Jump to content

Zdruncinatura puternica la pornire


sudberlin
 Share

Postare recomandată

kit ambreiaj schimbat cam 2 ani in urma iar problema cu zdruncinatura de aprx un an jumate,numai la cald azi am duso la wv service si miau zis ca de la volant ar fi problema le-am aratat factura cu schimbul si au zis sa vada si tampoanele(suportii motor)sunt tare curios ca mai am o luna de garantie la ambreiaj.voi reveni cu raspuns.

intradevar am schimbat 2 baterii oare sa cer o resetare PORNIRE LA CALD ?nici nu stiu ce sa mai intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA reprezentanta ceri degeaba, nu fac aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Ieri sa zic mi-a murit electromotorul am mers in service l-a dat jos am mers cu el in mana la service de alternatoare/electromotoare si intradevar s-a dus bendix adica imi ramanea blocat, rulment fata si a schimbat si periile ca erau pe terminate toate bune si frumoase ma intorc in service sa il asambleze, dupa asamblare dau cheie porneste relativ ok plec de la ei fac vreo 20 km si ma opresc cand sa plec dau cheie si stau vreo 3-4 secunde pana imi porneste si atunci parca s-ar rupe motorul foarte urat a facut si normal opresc motorul si dau din nou la fel patesc. Ma intorc in service si le spun problema le si arat si ei imi spun ca am probleme la porniea la cald (in urma verificarii si nici o eroare nu mi-a aparut la scanare totul era OK) si trebuie sa fac resoftare. Inainte sa mi se strice electromotorul mentionez ca nu am avut aceasta problema. Chit ambreiaj schimbat de nici 2 ani (20k km), distributie schimbata de aproximativ 3 ani (~ 40k km) revizii la zi. A si a mai fost in discutie problema cu bateria dar nu are decat 4 luni vechime bateria sa fie scazut amperajul cu imi ramanea cuplat bendixul??

A da la pornirea asta greoaie si urata de care am parte acum parca dupa ce porneste se aude ca si cum ar sufla sau trage ceva aer pe undeva aproximativ 1~2 secunde dupa care dispare si motorul merge lin am ridicat capota sa vad daca nu cumva a ramas ceva furtune care nu sunt la loc dar nu vad.

Ajutati-ma sa inteleg ce nu ese ok.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resoftare sau adaptare pentru pornirea la cald este solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
mariusconstantin27

salut ! revin cu noutati la postul 42 .Nu am mai avut probleme si a pornit fara zdruncinatura timp de juma' de an dupa care a inceput din nou dar nu chiar asa des ca la inceput . Dupa mai multe verificari am decis sa schimb bateria care avea 7 ani si totul a revenit la normal . Am bateria noua de 3 luni si nu mai face nici un fel de zdruncinaturi totul functioneaza ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi zdruncinatura o am si eu la pornire, insotita de vibratia schimbatorului de viteze, dar numai la pornirea la cald si nu face tot timpul (efectuat softul de pornire la cald la Voinea). O cauza la mine s-ar putea sa fie bateria (a mea se apropie de 8 ani) dupa cum s-a intamplat la colegul "mariusconstantin27", dar am inteles ca ar putea fi uzat si suportul cilindric de jos de la motor impreuna cu bieleta antirasturnare. A rezolvat cineva problema schimband acele suporturi ? Merci!

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , imi cer scuze pt offtopic dar nu am gasit nimic prin search si nici nu pot sa deschid 1 topic nou ( cu toate ca am o oarecare vechime pe forum .. )

Asta e singuru thread oarecum similar cu problema pe care o am .

cand pornesc motorul se simte un usor miros de benzina si un zgomot ciudat ..mirosul inceteaza dupa 5 secunde sa spun de la pornire iar zgomotul persista pana temperatura ajunge dupa 70 de grade ..

am facut un upload pe youtube ..o filmare in care puteti auzi sunetul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu problema zdruncinatului la pornire si la rece si la cald. Am sperat sa fie bateria, dar dupa un test cu o baterie noua, sperantele s-au naruit, ca facea la fel.  presupun ca degeaba fac resoftarea de pornire la cald, din moment ce face si la pornirea la rece ...  O fi de la electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In multe cazuri de la electromotor a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

no, revin cu ce am incercat pana acum :) :

1. au verificat baietii ( vw service ) si volant, si cica e ok, are joc de 7-8 dinti care cica la luk merge. tot ei au si montat-o in oct anul trecut :). au zis ca daca ar fi de la volant, s-ar simti zdruncinatul si la oprire motor, ceea ce nu se intampla.

2. au incercat cu alt electromotor

3. alta baterie

4. am inteles ca la problema de soft a electromotorului, nici nu porneste masina, dar a mea porneste la prima cheie de fiecare data, si mi-a zis cineva care face resoftari, ca nu ar fi problema de soft.

...si tot la fel :(.

 

ce sa mai incerc? ma cam dispera :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nicio idee? ce am mai observat, ca se simte o mica bruscare si in mers in momentul in care dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie apas din nou acceleratia.

