Jump to content

Consum Polo 6R Benzina


IulianIS
 Share

Postare recomandată

Ce nu am vrut sa zic a fost ca mai exista si varianta ca astia sa fure la pompa.

Mai este vreo optiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 327
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    46

  • Bogdan_wrc

    42

  • Circoloco

    35

  • FRE

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam 55 intra, nu stiu daca 56..  autonomia declarata de CB scade foarte repede in ultimii km, 35-25-15-10-5 si apoi chiar 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

13030 km. 40% oras, 40% drumuri nationale, 20% autostrazi. consum 5.8% pe BC.

mi se pare decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

resetat consum pe BC, Pitesti-Ploiesti...4.8%. foarte decent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie in Polo mi-au incaput asa (din pacate n-am poze): o masina de spalat, un aspirator de-ala profi umed/uscat cu toate accesoriile, o valiza, un rucsac cu laptopul, o servieta diplomat, vreo cateva plase (4 sau 5) burdusite, un butoias de 5 litri cu muraturi, un bax de hartie de buda de 24 de role, 5 paturi (blankets, not beds), o geanta de mana, doua baxuri de 6 sticle de apa minerala, un ventilator de-ala cu picior in cutie, patru dosare cu documente, o lebenita medie si doi oameni.
 

Pe 1.096 km. am consumat 65,44 litri (5,97%, viteza medie cca. 120 km/h). Sunt curios daca dupa chip-tuning (urmeaza in decembrie, ca tot am parasit taramul magic al garantiei) o sa scada consumul. Oricum, mai sus de 240Nm (si CP corespondenti, nu mai mult de 125-130) nu vreau sa urc, din cauza limitarilor constructive impuse de DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240nm nu e deja destul de mult? stage 1 pentru 1.4 inseamna 250nm (200nm fiind stock). si stiu ca nu e asa mare diferenta intre motoare, dar cel putin cum se simte lipsa celor 200cmc de la 1.4 la 1.6, ma gandesc ca se simte si-n cazul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta cu sporirea puterii nu-i un subiect care sa ma fi pasionat suficient de mult incat sa caut cifre concrete. Ce am scris mai sus au fost cifre aruncate, mai mult decat documentate. In fond, nu cuplul e important, ci puterea disponibila. La momentul in care ma voi fi hotarat sa fac asta, pe langa ca am sa citesc destul de mult despre ceea ce presupune chip tuning-ul, voi putea alege in cunostinta de cauza la cine o sa il fac si de ce o sa il fac.

 

Chit ca in ultima vreme (cam de un an, asa...) am renuntat sa merg la consum, sunt curios daca si la motorasul meu se confirma experientele colegilor Rave si qwk, cu 1.2TSI si respectiv, 1.4TDI, conform carora dupa power boost scade consumul. Mai nou, reusesc sa ajung de acasa la job cu consumuri de gn 4,9 - 5,3% fara sa ma chinui :) Viteza medie constanta cca. 90 km/h., AC oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 nu cuplul e important, ci puterea disponibila. 

hmmm...eu te-as contrazice. nu puterea, ci plaja pe care ai o anumita putere. degeaba ai 150 de cai pt 1 secunda (sa zic la 4500rpm), dar in rest ai 80. mai bine ai 120 de cai de la 1200rpm pana la 4500rpm. 

 

treaba cu consumul ...el scade, dar doar daca mergi la fel. adica pe autobahn pe tempomant vei avea mai mic. in demaraje, e posibil mai mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

 

Revin cu impresii dupa primii 700km (Polo Highline 1.2TSI 90CP, benzina). Am reusit un Bucuresti - Predeal 5.3% la urcare si un Predeal - Bucuresti 4.1% la coborare (al doilea consum realizat la o viteza medie de 64km, si o distanta de 130km - adica pana la intrarea in Bucuresti/Ikea). 

 

Referitor la consumul de 4.1% ruta a fost: Predeal - Trei Brazi (baut o cafea) - coborare Predeal - centura Ploiesti - DN1 - Bucuresti. Am mers regulamentar (in coloana pe Valea Ph cu 60-70), 70-80 in localitati si 100 - 110 in afara. AC-ul a fost oprit, s-a mers pe ventiatie. In masina au fost 2 persoane si bagaje cca 50kg.

