Jump to content

Consum Polo 6R Benzina


IulianIS
 Share

Postare recomandată

Un salut tuturor posesorilor de Polo(eficienta/eficacitate)

Am vazut ca nu este aceasta sectiune, asta nu inseamna ca merge fara combustibil. ;)

Eu momentan astept masinuta sa vina din cehia.

Dar sunt foarte curios care ar fi diferenta intre consumul din brosura si cel real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 327
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    46

  • Bogdan_wrc

    42

  • Circoloco

    35

  • FRE

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar ce face masinuta ta prin Cehia? :)) Din cate stiu, Polo 6R se asambleaza in Spania, la Pamplona.

La al meu am observat un consum mediu zilnic prin oras nu cu mult, dar oricum peste 8 litri/100km. Prin afara localitatii am mers destul de putin pana acum.

-Piatra Neamt - aeroport Bacau si retur, 130 km, consum mediu - 4,9%, viteza medie - 62 km/h.

-Piatra Neamt - Iasi si retur, 250 km, consum mediu - 5,5%

Dupa un total de 1650 km parcursi pana acum, BC2 imi indica o medie de 7,2 litri/100km, doar benzina Top99 Petrom. Climatronicul este pornit permanent pe automat.

Verificat ieri si nivelul uleiului si al lichidului de racire - in regula ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine venit acest topic.

:)

Insa ve rog ca atunci cand postati sa mentionati si tipul de motor al modelului vostru: benzina, capacitate sau CP...in special daca nu aveti mentionata masina la avatar sau in semnatura.

De asemeni pentru o informare si o analiza cat mai precisa si utila, ar fi recomandat uneori sa detaliati mai mult sau mai putin conditiile in care a fost obtinut acest consum (tip drum, stil de condus, incarcatura, sezon, vreme, anvelope...).

Evitati OffTopicul!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

"Dar ce face masinuta ta prin Cehia? Din cate stiu, Polo 6R se asambleaza in Spania, la Pamplona."

Eu am aflat, de curand cand am comandat masina, ca linia de proctie s-a mutat din Spania in Cehia. In spania se produce acum Bentley si alte model de lux.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc Polo, benzinar, cu motor de 1.4 de 85 CP. Consumul aratat pe bord este exact ca cel descris un pic mai sus de Stef13, cu mentiunea ca eu pornesc AC-ul destul de rar.

Folosesc benzina normala de 95... In rest cifrele din commentul lui se potrivesc perfect si la masina mea.

Dealerul mi-a spus ca motoarele sint rodate din fabrica acum, ca noi nu mai trebuie sa facem rodajul masinii asa cum se facea odata... E adevarat? Consumul pe care il am acum, cind masina are abia 2 saptamini, va ramine constant si de acum inainte sau e posibil sa mai scada? De felul meu nu sint FAST & FURIOS atunci cind sint la volan, dar mi se pare ca masina asta nu e asa de sprintena... Chiar inainte am avut un Polo din 2000, benzinar, cu motor de 1.4, cu 16 valve... avea 75 de cai. Masina noua are 85 de cai putere, dar am impresia ca cea veche era un pic mai nervoasa. Mai demult auzeam ca dupa ce faci rodajul masinii, aceasta isi mai da drumul... E cazul? E posibil sa fie un pic mai sprintena dupa ce mai adun ceva KM, sau chiar sa constat o scadere a consumului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de rodaj ... este si nu este adevarat. Stiu ca motoarele au ceva kilometri la "bord", facuti pe niste bancuri de proba. Totusi, cartea tehnica cred ca inca mai recomanda un parcurs mai lejer in primii 1.500 Km, distanta pe care masina nu trebuie forjata si nici fortata, nedepasindu-se 75% din viteza maxima si nici turatia 3500 RPM.

Toti cei care aveti masina puteti cauta recomandarile producatorului in cartea tehnica. Nu va fie frica sa o deschideti. Scrie in limba romana si este recomandat sa fie parcursa integral. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primii 50km, numai in oras, 9,2l%, 1,2tsi 105cp, dsg7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers 1450 km si inca astept "sa-si dea drumu' ". Asa e, nu prea e sprintena, in special in rampa. Dupa euforia primilor km prin oras si prin imprejurimi, trebuie sa recunosc faptul ca sunt putin dezamagit in urma unui drum de 650 km (nordul Bucovinei, cu drumuri foarte bune, desi cu multe urcusuri si coborasuri). O compar tot mai des cu vechea autohtona 1400 Li, pe care am vandut-o si dupa care imi pare rau.

