Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

am lamurit problema bujiilor :D. ptr. cei care nu stiu unde sunt bujiile,acestea sunt intre galeria de admisie care trebuie si ea demontata pentru  a le putea schimba,bineinteles impreuna cu toate radiatoarele(fara cel de servo). la mine erau 4/5 arse , operatiunea necesita o zi buna de lucru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
luciangheorghe

sal, am un vw t 5  din 2008 motor 2.5 bpc 174cp in anumite momente dupa putina forja se opreste la reanti, si nu mai porneste de pe loc decat daca o bagi in viteza si te misti cu ea din electomotor vreo 3 metri , altfel pe loc nu vrea sa o ia , nici o eroare nu are la diagnoza .... are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am și eu același t5 2.5 bpc ca și colegul de mai sus. Problema mea e ca se "infunda" filtrul de particule foarte repede. Țin sa cred ca e defecțiune virtuala adică ecu are impresia ca s-a înfundat și taie alimentarea. Care sa fie cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti?  Ai consum mare de ulei?  Faci drumuri extra-urbane cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma ulei doar un pic pierde pe la garnitura de la turbo. Acuma am inlocuit pompa de apa ca pierdea apa. Masina e o ambulanta smurd deci nu se pune problema de mers subturat. O avut un accident si i sau schimbar multe printre care si ecu. Acuma am copiat din ecu de la un t5 identic pt ca filtru fizic nu se infunda doar virtuaL ( a fost dat jos si verificat). Am curatat si egr inlocuit toate garniturile de la turbo ce tine de evacuare. Are rost sa schimb filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa iti fac rost de nr. de telefon a  mesterului care mi-a resoftat mie ECU.  Trebuie sa vorbesti cu un om care stie interpreta valorile calumea.  La motorul tau se poate indeparta DPF si rescrie ECU daca chiar nu ii dai de capat.     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca tot sunteti aici pe forum, de ce nu vorbiti cu Voinea?

Daca/cum se poate face resoftare si DPF delete el ar trebui sa stie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut sant nou pantre voi. Am și eu un multivan de 2.5 131 cp cod motor bnz și am o mare problema cu el numi trage deși am schimbat totul la el. ( turbo egr senzor turație debitmetru instalația intercooler axa came tacheti electroventil turbo tot ce se poate face la ea rescris softul calculator.totul și pe testar nu ar erori de loc nimic dar ea nu trage.si am pus 3 turbine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hallo , ai nevoie de 5 injectoare noi , probeaza sa vezi ca o sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile injectoarelor se vad pe tester daca sunt bune sau nu.  Eu ti-as sugera sa vezi daca se formeaza vacum pe furtunul care merge la actuatorul de la turbo.    Si sa scoti mufa de la debitmetru, daca merge mai bine cu mufa de la debitmetru e clar ca e o problema cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bani aruncati pe fereastra...  Du masina la un mecanic care e sigur ca stie ce face  ai aruncat zeci de milioane pe reparatiile care le-ai mentionat mai sus. Piesele nu se schimba la nimereala in speranta ca o nimeresti pe cea care cauzeaza problema. Vezi ca este un topic in care se discuta pareri legate de serviceuri din  marile orase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am nevoie de cineva cu ETKA sau ELSA sa ma ajute in identificarea senzorului G81 (fuel temp senzor) la motorul R5 TDI AXD si AXE

 

am tot cautat si nu am gasit nimic clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

t5r5 tot 2.5 de 131CP BNZ am si eu, insa la mine trage perfect. Insa din pacate am alte probleme...

Citind pe forum diverse, in special urmarind postarile lui soila, am zis sa incep sa povestesc din patanii. Daca nu se incadreaza in acest topic se poate muta/sterge... nu-i bai :)

Am luat masina la ocazie, cam pe fuga, dar nu-mi pare rau deloc de ea. Insa am o problema, de cand am masina. Se opreste motorul singur. Merge perfect pe autobanda, dar daca prind un "stau", o pun de dat la cheie juma de minut. Pur si simplu cand stau la coada/semafor in relantii, se opreste motorul fara nici o eroare pe bord. Insa nu face constant. De multe ori presimt asta, o las pe liber in miscare la viteza mica, si o pornesc din mers cu a 2'a.... Merge apoi impecabil pentru cat timp vrea ea.

