Jump to content

Costuri service-uri revizie Polo 6R


ECL
 Share

Postare recomandată

Cred ca data viitoare imi iau concediu si stau langa ei. Si asa am ridicat masina noua cu 70 km la bord (pt cine a uitat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV1 nu te lasa in service. Poti verifica faptul ca ai ulei nou - te uiti pa joja si ar trebui sa vezi un lichid galbui. Poti verifica filtrul de polen. Poti verifica chiar si filtrul de aer - desfaci cele sapte-opt suruburi ale capacului de sub capota. Daca compartimentul motor este murdarel, poti verifica si filtrul de ulei - ar trebui sa fie curat lacrima.

Filtrul de combustibil l-ai schimbat?

Pe viitor, pentru filtrul de aer si cel de ulei, cei care nu stati la revizie, dar vreti sa fiti siguri ca au fost schimbate, dati cu oja pe suruburile filtrului de aer si zgariati cu simt de raspundere filtrul de ulei.

Ai primit vreun buletin de masuratori - ar fi trebuit verificata bateria, antigelul, placutele de frana si ar fi trebuit emis un buletin de masuratori. Circoloco a primit asa ceva de la PBA, dar acolo revizia este un pic mai scumpa, cu vreo 50-100 RONisori.

Legat de Victor ... asa se intampla cand pui un expert in economie sa faca inventarul la pravalie. Omul ar trebui sa urce intr-o pozitie mai inalta. Acolo la tejghea se plafoneaza inutil.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este folosit acelasi lichid si la ambreiaj si la frane. Poti refuza schimbul de lichid deoarece nu este decat o metoda de a mai scoate bani cei de la service. Nu se intampla nimic daca nu se schimba o data la 3 ani.

WHAT? de ce nu ne documentam si noi inainte de a da un sfat pe forum care e luat de bun?

inclusiv pe bidon, si/sau in cartile germane tehnice scrie ca o data la 2, max 3 ani TREBUIE schimbat lichidul. isi pierde din proprietati. e un topic urias despre asta pe forum! 

http://vwforum.ro/topic/27016-schimb-lichid-frana/

http://vwforum.ro/topic/61309-schimbare-lichid-de-frana/

http://vwforum.ro/topic/47056-schimbare-lichid-frana-la-2-ani/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc ingineri de la vw, in familie mea sunt masini cu o vechime de cel putin 6 ani la care lichidul de frana nu a fost schimbat niciodata si nu exista nici o problema si in plus am terminat o facultate in domeniul auto. Eu cred ca sunt destul de documentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, daca tu pui in balanta parerea ta (de specialist) (asta cu cunosc ingineri vw=zero...si eu cunosc ingineri audi/porsche,honeywell/garett,bosch si tot nu ii vad ca zei, desi toti sustin sa schimb lichidul) cu parerea a mii de tehnicieni (de la orice brand auto, inclusiv cei din motorsport)..atunci am incheiat discutia. desi eram curios sa vad macar o documentatie tehnica care sa iti sustina pct de vedere...

 

adevarul e,ca o data la 2-3 ani daca dau 100ron pe lichid +manopera la dealer, sigur ii imbogatesc. dar de obicei la orice service autorizat costa...cam 60-70ron toata operatiunea. 

 

niste site-uri neutre:

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-tests/is-brake-flushing-necessary.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_fluid

http://www.examiner.com/article/the-importance-of-vehicle-maintenance-the-brake-fluid-flush

 

in caz de accident, in tarile cu apa calda, inclusiv asta poate fi motiv de lipsa despagubirii.

dar nah...e totul o conspiratie uriasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revizie de 3 ani, la masina din semnatura. 26653 km, Nurvil.

Au fost inlocuite: 

 - filtru ulei, cod 03L115562, original VW 

 - buson baie ulei, cod N90813202 

 - ulei Mobil ESP 5W30, vrac

 

De asemenea, mi s-a recomandat schimbul de lichid de frana, actiune pe care am acceptat-o fara a sta pe ganduri, conform planului de service. Au utilizat un lichid de frana DOT4, original VW (B000750M7), la recipient de 30L. Din pacate, nu am vazut cu ochii mei cum a decurs schimbul de lichid de frana si aerisirea sistemului, fiind cu fetita mea care se plictisea, asa ca am iesit din zona de service exact in acele momente. Oricum, mie mi s-a parut ca toata revizia a durat mai putin de 1 ora si 10 minute, insa mecanicul m-a asigurat ca a facut tot ce s-a convenit in deviz.

Dupa inlocuirea lichidului de frana si aerisirea sistemului de franare, au verificat eficacitatea acestuia pe stand.

Filtrele de aer si de polen nu le-am schimbat, intrucat nu am considerat ca era cazul, bazandu-ma pe experienta de la reviziile anterioare.

La finalul reviziei, am apreciat faptul ca mi-au suflat motorul cu aer comprimat si au curatat putin pe sub capota cu un burete, apoi au trecut la spalarea exteriorului masinii.

