Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

eu zic sa nu bage pompa de apa... cand ai schimbat-o ultima oara ? trebuie schimbate la fiecare 100-120.000km

nu luati hepu reconditionate, eu a trebuit sa o schimb de 2 ori, si sa iau hepu originala care e vreo 900 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai are doar vreo 15 mii de km facuti cu noua pompa , am schimbat si pompa si radiatorul de la racitorul de ulei odata cu chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salut,

 

De vreo 2 luni de zile imi apare pictograma galbena cu cana de ulei si cu mesajul" oil sensor workshop" Am schimbat sensorul de jos,din baie, apoi am schimbat si sensorul de pe motor de sub filtrul de ulei, dar tot imi apare aceasta eroare, iar temperatura la ulei nu se schimba, ramane la minim. Mai este vreun sensor care este raspunzator de temparatura uleiului? Va rog sa ma informati daca da si unde il gasesc, sau daca alta este cauza problemei mele.

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Caraulan

Salut,

 

Pe diagnosa scria ca senzorul de temperatura da eroare. Specific ca am schimbat toti senzorii posibili care tin de citirea temperaturii.

Ceasul din bord nu mai arata temperatura uleiului, acesta ramanand in permanenta la minim.

Dragos C.

Modificat de Dragos Caraulan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am o mica problema la T5. Nu gasesc intrerupatorul de la portiere fata,cel care intrerupe lumina in plafoniera la inchiderea portierelor.Imi ramine lumina aprinsa in plafoniera si in bord am martorul aprins  de la portiera deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum actioneaza el in interiorul usii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,

 

 

Stie cineva unde pot reconditiona total motorul la t5 128 Kw??????. Am motorina in baia de ulei si sincer nu mai am incredere  sa fac pe bucatele .....

Modificat de maryag_20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele,atunci cind ai motorina in baia de ulei inseamna ca injectoarele sint uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am gindit si eu de aia am desfacut motorul , mecanicul a zis ca sunt oringurile impuscate si ca merita sa schimbam doar oringurile insa si asa am inceput sa am motorina in ulei asta insemana ca ar trebui sa schimb injectoarele insa ma gindesc odata ce au fost scoase si montate de citeva ori pe chiulasa acolo a intervenit o uzura si chiar daca as repara injectoarele acum s ar putea sa am uzura in scaun care sa afecteze buna functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Am nevoie de ajutorul vostru. Am încercat să-mi schimb singur axul cu came de la mașina mea ( vw t5 2,5) și nu mai știu să-l pun la loc. Cum aflu poziția corectă a pinionului (Distribuției ) mulțumesc. Vw t5 2007

Modificat de Bogdan Prr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Schimbat axul cu came și nu știu să-l pun pe poziție. Vw t5 2,5 2008. Are cineva schema sau ceva de spus. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai indicat este sa apelezi la un mecanic bun, stai langa el si inveti ce ai de facut...Nu e rusine sa nu stii, totul se invata la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Știu asta și-ți dau dreptate dar vreau să-mi fie util și acest forum k nu-mi pare complicat atâta timp cât nu a fost umblat la celelalte pinioane. Am dat jos baia de ulei și pompa să văd dacă are poziție pinionul de la arbore motor dar nu-mi dau seama. Aștept ajutorul vostru. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2wrnnnl.jpg     

 

 

29n6ptz.jpg

2yljn9w.jpg

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Navigand pe net in cautarea unor raspunsuri, am dat si eu de forumul acesta, m-am inscris numaidecat si primul lucru a fost sa citesc acest topic din cap la coada, gandindu-ma ca voi gasi discutii si despre problema cu galeria de evacuare la T5!, dar nu am gasit nimic! (poate sa nu fi observat)

Acesta problema (cel putin pe forumurile germane e foarte vasta), o am si eu la al meu T5! Se manifesta prin faptul ca din cauza calduri mari, evacuare (fiind prost proiectata si dintr-un material mai slab) si deformeaza si/sau creapa! Asta se va auzi/simti printr-un suierat ( ca si cum suna cureaua de la alternator cand e uzata, bineinteles la masinile care au asa ceva) cand apesi acceleratia mai vioi, intre 1700-2300 de turatii!, daca se accelereaza mai usor, nu auzi nimic. In cazul meu e legatura dintre galeria de evacuare si turbo.

Intrebarea mea e urmatoare: ati avut si voi problema acesta? Ce rezolvari ar fi? Se zice ca evacuarea originala de la vw, se duce iara repede si e si scumpa. Sant alte firme care ar face ceva diferit si calitativ fata de vw?

Multumesc.