Am testat dezamorsarea.nu se dezamorseaza nici dupa 3 saptamani. Daca merge perfect ziua respectiva, si opresc motorul, pot sa o las 1 luna ca porneste instant. Daca in schimb a avut probleme in mers si sa oprit motorul, si o las peste noapte acasa, a doua zi am 50% sanse sa dau la cheie juma de minut. Deja mi-am comandat electromotor sa-l am de rezerva. 

Am fost la tester VW, aveam eroare la senzorul de turatie. L-am schimbat si nimic. Intre timp, am vrut sa curat EGR'ul. N-am reusit sa-l dau jos, fiindca suruburile "dinti de soareci" erau practic rotunde. Cineva umblase inainte la asta... Desfac totusi teava de cauciuc care vine de la intercooler, si filmez inauntru sa vad cum arata supapa de la gaze si clapeta de la aer. Murdara rau supapa, insa nu foarte tare fata de ceea ce am vazut pe forumurile din uk. Asa ca blochez EGR, blocand teava prin care revin gazele arse. Masina trage un pic mai bine, insa nu e diferenta mare, probabil doar la consum si la becul EML din bord.  O sa las blocajul acolo, pana cand o sa pot sa curat perfect supapa. Am testat si clapeta, scotand practic mufa, si mergand cu ea asa. La fel sa oprit motorul la o intersectie. Asa ca am pus mufa la loc, si am resetat Martorul motor din bord.

Zilele astea vreau sa verific bujiile, compresia la motor si ce mai ramane de facut nu stiu. Probabil sa fac o resoftare si DPF delete.

Apropo pompa din rezervor e perfecta.

In rest am schimbat becuri, role de ghidaj la usa culisanta ( era 175 euro bratul de jos, pentru un amarat de rulment), compresor AC, uleiul. Reviziile erau la zi inainte sa o cumpar. Pompa servo si pompa de apa erau schimbate proaspat.

Per total eu sunt super multumit de masina. Fac de 4 ori pe an drum lung in europa. De fiecare data injur scurt cand dau la cheie, dar nu se intampla des :)) SI tot zic ca o sa-mi fac timp sa vad exact de la ce vine problema. 

Modificat de sk0rpy0n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu rezolvarea problemei mele. In speranta ca macar altii sa beneficieze de niste detalii importante si sa evite drumul anevoios pana la rezolvarea unei probleme usoare.

Pompa electrica din rezervor nu functiona bine!. Tocmai de aceea cand un mecanic testeaza ceva in mod empiric, rezultatul nu este unul corect. Degeaba testezi pe loc, scotand furtune, amorsand pompa si vazand ca "functioneaza" sau si mai grav cum au facut alti mecanici, punand contactul si la simplul zgomot venind dinspre rezervor sa admiti ca totul e in regula acolo...

Adevarata proba a unei pompe, se face testand valorile de presiune in timpul mersului. Se face un "T" de legatura intre furtunul care vine de la popma electrica din rezervor si care duce spre filtrul motorina, iar pe acel "T" se leaga un aparat de masura a presiunii. Culmea lasand masina in relantii, acea presiune era constant perfecta, respectiv 0.5 (sper sa nu gresesc bari). Chiar accelerand si revenind la relanti, acea presiune era tot 0.5, si culmea motorul care de obicei s-ar fi oprit de 5 ori pana atunci, parca imi facea in ciuda si functiona perfect.

Ei aici a fost momentul potrivit, si insist ca masina trebuia sa se fi oprit si acest test poate inca nu e complet. Drept urmare mecanicul prinde acel ceas de citire a presiunii sub stergator, cu fata spre interiorul masinii si decide sa testam in mers.

Ce surpriza, dupa 50 de metrii, deja pompa se gatuia, la accelerari scadea considerabil spre 0, si de multe ori lua masuri negative!!!

Pompa electrica din rezervor nu functiona deloc la parametrii normali.( De remarcat ca de vina pentru acele testari cu valori bune era SI pompa tandem care trage si ea combustibil  fiind de multe ori suprasolicitata de nefunctionalitatea pompei electrice din rezervor)

Intre timp, sa comandat pompa noua VDO ~750RON, sa inlocuit in 2 ore si masina functioneaza perfect.

Daca doriti va pot da detalii in privat despre acest service profesionist din zona Brasovului. Recomand 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai pe t5 ? e euro4 ?