Am beneficiat de 10% discunt la piese si la manopera. Costul total al reviziei a fost de 593 lei, cu TVA inclus.

 

Pentru cei interesati, pot sa spun ca inlocuirea lichidului de frana a costat 82 de lei, manopera la schimbul de ulei 58 lei, testarea eficacitatii franelor 35 lei, receptia directa 35 lei. Preturi putin cam mari dupa parerea mea, insa prefer sa continui cu reviziile in reprezentanta, atat cat imi voi permite, in special dupa incidentul cu radiatorul de la EGR, schimbat pe culanta in urma cu 3 luni...atunci, faptul ca aveam reviziile la zi in reprezentanta, m-a salvat de la o cheltuiala destul de mare, asa cum am mai povestit pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo trei ani am schimbat lichidul de frana la Nurvil Rm. Vilcea la fosta masina, un Polo 9N3 1.4 MPI.

Nu mai stiu care au fost costurile si ce materiale s-au folosit, dar stiu ca operatiunea a constat in scurgerea unei cantitati de lichid de frana, pe care eu am apreciat-o ca destul de mica, de la fiecare roata si apoi completarea cu lichid  in vasul de dinaintea pompei, cel de sub capota. Nu cred ca ma inseala memoria, dar in cazul meu nu s-a facut nici un fel de proba pe stand ulterior acestei operatiuni.

 

Imi mentin parerea ca nu a fost  in regula ce au facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fi fost la fel efectuat si la a mea, asa cum spuneam, nu am fost prezent in service in acel moment. Cand am intrebat cum de a fost atat de eficient, eu stiind cat timp imi lua mie schimbarea lichidului de frana la vechiul Opel, in "regie proprie", cu tot cu aerisirea aferenta, mecanicul mi-a spus ca acum totul se face rapid, ca se conecteaza nu stiu ce aparat la o roata din spate, se scurge lichidul, apoi se trece pe la celelalte roti, si se repeta operatiunea. Se inlocuieste lichidul din vas si se se efectueaza aerisirea, cu supravegherea si completarea nivelului de lichid din vas. Repet, nu am vazut procedura ca sa ma pronunt cat de corect a fost efectuata. Cand m-am intos in service am asistat la testul de frane pe stand, dupa care masina a intrat la spalare.

Ce pot spune e ca la plecare frana era cel putin la fel de eficienta ca inainte de operatie, si am testat asta cu varf si indesat pe drumul de intoarcere, datorita multimii de semafoare de pe defileul Jiului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun, am citit acum in ElsaWIN procedura de inlocuire a lichidului si aerisire a franelor, si nu e chiar asa cum am scris mai sus...se utilizeaza un aparat special, VAS 5234 - dispozitiv de umplere si aerisire a franelor, pe care l-am recunoscut, pentru ca l-am vazut pe langa masina in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut doar o sticla taiata pe care au agatat-o cu o sirma sub fiecare roata in parte atunci cand au dat drumul micii cantitai de lichid de frana despre care am vorbit.

 

Daca ai timp, posteaza procedura respectiva pe  una dintre paginile dedicate ale actualei generatii de Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impartasesc experienta cu sticluta agatata de fiecare roata, in paralel cu utilizarea unui aparat pentru reumplere cred, la revizia de 3 ani din februarie. Mecanicul care facea operatiunea avea gura cusuta, nu a spus nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in toata instalatia intra...sub 500ml de lichid. deci o cantitate mica.

eu anual schimb si filtrele de aer si de lichid, pentru ca le-am vazut mereu murdare. la Audi se spala, fiind sport si mereu innegresc prima apa. si fac asta la max 5000km, mers numai drumuri bune. 

 

si tot la audi, am refacut aerisirea franelor, si se face cu un aparat special, care baga lichid sub presiune, si il scoate pe cel vechi. la fel ca la freon, sa zic. deci asa trebuie facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma duc vineri si eu la prima revizie la PBN. sa inteleg ca tre sa pregatesc vreo 6-700 ron, nu? 

revin cu impresii dupa weekend cand fac si transfagarasanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca astept cu interes. In 1500km ma duc si eu. Sunt curios daca se vor comporta ca PBA sau ca PBN :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt optimist. 

si a mea e pe la 13800...ceva dar vreau sa fac TFG (~600km in total) si am zis sa ma duc inainte. am si un voucher de verificare gratuita totala. 

as fi vrut sa mai comand niste accesorii, dar mai aman. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne povestesti cum a fost:

 - ce asteptari ai avut

 - cum au decurs lucrurile

 - ce verificari ti-au facut

 - ce documente ti-au dat.