Cosum socotit dupa metoda plinului, 5,9 litri la 100 km mi se pare mult, comparativ cu datele din manualul de utilizare. Este drept ca aerul conditionat a functionat aproape in continuu.

Alte drumuri, anterioare, de cate 200 km -- consum aproximativ 5 l la 100 km

Alte opinii, observatii, experiente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

380km parcursi, din care 140 extraurban, restul urban, consum pe CB2 :7,5l%, polo 1,2tsi, 105cp, DSG7, mers foarte linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi motorizare(aproape - 1.4 80CP), dupa 2 ani si jumate si 23.000 Km scot acelasi consum pe distante lungi cu doua persoane in masina si bagaje in cantitate moderata.

Nu te astepta la povestea cu "datul drumului la motor" ca nu are legatura cu realitatea. Bucura-te de masina asa cum este. Calitativ este peste marea majoritate din gama asta. Scumpa, dar meritat pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 1,2 tsi DSG7, ieri, Piatra Neamt-Timisoara, 550 km prin Bicaz, Gheorghieni, Praid, Sighisoara, Medias, Copsa Mica, Blaj, Alba Iulia, Deva, Faget, Lugoj.

- viteza medie 58 km/h; drumurile de pe traseul ales sunt destul de sinuose si denivelate, in putine locuri am putut depasi 100 km/h.

- climatronic cu AC pornit non stop;

- 2 persoane plus 65 kg bagaje plus rezervorul de benzina plin la plecare;

- benzina Top99 Petrom;

- consum mediu aratat pe CB1: 5,1 litri/100km.

Computerul de bord imi arata la intrarea in Timisoara ca as mai fi putut merge inca 510 km cu benzina ramasa.

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motanul lenes
A mers 1450 km si inca astept "sa-si dea drumu' ". Asa e, nu prea e sprintena, in special in rampa. Dupa euforia primilor km prin oras si prin imprejurimi, trebuie sa recunosc faptul ca sunt putin dezamagit in urma unui drum de 650 km (nordul Bucovinei, cu drumuri foarte bune, desi cu multe urcusuri si coborasuri). O compar tot mai des cu vechea autohtona 1400 Li, pe care am vandut-o si dupa care imi pare rau.

Alte opinii, observatii, experiente?

In afirmatia ta de sus, ma vad pe mine acum 3 luni, cu singura deosebire, ca eu regretam fostul Matiz in rampa ;) Asteapta sa treci de 5-6000, si atunci va raspunde altfel. Eu am ajuns aproape la 9000 si merge mult mai fain decat la inceput. Si mai e o chestie.... Am crezut ca sunt eu bolnav, dar mi-a confirmat-o azi un prieten, care a facut un test-drive cu Teutonul. Desi am condus mai multe modele de masini, Polo asta, cel putin cel cu motorul de 1,2 , are cutia de viteze mai nu stiu cum, mai altfel, mai ciudata. Daca pe alte masini ma adaptez imediat, ei bine, pe asta mi-a luat vreo 2000 de km sa ma obisnuiesc. La fel i s-a parut si amicului, nu s-a acomodat cu cutia in cei 5-6 km facuti. Deci, rabdare si tutun :D