 

eu chiar ma bucur ca mai posteaza si alti colegi problemele si rezolvarile lor la aceste masini, desi sunt multe T5-uri prin romania, nu gasesti meseriasi care sa stie prea multe despre aceste motoare, toti da cu presupusul de la masini mai mici

 

eu mai caut pe aici, multe lucruri le-am gasit, altele deloc :D http://www.vwt4forum.co.uk/forumdisplay.php?f=147

 

am noroc cu euro3-ul meu :) singurele probleme in mers au fost cu limp-ul de la geometria variabila... la calduri extreme, se blocheaza si trebuie sa opresc motorul in mers, ca sa-l repornesc sa-si revina.

 

in alta ordine de idee am avut probleme cu AC-ul, pierdea pe la radiator freon.. l-am schimbat singur cu taicamiu, radiatorul fiind 350 lei pe original

 

dar tot nu s-a rezolvat complet problema AC-ului, uneori decupleaza singur, se simte ca intra aerul cald, si dupa o actionare de buton isi revine

banuiesc ca este acel ambreiaj electric pe care il are, pentru ca, am schimbat cuplajele de cauciuc anul trecut, dupa 380.000km cred ca s-a dus ambreiajul electric de pe compresor, urmeaza sa-l schimb si pe ala.

 

in rest n-am mai avut probleme mari de la cutia de viteze acum 3 ani, ulei si filtre, am curatat egr-ul odata, s-a fisurat o conducta de cauciuc care alimenteaza cu motorina filtrul... grea pozitie de schimb undeva in fata motorului, si cand l-a schimbat taicamiu, a rupt firele de la senzorul G81 (fuel temp senzor) nu stia de ce consuma mai mult, pana i-am facut eu diagnoza si l-am identificat, refacut fire si rezolvat problema

 

la anu urmeaza sa schimb axul cu, came si tachetii, sunt originali si cred ca au uzura mare.

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 242tkm iar comform http://www.code-knacker.de/schadstoffgruppen.htme euro 3  -  98/69/EG III, B, sper sa nu ma insel, desi am bulina verde 4 (din cauza noxelor bune -  70/220/EWG*2006/96B/EG)

Cat despre forumul din uk, e baza de date si pentru mine :) Sunt o gramada de informatii acolo, plus multe DYI. Chiar si acolo cerusem sfat pentru problema mea, si discutam cu diversi. Am postat rezolvarea si acolo, ca mai erau vreo 2-3 cu asemenea probleme...

Apropo de AC, zilele astea aproape ca nu mai baga deloc rece  si am fost la un test si imi scapa lichid pe la ax, chiar cum iese din compresor pana la cuplaj. Se vedea urma verzuie a lichidului cu ochiul liber, si cand am pus si ochelarii speciai am vazut exact pe unde scapa. Cel mai ieftin nou, e undeva pe la 1400RON, eu intre timp am cautat pe afara, am un site din DE de unde imi comand piese si am gasit unul "no name" la 178€ dar mi-l aduce si in Ro in 7zile. De la dezmembrari nu prea as lua desi multe sunt bune, probabil. Stiu sigur ca pentru un semering sau poate chiar o garnitura trebuie sa schimb tot compresorul, pentru ca in Ro nu gasesti un service specializat pe compresoare auto, mai ales de tipul asta VAG DENSO. Pe ebay gasesti orice piesa pentru el si nu numai.

soila apropo de axul cu came, din ce am inteles se deterioreaza mai rapid daca nu pui uleiul potrivit... acum sincer iti zic, inca nu m-am lamurit care ar fi cel mai potrivit ulei pentru ele. Eu dadeam talonul in De si-mi comanda direct uleiul "potrivit", si am bagat de 2 ani numai Aral Long Life III 5w-30 - vw 504 00

Vreau sa o vopsesc toata cat de curand, sa o foliez interior + geamuri, sa o isonorizez si neaparat sa-i schimb niste buji :)) in limita timpului disponibil

Modificat de sk0rpy0n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pun numai Rheinol DXM 5w-40 de vreo 5 ani pe T5 si 4 ani pe golf, la T5 schimb pe la 15.000km

 

intrebam de norma de poluare ca ziceai de DPF delete, dar euro3 nu are DPF

 

si pui compresor noname in locul denso-ului pe t5 ? eu zic sa nu fie bani dati aiurea :)

 

geamurile erau infoliate la mine de neamt, llumar, si dupa 10 ani sunt perfecte, cu mici julituri pe interior...

am izolat-o cand am adus-o din germania, am pus multa vata minerala in panourile interioare, intre panou si tabla... a intrat multa a naibii, si pe laterale, si pe usile din spate... ulterior vroiam sa o carpetam, adica sa-i punem mocheta pe interior pe tabla si panouri (cum se face la microbuzele transformate) dar a ramas la stadiul de idee, la fel si sirocoul...