 

Sper ca dupa primii 5000km sa scot sub 4% pe acelasi traseu de coborare  :winter: .

Stilul de condus propriu este relaxat, doar cu frana de motor pe coborare, fara accelerari bruste, acolo unde drumul permite o mai las la "punctul mort". 

 

Consumul este real, nu are rost sa mint. In Bucuresti, in trafic de sfarsit de august mergem pe un 7 - 8% (AC oprit).

 

Vreau sa completez ca masina este excelenta. Consumul real se va stabiliza probabil dupa primii 5000km (detin inca un Polo in familie cu vechime de 1an. La inceput totul era mareeee... te bucurai pentru fiecare consum sub 7 :tuktuk:).

post-6530-0-91314800-1378059999_thumb.jp

Modificat de cosminlive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. daca o scoti la "punctul mort" in mers iti consuma intre 0,6-1,0 litri/ora, in functie de ce consumatori electrici sunt porniti (faruri, radio, AC, etc.); daca la coborare pur si simplu ridici piciorul de pe acceleratie, i se taie benzina si ai consum ZERO.

2. la coborare e normal sa ai consum mic :)

 

Eu folosesc masina zilnic pentru naveta de acasa la job si invers, parcurs urban cca. 40%, extra-urban 60%.

Poza de azi inainte de alimentare:

 

post-16418-0-31211500-1378065342_thumb.j

 

...au intrat 45,83 litri (adica un consum mediu pe ultimii 823 km. de 5,57%)

N-am avut AC pornit, fiindca aici, de 3 saptamani temperatura n-a mai sarit de 23C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu ceva consumuri de Bucuresti (am depasit 1000km, 1.2TSI 90CP):

 

1. Centru - Unirii - Basarabia - Delfinului - Petricani - Pipera - intoarcere prin Barbu vacarescu - Foisor - Centru (2 x drumuri intr-o zi de miercuri la orele 10 si 14) - mers economic consum 6.5% (Petricani, Pipera, Pasaj mers cu a 4/5-a cu 65-70 km/h).

 

2. Obor - Stefan cel Mare - Victoriei - Aviatorilor - lasat ceva apoi intoarcere Victoriei - Universitate - Obor - ora 17, mers aproximativ bara la bara (distanta parcursa in cca 1h 30min) - consum 8.5 %

 

3. Victoriei - Romana - Universitate - Unirii (ora 16 bara la bara, treapta maxima a 3-a) - consum aprox 9%

 

Decent as zice (cred ca mai degraba consumul se calculeaza la ore, pentru ca mai mult stai)...

Sunt curios - la un mers bara la bara pentru un 1.2TDI cu 3 cil cam ce consum scoate. In cazul meu am avut un maxim de 9% (gen pornit Victoriei, Romana, Universitate, Unirii la ora de varf). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am citit integral acum (citisem printre randuri :)

 

Oficialele indica

90CP benzina - 4.4 / 5.1 / 6.5 (+ 1.1 / + 1.3 / + 1.9)

75CP diesel - 3.3 / 3.8 / 4.6

90CP diesel - 3.2 / 3.7 / 4.6

 

Deci realitatea (gen Bucuresti maxim 9% benzina) ar duce la un minus de 2 - 2.5 % pentru cel mai economic diesel.

Iar in afara un minus 1 - 1.5%.

 

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Administrator

Rog o informatie ref la consum din partea unui coleg (de preferinta non-bucurestean :D ) pentru 1.4 aspirat. Am citit topicul insa as avea nevoie de (macar) inca o parere.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am documentat pe aceeasi tema si am comparat cu 1.2TSI. rezultatul este ca 1.4 este mai gurmand ca 1.2 cu ~1l, insemand ca minim poti scoate un 5.5 mediu/ cu majoritate extraurban, maxim un 8 prin oras. mediu pe 1.2TSI eu aveam 6 pe 2500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Multumesc, Bogdan.

Am citit si versus-ul tau cap coada si acest topic, incerc sa imi fac o imagine de ansamblu.

