ca se aude un huruit la rulare, am curatat egr si admisie, se aude la fel si parca la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj vibreaza. Nu ma pricep dar am fost la 2 service-uri pana acum si unu zice volant, altul zice axa cu came...Aceste piese sunt foarte scumpe si manopera la fel.

Cand o turezi peste 2000 rpm huruie toata masina de nu poti sa stai si parca are intarzieri, lag-uri la deccelerare sau accelerare.

Am mai fost la un service si mi-a zis ca am sitele de la evacuare infundate si asta e motivul.

In liber la relantiu motorul se aude perfect, cand incepi sa o turezi horcaie ca toti dracii si in liber si in cuplu.

La diagnoza nu imi da nici o eroare, masina are 145000 km reali, cumparata din Ro de la Midocar. Distributie la 120000 si ambreiaj. 

Modificat de mack21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur, masina ruleaza altfel perfect, galagioasa dar fara probleme si erori. Cutia nu agata, intra in viteza foarte bine. Pedala tine putin cam sus dar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apesi pedala la jumatate si vibreaza sau auzi un huruit ca de rulment atunci este volant din aceasta cauza te-am intrebat daca ti-au inlocuit tot kit-ul de ambreiaj volant/disc/placa presiune/rulment.Poate au schimbat ambreiajul fara volant.Ideal ar fi un filmulet ca sa ne lamurim sa nu ''batem campii aiurea''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recapitulez is eu :

 

1. am schimbat volant+placa presiune+ambreiaj+rulment presiune+bucsa anticuplu

2. au verificat baietii ( vw service ) si volant, si cica e ok, are joc de 7-8 dinti care cica la luk merge. tot ei au si montat-o in oct anul trecut :). au zis ca daca ar fi de la volant, s-ar simti zdruncinatul si la oprire motor, ceea ce nu se intampla.

3. au incercat cu alt electromotor

4. alta baterie

5. am inteles ca la problema de soft a electromotorului, nici nu porneste masina, dar a mea porneste la prima cheie de fiecare data, si mi-a zis cineva care face resoftari, ca nu ar fi problema de soft.

6. am schimbat suport cutie ( OEM ) , si zdruncinatul s-a diminuat simtitor, dar nu a dispartu, ceea ce ma face sa cred ca am ameliorat efectul si nu am eliminat cauza, deci sanse mari sa mai consum un suport :), acum 60k au mai fost schimbati ambii suporti ( cutie + motor ) OEM.

7. mentionez ca la accelerare brusca sau daca iau piciorul de pe pedala brusc, se bruscheaza putin masina.

 

eu tot nu inteleg cum e posibil ca la volant sachs se accepta joc de 2-3 dinti iar la luk se accepta 7-8 dinti. avand in vedere ca dimensiunile dintilor sunt la fel, la luk se accepta un joc aproape de 3 ori mai mare..., asta nu poate fi cauza problemei mele?

 

revin cu noutati:

 

8. schimbat kit volant+ambreiaj+placa ( tot ki LUK, in garantie ), volantul vechi avea 8 dinti joc, asta nou are 6 dinti

9. adaug si 2 filmulete cu pornirea din diferite pozitii:

 

Modificat de nrobert13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si a mea cum zdruncina

Motor nou, volant nou, injectoare aproape noi. Am incercat si un software fix asa de nervi dar nu e cazul.

Tot ce a ramas "vechi" la masina sunt: pompa tandem, electromotorul si bateria.

Am schimbat si suportii (toti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N'are treaba volantul. Face exact exact exact la fel ca inainte sa'l schimb. OEM inainte, OEM acum. By LuK presupun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am calcat pedala de ambreiaj mai usor si pe la jumatate vibreaza si se aude un zgomot...

Daca merg la un service sa verific volant, cum isi da seama daca are uzura? 

Nu ma pricep si nu vreau sa ma prosteasca, daca schimb volant banuiesc ca imi trebuie si kit ambreiaj nu?

Modificat de mack21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am avut si eu problema cu zdruncinatura la pornire cu motorul cald , dar s-a rezolvat cu reconditionarea electromotorului.

Am fost la Nicu Uncas pe Baicului, a rezolvat-o intr-o ora.

Acum porneste foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cam cat te-a costat la Nicu Uncas?

Salut. Cam cat te-a costat la Nicu Uncas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220 LEI cu factura,se poate plati si cu cardul.

Modificat de nea_vassy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am un VW GOLF 5 1.9TDI, 105cp, BKC si am avut aceeas problema: zdruncinatura puternica la ponirea la cald (aproape tot timpul) si la rece (foarte rar) . Din ce am citit pe forum am ajuns la concluzia ca este electromotorul ...si totus am mers la service (de mai multe ori). Mi s-a spus pe rand :

 

-sa schimb volant.   Am schimbat tot chitul problema a ramas (2400lei)

-sa fac resoftare pornire la cald. Am facut resoftarea si problema nu s-a rezolvat (300lei).

-sa schimb bateria. Am schimbat si bateria si putin s-a remediat problema dar nu total (350lei).

-sa fac revizie la electromotor. Am facut revizia si mi s-a spus ca e ca nou (80lei). Nu am fost convins de raspuns ca totus electomotorului i se bloca bendixul (se auzea un zgomot ciudat urmat de oprirea motorului)

 

Nu stiam ce sa mai fac vazand ca alte idei nu a mai are nimeni m-am intors la banuiala mea de la inceputul discutiei, mi-am luat inima in dinti si am facut singur proba  cu un electromotor SH VALEO si nu a mai am nici o problema.

 

 

Unele probleme se rezolva mult prea simplu  si fara service-uri auto renumite care nu fac decat sa iti sece buzunarele incercand sa rezolve problema prin eliminare plecand de la varianta cea mai scumpa.

Modificat de ady_france01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Am un golf 5 plus 1.9 105 ca cu aceeași problema, o bubuitura/zdruncinatura puternica la pornire... nu contează cald sau rece. Am citit toate postarile și chiar mi-au fost de ajutor: o sa încerc pe rand cu variantele: baterie(o am foarte slabita) electromotor.....etcetera. Cand o sa am răspunsul îl postez aici.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu am rezolvat problema cu o baterie noua. Porneste foarte bine acum fie cald fie rece.

Verifica data inscrisa pe borna si eventual si tensiunea la bornele bateriei cand pornesti motorul (asta ca sa nu dai banii aiurea pe batierie noua si problema sa persiste). A mea era din Oct 2005 iar tensiunea scadea la 8V cand porneam motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Eu am un Golf Plus 1.9 TDi 105 CP din 2005, 188.000 KM, iar la pornirea la cald uneori, motorul face un zgomot destul de ciudat insotit de o trepidatie destul de puternica. Am citit majoritatea solutiilor de pe forum, minim 4 variante (bateria, softul, electromotorul/carbunii, volant) dar nu stiu cu care dintre ele sa incep. 

Cunoasteti cumva un mecanic bun in Cluj?

Am atasat si un video, iar la a 3-a pornire se aude "zdruncinatura".

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incepi cu ce e cel mai usor, masori bateria, o inlocuiesti de proba cu una buna, verifici/reconditionezi electromotorul, vezi ce cantitate de motorina/cate turatii are electromotorul la pornire, si ultima varianta resoftarea daca celelalte nu au dat rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!