 

a mea are trase conductele pentru aeroterma in spate, dar nu e montata, si nici comenzile electrice, la fel alta idee nefinalizata

 

initial am vrut sa bag bani multi in ea, dar ulterior mi-am luat si golful pentru oras, apoi alte cheltuieli, si s-au dus planurile :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alta problema. In seara asta sa stricat ceva la mecanismul de deschidere hayon. N-am apucat decat sa dau jos cartonul si sa ma uit la inchidere. Am inchidere centralizat si din ce am vazut, am o tija care se infileteaza in partea de sus (la mecanismul de actionare al manerului) iar in partea de jos e libera. Clar acolo e problema, sper sa nu se fi rupt de undeva . Maine o sa pun niste poze, in caz ca nu reusesc sa o rezolv. Inchiderea centralizata functioneaza bine, manerul culizeaza bine, dar usa e blocata...am gasit schema detaliata acum pentru toata usa spate, un pdf pentru toate modelele (tailgate sau barn) si imi zice exact cum sa dau jos tot mecanismul, dar nu vad clar unde vine tija aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti..si fete;)

Ieri am achizitionat un VW T5 2.5 Tdi Axe 174 cp. E o masina absolut superba. Motorul suna extraordinar e deosebita. Insa, ca la toate masinile second, exista si unele probleme. 1. Masina are cutie automata ( astept pareri pro si contra), si problema suna cam asa. Atunci cand apas frana si bag in pozitia R sau D chiar daca tin frana apasata la.fel de tare (maxim) motorul incepe sa tremure ca si cum l-as tine doar din frana nu si din "ambreiaj". Ce credeti ca ar putea fi de vina?

2. In spate, e de marfa, si am lipsa de pe plafon acel carton. Credeti ca as putea sa il cumpar de undeva? Sau imi puteti recomanda altceva?

3. Masina a avut scoasa navigatia, si acum are un gol mare in loc de cd player. Ce imi recomandati sa pun in loc? (2din). Mentionez ca mqi are inca microfonul in plafon si camera la nr din spate.

3. Asta probabil e un moft mare al meu. Singurul incovienent atunci cand am cumparat masina e ca NU ARE AC. Chiar daca are o gramada de extra, ac nu are. Credeti ca merita sa iau din dezmembrari o instalatie completa si sa o montez? Sau sa instalez o unitate exterioara (gen dube de alimente) pentru a o.folosi in spatiul pasageri? Sau daca aveti alte idei...

Va multumesc si va salut!

Modificat de EuAlbaIulia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari,

 

1. e ceva la ambreiaj, volant sau discul de presiune... apare aceiasi simptoma si la cele manuale, avusem si eu la vechiul T4

2. daca gasesti la dezmembrari e aur, daca nu, poti face tu din placaj, eventual pui si niste vata minerala intre tabla si plafon

3. pune-i o unitate 2din, eventual ceva cu navigatie si intrare pt camera aia video, pacat de ea.. http://www.emag.ro/radio--cd--dvd-player-auto/filter/montare-f474,2-din-v10539/c

4. la fel daca gasesti la dezmembrari e aur, desi ar fi multe piese si nevoie de un electrician priceput care sa demonteze toata masina... mai rapid si mai ieftin iesi cu o unitate exterioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu blocarea hayonului. Am rezolvato rapid azi. http://imgur.com/oYz3o50

Tija din imagine era sarita din clema 2 care nu se vede pe poza (clema 2 de plastic seamana cu nr.3 din poza.) Clema 2 daca e uzata o sa sara mereu afara. Tija e infiletata in celalalt capat pe o alta caspa neagra care se trage afara usor.

http://imgur.com/aO6PK2S

Cand o sa pun toate pozele pe laptop o sa fac o descriere mai amanuntita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut soila. Mersi fain de raspuns. Ca sa schimb ambreiaj sau volant la cutie automata, trebuie data jos cutia? Oare se poate la orice service? Problema nr 2  inca e nerezolvata. Problme 3, am rezolvat, mersi de sfat de acolo am si luat ceva de care is super multumit. 

Ultima problema, e aproape rezolvata. Am gasit o unitate exterioara, si cred ca o sa o comand, si o montez. Sa vad daca fac asta anul asta, sau o las pana la anul ( poate vine si la noi toamna:)) ) 

 

Mersi fain de sfaturi si ma bucur ca sunteti asa prompti ! Sper sa nu mai revin cu probleme, ci doar cu laude:D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!