 

am doua variante pana acum ( de la diferiti mecanici :) ), volant sau suport motor. exsita vreo metoda sa elimin vreo una din ele, sau sa ma conving care dintre ele este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai incercat cu o alta baterie dar...bateria trebuie sa fie de minim 70 A in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, a fost una noua nouta, dar bateria nu e, ca masina porneste de fiecare data la prima cheie, chiar de 5-10 ori la rand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema zdruncinatului la pornire si la rece si la cald. Am sperat sa fie bateria, dar dupa un test cu o baterie noua, sperantele s-au naruit, ca facea la fel.  presupun ca degeaba fac resoftarea de pornire la cald, din moment ce face si la pornirea la rece ...  O fi de la electromotor?

 

schimba oringurile la injectoare, sa vedem daca isi revine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicio idee? ce am mai observat, ca se simte o mica bruscare si in mers in momentul in care dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie apas din nou acceleratia.

 

am doua variante pana acum ( de la diferiti mecanici :) ), volant sau suport motor. exsita vreo metoda sa elimin vreo una din ele, sau sa ma conving care dintre ele este?

Suport cutie si/sau suport anticuplu. Ce an,citi km are?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

am si eu problema zdruncinatului la pornire si la rece si la cald. Am sperat sa fie bateria, dar dupa un test cu o baterie noua, sperantele s-au naruit, ca facea la fel.  presupun ca degeaba fac resoftarea de pornire la cald, din moment ce face si la pornirea la rece ...  O fi de la electromotor?

 

schimba oringurile la injectoare, sa vedem daca isi revine.....

 

 

daca ar fi problema la injectoare, nu ar trebui sa apara ceva la scanare? am verificat si corectiile la injectoare, si sunt pana in 0.6

 

 

nicio idee? ce am mai observat, ca se simte o mica bruscare si in mers in momentul in care dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie apas din nou acceleratia.

 

am doua variante pana acum ( de la diferiti mecanici :) ), volant sau suport motor. exsita vreo metoda sa elimin vreo una din ele, sau sa ma conving care dintre ele este?

Suport cutie si/sau suport anticuplu. Ce an,citi km are?!

 

 

are 220k km, si suportii de motor/cutie au fost schimbati la 160k km. deci au 60k acum. unde se afla suportul anticuplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul anticuplu/antibalans este format din 2 bucse si o bieleta montate sub motor .Bucsele vin montate pe jug iar beleta un capat se fixeaza in cele 2 bucse iar celalalt capat se fixeaza de motor.Sper ca ai inteles.Daca urci masina pe elevataor si dai scutul jos(daca ai asa ceva) ai sa le vezi imediat Cauta urmatoarele poze dupa cod-

Lemforder 3314701-bucsa superioara

                 3315001-bucsa inferioara

                 3379501-bieleta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ah, ok, bucsele din jug au fost schimbate odata cu volant. bieleta nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' mai depinde si ce piese OE/AM ai pus.citiva amici si-au pus febi si dupa 4 luni au trebuit sa le schimbe din nou.Traficul bara la bara + caldura+calitatea slaba a cauciucului le uzeazai nfernal de repede.Eventual fa un filmulet posteaza pe youtube si pune link sa vedem ce si cum.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi problema la injectoare, nu ar trebui sa apara ceva la scanare? am verificat si corectiile la injectoare, si sunt pana in 0.6 

 

 

 

 

nu, deseori nu apare... mai ales daca toate oringurile sunt obosite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot la fel a facut dar de cand mi-am schimbat bateria,am pus una de 75ah cu curent de pornire 720 nu mai am treaba,porneste si mai usor masina si nu se mai zdruncina schimbatorul de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am observat si eu. Am schimbat de doua ori bateria la masina si de fiecare data a pornit mult mai bine cu bateria noua.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.. problema asta am avut-o si eu, am schimbat anticuplu/antibalans si totul este ok.. Acum a intervenit alta problema, o apasare pana la capat a ambreiajului si la revenire, fac un stop la jumate si se aude ceva urat !! Motivul am inteles ca e volant, dar din cate am intelesc ar mai merge sa merg asa cu ea.. Nu stiu ce sa fac, uni sa o schimbi alti ca mai merge :| aveti idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca rulmentul de presiune este de vina. Daca la apasarea brusca a pedalei de acceleratie 2000+/2500rtm si iei piciorul, la revenire 850rtm ar trebui sa auzi zdranganeli atunci volant este complet dusa. Daca nu ai probleme de shifting/nu agata in trepte/intra usor in viteza  atunci poti sa o mai lasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aseara am facut testul asta cu acceleratia in treapta a 2a turata pana la 2500-3000rtm si iau picioru am auzit un sunet ciudat.. Dupa vreo 20 de min am facut la fel si nu am mai auzit nimic.. Si imi cam agata a 3a si putin la R :| posibil sa fie dusa nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!