Jump to content

Zdruncinatura puternica la pornire


sudberlin
 Share

Postare recomandată

alex_negoescu1986

Sper sa nu afecteze si alte componente ale masinii.Asta era singura mea ingrijorare...Oricum ms pt raspuns.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasi problema cu zdruncinatura dar doar la prima pornire de dimineata in special cand este mai frig afara sau cand o pornesc dupa mai multe zile. Saptamana viitoare oricum este programada la schimbarea ambreajului deci o sa verific atunci si aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_negoescu1986

Sa ne ti si pe noi la curent cu problema...dupa ce am inteles tie doar la prima pornire iti face asa,mie in schimb numai cand e motorul cald si nu intotdeaua...asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de genu. la cald porneste putin mai greu si uneori se aude o pocnitura ,o zdruncineala. la rece porneste la sfert , de ce aceasta diferenta cald/rece? ma poate lamuri si pe mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre pornirea la cald s-a mai discutat,se rezolva prin resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema de genu. la cald porneste putin mai greu si uneori se aude o pocnitura ,o zdruncineala. la rece porneste la sfert , de ce aceasta diferenta cald/rece? ma poate lamuri si pe mine cineva?

Totul este din turatia pe care o imprima demarorul.daca acesta nu invirte la turatie suficienta nu-i vine nici debit de motorina(deci nare cum porni,nu uita ca debitul la cald este diferit si mai mic) ,efectul este pornire greoaie si zdruncinatura.Rezolvarea:baterie scimbata sau demaror shimbat sau revizie electromotor sau resoftare pt. pornire buna la cald sau marirea debitului de motorina la cald in soft.Trebuie inceput oricum cu o diagnoza.sper ca am fost de autor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut aceeasi problema. nu facea tot timpul, doar uneori. pe tester imi arata o bujie arsa. am schimbat bujia. prblema a persistat. testata iar, cablul de la bujia de pe cilindrul 3 imi arata ca e ciupit, ca are o pierdere. zilele astea il schimb. vine tot cablul cu flansele de bujii si e lung pana la releul de bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va spun ca la mine s-a rezolvat prin schimbarea bateriei. Aveam o baterie de 45A( :blink: ) si datea niste socuri foarte puternice...Dar este bine ca am rezolvat problema :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu cateodata probleme de zdruncinare la plecarile de pe loc..insa doar ocazional nu are treaba cu ambreiajul cald...cateodata este prima data cand bag 1-a sa plec de pe loc altadata la al 30-lea semafor.....si se zdruncina masina de spui ca am air ride si o misc eu..........:( ps toate astea au inceput de cand a fost inundatia aceea mare in tm....stiti de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,problema rezolvata...Noroc cu vremea rece,ca sa zic asa,altfel as fi fost plin de draci inca un an de zile.Am inlocuit bateria masinii (cea originala) cu una un pic mai mare ca amperaj (65 in loc de 61) si cu ceva mai mult curent la pornire.Mentionez ca bateria a fost schimbata in conditiile in care sub 0 grade C invirtea foarte greu,iar la temperaturi cu plus invirtea ok..Zdruncinatura a disparut.Nu va lasati "pacaliti" de testerele pentru baterie care va spun ca "in procentaj de ...x la % bateria este o.k."..asa am facut eu si am mai chinuit-o cu pornirea vreo citeva luni,pentru ca de,bateria era "buna"..Subscriu colegului care a scris ca o curatare a electromotorului nu face rau.

Modificat de trotinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Revin cu detalii fiindca m-a mai intrebat cineva pe pm, am schimbat bateria cu una de 75A, recomandata de mesteri, am scapat definitiv de zdruncinatura, din ce mi-au zis bateria e subdimensionata pentru motorul asta din ratiuni de "costuri", cu cea noua porneste de ma unge pe suflet..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema de genu anul trecut... pornea masina in vreo 2-4 secunde si se zdruncina puternic cand pornea .... am zis ca e electomotor.... m am dus la un service de reparari electomotoare ...l-au desfacut si au zis ca nu are nimic...au facut test de baterie ( aprins aer conditionat + faza lunga + muzica + tot ce se putea + pornit motor) au zis ca e buna bateria .... am plecat dezamagit cu gandu ca tre sa cumpar un electromotor nou ... dupa vreo 2 luni deja nu prea mai pornea masina decat la a 3 a cheie si dupa ce o forjam vreo 5 secunde ...

Totul s-a rezolvat cand am cumparat alta baterie !!!! ( cu toate ca facusem testul la bateria anterioara si au zis ca e buna ... era veche de 4 ani si nu prea mai era asa buna )

Eu am cumparat Varta acum la recomandarea celui care repara electomotoare... a zis ca dalea vinde de 15 ani ca ar fi cele mai bune si nu a avut niciodata probleme cu nimeni.

Nu am mai avut probleme la pornitre de atunci...in schimb de curand parca incepe iar sa faca asa ( mi s a stricat senzoru care bipaie cand n am centura las faruri aprinse) ... si am lasat farurile aprinse anu asta de vreo 5 ori (DUMB) toata noaptea ...si presupun ca tre sa pun bateria la redresor.

Modificat de Smok3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema o aveam si eu, pornea cu socuri puternice si la rece si la cald dar nu tot timpul.

De curand am schimbat bateria, am pus Varta 75Ah, pe masina aveam tot Varta 62 Ah si problema s-a rezolvat dar nu total.

