Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Am incercat sa stergem eroarea, dar imediat dupa aceea reaparea. E posibil sa fie totusi de la contactul rotativ de pe volan. Asa o fi?

<{POST_SNAPBACK}>

ala de pe volan mai rar se duce (sper sa nu-ti fie ala ca am inteles ca e vreo 2000 ron :) totusi cred ca e ceea ce zice dl 'sc' dar cand sau sters erorile ce zicea vag-com ? ala spune exact patron piro sofer sau scaun sau circ deschis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de pe volan mai rar se duce (sper sa nu-ti fie ala ca am inteles ca e vreo 2000 ron :)  totusi cred ca e ceea ce zice dl 'sc' dar cand sau sters erorile ce zicea vag-com ? ala spune exact patron piro  sofer sau scaun sau circ deschis ?

<{POST_SNAPBACK}>

pai scrie exact: side airbag igniter driver side

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate... la ce service a fost asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e relevant... oricum nici unul din serviceurile mari :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa se mai fi scris despre asta dar nu am aprofundat prea mult....

Faptele:

Scos scaun dreapta (decuplat mufa airbag)...mers fara scaun un timp...

Bec airbag aprins....:) (stiam asta)...

Bagat la loc scaun.....bec airbag inca aprins (stiam asta)...

Dar se va stinge de la sine dupa 50-100 de porniri contact corecte?

(e seria de airbag ce nu merge umblata cu VAG-Com-ul decat cu ala ultim pe care nu il am....de aici intrebarile....)

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil se va stinge de la sine dupa un numar de cicluri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cauta pe cineva cu VAG-COM in Timisoara si sterge eroarea respectiva. daca ajungi la Cheia pe 24 septembrie sigur se va rezolva cu VAGul..

Jeff si Allexander au interfete in TM din cate stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil se va stinge de la sine dupa un numar de cicluri

<{POST_SNAPBACK}>

am patit si eu o chestie de acest gen dar fiindca airbagul este considerat element de maxima securitate nu se sterge eroarea nici daca pui de 1000 de ori contactul :blink: asa ca asculta sfatul dl voinea :) e sigur si rapid si...intradevar cu interfata can-bus si programul de la joco(pe celalat forum) merge resetat la fix fara sa strice modulul airbag , daca ai acea interfata nici macar nu mai apare acel mesaj"sunteti sigur ca nu e modul 2000 bla bla" poti sa ai incredere eu am sters eroarea la o gramada de masini cu acel modul surpriza :o

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizare: resetatrea airbagurilor merge si cu versiunea engleza fara probleme. :blink: Si eu am sters "o gramada"... De fapt aceasta operatiune se pote face 'fara risc" incepand cu versiunea VAG-COM Beta 402.3 (merge cu interfata 'neoriginala'), precum si cu VWTools sau Diagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu Jeff si el mi-a zis ca are versiunea 3**. Ii va functiona oare versiunea 409.1 pt. TWIN-USB, ce se gaseste de downloaduit pe ross-tech?

Eu am o versiune cu optocuploare, mie nu imi va functiona, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bine tin minte, pe site-ul Ross-tech este specificat ca incepand cu versiunile 4xx interfetele cu optocuploare nu mai sunt compatibile cu VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata datorita lui Adi (adici), si VAG-COM 409.1.

Multumiri tuturor...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

---Imi cer scuze daca sa mai vb. despre topicul asta. Eu cel putin nu am gasit.------

As vrea sa-mi dezactivez airbag-urile cand conduc in oras. De exemplu logan se poate dezactiva airbag-ul din dreapta soferului.

Este cumva o asemene posibilitate si la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu stiu sa existe asa ceva

2. parca nu m-as juca cu airbag-urile...

3. de ce vrei sa faci asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. de ce vrei sa faci asta??

Chiar asa, why? :) Altii dau bani grei ca sa-si puna si tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca ma gandesc la sigurantza mea dar de exeplu fac un impact destul de usor sau nu am pe nimeni in dreapta dece ca airbag-urile sa se deschida fara rost.