Nu este consumul factorul decisiv insa, dupa cum spuneam in alt topic, mi-ar placea ca a doua masina sa fie mai economica fata de 1.8T din dotare

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

pana la munca am de facut 8 km,in care sunt cam 15 semafoare.Imi trebuie cam 20-25 minute,depinde se trafic.foarte rar schimb viteza peste 1800-2000 rpm.Normal schimb cam pe la 1500rpm.nu stiu daca fac bine,insa am un consum foarte bun.In 12 zile,cu 16 km pe zi,imi consuma cam 16 litri benzina.masina are 17.000 km acum si o am din septembrie 2012.

acelasi stil de condus l-am abordat si pe fosta masina ,golf 5 tsi 140 hp,iar la 5000 km am fost nevoit sa schimb turbina.Nu stiu daca stilul de condus a fost de vina.Cei de la service au spus ca au fost probleme cu turbinele alea din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bily77, am calculat ce zici tu, 192 km cu 16 litri = +/- 8.3 litri/100km.

Pai daca merg domol, tot atat scot si eu, fara sa schimb atat de jos (1500?!?!), dar evident nu peste 2mii si ceva (2300 max max); de asemenea sa fie dupa ora 21:30 in Bucuresti sau pe la 7 dimineata in zi lucratoare. Per total (cum zici tu, peste 150 km), in perioada asta, in oras am cam 8.9 (adica aproape 9, sa nu se inteleaga gresit "punctul" englezesc in loc de virgula)

 

Am drumuri pe la ora 22 in bucuresti, de vreo20 km, unde imi iese chiar 7.9 - 7.7 minim. Secretul l-am gasit mergand pe cat posibil cu 70 km/h pana la urmatorul semafor si sa prind cate 3-4 sincronizate pe verde (exista si minunea asta...)

Iar vara in oras, acelasi sistem scoate 6.8, 6.9 / drum seara

Cel mai rau, pe aglomeratie bara la bara, 10 km. in 70 de minute, imi scoate (vara, cu AC) , nu am avut parte de mai mult de 11l/100km.

 

(nu am pus drumurile mai scurte de 10 km unde orice este posibil :) )

 

O sa mai fac maine un test, ca am un traseu in buc de vreo 20 de km pe la ora 19:00-20:00, sunt curios, o sa merg stilul grandpa si nu pornesc nici ventilatia, imi iau 2 caciuli, schimb exact cum arata CB si cu acceleratii lente :) Am o presimtire ca nu fac nicio sfaraiala mai buna decat stilul normal care este: te infigi unde poti, cand poti, cat poti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg la ce folosesc statisticile astea legate de consum,mai ales la noi in Bucuresti cand variatiile de trafic iti dau toate calculele peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logica imi spune si mie ca statistica asta nu poate servi drept referinta, 100% de acord cu tine. Dar poate e posibil ca asa unii sa isi dea seama, daca diferentele sunt foarte mari, ca au o problemuta la masina. Zic si eu...sa apar topicul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 2 statistici: 17km parcursi in 61 de minute (media 17km/h), mers cat mai economic posibil (inclusiv cu luat claxoane :) ), am scos 8.3.

Apoi mers normal, infipt unde se poate, 15 km in 50 de minute (deci media 18 km/h), am scos 8.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o mica sugestie: decat sa tot postati pe fiecare pagina cat v-a consumat masina pe ultimii 213 km. iarna sau vara, in nu-stiu-ce oras sau pe nu-stiu-ce traseu cu nu-stiu-cate bagaje si nu-stiu-cate persoane, nu mai bine va faceti un cont pe spritmonitor.de, de pilda, si acolo va tineti o evidenta a consumului?

Nu stiu, zic si eu... ma gandesc ca e mai bine sa fii organizat. Da' daca e mai simplu cum faceti voi, scuze de deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum polo 6R benzina!asta zice topicul,asta zicem si noi,si parerea mea cred ca e foarte ok de cum este ''dezvoltat'' consumul.

scuzele sunt acceptate! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt date mult mai bine organizate pe sprintmonitor.de in functie de motorizare, model.

Pe langa asta acolo sunt multe consumuri => un anumit trend, o medie.

Aruncati un ochi ca sa va faceti o idee.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!