 

Lu' Circo i-au dat un pomelnic anul trecut de la PBA pentru verificarile pe care le-au facut masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asteptari pot completa deja. Revizie completa (TOATE filtrele+ulei). si o verificare a masinii. sa vad daca sunt probleme..bucse, lant, turbo...etc. 

inca nu stiu ce ulei pun ei...si ce ulei are masina. 

avand in vedere ca la inceputul lui Sept plec din tara iar cu Polonicul, vreo 5000 km, daca face probleme si raman prin austria cu ea...macar am revizia de curand :))) 

am auzit ca dupa prima revizie creste consumul de ulei. ar trebui sa le cer 1L acolo..de siguranta? 

o sa fac si 1000 de km intr-o zi...deci nu vreau sa se aprinda becul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine prima revizie a fost facuta la 14.500 de km. Acum sunt inainte cu 5.000 de km de a doua. Pana acum nu mi s-a aprins nici un bec - inafara aluia ca imi semnalizeaza un bec ars, care se aprinde din cand in cand. De fiecare data cand verific, uleiul este in regula.

Daca iti vor factura 4L de ulei ar trebui sa iti dea cel putin o jumatate de litru intr-un bidon. Daca iti vor pune vrac, ar trebui sa iti factureze maxim 3.5L. Aproape sigur iti vor pune Castrol.

 

Lant si turbo as vrea si eu sa verific, dar nu cred ca se face asa ceva in Romania.

Uita-te in carte si vezi ce verificari ar trebui sa iti faca acum. Nu am facut nici o revizie la PBN, dar ma indoiesc ca vor verifica tot ce scrie in carte.

Cea mai completa si documentata - pentru client - revizie pe care am vazut-o a fost cea a lui Circo de la PBA.

 

Daca vei schimba toate filtrele revizia ta de la PBN va costa in jurul sumei de 900 de lei. Daca se uita gresit la tine s-ar putea sa sari de 1.000.

Bafta !!!

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai in spate link catre prima mea revizie cu tot ce trebuie. Fara filtru de benzina a fost pe la 8 mil parca. Cu el, era vreo 10mil. Eu schimb filtrul de benzina acum la a 2-a.

Conditia care o sa o pun eu este sa ma lase langa masina. Nu, la revedere!

Ps: cere-le sa iti puna sigiliu pe busonul de ulei si o sa te puna sa revii dupa 1000km sa iti verifice nivelul. Daca sunt probleme doar asa aflii si ii convingi

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cei care ziceau ~600 ce au schimbat?

filtru de benzina nu e obligatoriu la 15, dar e bun.

oricum..200 ron? e cam mult...la S3 e mai ieftin.

da, si eu prefer sa vad masina, dar daca nu, am pe cine sa trimit sa o verifice.

nu am cum sa revin dupa 1000 km. fie dupa 500, fie dupa 5000, ca plec cu ea din tara. 

daca va consuma, aflu in afara tarii, si nu e chiar asa rau asta.

daca tot copnsuma, prefer sa aflu in austria, nu in romania. daca tot am garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,filtrul de benzina nu se schimba la prima revizie,dar eu cred ca este foarte bine sa fie schimbat la fiecare revizie,personal am cumparat un filtru/Male+manopera la un service in Deva/total 95 lei......70filtru....rest manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am platit pe cea de 15.000 km. 564 lei la Autoworld Cluj (vezi AICI) iar pe cea de 30.000 km., 185 Euro la Lindner&Gerstmeier in Germania (vezi AICI). Acum am 39.150 km., la sfarsitul lui august o sa am 41.000 si o sa ma pregatesc de cea de 45.000 km., tot in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost multumit la PBN.

cu filtru de benzina schimbat cost 950 ron. am cumparat si 1 L de ulei de rezerva, deci cost total 1036ron. se pare ca acel Castrol pe care-l pun ei, nu poate fi gasit prin magazine. fix acelasi. am mai intrebat, si am decis sa-l iau, pt ca urmeaza vreo 6000 km pana la jumatea lui Septembrie.  

e mai mult ca in alte parti, dar era cea mai apropiata de mine, in care aveam incredere. 

s-au miscat mai incetisor, am ajuns la 1, aveam programare la 2, pe la 2.30-3 (nu am fost atent ca mi-au luat ochii un G7 si T5) au luat-o..si ziceau ca pe la 6 ar fi gata sigur. am intervenit putin...si la 5.10 eram deja pe autostrada.

am iesit din curtea lor cu fix 14 000 km. 

intre timp am aruncat un ochi la noul leon. mi-a placut, f mult imbunatatit fata de precedentul, sau de primul model din generatia asta..dar tot golful mi-a placut. 

nu stiam ca au mutat audi mai catre pipera ca trageam o fuga.

fabia...cam saraca la interior. 

deci..revin prin primavara la 30 000. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am uitat..am completat un talon de la o promotie si la urmatoarea revizie prmesc 2(?) L de ulei gratuit. Daca inmultesc cu 75 ron cat e litru...recupereze diferenta fata de alte locatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca acel castrol nu este acelasi cu cel de la magazin? Tenta verzuie? Exista si la magazine...

Pe langa clasicele schimburi ti-au facut diagnoza, presiune pneuri, masurat anvelopele si alte chitibusuri de detaliu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!