Am un vecin pe care la lovit destul de usor si aibarg-urile sa deschis desi nu era necesar. Iar asigurarea ea facut masina dar aibag-urile nu le-au mai pus la loc pentru ca asigurarea nu le plateste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

le poate dezactiva pe amandoua dar folosind un tester de diagnoza.

Se alege modlul 15 - Airbag -> 10 - Adaptation -> canalul 1 ai doua variante

0 - dezactivate

1 - activate

Acum de aici dezactivezi complet 2 sau 4 airbaguri (depinde cate ai) dar nu cred ca-ti doresti asta.

Nu recomand joaca prin acest modul de airbag decat celor cu aparatura adecvata si de catre o persoana care sa stie ce face.

Legat de dezactivarea airbagului pasager din cate stiu le platforma Golf IV exista doar la octavia posibilitatea de dezactivare cu cheia a airbagului de pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' airbagul sare daca nu e nimeni in dreapta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam la o solutie mai simpla prin apasarea unui buton sau scoaterea unei sigurante. Dar daca e vorba de tester de diagnoza sau alte modalitati la fel de complicate nu are ros sa le dezactivez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' airbagul sare daca nu e nimeni in dreapta ???

pai avand in vedere ca n-ai senzor in scaun.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele modele de automobile s-a prevazut din constructie posibilitatea de a dezactiva airbag-ul (pasagerului, in general). Dar, ca masura suplimentara de siguranta, activarea/dezactivarea se poate face doar cu cheia masinii si nu cu un simplu switch on-off. La dezactivare se va aprinde un martor luminos care indica acest lucru in mod vizibil.

Motivele pentru care se permite accesul la aceasta importanta functie de siguranta sunt, in general, legate de anumite situatii extreme - de natura medicala sau conditii speciale de transport ale unui pasager pe scaunul din fata. De exemplu, daca nu este posibila instalarea scaunului special pentru copii decat pe locul pasagerului din fata.

Tendinta actuala este de a instala sisteme suplimentare de monitorizare a pasagerilor care sa lucreze impreuna cu calculatorul care comanda SRS (airbag-urile). Exista mai multe variante de identificare a pasagerilor, unele doar in faza de testare, unele deja implementate pe anumite modele. Sistemele de identificare video se bazeaza pe monitorizarea pasagerilor cu o camera speciala, care determina numarul si pozitia exacta a acestora si diferentiaza un adult de un copil sau de un obiect transportat. Alte sisteme folosesc senzori pentru masurarea pozitiei si greutatii fiecarui pasager (senzori in scaun). Monitorizarea se face cu scopul de a optimiza protectia pasagerilor in functie de situatia din momentul impactului. Sistemul va decide care airbag va fi declansat si in ce treapta de umflare, pentru a reduce la minim riscurile amplificarii traumatismelor cauzate de deschiderea unui airbag in conditii improprii.

Stiu ca in Canada, de exemplu, ai nevoie de o aprobare speciala pentru a putea dezactiva unul/mai multe airbaguri (in cazul in care masina nu are prevazut din constructie un switch)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

frumos raspuns Dorin. Iar ca o concluzie pentru Lesky, nu poti sa dezactivez doar aibagul din dreapta la golf iv.

In caz de accidente asigurarea acopera costul schimbarii airbagurilor , asa ca mai bine sa functioneze decat sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in plus, din fericire airbagurile nu se deschid chiar asa usor.

E drept ca atunci cand se deschid nejustificat de repede e foarte neplacut. Cunosc pe cineva care a avut nevoie de operatie estetica la fatza dupa un contact cu un airbag ( opel astra ) iar mai recent pe altcineva care are o mana rupta si ceva arsuri tot pe maini datorate aceluiasi contact cu airbag (dacia logan).

In ambele cazuri impactul nu a fost chiar asa de mare.

Singura solutie este cea care se pune pe masinile moderne, adica airbaguri inteligente, cu mai multe grade de deschidere in functie de impact ,si senzori de prezenta in scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ambele cazuri impactul nu a fost chiar asa de mare.

Dar aveau scaunul dat mult in fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si cred ca in ambele cazuri "victimele" nu aveau centuri de siguranta ... ca altfel nu-i vad cum sa ajunga atat de aproape de airbag in momentul 2 al impactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!