In continuare se intampla sa am socuri la pornire, la rece si la cald, dar mult mai rar decat inainte.

Ramane sa fac verificarea electromotrului, eventual sa inlocuiesc carbunii, si am auzit ca mai sunt niste bucse acolo care trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am probleme cu pornirea la rece.Dimineata. 6 chei scurte si la a 7-a mai lunga porneste.Dupa asta toata ziua porneste la sfert.Golf 5, 77kw,2004,pompe duze, 128k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusconstantin27

buna ziua . Am un golf plus 1,9 TDI motor bkc 217 000 km si aceeasi zdruncinatura puternica am avut o si eu la pornire nu conta ca e cald sau rece motorul . La inceput nu facea prea des dar in ultima vreme nu mai scapam de ea si era foarte deranjanta ,dupa indelungi cautari pe forum am decis sa schimb carbunii (periile)care m au costat 48 lei ,suportul cu tot cu perii ar fi costat 130 lei asa ca am decis sa schimb numai carbunii . Dupa ce am demontat electromotorul mare a fost dezamagirea cind am vazut ca acei carbuni nu aveau uzura mare pe care ma asteptam sa o gasesc erau aproape cit astia noi pe care ii cumparasem . Am zis ca daca tot i am cumparat macar sa i schimb si ce o fi o fi, dupa ce am montat inapoi totul si am dat cheie nu mi a venit sa cred cum a pornit, parca era noua scoasa din fabrica .Am mai dat la cheie de vreo 10 ori cel putin si nu mai facea deloc acea zdruncinatura stresanta . M am simtit dator sa va spun toate astea fiindca problema mea s a rezolvat dupa cautarile pe acest forum. Sper sa va fie de ajutor si multumesc tuturor celor care au postat . O sa va tin la curent daca intervine vreo schimbare in rau ceea ce sper sa nu se intimple

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bateria slaba (care se cunoaste la prima cheie, mai ales acum ca e frig zici ca-si da duhul) da intradevar zdruncinaturi puternice la pornirea la cald (probabil compresia motorului e mai mare si bateria trebuie sa furnizeze si mai mult curent). Pentru moment la mine s-a rezolvat, am schimbat cu un varta silver de 74Ah. Desi nu am mai avut probleme absolut deloc de o luna , simt ca totusi mai e ceva, care probabil va iesi ceva mai incolo la iveala, dupa ce va slabi un pic si forta bateriei noi.

Daca va mai apare efectul de zdruncinare, voi trece la reconditionarea electromotorului, cum a zis si mariusconstantin mai sus. Cheap and effective. Eu am ales sa incerc cu schimbatul bateriei, fiindca deja tusea rau la frig, la primul ger urma sa ma lase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la modificare soft sau adaptare ajungeti pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, am facut modificarea/adaptarea asta si pentru o perioada a fost bine, pornea frumos si rapid... dar de ceva timp imi da zdruncinituri din ce in ce mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut! La fel zdruncina si a mea,din ce in ce mai des la cald! La rece porneste dupa 2sec. dar fara alte zgomote. Am facut o curatare la electromotor,putina pulbere de la carbuni,in rest e k nou. Zgomotul persista! Bateria e originala Varta 62A si ma gandesc sa cumpar una mai mare (74)?!Testul la baterie mi-a iesit 82% dar nu cred in el. Masina are 124k dar zdruncina tare la pornire de anul acesta din vara.mai poate sa fie tamponul motor de jos? nu-l vad din cauza scutului. aveti o parere? am sa revin dupa ce rezolv cazul! DRUMURI BUNE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mda am si eu aceeasi problema de un an de zile. Nu mi-a trecut prin cap ca este o problema comuna si ca as putea gasi rezolvarea pe forum.

Asa ca m-am luat dupa parerile mecanicilor .... dupa ce mi-au spus mai multi ca ar putea fi de la volant .... am zis sa schimb tot kit-ul (volant/ ambreiaj) ...2500 Lei aruncati (PROBLEMA PERSISTA).... apoi cativa mecanici mi-au spus ca trebuie schimbati tampoanele de cauciuc de la motor (a postat cineva pozele cu ele mai sus ) . Tampoanele erau putin crapate dar nici ele nu erau de vina (PROBLEMA PERSISTA) .

Si dupa am citit topic-ul asta , am ajuns la concluzia ca cea mai rentabila si eficienta metoda de a rezolva problema e de a schimba carbunii. (Cel putin asta o voi incerca urmatoarea)

p.s : am observat ca daca pornesc masina pe liber zdruncinatura se produce f rar. :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa o porniti in viteza... si eu am problema asta dupa ce am schimbat ambreaju si volant a aparut aceasta zdruncinare... am fost la mecanic sa schimb distributia , mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la suporti de motor.. cateodata face rau ,cateodata nu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat prin schimbarea bateriei in iarna aceasta cand a murit de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu e de la volant/kit ambreiaj

2. nu e de la carbuni de cele mai multe ori/ pentru ca e pornirea la cald

3. nu e de la baterie

PROBLEMA este resoftarea pornirii la cald, masina ia prea putina motorina la pornire si din cauza asta face acea zdruncinatura LA CALD.

Nu mai cletuiti bani pe piese inutile !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi face la rece ... deci exclud problema cu pornirea la cald

si nu toate golfurile au problema asta cu pornirea la cald... sunt doar cateva modele

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!