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 plinuri, mers numai in Bucuresti, mi'a luat 8-8,2 la fiecare plin 1.2 TSI, manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot 1,2 tsi, pe autostrada (Szeged - Budapesta - Gyor), mers constat cu tempomat la 135 km/h, AC pornit, consum 7,1% (inclusiv traficul din Budapesta, pentru ca am intrat prin oras). Cam zgomotos motorasul la mai mult de 120 km/h dar trage foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo CL 1.4 85 CP, drivetest de o saptamana pe litoral. Masina avea 25000 km cand am preluat-o si am parcurs 1435 km, Petrosani-Olimp-Constanta si retur. Impresii: consum mediu calculat aproximativ 6,24% (nu avea CB), cu doua plimbari in trafic aglomerat in Constanta si una prin Bucuresti, AC pornit non stop. Intradevar, motorul este destul de slabut, lipsa de putere facandu-se simtita in special la plecari de pe loc, in rampa sau la depasiri. Doar la peste 2500 rpm incep sa se simta calutii putere...In rest, masina se aseaza bine pe drum, este stabila si usor de controlat, si nu in ultimul rand, este confortabila chiar si la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca si-a mai intrat in regim normal si MIC-ul meu. Astazi am mai facut un pic peste 1200 km, exclusiv pe autostrada (Austria, Germania si Olanda). La finish, viteza medie pe BC1 = 107 km/h, consum mediu pe BC1 = 6,2 litri/100km. In Austria am mers legal cu 135 km/h pe tempomat, in Germania am tinut-o constant cu 150-160 km/h (cu exceptia a catorva portiuni unde era limitare la 80-100) iar in Olanda maxim 120 km/h. Aerul conditionat l-am folosit cam trei sferturi din durata drumului, pe urma n-a mai fost nevoie. Doua persoane, bagaj aproximativ 60 kg, benzina Shell CO95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce conteaza f mult la consum e turatia in rap cu viteza, de aceea intreb pe cei cu dsg si tsi, ce turatie va indica in treapta 7, la 100 km pe ora? La manuala in 6 e 2000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1,2 tsi DSG, in treapta a VII-a la 100 km/h, turatia este de fix 2000 rpm. La 160 km/h turatia este de 3200 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ aceeasi turatie si la mine, in treapta 7 sunt 2100 rot/min la 100km/h cu un motor 1.4 85CP si DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e puutin mai mare , avand si cuplu mai mic, e normal. Orc, la motorul de 1.4 chiar e necesar dsg, pt 5 trepte sunt prea putine pt performante si consum simultan. La fel si la tdi. cu siguranta cel de 1.4 manual, in tr 5 are s

pre 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceau, fiind nou pe forum incep prin a saluta pe toata lumea !

Fiind si eu un nou posesor de noul Polo, 14 i 85 Cp, masina de 2 saptamani si 400 km, consumul mediu la mine e undeva la 8,2 / 8,3 , mare majoritate in oras , maxim 50 km facuti pe extern, unde am observat alta chestie: consumul cel mai ok (4,6- 4,7%) il are in a -5a undeva la 110 km la ora (turatia exact nu o stiu). Oricum si la mine e inca problema rodajului (mi s-a zis sa merg frumos inca 2000-3000 de km desi motorul are rodajul facut), deci ma astept sa mai scada putin (sa zicem un 8, chiar un 7,7) la peste 2000 de km. Intre timp ma mai obisnuiesc si eu cu masina. :icon_thumleft:

Numa' de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am traversat Germania si am facut de doua ori calculul la consum cu plinul. De fiecare data rezultatul obtinut de mine era identic cu cel indicat pe bord. Astfel, pe autostrada cu 140-150 km pe ora si cu AC pornit tot timpul am scos 6,9L / 100KM la primul plin si 7,1 L / 100 KM la al doilea plin.

Sint de parere ca CB-ul indica consumul exact asa cum este el, dar afisajul nivelului de benzin din rezervor nu. Dupa ce fac plinul, conduc pina la 150 de km fara sa scada de loc. Abia cind rezervorul e sub jumate incepe sa scada rapid si indicatorul de pe bord.

Modificat de BV24GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fugiti de motorul 1.2 70 cp cat puteti. consum urban in brosura 7.5

consum real in oras, fara multe semafoare, fara turat motorul,inca in rodaj masina-consum aproape de 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ aceeasi turatie si la mine, in treapta 7 sunt 2100 rot/min la 100km/h cu un motor 1.4 85CP si DSG

salut ,am vazut ca ai polo 1.4 dsg. imi poti spune si mie cum merge masina,cum sta la consum.am inteles ca pe motorul asta e mai buna dsg-ul. vreau sa achizitionez un polo si ma bate gindul sa iau 1.4. tsi-ul este prea puternic pt mine si la modul cum folosesc eu masina nici nu imi trebuie 105 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fugiti de motorul 1.2 70 cp cat puteti. consum urban in brosura 7.5

Am fix acelasi motor, si nu a sarit de consumul dat in brosura ( fara AC ), in niciun regim de mers, nici macar in Bucuresti. Cred ca ar trebui sa revizuiesti metoda de calcul, sau stilul de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!