Si ar mai fi ceva ce nu am gasit sau am gasit dar nu sa folosit corect, sau cel putin cum a fost proiectat de vw.

Uleiul care trebuie neaparat folosit la motoarele care NU au DPF (e vb de motoarele AXD si AXE) , e 0w30 cu numarul de norma VW50601, nicidecum 5w30 cu numarul de norma VW50701. 5w30 e pentru cele cu DPF (motoarele cu Bxx). Stiu ca aproape toata lumea, inclusiv multe service de la VW folosesc la motoarele astea AXD respectiv AXE uleiul mai nou, DAR nu ce cel conceput pentru acest motor!!! Pentru o lamurile clara asupra acestui lucru, au fost contactati specialistii din Germania de la VW (ma refer la producator nu distribuitorii oficiali) si sa confirmat acest lucru, in motoarele AXD si AXE fara DPF, trebuie doar uleiul VW 50601, 0w30 sa se foloseasca. Uleiul 0w30 are cu totul alte proprietati fata de cel 5w30, si primul lucru care se duce din cauza nefolosiri uleiului corespunzator, e axul cu came.

Acum fiecare face cum vrea si crede, eu doar am spus ceea ce de fapt trebuie facut. Si in cartea masini daca va veti uita, e trecut uleiul de care v-am spus. Am scris aceasta lamurire, pentru ca am citit in acest forum ca unuii colegi au folost uleiul 5w30, ca si cum e cel corect pt motorul masini voastre, dar nu e asa.

Modificat de FlorinMF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu a avut probleme cu galeria de evacuare? Sant eu unicul roman care are problema aceasta la masina?

Multumesc

Modificat de FlorinMF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Userul soila  foloseste de multa vreme 5w40 pe motorul de 174 cai. Pe dube este dat tot timpul o norma de ulei Long Life deci w30 .Sunt curios ce marca de ulei folosesti si cat ulei iti consuma in 10 000km.  Nu cred ca e mai special Pompa duza si axu cu came din t5 fata de alte PD din gama VAG sa necesite un 0w30.

 

  Legat de galerie.  Tu ai observat/depistat fisura? Esti sigur ca e pe galerie?     Exista ateliere care sa confectioneze manual galerii " serpisori " nu cred ca merita financiar pentru ca e scump.Cred ca solutia achizitionarii din dezmembrari e cea mai ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hallo. , Florin mf , ai foarte Mare dreptate chiar asa e cu Galeria de evacuare , si necesita uleiul 0w30 motoarele axd si axe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound

Uleiul care il folosesc eu si care e prescris de vw, si e trecut in cartea masini, e 0W30 de la Castrol, VW506 01 LL2 (in nici un caz nu e pt el LL3). Stiu ca nu prea se crede asta, dar cu adevarat uleiul mai nou, pt cele cu DPF afecteaza aceste motoare, sau cel putin nu le da durata lunga de funtionare.

Cat despre galeria de evacuare, in Austria originala de la vw costa 530€, in Germania sant doua modele modificate, (ca sa reziste mai mult timp) una costa 620€ iar cealalta 980€, destul de scumpe.

Acum problema care se pune e ca: unii siau schimabt evacuarea cu cele originale (cand au avut probleme) si dupa 20 000-30 000km iara sau stricat, pt ca sant proiectate dintr-un fel de tabla, cele cu DPF (filtru de particule) o au din fonta!, si ar mai fiabile ca cele din tabla, insa nu potrivesc.

La mine e problema ca sa deformat talpa prin care se face legatura cu turbo, si pe acolo scapa aerul!, posibil si fisura sa am, inca nu am dat-o jos sa vad exact, vreau prima data sa imi iau una si apoi sa ma apuc de ea. Problema e ca nu stiu ce sa iau, as lua si noua, dar daca ma tine de la 12 pana la ameaza, e naspa sa dau atatia bani pe ea.

Credeam ca s-a gasit vreo rezolvare pt problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca Eu nu stiu Nici o rezolvare cred doar ca au facut Astia de la vw ceva Mai bine , daca are o fisura Mai mica nu ai cum sa o vezi poate Negru pe langa Tabla aia de Protectie , am avut si Eu Problema cu un t5 am schimbat evacuarea si nu am Mai avut Probleme cu ea ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat cu una originala? noua sau folosita?

Inca Eu nu stiu Nici o rezolvare cred doar ca au facut Astia de la vw ceva Mai bine , daca are o fisura Mai mica nu ai cum sa o vezi poate Negru pe langa Tabla aia de Protectie , am avut si Eu Problema cu un t5 am schimbat evacuarea si nu am Mai avut Probleme cu ea ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!